ff dimmen stijn, ja ff dimmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het zeg, boeit iedereen het. Opgevoerde paardelul die ge bent.
Even rustig met die coke stijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik het zeg, boeit iedereen het. Opgevoerde paardelul die ge bent.
Dit boeit echt iedereen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De TV wordt afgestemd op RTL7. De bitterballen zijn uit het vet
[ afbeelding ]
VI begint
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De TV wordt afgestemd op RTL7. De bitterballen zijn uit het vet
[ afbeelding ]
VI begint
[ afbeelding ]
Drink een biertje met hem en vertel hem dat ik je beste vriend benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Er zit hier iemand met een matje en een wolvenshirt.
Zal ik hem :
A. Neerhoeken
B. Knuffelen
C. Negeren
D. Iets anders
Hij vraagt wanneer je langs komtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drink een biertje met hem en vertel hem dat ik je beste vriend ben
Gefilmd in.... Bulgarije!!!quote:
Bij dezen ben je uitgenodigd in mijn mansion danwel bachelorpad hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SPARTACUS IS BAAS!1!1!1!!!!11111!!!!11! JAAA!
Hij lijkt woest te worden en probeert zijn wolves hart van zijn fadsige lijf te scheurenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Dven het volgende:
Er zit hier iemand met een matje en een wolvenshirt.
Zal ik hem :
A. Neerhoeken
B. Knuffelen
C. Negeren
D. Iets anders
Chill.. beetje chillen met maffiahoertjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij dezen ben je uitgenodigd in mijn mansion danwel bachelorpad hier
En met de laatste 2 in slaap vallen, zo hoort dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef Tjacka het volgende:
ik word altijd van de eerste slokken bier fit
ik vind dat raar
Als je bereid bent om in een avond 1000 euro uit te geven dan wel. Wil je dat niet dan wordt het een zigeuner a 10 euroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chill.. beetje chillen met maffiahoertjes?
Dit vind ik een hele correcte en fijne uitspraakquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En met de laatste 2 in slaap vallen, zo hoort dat.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je bereid bent om in een avond 1000 euro uit te geven dan wel. Wil je dat niet dan wordt het een zigeuner a 10 euro
Ik heb de hoop dat dat gedrocht van een programma binnen nu en een half jaar van de TV wordt gehaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kanniewaarzijn is weer stuitend treurig
Gras is groen
Daar heb ik ooit een stukje van gezien dronken en al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras is groen
422. Mijn bier valt heel hard door mijn moeheid, wat nu/quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat dat gedrocht van een programma binnen nu en een half jaar van de TV wordt gehaald.
Bel 112, al weet ik niet of ze daar zo blij mee zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
422. Mijn bier valt heel hard door mijn moeheid, wat nu/
Ze gaan een paar maanden op vakantie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat dat gedrocht van een programma binnen nu en een half jaar van de TV wordt gehaald.
Ja wat heb ik goffedomme aan deze tip dan. Jij kleine deugniet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bel 112, al weet ik niet of ze daar zo blij mee zijn.
Kijk dan niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras is groen
doordrinkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgenmiddag effe kijken hoe randdebielen weer gezamenlijk gaan protesteren bij de flet van Benno.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wat heb ik goffedomme aan deze tip dan. Jij kleine deugniet.
Vet, net als de hap die ze eerst bij de snackbar eten xDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag effe kijken hoe randdebielen weer gezamenlijk gaan protesteren bij de flet van Benno.
Ze maken het dit keer spectaculairder om vanaf een snackbar gezamenlijk er naar toe te lopen. Indrukwekkend, hé?
Bedankt J0rdiii aan jouw heb ik wat.quote:
Tis een beetje studio voetbal. Iedere keer de verwachting dat het toch nog wel wat is maar het is altijd dieptriest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kijk dan niet.
Ik heb er ooit 2 minuten naar gekeken met stijgende verbazing. Veel slechter wordt het niet.
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet, net als de hap die ze eerst bij de snackbar eten xD
Nee maar je hebt wel gelijk dat enkel het schorriemorrie van de samenleving tijd heeft voor dit soort protesten. Toch moet je wel inzien dat je hysterische pro Benno L standpunten je toch wel in een ietwat vreemd daglicht zetten. Gelukkig is het maar FOK!.
Iemand schiet hem nog wel dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag effe kijken hoe randdebielen weer gezamenlijk gaan protesteren bij de flet van Benno.
Ze maken het dit keer spectaculairder om vanaf een snackbar gezamenlijk er naar toe te lopen. Indrukwekkend, hé?
Kijk hier moet je je woorden beter kiezen beste Stijn. Je zegt nu dat weerloze kinderen misbruiken die volledig in vertrouwen zijn gelaten bij jou minder erg is dat opkomen voor je kinderen. Want zo zien die mensen het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.
Lenferink heeft imo wel voor een goede oplossing gezorgd getuige de persverklaring.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent best dom soms.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.
Lenferink heeft imo wel voor een goede oplossing gezorgd getuige de persverklaring.
het is 23:00 gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk hier moet je je woorden beter kiezen beste Stijn. Je zegt nu dat weerloze kinderen misbruiken die volledig in vertrouwen zijn gelaten bij jou minder erg is dat opkomen voor je kinderen. Want zo zien die mensen het.
Maar ik haak af. Want.
[..]
En dan nog FOK!ken ook he. Zo kom ik nog ergens binnen de kaders van FOK!. Metal-drummers een hart onder de riem steken en zulks.quote:
En terecht, T is een pedo man. Denk je eens in als t om jouw kinderen gingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij dan net zo hard gevierd als Leids Ontzet.
Zenit is om 7 uur en Schalke-Real is kut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat NOS Olympiakos - United en Gala - Chelsea uitzendt?
Dus geen Zenit - Dortmund of Schalke - Real..
van persie en sneijderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat NOS Olympiakos - United en Gala - Chelsea uitzendt?
United lijkt me ook zo'n zeikpotquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zenit is om 7 uur en Schalke-Real is kut.
Huntelaar?quote:
Ja t is allemaal niet veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
United lijkt me ook zo'n zeikpot
Ik ga niks ervan kijken denk ik. Allemaal niet boeiende clubs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je bent zelf niet boeiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niks ervan kijken denk ik. Allemaal niet boeiende clubs.
hehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef GGMM het volgende:
Ah, Littlerabbit zit aan de drank.
Graag een aantal pikante foto's van jezelf toesturen.
Gister na Ajax heb ik overigens gemaakt en geupload.quote:
tering wat mooiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gister na Ajax heb ik overigens gemaakt en geupload.
Triest he? Al zijn het wel oprecht mooie beelden.
Eh, nee dankje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef hafcfan het volgende:
Voor de liefhebbers. Alles weter Peter R de Vries op Rtl4
Zijn er liefhebbers van Peter? Zulke mensen bestaan toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef hafcfan het volgende:
Voor de liefhebbers. Alles weter Peter R de Vries op Rtl4
Ene Johan schijnt hem leuk te vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zijn er liefhebbers van Peter? Zulke mensen bestaan toch helemaal niet?
Ook donders veel lui die ineens naar Oostenrijk vertrekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef TwenteFC het volgende:
Die "xxxx has just joined Telegram" berichten zijn best irritant.
Ja hehe,quote:
Wat sleeheecht, sleeheecht.quote:
slecht programmaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:09 schreef hafcfan het volgende:
Met de sociale club zijn ze in mijn dorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |