Vet, net als de hap die ze eerst bij de snackbar eten xDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag effe kijken hoe randdebielen weer gezamenlijk gaan protesteren bij de flet van Benno.
Ze maken het dit keer spectaculairder om vanaf een snackbar gezamenlijk er naar toe te lopen. Indrukwekkend, hé?
Bedankt J0rdiii aan jouw heb ik wat.quote:
Tis een beetje studio voetbal. Iedere keer de verwachting dat het toch nog wel wat is maar het is altijd dieptriest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kijk dan niet.
Ik heb er ooit 2 minuten naar gekeken met stijgende verbazing. Veel slechter wordt het niet.
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vet, net als de hap die ze eerst bij de snackbar eten xD
Nee maar je hebt wel gelijk dat enkel het schorriemorrie van de samenleving tijd heeft voor dit soort protesten. Toch moet je wel inzien dat je hysterische pro Benno L standpunten je toch wel in een ietwat vreemd daglicht zetten. Gelukkig is het maar FOK!.
Iemand schiet hem nog wel dood.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenmiddag effe kijken hoe randdebielen weer gezamenlijk gaan protesteren bij de flet van Benno.
Ze maken het dit keer spectaculairder om vanaf een snackbar gezamenlijk er naar toe te lopen. Indrukwekkend, hé?
Kijk hier moet je je woorden beter kiezen beste Stijn. Je zegt nu dat weerloze kinderen misbruiken die volledig in vertrouwen zijn gelaten bij jou minder erg is dat opkomen voor je kinderen. Want zo zien die mensen het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.
Lenferink heeft imo wel voor een goede oplossing gezorgd getuige de persverklaring.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
422. Mijn bier valt heel hard door mijn moeheid, wat nu/
Jij bent best dom soms.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schorriemorrie van de samenleving plús debielen uit andere wijken en leden uit motorclubs. Die demonstranten zijn in principe nog erger dan Benno zelf. Dat vinden de bejaarde buurtgenoten ook. Ik ben dan ook van mening dat je je niet moet overgeven aan de randdebielen die komen demonstreren om het demonstreren.
Lenferink heeft imo wel voor een goede oplossing gezorgd getuige de persverklaring.
het is 23:00 gastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk hier moet je je woorden beter kiezen beste Stijn. Je zegt nu dat weerloze kinderen misbruiken die volledig in vertrouwen zijn gelaten bij jou minder erg is dat opkomen voor je kinderen. Want zo zien die mensen het.
Maar ik haak af. Want.
[..]
En dan nog FOK!ken ook he. Zo kom ik nog ergens binnen de kaders van FOK!. Metal-drummers een hart onder de riem steken en zulks.quote:
En terecht, T is een pedo man. Denk je eens in als t om jouw kinderen gingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij dan net zo hard gevierd als Leids Ontzet.
Zenit is om 7 uur en Schalke-Real is kut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat NOS Olympiakos - United en Gala - Chelsea uitzendt?
Dus geen Zenit - Dortmund of Schalke - Real..
van persie en sneijderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat NOS Olympiakos - United en Gala - Chelsea uitzendt?
United lijkt me ook zo'n zeikpotquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zenit is om 7 uur en Schalke-Real is kut.
Huntelaar?quote:
Ja t is allemaal niet veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
United lijkt me ook zo'n zeikpot
Ik ga niks ervan kijken denk ik. Allemaal niet boeiende clubs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je bent zelf niet boeiend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga niks ervan kijken denk ik. Allemaal niet boeiende clubs.
hehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef GGMM het volgende:
Ah, Littlerabbit zit aan de drank.
Graag een aantal pikante foto's van jezelf toesturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |