okquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.
Mail je me een foto van je piemūl?
Ik heb vandaag geleerd dat mensen die dat vragen een vuige slet/moreel verwerpelijke lichtekooi zijn! Dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan zijn z'n bedoelingen toch duidelijk?
Maarre, zeg nou!!!
Ik heb iets meer met de linkerversie, want minder gelikt. Maar de rechter zou ik ook best kunnen likken hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij bent mijn nummer 2 nuJe hebt Rezania ingehaald
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef LeBeau het volgende:
Zou dan toch liever de rechter likken; minder kans dat je haar in je smoeltje krijgt.
Hoe heet die rechter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Hetzelfde als de linker.quote:
Check, check, checkquote:
Meer dan 1 baard?quote:
Nee, dat niet. Tenzij je elk woord apart rekent.quote:
Nee, het staat er wel begrijpelijk volgens mijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Tenzij je elk woord apart rekent.
Damn.quote:An induction of disgust can lead to more negative attitudes toward an entire social group: Participants who were exposed to a noxious ambient odor reported less warmth toward gay men. This effect of disgust was equally strong for political liberals and conservatives, and was specific to attitudes toward gay men;there was only a weak effect of disgust on people’s warmth toward lesbians, and no consistent effect on attitudes toward African Americans, the elderly, or a range of political issues.
Inderdaad. Ik wist eerst ook niet dat mensen die dat zeggen een vieze bovenlip hadden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef wonderer het volgende:
"Vieze homo" krijgt nu wel een andere lading...
Ik vind dat soort haar altijd zo gekunsteldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
Hunk of the day:
[ afbeelding ]
Het is een smurf.
Ja die zag ik laatst ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, ergens kan ik het me ook wel weer voorstellen...![]()
O.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef LeBeau het volgende:
Dus de conclusie hier is dat mensen die iets tegen homo's hebben stinken? Dat is wat ik uit het onderzoek haal.
Niet weten wie Tim Curry isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, ergens kan ik het me ook wel weer voorstellen...![]()
Mensen die stinken hebben niet altijd iets tegen homo's, maar mensen die iets tegen homo's hebben stinken wel altijd. Beetje beter je wetenschappelijke onderzoeken kennen hoor, tsk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O.Nou ik ga rennen en dus zweten en dan ook maar stinken. Vaarwel dan maar
![]()
Hij wordt nogal getypecast ja. Je punt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Die is eng en creepy in veel van zijn rollen...
Ik vind 'm nog steeds erg sterk als Gabriel Knight (stem) in deel 1 en 3 van de Sierra spellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wordt nogal getypecast ja. Je punt?
Ik vind hem sowieso sterk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog steeds erg sterk als Gabriel Knight (stem) in deel 1 en 3 van de Sierra spellen.
Ik herinner me hem ook nog van een spel, weet alleen niet meer welkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso sterk.
Hij speelde ook in de videogame Frankenstein. Een van de eerste spellen waarin live action video was opgenomen, volgens mij.
En net aan dat deel heeft Tim Curry niet meegewerkt....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ken alleen Gabriel Knight 2 The Beast Within
Gewoon meer shoppen en je oude kleding weggooien.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb een groter droogrek nodig.![]()
Natuurlijk zou ik ook vaker kunnen wassen, of minder kleren hebben, maar dat klinkt beiden niet als een aantrekkelijke optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy gifjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door LeBeau op 23-02-2014 16:15:12 ]Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wie is dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes.
Sorry.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Cosmo. het volgende:
Ja mogen al die plaatjes ook in spoilers dankuwel.
Ik heb echt geen idee.quote:
Mercikesquote:
Je doet mij er een groot plezier meequote:Op zondag 23 februari 2014 23:35 schreef Aiciu het volgende:
Die spoilers zijn alleen maar extra moeite
Zet je computer uit, en browse 's nachts ook niet op je telefoon op het internet, scheelt vast.quote:
Ah gossie. Moet je zo'n end rijden dan? Bij mij was het de reguliere tijd op staan (half 7) en de reguliere tijd op kantoor aankomen (vijf voor 7), maar ik woon dan ook vijf minuten bij m'n werk vandaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Ang3l het volgende:
Lalalals file lalala. Godver. Extra vroeg opstaan op een maandag en dan alsnog op exact dezelfde tijd aankomen. ....
Ik was met de fiets sneller geweestquote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zet je computer uit, en browse 's nachts ook niet op je telefoon op het internet, scheelt vast.
[..]
Ah gossie. Moet je zo'n end rijden dan? Bij mij was het de reguliere tijd op staan (half 7) en de reguliere tijd op kantoor aankomen (vijf voor 7), maar ik woon dan ook vijf minuten bij m'n werk vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |