twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 20:02:20[VIDEO] De Boer: 'Kin omhoog, borst vooruit. Over 48 uur staat AZ voor de deur.' http://t.co/vE6dDqs0Zz #ajaaz reageer retweet
De EL is alleen interessant als je hem wint.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Droathoah het volgende:
Talenten laten spelen in de uitwedstrijd. Ben ik de enige die Europa League als niet interessant ziet?
Je had het ergens over een Deense linksback die misschien gehaald wordt? En nog updates over Muric?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 20:02:20[VIDEO] De Boer: 'Kin omhoog, borst vooruit. Over 48 uur staat AZ voor de deur.' http://t.co/vE6dDqs0Zz #ajaaz reageer retweet
De periode Adriaans niet meegemaakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef Karzai het volgende:
Dit was echt de meest kansloze wedstrijd die ik ooit gezien heb van Ajax
Celtic thuis , daarna lekker 5-3-2 spelen .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De periode Adriaans niet meegemaakt?
Kristian Larsen(18) van Brondby kom binnenkort voor de 3e keer op stage, in juli ook transfervrij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je had het ergens over een Deense linksback die misschien gehaald wordt? En nog updates over Muric?
Het is beter dan weglopen maar echt begrijpen doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft iemand filmpjes van de laatste 10 minuten van donderdag, het ging toen kneiterhard
Humor van de bovenste plank, jawel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:bernievanjoppen twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 06:36:29Da_Sandman krijg de buikloop achterlijke veldhoen.ik draai je kop binnenstebuiten begrepen? reageer retweet
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:48 schreef Heeinz het volgende:
Blind staat nog altijd op scherp. Laat hem morgen alsjeblieft geen geel pakken..
Ajax is vrij traag in de omschakeling. Dat is ook een kwestie van trainen en ervaring. Verder maken we het ons vaak zelf onnodig enorm lastig door dom balverlies te lijden, vooral onze vriend Bojan is daar vaak verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik hoop dat Frank goed naar dat pressen van Salzburg gekeken heeft en de spelers dat over gaan nemen. Ik was daar erg onder de indruk van. Ze zaten gewoon met z'n vier voorin en verdedigers stonden op de middenlijn. Ajax loopt nog te vaak achteruit.
Ik vraag me toch af wie op linksback moet spelen komende twee wedstrijden. Misschien wel gewoon Blind. Riedewald is te onervaren, Duarte is puur drama daar. Op het middenveld kun je het dan oplossen door te spelen met Poulsen, Klaassen en Siem de Jong bijvoorbeeld. Als je Blind per se op het middenveld wilt houden, moet je misschien gewoon Denswil linksback zetten, zo speelde Ajax ook tegen AC Milan.quote:
Dat was goed inderdaad maar daar zie je ook een probleem bij Ajax tov de vorige seizoenen en dat is diepgang, dan kan je met een lange bal wat doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:57 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Ik hoop dat Frank goed naar dat pressen van Salzburg gekeken heeft en de spelers dat over gaan nemen. Ik was daar erg onder de indruk van. Ze zaten gewoon met z'n vier voorin en verdedigers stonden op de middenlijn. Ajax loopt nog te vaak achteruit.
Bij mij komt het altijd over alsof ze hun eigen feestje bouwen ipv de club te supportenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is beter dan weglopen maar echt begrijpen doe ik het ook niet
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wie op linksback moet spelen komende twee wedstrijden. Misschien wel gewoon Blind. Riedewald is te onervaren, Duarte is puur drama daar. Op het middenveld kun je het dan oplossen door te spelen met Poulsen, Klaassen en Siem de Jong bijvoorbeeld. Als je Blind per se op het middenveld wilt houden, moet je misschien gewoon Denswil linksback zetten, zo speelde Ajax ook tegen AC Milan.
Even rustig, nog een weekje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Planga het volgende:
Joden schaam je niet, wees een Ajacied!
Duarte is drie keer minder dat Riedewald op linksbackquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.
Hij dacht dat er ruimte zou liggen omdat Salzburg met 2 spitsen speelt, tegen AZ en Feyenoord moet je sowieso met een echte linksback spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien vond Frank het te risicovol om Riedewald tegen Salzburg te laten spelen, maar durft hij dat wel aan tegen AZ/Feyenoord. En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.
Zonder Serero heb je niet veel keuze, of je moet met Poulsen willen spelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
En als je nu nog steeds wil dat De Jong samen met Klaassen op het middenveld staat heb je de wedstrijd met je ogen dicht gekeken geloof ik.
Tja, beetje apart als hij al eerder had gezien hoe Salzburg druk zet dat hij alsnog met Duarte op linksback speelt vind ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij dacht dat er ruimte zou liggen omdat Salzburg met 2 spitsen speelt, tegen AZ en Feyenoord moet je sowieso met een echte linksback spelen
In principe zou je met een extra middenvelder je makkelijker onder druk uit moeten kunnen voetballen dus ik vond het niet zo gek gedacht (vooraf)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja, beetje apart als hij al eerder had gezien hoe Salzburg druk zet dat hij alsnog met Duarte op linksback speelt vind ik.
Euhm, als wij niet uit die dip komen en verliezen van AZ en zij winnen van Feyenoord..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Tukkers denken ook nog echt dat ze kans maken op de titel omdat we donderdag hebben verloren![]()
Wel nee komt allemaal goed we zijn gewoon niet goed genoeg om in de EL ver te komen maar in de Eredivisie zijn wij gewoon nog steeds de bestequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, als wij niet uit die dip komen en verliezen van AZ en zij winnen van Feyenoord..
Twente is gewoon titelkandidaat, dat waren ze ook voor donderdag en dat zijn ze ook na komend weekend, ongeacht de resultaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Tukkers denken ook nog echt dat ze kans maken op de titel omdat we donderdag hebben verloren![]()
Als je niet met De Jong en Klaassen speelde was het geloof ik ook geen al te slecht idee geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe zou je met een extra middenvelder je makkelijker onder druk uit moeten kunnen voetballen dus ik vond het niet zo gek gedacht (vooraf)
Bij deze bevestig je dat we winnen van AZ? En Feyenoord ook? Dan maak ik me geen zorgen meerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee komt allemaal goed we zijn gewoon niet goed genoeg om in de EL ver te komen maar in de Eredivisie zijn wij gewoon nog steeds de beste
Waarom zouden ze geen kans hebben ? Ik zie Ajax de wedstrijden tegen AZ en Feyenoord nou ook niet bepaald schadevrij doorkomen dus ze kunnen vanaf volgende week gewoon in de buurt van Ajax staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Over Feyenoord doe ik geen uitspraken maar wij winnen gewoon van AZ die zijn ook niet zo bijzonderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij deze bevestig je dat we winnen van AZ? En Feyenoord ook? Dan maak ik me geen zorgen meer
Twente thuis en Vitesse uit zullen net zo lastig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bij deze bevestig je dat we winnen van AZ? En Feyenoord ook? Dan maak ik me geen zorgen meer
schijthuisquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, als wij niet uit die dip komen en verliezen van AZ en zij winnen van Feyenoord..
Jóhannsson en Beerens zijn beter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Gudelj is geschorst toch? Dat is met afstand hun beste speler
Ga fietsenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jóhannsson en Beerens zijn beter.
Maar Gudelj is er inderdaad niet bijquote:
Nou zegquote:
Als we van AZ winnen, winnen we ook van Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over Feyenoord doe ik geen uitspraken maar wij winnen gewoon van AZ die zijn ook niet zo bijzonder
AZ thuis en Feyenoord uit zijn niet echt te vergelijken zeker met de scheidsrechters in de Eredivisiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou zeg
[..]
Als we van AZ winnen, winnen we ook van Feyenoord.
Dit dus, Feyenoord is gewoon een wedstrijd apartquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
AZ thuis en Feyenoord uit zijn niet echt te vergelijken zeker met de scheidsrechters in de Eredivisie
Hou op over Bojan dat gaat er echt niet meer uitkomen, sterker nog ik denk dat dit gewoon zijn niveau is en dat is al niet goed genoeg voor Ajaxquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:26 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat Kishna nog wat extra kan brengen anders is het wel erg pover wat er voorin bij Ajax staat.
Bojan zou het ook moeten kunnen maar die laat het te weinig zien.
Er loopt helaas niets betersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou op over Bojan dat gaat er echt niet meer uitkomen, sterker nog ik denk dat dit gewoon zijn niveau is en dat is al niet goed genoeg voor Ajax
Ik zeg ook niet dat hij niet moet spelen maar ga geen hoop houden dat hij ineens goed gaat spelenquote:
Ik heb eerlijk gezegd nog minder hoop dat Fischer ooit nog is een bal gaat raken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet moet spelen maar ga geen hoop houden dat hij ineens goed gaat spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |