Tuurlijk zie je kleur. Anders zitten je lenzen verkeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie die kleur niet, ik zie een mens.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je kleur. Anders zitten je lenzen verkeerd.
Natuurlijk observeer ik de kleur, maar het zegt/doet me verder niks want ik "zie geen verschil". Ja, puur fysiek, maar het betekent niets voor me.quote:Het gaat er meer om of je er vervolgens een probleem mee hebt dat iemand anders-gekleurd is. Maar 'ik zie geen geen kleur' kan zelfs beledigend zijn,
Mja eigenlijk wel. Ook al heb ik wat sommen al gemaakt die ik eerder niet snapte. Nu wel beter begrijp maar nog niet helemaal snapquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu heb je een nieuwe motivatie/beloning nodig?
*hangt worst voor je neus*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel. Ook al heb ik wat sommen al gemaakt die ik eerder niet snapte. Nu wel beter begrijp maar nog niet helemaal snap
Ik open gewoon een topic met waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
En IEMAND (ik noem geen namen) heeft die aangepast naar een rap
HAHAHAHAHAHAHA...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
En dat in MIJN topic... schandaligHet lef ook!
Godverdomme!quote:
Doe ik ook! En ondertussen zoek ik ook naar een baanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*hangt worst voor je neus*
Maar eerst studeren!!
Multitaskend wonder!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik ook! En ondertussen zoek ik ook naar een baan
Ik wou er eigenlijk over ophouden, maar ik blijf ermee in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat lees jij, dat vul jij in, jij vat t op dat ik bedoel dat je niet moet zeiken. Ik vroeg alleen wat je dan nog miste, omdat er toch best wel wat vormen voorbij komen. Daarna beschreef ik de vormen die ik zag en dat vond ik er toch best veel. Ik weet namelijk, als leek, niet welke vormen er dan nog meer zouden zijn. Dus DAT vroeg ik, wat je dan nog miste omdat ik er best veel zie. Niks meer, niks minder.
En ook niet in meer of minder woorden dan dat. Dat jij dat oppakt als iets anders dat is jouw persoonlijke invulling. Jij meent iets tussen de regels door te lezen, wat er niet letterlijk zo staat en wat ook helemaal niet de strekking noch de bedoeling was. Dat jij de vraag wat je dan in godsnaam nog meer zou willen zien opvat als "de les lezen" (welke les, ik weet er niks vanaf dus hoe kan ik in godsnaam iemand die t zelf meemaakt de les lezen?!), doe je ook zelf. Ik zie er zelfs geen ongelukkig woordkeuze in, maar platte letters op een scherm kunnen altijd verkeerd opgevat worden. De bedoeling er achter was anders niets meer dan interesse hoor.
Ik snap dat bepaalde onderwerpen gevoelig kunnen zijn, maar je kan ook op alle slakken zout leggen. Het was gewoon uit pure interesse en niets meer. Daar stopt het.
Ofwel: "wat vind jij?" "Ik vind ..." "Nou dat vind ik niet hoor!"quote:Ang3l: "Maar welke dingen doen er dan voor jou toe en had je liever willen zien?"
Wonderer: "Het begin is er, maar diversiteit blijft belangrijk voor zichtbaarheid en begrip."
Ang3l: "Ze zijn allemaal anders hoor. Dus diversiteit genoeg."
Zonder punt ook he. Dirk maakt nergens een punt van!quote:
En andere zaken waarbij de LHBTQ(ACDEFGH) onrecht aangedaan wordt.quote:
En zo assimileren we ze. Want dan vinden ze t ZO lekker dat ze voor ons komen vechten!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
En andere zaken waarbij de LHBTQ(ACDEFGH) onrecht aangedaan wordt.
Heb vanochtend nog even zitten vlammen in een ontiegelijk mekkertopic over die lesbische meisjes die elkaar kusten in een Albert Heijn filiaal. Van die hetero's die gaan zitten piepen dat er nooit zoveel aandacht aan gegeven was als het een heterostel was geweest.. Wat hebben ze 't ook zwaar in deze maatschappij hè, onze hetero's.
. FLIKKER TOCH OOOOOOOOOOOOOOP!
.
Ik ga denk ik een zero-tolerance homoleger beginnen. Dressed in DSquared2 pakken we intolerante kuthetero's aan waar ze het 't meest voelen. In de kont!.
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Case B: Was het een volledige bek-sessie dan staan ze in hun goed recht, want dat hoeft ik van hetero's ook niet te zien in de supermarkt.
Ik zie 't probleem van openbaar tongen dus niet zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat is dat toch dat mensen niet tegen een (hypothetische) tongzoen in het openbaar kunnen? Het is volcontinu alleen maar kutgezeik overal. En dan zijn er twee mensen, van welke seksuele oriëntatie dan ook, die dusdanig verliefd op elkaar zijn dat ze voor een klein moment kunnen vergeten dat ze daar staan tussen de pure ellende van Yakult en Conimex. Even volledig in elkaar opgaan in de remedie tegen seks die Albert Heijn heet. En dan zijn er nog steeds mensen die durven te zeggen "Nou, ik hoef dat niet te zien hoor, zo onfatsoenlijk." Terwijl in feite dat koppeltje gewoon een fucking staande ovatie verdient in die sleurtruttentoko. Dat is toch gaaf?! Even een kleine uitbarsting van grenzenloze liefde/lust op een onverwachte plek?
Kunnen die azijnzeikerds me nu eens uitleggen wat er precies onfatsoenlijk is aan het uitgebreid affectie tonen in het openbaar?
Bij hyperventilatie moet je sowieso niet in een zakje in- en uitblazenquote:
Ik hoef het nou ook niet echt te zien hoor... niet m/v, m/m, v/v....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie 't probleem van openbaar tongen dus niet zo..
niet nee? Ik dacht dat ze je dat altijd vertelde. Tenminste wat ik me nog kan herinneren van vroegah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij hyperventilatie moet je sowieso niet in een zakje in- en uitblazen
Klopt, maar nu blijkt dat dat juist het slechtste is wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet nee? Ik dacht dat ze je dat altijd vertelde. Tenminste wat ik me nog kan herinneren van vroegah.
Het zal me allemaal worst wezen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Lol. Ja en eerst werd er dus juist t tegenovergestelde gezegd. Dat je CO2 moest hebben, vandaar dat zakje en je eigen uitstoot inademenpotdorie, je kan ook nergens van op aan he!
worst!? Foei. En als een van je leerlingen nou ineens gaat piepen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zal me allemaal worst wezen eerlijk gezegd![]()
Het zat in een tentamen dat ik (gelukkig) gehaald heb en nooit meer hoef te doen
middenrif terug onder controle krijgen, zoiets toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Peter het volgende:
Laat iemand gewoon veel praten, dan zakt de snelheid van het ademhalen ook en dat lost de hyperventilatie op.
Als je veel praat kun je nooit tegelijk heel snel en diep blijven ademen, dus komt het tempo vanzelf omlaag en herstellen de waardes in je kleine bloedsomloop zich vanzelf. Ook als je bewusteloos raakt door het hyperventileren trouwens..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
middenrif terug onder controle krijgen, zoiets toch?
Dan hebben we BHV'ers...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
worst!? Foei. En als een van je leerlingen nou ineens gaat piepen?
Nou ja. Geldt net zo goed voor ons en bv iemand op straat eigenlijk.
Nou, dan kijk je de andere kant op. Man man man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik hoef het nou ook niet echt te zien hoor... niet m/v, m/m, v/v....
Sorry ik zal normalere taal gaan gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:22 schreef Aiciu het volgende:
Volgens mijn telefoon is deze pagina in het afrikaans xd wtf hahahha
Dit is een lastig ding, ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Bij Friso feest hebben we trouwens ooit iets soortgelijks gehad
Als je op dat feest zoekt kom je er achter dat het voor homo- en bi-seksuelen is opgezet. Vorig jaar was er een stel (bi, man en vrouw) die op vakantie waren in de buurt en gegoogelt hadden op "biseksueel feest" en zo bij ons terecht kwamen, tenminste zo vertelden ze dat ons.
Na een half uur aanwezig te zijn gingen ze naar de wc en kwamen terug in geheel nieuwe kamasutra-beurs-waardige outfit en vroegen ze waar de speelruimte was. "Uh... die is er niet. Ik denk dat u een ander soort feestje voor ogen had.". Friso is nou eenmaal niet "zo'n feest".
Ze bleven toch. Nou, gezelligIk hou wel van diversiteit (
). Alleen die mensen werden dus ook steeds vrijer in hun gedrag en daar werden ze ook op aangesproken door de bewaking. En toen ze na 30 min de wc bezet te hebben vriendelijk verzocht werden daar mee op te houden zijn ze uiteindelijk gevraagd te vertrekken door de Effenaar zelf.
Tja. Ik heb toen ook zitten denken. Vielen ze iemand lastig? Neuh. Maar er warten dus wel gasten die aanstoot namen aan het hevige gezoen en gerij in de hoek van de dansvloer. Mja. Er zijn iook mensen die aanstoot nemen aan een lelijke geruite broek zal ik maar zeggen. Wel overtraden ze huisregels van de Effenaar (neuken op de heren wc) en dus zijn ze er uit gezet. (Come to think of it.... ik heb mezelf er denk ik dan ook wel eens uit moeten zetten)
Als organisatie zaten we wel even in dubio: Wat te doen? Maar goed, het pand is van een ander, dus die bepalen de huisregels en die hebben gezegd: eruit.
Bacio bacio bacio! Tua finocchioquote:
Na de ingredienten op pizza's en wat smerige woorden kom ik ook niet ver meer neequote:
Hoeveel meer heb je nog nodig dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Na de ingredienten op pizza's en wat smerige woorden kom ik ook niet ver meer nee
Weinig. Ik praat Engels met de mijne en soms flikker ik er Spaans doorheen wat er dan een beetje op lijkt. Maar t zal je nog verbazen hoe slecht Italianen Engels praten. Spanjaarden trouwens ook. Fransmannen ook, maar da's vaak gewoon koppigheid. Dat in NL eigenlijk bijna iedereen wel ENgels kan praten (steenkolen of vloeiend) dat is daar eeeeecht niet zo.quote:
"You aaare... how do you say,..como como.... you are finocchio? You are the gay?"quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:22 schreef Aiciu het volgende:
I can speake veeeery goooode inglese my friende
Neequote:
Ja ik vond 'm ook leuk. "Booooy, you've got se serious case of bottomshame!"quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef Dirk het volgende:
Haha, bottomshame!. Heel mooi, die houden we er in.
quote:Ik heb hier overigens wel een uitgesproken mening over ja (Goh!.).
Waarom is het toch IN HEMELSNAAM beschamend om bottom te zijn? Het is verdomme nogal een kunst om een grote pik in je rectum te kunnen verdragen. Veel meer dan dat ding er plompverloren in en uit harken, in ieder geval. YAY BOTTOMS!.
Nou, ik denk dat je eerder doodgaat van bottomen dan van toppenquote:Maar inderdaad, ik denk zeker dat het helpt om met beide ervaring te hebben. Net zoals mannen beter schijnen (?) te kunnen pijpen dan vrouwen, omdat ze weten hoe 't voelt. Makes sense. Daarbij, maar dat heeft alleen te maken met mijn eigen voorkeuren, is het gewoon leuk om niet ALTIJD hetzelfde te doen in bed. Verandering van spijs, etc. Jongens die echt altijd-en-alleen-maar willen bottomen, daar snap ik niks van. Je gaat er niet dood van.
uh okquote:
En ben je dan wat meer passief, of toch actief op zo'n moment?quote:
Gewoon actief. Ik hou zelf ook niet van die dooie musjes, en het is ook veel lekkerder natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Dirk het volgende:
[..]
En ben je dan wat meer passief, of toch actief op zo'n moment?
Ik vind actief/passief ook iets heel anders dan top/bottom...
Gewoon lui in bed dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:24 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
Vind ik ook, ja. Interactie creeëren.
Een maatje van mij is echt gewoon zo'n plank-bottom en vindt dat ook heel normaal. "Ja, ik ben toch de bottom?! Ik doe niks." Ehhhh, ok.. Veel plezier.
Ik doe dat wel als ik moe ben, ''nou steek hem erin en veel plezier he, maar ik ga slapen":Pquote:
Als je daar door heen kan slapen is t een slechte in bedquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik doe dat wel als ik moe ben, ''nou steek hem erin en veel plezier he, maar ik ga slapen":P
Ik zie Bel Ami, ik zie een lelijk lettertype, ik zie een gephotoshopte jongen..... uuuuh, Gordon Heukeroth?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef Dirk het volgende:
Ik heb een nieuwe collega en jullie geloven nooit wie het is.
Hij heeft ook meteen mooie boeken meegenomen voor onze koffietafel..
[ afbeelding ]
Huehue dan ken je mij niet als ik moe benquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je daar door heen kan slapen is t een slechte in bed
Ik heb 't weleens gehad, met teveel ghb op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Als je daar door heen kan slapen is t een slechte in bed
Ik ben ook wel eens in slapa gevallen tijdens de seksquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb 't weleens gehad, met teveel ghb op..
Nee, (nog) niet neequote:Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Huehue dan ken je mij niet als ik moe ben
Pics? Bedoel je dan fok fotoboek of zit je al gelijk op dudesnude te scouten?quote:
gewoon fokquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pics? Bedoel je dan fok fotoboek of zit je al gelijk op dudesnude te scouten?
Nou, dan klik je dat fotoboek icoontje aan hequote:
Ik denk dat ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:49 schreef Dirk het volgende:
A, jij bent op FB bevriend met ene BdZ. Da's een leukie!.
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan klik je dat fotoboek icoontje aan heEn dan staan er tig foto's van me.
Dan weet je t nuquote:
Die ken ik niet, maar omdat het ging over [foto's van jou] ging ik op zoek naar [foto's van jou].quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoeltHeeft z'n achternaam te maken met een provincie, en dan dat volk?
Daar ben ik 3x mee op vakantie geweest en die ken ik al zo'n 12 jaar of zo ja. Die sms'te vandaag nog of ikw eer mee ging naar Circuit in Barcelona.
Hoe ken jij die dan?
Im notquote:
Ooooowquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar omdat het ging over [foto's van jou] ging ik op zoek naar [foto's van jou]..
Ik zal t m zeggen. maar hij heeft nu voor t eerst in 28 jaar een vriendje, dus ik denk niet dat het er in zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef Dirk het volgende:
Neither am I, maar in dit geval leek het me wel zo vriendelijk.
Anyhoo, ik zou 'm doen..
Ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef Dirk het volgende:
Neither am I, maar in dit geval leek het me wel zo vriendelijk.
Anyhoo, ik zou 'm doen..
Ik niet. Ik kan er best mee door 1 bocht, maar we zijn echt to-taal verschillende types. En we vallen ook op taal verschillende typesquote:
quote:
Ken je 'm zelf ook?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:26 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zei het ook zodat Dirk het kon aanpassenik ken wel meer van zijn naam dan van Henk overigens
Nou, 7 maart zijn we volgens mij in Amsterdam om te gaan stappenquote:
Nee maar hij was altijd zo'n 'misschien ken je deze persoon' iemand op Facebook.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ken je 'm zelf ook?
Is best een bekende in de "scene".
Ja waarschijnlijk omdat ie 26.000 van die homo'tjes uit Amsterdam in z'n facenook heeft staan waarvan je er dan allicht een paar kentquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Nee maar hij was altijd zo'n 'misschien ken je deze persoon' iemand op Facebook.
En ik kom niet in de scene
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pics? Bedoel je dan fok fotoboek of zit je al gelijk op dudesnude te scouten?
Just askingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Dank je. Ik word geaccepteerd?
Ik hou van:quote:
Renfe: http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.htmlquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoe die sneltreinen in Spanje heten?
Ik ben een stedentrip naar Madrid aan het regelen en dan 1dag met de sneltrein naar Barcelona maar geen idee hoe die maatschappij heet.
We houden het uiteindelijk toch maar alleen op Madrid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Renfe: http://www.renfe.com/EN/viajeros/index.html
Al plant Hafas lekkerder voor heel Europa.. ( http://bahn.hafas.de )
Al eens in Barcelona geweest? Anders is dat zonde ( al is 1 dagje ook wel erg kort)quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:41 schreef Aiciu het volgende:
[..]
We houden het uiteindelijk toch maar alleen op Madrid.
Ja, een half jaar geleden nog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Al eens in Barcelona geweest? Anders is dat zonde ( al is 1 dagje ook wel erg kort)
Teen Wolf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens mij moet ik ook maar eens naar een glow party gaan![]()
[ afbeelding ]
De mijne kreeg zeer goede reviews.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd jeuk van zinsvormen als "Beter ga je....". Misschien is het best goed Nederlands, maar het klinkt zo enorm yo yo yo slangquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
Homo's_!
Beter ga je vrouwen neuken.
Yo yo yo, motherfucker bitch hoooo.quote:
Ik vind "Even centraal!" veel dommer eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van zinsvormen als "Beter ga je....". Misschien is het best goed Nederlands, maar het klinkt zo enorm yo yo yo slang
.
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef Goldenrush het volgende:
Niemand wil dat je hier homo's aantrekt, want die zijn viessss
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.
Of "ondergetekende". Vooral als iemand het zegt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind "Even centraal!" veel dommer eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of "ondergetekende". Vooral als iemand het zegt.
Laten we gezamenlijk even centraal scanderen:quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Exact. En persoonlijk heb ik liever dat je hier homo's aftrekt.
Mail je me een foto van je piemūl?
W'rom? Da's correct Nederlandsquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind "Even centraal!" veel dommer eerlijk gezegd.
quote:
Ja, weet ik, maar toch. Vind het maar stom klinken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom? Da's correct Nederlands"Beter ga je...." is straattaal
Alleen de piemel vind ik zo saai.quote:
Leuter close ups?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Een serie foto's is daarom leuker. Met wat close-ups erbij.
Alleen een close up is weinig aan, maar als het een foto is uit een serie...quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuter close ups?
Zelden iets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn leuk, maar een close-up als deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is dan een mooie aanvulling.
Waarbij ik de piemelfoto's maar even achterwege laat. Het gaat om het idee.![]()
Dat is volgens mij ook niet correct Nederlandsquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van zinsvormen als "Beter ga je....". Misschien is het best goed Nederlands, maar het klinkt zo enorm yo yo yo slang
.
Nee, heb net ff zitten googlen. Leek me nl ook al niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook niet correct Nederlands![]()
Bonjour monsieur LeBeau!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:32 schreef LeBeau het volgende:
Jee, 1268 topicnummers verder sinds de laatste keer dat ik hier gepost heb. Ik herken Ang3l nog en dat is het.![]()
Die Michael Horta foto's zijn een mooie binnenkomer.
Misschien zou je dan beter...quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, heb net ff zitten googlen. Leek me nl ook al niet.
En ik hoor t ook alleen "een bepaald soort mensen" zeggen.
Nee, nu heb ik t niet over afkomst of kleur overigens
Klinkt niet stoer, je weet zelluf!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien zou je dan beter...
quote:
Je kunt beter....quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien zou je dan beter...
Beter ga je uit man buurt of ik klap er op!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:44 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij gebruik ik "Beter ga je..." ook wel eens, en dan niet eens ironisch.![]()
Misschien ben ik wel gewoon erg "Street" als ik geïrriteerd ben.
[..]
Je klapt erop? Waar precies op? Ik ben een beetje in de war.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter ga je uit man buurt of ik klap er op!!!
Oké. Ik had m nog op Engels staan en autocorrect maakte er heeeeel frappant "beter ga je uit m'n butt" van
Ik denk dat gevaarlijk in deze context slaat op de besmettelijkheid, dus het gevaar voor de gehele wereldbevolking, niet voor het individu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Aiciu het volgende:
Lol die melding op grindr dat hepatitis b gevaarlijker is dan hiv en dat 1 op 10 het krijgt zelfs met een condoom ofzo
Ik denk dat ze het juist daar doen omdat daar veel mensen voor ONS gaan. Maar als je braaf uit liefde seks hebt, zal het wel meevallen lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat gevaarlijk in deze context slaat op de besmettelijkheid, dus het gevaar voor de gehele wereldbevolking, niet voor het individu.
Als individu maakt het geen drol uit of je dood gaat door ziekte A of B. Maar als door B iedereen doodgaat, en door A slechts een handvol mensen, dan kun je toch stelllen dat B gevaarlijker is dan A.
Mensen en braaf uit liefde sex hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar als je braaf uit liefde seks hebt, zal het wel meevallen lijkt me.
Gewoon geen seks hebben dus, wel zo veilig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Aiciu het volgende:
Lol die melding op grindr dat hepatitis b gevaarlijker is dan hiv en dat 1 op 10 het krijgt zelfs met een condoom ofzo
Ik was ook van plan om te gaan sletten, maar uiteindelijk bleek toch dat het niet mijn ding was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mensen en braaf uit liefde sex hebben.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon geen seks hebben dus, wel zo veilig.
Of omdat homo's tot de risicogroep behoren, en je je dan volgens mij nog altijd gratus kunt laten inenten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist daar doen omdat daar veel mensen voor ONS gaan. Maar als je braaf uit liefde seks hebt, zal het wel meevallen lijkt me.
Maakt hem schattigquote:
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
Je hebt in ieder geval meer haargroei.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef wonderer het volgende:
Ik zit hier en in Lesbeau. Ik ben de mannelijkste bitch van jullie allemaal
L-asco blijft mijn nummer 1quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hoe schattig, uitgedrukt in L-ascorbinezuur?
Jij bent mijn nummer 2 nuquote:
Dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:50 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij bent mijn nummer 2 nuJe hebt Rezania ingehaald
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval meer haargroei.
Hij is een playerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:59 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat Cosmo psies weet hoe cute een ieder is?
Wat speelt ie?quote:
Pardonquote:
Fag(g)ot?quote:
Eerder klootviool, ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:08 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Geen kutviool, in ieder geval.
Ik denk dat hij liever met zijn stokje zwaait.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:11 schreef wonderer het volgende:
Zou ie een koperblazer zijn of juist een houtzuiger?
Of met andermans stokje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever met zijn stokje zwaait.
Wat schattig naïefquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het juist daar doen omdat daar veel mensen voor ONS gaan. Maar als je braaf uit liefde seks hebt, zal het wel meevallen lijkt me.
Jup. Ik heb me ook laten inenten tegen B. Niet tegen A trouwens. En B is trouwens ook handig als je gaat reizen! want is echt niet alleen seksueel overdraagbaar. Staat (stond) zelfs bij reisadbies naar Turkije.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Of omdat homo's tot de risicogroep behoren, en je je dan volgens mij nog altijd gratus kunt laten inenten.
Dat heeft verder niets met ONS of braafheid te maken.
Wacht maar. Straks krijg je als oude man ook gewoon haar uit je oren, op je rug en uit je neusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het begint een beetje uit de hand te lopen eigenlijk
quote:
Neem hem maar niet serieus, hij noemt iedereen schattig.quote:
Dit voelt als een kutdag waarbij je door de regen moet reizen om naar een verplicht college te gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Dit voelt als een vrije vrijdag waarop aankleden volledig optioneel zal zijn.
Verplicht college kutdag lijkt mij een stuk minder leuk dan kleding optioneel vrije vrijdag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit voelt als een kutdag waarbij je door de regen moet reizen om naar een verplicht college te gaan.
Is het ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Verplicht college kutdag lijkt mij een stuk minder leuk dan kleding optioneel vrije vrijdag.
Oke, wellicht ook wel daarbuiten. Ik weet 't niet. Het is altijd zo donker in Tibetquote:
Oehquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef LeBeau het volgende:
Dit voelt als een vrije vrijdag waarop aankleden volledig optioneel zal zijn.
Is het college misschien leuk? Één of meerdere van de mede-studenten? De docent?quote:
Het college is wel interresant ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Is het college misschien leuk? Één of meerdere van de mede-studenten? De docent?![]()
* LeBeau zoekt de silver lining
Kindjes in Afrika mogen niet zeuren, die hebben het tenminste niet koud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
*fluit* Always look on the bright side of life!
Kindjes in Afrika willen ook best studeren hoor
Dat doet me denken aan m'n collega, die zeurde gisteren ook al over de regen, ook al hoefde hij enkel van de achterdeur van het pand naar z'n auto te lopen. First world problems.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
*fluit* Always look on the bright side of life!
Kindjes in Afrika willen ook best studeren hoor
Hadden ze t maar eens koud ja, dan stierven die vliegeneitjes in hun ooghoeken tenminste!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika mogen niet zeuren, die hebben het tenminste niet koud.
* LeBeau zet z'n ontbijt opzijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hadden ze t maar eens koud ja, dan stierven die vliegeneitjes in hun ooghoeken tenminste!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, wellicht ook wel daarbuiten. Ik weet 't niet. Het is altijd zo donker in Tibet
Ik ben er nog nooit geweest. Het lijkt me niks. Extensie van de Pallaz volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik kom er langs op weg naar het zwembad.
Maar dan kan ik niet bij m'n computer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef Cosmo. het volgende:
Gordijnen dicht doen en in het donker gaan zitten dan
Ik ook niet.quote:
Eensch. Het is meer iets voor oudere mannen met een snor, denk ik.quote:Het lijkt me niks.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Extensie van de Pallaz volgens mij.
Mjah. Dat is dus het enige: ik weet waar het is.quote:Ik weet niet eens waar t zit, maar idd ergens bij t zwembad in de buurt toch ja?
Rare vraag, inderdaad. Alsof een ober aan je vraagt "vlees of vegetariër?" Man, ik bestel wel wat ik lekker vind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet bij m'n computer.![]()
Hmmm. Zit je onschuldig met iemand te chatten (over z'n kekke armband, over het weer), krijg je opeens de vraag "ben je top?". Wat moet ik daar nou mee?
Alsof een ober aan je vraagt "vlees of vegetariër?" terwijl je nog geeneens in het restaurant zit, zelfs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Rare vraag, inderdaad. Alsof een ober aan je vraagt "vlees of vegetariër?" Man, ik bestel wel wat ik lekker vind.
Ik zou hem een vuige slet noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alsof een ober aan je vraagt "vlees of vegetariër?" terwijl je nog geeneens in het restaurant zit, zelfs.
O, word ik nu al beschouwd als een oudere man?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Eensch. Het is meer iets voor oudere mannen met een snor, denk ik.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, word ik nu al beschouwd als een oudere man?
Nou, dan zijn z'n bedoelingen toch duidelijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet bij m'n computer.![]()
Hmmm. Zit je onschuldig met iemand te chatten (over z'n kekke armband, over het weer), krijg je opeens de vraag "ben je top?". Wat moet ik daar nou mee?
Ik ben nog niet oudquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht maar. Straks krijg je als oude man ook gewoon haar uit je oren, op je rug en uit je neus
Of een vuige slet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
O, word ik nu al beschouwd als een oudere man?
Ik verzamel mooi verwoorde beledigingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Omdat je het op zo'n mooie manier zegt beschouw ik het als een compliment.
Straahaaaaaksquote:
Maar ik heb al rughaar enzoquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef Cosmo. het volgende:
Een ontharigspakket voor jou verjaardag dus
Dat is de enige eis? Hij moet je kunnen harsen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of beter, een vriendje dat me harst
Natuurlijk niet. Leuk extraatje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat is de enige eis? Hij moet je kunnen harsen?
Dat moet je even een specifieke lijst posten, kunnen we zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Leuk extraatje.
Leuke opener voor een datequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of beter, een vriendje dat me harst
Is dat dan rug of reet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
"Ben je topharser of bottomharser?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |