okquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.
Mail je me een foto van je piemūl?
Ik heb vandaag geleerd dat mensen die dat vragen een vuige slet/moreel verwerpelijke lichtekooi zijn! Dus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan zijn z'n bedoelingen toch duidelijk?
Maarre, zeg nou!!!
Ik heb iets meer met de linkerversie, want minder gelikt. Maar de rechter zou ik ook best kunnen likken hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Mooi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij bent mijn nummer 2 nuJe hebt Rezania ingehaald
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef LeBeau het volgende:
Zou dan toch liever de rechter likken; minder kans dat je haar in je smoeltje krijgt.
Hoe heet die rechter?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben over het algemeen niet van het haar, maar ben er ook weer niet super op tegen. Het kan eigenlijk alle kanten op, als het maar niet op ongepaste plekken zit.
Bij Henry Cavill maakt harig/niet harig mij bijvoorbeeld eigenlijk niet zoveel uit:
[ afbeelding ]
Haar/geen haar, baard/geen baard. Kom maar op.
Hetzelfde als de linker.quote:
Check, check, checkquote:
Meer dan 1 baard?quote:
Nee, dat niet. Tenzij je elk woord apart rekent.quote:
Nee, het staat er wel begrijpelijk volgens mijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Tenzij je elk woord apart rekent.
Damn.quote:An induction of disgust can lead to more negative attitudes toward an entire social group: Participants who were exposed to a noxious ambient odor reported less warmth toward gay men. This effect of disgust was equally strong for political liberals and conservatives, and was specific to attitudes toward gay men;there was only a weak effect of disgust on people’s warmth toward lesbians, and no consistent effect on attitudes toward African Americans, the elderly, or a range of political issues.
Inderdaad. Ik wist eerst ook niet dat mensen die dat zeggen een vieze bovenlip hadden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef wonderer het volgende:
"Vieze homo" krijgt nu wel een andere lading...
Ik vind dat soort haar altijd zo gekunsteldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
Hunk of the day:
[ afbeelding ]
Het is een smurf.
Ja die zag ik laatst ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, ergens kan ik het me ook wel weer voorstellen...![]()
O.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef LeBeau het volgende:
Dus de conclusie hier is dat mensen die iets tegen homo's hebben stinken? Dat is wat ik uit het onderzoek haal.
Niet weten wie Tim Curry isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nja, ergens kan ik het me ook wel weer voorstellen...![]()
Mensen die stinken hebben niet altijd iets tegen homo's, maar mensen die iets tegen homo's hebben stinken wel altijd. Beetje beter je wetenschappelijke onderzoeken kennen hoor, tsk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O.Nou ik ga rennen en dus zweten en dan ook maar stinken. Vaarwel dan maar
![]()
Hij wordt nogal getypecast ja. Je punt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Die is eng en creepy in veel van zijn rollen...
Ik vind 'm nog steeds erg sterk als Gabriel Knight (stem) in deel 1 en 3 van de Sierra spellen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij wordt nogal getypecast ja. Je punt?
Ik vind hem sowieso sterk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vind 'm nog steeds erg sterk als Gabriel Knight (stem) in deel 1 en 3 van de Sierra spellen.
Ik herinner me hem ook nog van een spel, weet alleen niet meer welkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso sterk.
Hij speelde ook in de videogame Frankenstein. Een van de eerste spellen waarin live action video was opgenomen, volgens mij.
En net aan dat deel heeft Tim Curry niet meegewerkt....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ken alleen Gabriel Knight 2 The Beast Within
Gewoon meer shoppen en je oude kleding weggooien.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:54 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb een groter droogrek nodig.![]()
Natuurlijk zou ik ook vaker kunnen wassen, of minder kleren hebben, maar dat klinkt beiden niet als een aantrekkelijke optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy gifjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door LeBeau op 23-02-2014 16:15:12 ]Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wie is dat?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes.
Sorry.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:01 schreef Cosmo. het volgende:
Ja mogen al die plaatjes ook in spoilers dankuwel.
Ik heb echt geen idee.quote:
Mercikesquote:
Je doet mij er een groot plezier meequote:Op zondag 23 februari 2014 23:35 schreef Aiciu het volgende:
Die spoilers zijn alleen maar extra moeite
Zet je computer uit, en browse 's nachts ook niet op je telefoon op het internet, scheelt vast.quote:
Ah gossie. Moet je zo'n end rijden dan? Bij mij was het de reguliere tijd op staan (half 7) en de reguliere tijd op kantoor aankomen (vijf voor 7), maar ik woon dan ook vijf minuten bij m'n werk vandaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:55 schreef Ang3l het volgende:
Lalalals file lalala. Godver. Extra vroeg opstaan op een maandag en dan alsnog op exact dezelfde tijd aankomen. ....
Ik was met de fiets sneller geweestquote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zet je computer uit, en browse 's nachts ook niet op je telefoon op het internet, scheelt vast.
[..]
Ah gossie. Moet je zo'n end rijden dan? Bij mij was het de reguliere tijd op staan (half 7) en de reguliere tijd op kantoor aankomen (vijf voor 7), maar ik woon dan ook vijf minuten bij m'n werk vandaan.
Dat is idd wel de hoofdoorzaakquote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef LeBeau het volgende:
browse 's nachts ook niet op je telefoon op het internet
Valt nog wel mee dusquote:Op maandag 24 februari 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was met de fiets sneller geweestAls alles meezit is t maar 10 min met de auto. Nu was het 35 min
First world problemsquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
First world problemsTake them seriously!
Werk je ook gewoon in... *locatie check* ...Eindhoven** dan? Want binnen de stad met de auto naar je werk klinkt mij als een erg slecht idee.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was met de fiets sneller geweestAls alles meezit is t maar 10 min met de auto. Nu was het 35 min
Stop er dan mee.quote:
Ooit op een dag als je 80 bent.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt mijn engel eens uit de hemel vallen?
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooit op een dag als je 80 bent.
Nee, naast Eindhoven.:Pquote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Werk je ook gewoon in... *locatie check* ...Eindhoven** dan? Want binnen de stad met de auto naar je werk klinkt mij als een erg slecht idee.![]()
In de stad gebruik ik amper de auto. Als ie eenmaal op de parkeerplaats staat, dan blijft ie ook staanquote:Maar goed, hier mag je óf maar in 1 richting de bocht nemen, óf maar in 1 richting de straat door rijden, óf (in het centrum) helemaal nergens komen met je tuut.
quote:**Ongerelateerd, maar ik zag dat ik alleen vijf keer als laatste voyeur in je fotoboek sta. Verder kom ik over het algemeen helemaal niet over als stalker ofzo, hoor.
Ik kan best eerder struikelen hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooit op een dag als je 80 bent.
Ja, daar doelde ik ook op, want de lente-lente begint pas over een maandquote:
En denk vooral ook aan de ADVERTEEEERDEEEEEEEEERS!quote:Op zondag 23 februari 2014 19:08 schreef Cosmo. het volgende:
Openbaar topic lezen met van die plaatjes is een beetje mwah mwah![]()
Oh kut, ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ja, daar doelde ik ook op, want de lente-lente begint pas over een maand
Wie of wat heeft je gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh kut, ja..
Ik ben echt de brakheid voorbij, het is een godswonder dat ik überhaupt op kantoor zit..
Maar wel lekker geneukt.
Hahaha. Zo mooi.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
GOEDE ZONNIGE MAANDAG! IK HOOP DAT JE EEN FIJNE DAG HEBT
[ afbeelding ]
Alleen mijn eigen vent en onze collectie voorgevormd rubber. Zeg maar.quote:
"Uw K3 dildo" ....... is die dan in de vorm van Gertje?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:27 schreef Dirk het volgende:
UR3 heet het!
UK3 dildo's whehehehehe. Laat Etten-Leur het maar niet horen..
Den Haag.quote:
Ik heb volgens mij geen seks gehad. Ik was zat zaterdag. Ik werd wakker zondag en kom amper lopen. Alleen toen besefte ik me dat ik zaterdag voor t eeerst weer hard gelopen hebquote:Op maandag 24 februari 2014 11:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
Alleen mijn eigen vent en onze collectie voorgevormd rubber. Zeg maar..
Er is/we hebben iets nieuws trouwens!!! Dildo's van een of ander nieuw, hyperrealistisch materiaal. UK3 (ofzo) heet het. Wacht...
Ik smelt weg achter t glas.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Den Haag.
De zon doet wel z'n best, maar het is het toch niet helemaal.
Ik begin net een beetje op te warmen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik smelt weg achter t glas.
Ja, ik werk achter glas.
Liever dat dan in de vorm van Samson.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:28 schreef Ang3l het volgende:
"Uw K3 dildo" ....... is die dan in de vorm van Gertje?
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:29 schreef LeBeau het volgende:
Den Haag.
De zon doet wel z'n best, maar het is het toch niet helemaal.
quote:Vandaag is er veel ruimte voor de zon, al wordt deze soms wat getemperd door sluierbewolking.
Ik zocht hier een plaatje bij (met Google image search) en vond een plaatje van een naakte vent op een bed met een banaan in z'n kont en een toetsenbord op zijn hoofd. IK SCHREEF TOCH "HEAD ON KEYBOARD"?! Dat Google kan ook niks.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie je nu voor me, als een soort kip met je neus op je toetsenbord tikkend/tokkend.
Ik krijg met precies dezelfde zoekopdracht niet hetzelfde resultaat. Blijkbaar past Google z'n zoekresultaten aan op basis van degene die op zoek is.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zocht hier een plaatje bij (met Google image search) en vond een plaatje van een naakte vent op een bed met een banaan in z'n kont en een toetsenbord op zijn hoofd. IK SCHREEF TOCH "HEAD ON KEYBOARD"?! Dat Google kan ook niks..
Ik kreeg em ookquote:
De enige reden die ik me kan bedenken is dat hij net een show heeft gegeven, waarbij hij z'n keyboard op z'n buik/borst had om te kunnen typen, en hem daar weg heeft gehaald omdat hij er niet overheen wil klaarkomen.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:58 schreef Dirk het volgende:
Hoe komt zoiets tot stand, vraag ik me dan altijd af.
Dat je geil zit te webcammen met een banaan (of wat het ook is) in je kont, daar kan ik nog wel inkomen. Maar wat zit hij daar nou met dat toetsenbord op z'n hoofd?!.
.
Wat doe jij nou eigenlijk voor werk? Soms ben je midden in de nacht nog bezig en vandaag alweer vrij nu.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:22 schreef Cosmo. het volgende:
Jeetje gewoon alweer klaar met werken, wat moet ik nu met deze dag aan
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk voor werk? Soms ben je midden in de nacht nog bezig en vandaag alweer vrij nu.
Dat dusquote:
Oehquote:Op maandag 24 februari 2014 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb het overwogen.
Denk dat m'n tong een beter alternatief voor m'n handen zou zijn, omdat die best lang is en erg behendig, maar dat lijkt me toch minder hygiënisch.
Ik krijg 'n n... o wacht, daar is ie alquote:
Sokken aan in bedquote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De enige reden die ik me kan bedenken is dat hij net een show heeft gegeven, waarbij hij z'n keyboard op z'n buik/borst had om te kunnen typen, en hem daar weg heeft gehaald omdat hij er niet overheen wil klaarkomen.
Waarom hij hem niet gewoon naast zich legt weet ik niet. Misschien geen ruimte op het bed aan de linkerkant, en is het te moeilijk om het keyboard met z'n linkerhand rechts neer te leggen. Z'n rechterhand is natuurlijk te druk bezig.
Ik vraag me ook af waarom hij z'n sokken nog aan heeft. Misschien ligt dat aan mij, maar als je compleet naakt bent ziet het er zo dom uit als je sokken aan hebt.
Mooi, want dat was ook het belangrijkste. Keyboard op je hoofd en een banaan in je kont is één ding, maar sokken aan in bed? Dat kan echt niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sokken aan in bed
Dat is wat ik uit deze lap tekst filter
Handsfree skypen lost al een deel van t probleem opquote:Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef LeBeau het volgende:
Net was het pareltje "Kijk me aan als ik je vol spuit" op de radio.![]()
Carnaval.![]()
Het is wel een nummer dat blijft hangen trouwens.![]()
[..]
Mooi, want dat was ook het belangrijkste. Keyboard op je hoofd en een banaan in je kont is één ding, maar sokken aan in bed? Dat kan echt niet.
Als mijn vent en ik met z'n tweeën zijn en we gaan los (minder los dan bovenstaande webcamgod!) dan heb ik ook altijd sokken aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:24 schreef LeBeau het volgende:
Ik vraag me ook af waarom hij z'n sokken nog aan heeft. Misschien ligt dat aan mij, maar als je compleet naakt bent ziet het er zo dom uit als je sokken aan hebt.
Je krijgt koude voeten van "iets"?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als mijn vent en ik met z'n tweeën zijn en we gaan los (minder los dan bovenstaande webcamgod!) dan heb ik ook altijd sokken aan.. Komt omdat ik koude voeten krijg van, nou ja, van iets.
. En als ik koude voeten heb dan wordt 't niks hoor.
. Maar da's dus echt als we alleen (samen) zijn.
Ik had moeten weten dat jij er bekend mee zou zijn.quote:
Als er iemand anders bij is dan neem je de koude voeten maar voor lief omdat je niet beoordeeld wilt worden op gebrekkige bed etiquette?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:06 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar da's dus echt als we alleen (samen) zijn.
Ik ken t niet. Maar copy/paste en youtube welquote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik had moeten weten dat jij er bekend mee zou zijn.![]()
Brabootjes en hun carnaval.![]()
Ik hou van koude voetenquote:[..]
Als er iemand anders bij is dan neem je de koude voeten maar voor lief omdat je niet beoordeeld wilt worden op gebrekkige bed etiquette?
Als er iemand anders bij is dan doe ik dat ding waar ik koude voeten van krijg niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef LeBeau het volgende:
Als er iemand anders bij is dan neem je de koude voeten maar voor lief omdat je niet beoordeeld wilt worden op gebrekkige bed etiquette?
Ik krijg hem nog steeds niet uit m'n hoofd. Ik maakte net de zin van een collega af met "...als ik je volspuit."quote:Op maandag 24 februari 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken t niet. Maar copy/paste en youtube wel
Koude voeten.quote:[..]
Ik hou van koude voeten
Slaap altijd met voetjes onder de dekens uit.
De vent naast mij vindt mijn koude voetjes dan weer vaak niet zo fijn
Nu wil ik natuurlijk weten wat "dat ding" is.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als er iemand anders bij is dan doe ik dat ding waar ik koude voeten van krijg niet..
Ik zal je een hint geven... Het is geen cola.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:16 schreef LeBeau het volgende:
Nu wil ik natuurlijk weten wat "dat ding" is.
Awww, als een lief Brabants worstenbroodjequote:Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik krijg hem nog steeds niet uit m'n hoofd. Ik maakte net de zin van een collega af met "...als ik je volspuit."
[..]
Koude voeten.Ik rol me het liefst 26 keer in m'n dekbed, zodat er eigenlijk geen kans bestaat dat m'n voeten worden blootgesteld aan de open lucht.
Is het dan Fanta?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven... Het is geen cola.
[ afbeelding ].
Een breezerquote:
Je was wel bijzonder subtiel, maar met mijn uitzonderlijke deductieve vermogen heb ik toch kunnen achterhalen waar je waarschijnlijk op doelt!quote:Op maandag 24 februari 2014 13:18 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik zal je een hint geven... Het is geen cola.
[ afbeelding ].
Brabants? Ik ben toch echt een Hollands worstenbroodje.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Awww, als een lief Brabants worstenbroodje
"Kijk me aan als ik je vo... hallo, kijk me aan! Kom uit die dekens! Kijk me... *zucht*"
Die bestaan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je was wel bijzonder subtiel, maar met mijn uitzonderlijke deductieve vermogen heb ik toch kunnen achterhalen waar je waarschijnlijk op doelt!
[..]
Brabants? Ik ben toch echt een Hollands worstenbroodje.
De groene?quote:
Cairon jaquote:Op maandag 24 februari 2014 13:25 schreef Dirk het volgende:
Kugari-Ken is Cairon, toch?
Is het nog wat geworden met dat ventje? (Na een breezer of 6)
Krijg nou wat, Brabantse worstenbroodjes zijn ook echt een ding.quote:
"Kijk me aan als je je worstenbroodje eet!"quote:Op maandag 24 februari 2014 13:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Krijg nou wat, Brabantse worstenbroodjes zijn ook echt een ding.Dat wist ik niet, terwijl ik toch regelmatig worstenbroodjes eet.
Dan zal ik de volgende keer aan je denken als ik een worst...enbroodje naar binnen werk.
Nice, doe 'm de groeten.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Cairon ja
En nee, ik heb me er niet aan vergrepen.
Kugari ook niet vor zover ik weet, maar ik weet zoveel niet meer na een meter bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |