Tuurlijk zie je kleur. Anders zitten je lenzen verkeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie die kleur niet, ik zie een mens.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je kleur. Anders zitten je lenzen verkeerd.
Natuurlijk observeer ik de kleur, maar het zegt/doet me verder niks want ik "zie geen verschil". Ja, puur fysiek, maar het betekent niets voor me.quote:Het gaat er meer om of je er vervolgens een probleem mee hebt dat iemand anders-gekleurd is. Maar 'ik zie geen geen kleur' kan zelfs beledigend zijn,
Mja eigenlijk wel. Ook al heb ik wat sommen al gemaakt die ik eerder niet snapte. Nu wel beter begrijp maar nog niet helemaal snapquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu heb je een nieuwe motivatie/beloning nodig?
*hangt worst voor je neus*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel. Ook al heb ik wat sommen al gemaakt die ik eerder niet snapte. Nu wel beter begrijp maar nog niet helemaal snap
Ik open gewoon een topic met waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
En IEMAND (ik noem geen namen) heeft die aangepast naar een rap
HAHAHAHAHAHAHA...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
En dat in MIJN topic... schandaligHet lef ook!
Godverdomme!quote:
Doe ik ook! En ondertussen zoek ik ook naar een baanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*hangt worst voor je neus*
Maar eerst studeren!!
Multitaskend wonder!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik ook! En ondertussen zoek ik ook naar een baan
Ik wou er eigenlijk over ophouden, maar ik blijf ermee in mijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat lees jij, dat vul jij in, jij vat t op dat ik bedoel dat je niet moet zeiken. Ik vroeg alleen wat je dan nog miste, omdat er toch best wel wat vormen voorbij komen. Daarna beschreef ik de vormen die ik zag en dat vond ik er toch best veel. Ik weet namelijk, als leek, niet welke vormen er dan nog meer zouden zijn. Dus DAT vroeg ik, wat je dan nog miste omdat ik er best veel zie. Niks meer, niks minder.
En ook niet in meer of minder woorden dan dat. Dat jij dat oppakt als iets anders dat is jouw persoonlijke invulling. Jij meent iets tussen de regels door te lezen, wat er niet letterlijk zo staat en wat ook helemaal niet de strekking noch de bedoeling was. Dat jij de vraag wat je dan in godsnaam nog meer zou willen zien opvat als "de les lezen" (welke les, ik weet er niks vanaf dus hoe kan ik in godsnaam iemand die t zelf meemaakt de les lezen?!), doe je ook zelf. Ik zie er zelfs geen ongelukkig woordkeuze in, maar platte letters op een scherm kunnen altijd verkeerd opgevat worden. De bedoeling er achter was anders niets meer dan interesse hoor.
Ik snap dat bepaalde onderwerpen gevoelig kunnen zijn, maar je kan ook op alle slakken zout leggen. Het was gewoon uit pure interesse en niets meer. Daar stopt het.
Ofwel: "wat vind jij?" "Ik vind ..." "Nou dat vind ik niet hoor!"quote:Ang3l: "Maar welke dingen doen er dan voor jou toe en had je liever willen zien?"
Wonderer: "Het begin is er, maar diversiteit blijft belangrijk voor zichtbaarheid en begrip."
Ang3l: "Ze zijn allemaal anders hoor. Dus diversiteit genoeg."
Zonder punt ook he. Dirk maakt nergens een punt van!quote:
En andere zaken waarbij de LHBTQ(ACDEFGH) onrecht aangedaan wordt.quote:
En zo assimileren we ze. Want dan vinden ze t ZO lekker dat ze voor ons komen vechten!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
En andere zaken waarbij de LHBTQ(ACDEFGH) onrecht aangedaan wordt.
Heb vanochtend nog even zitten vlammen in een ontiegelijk mekkertopic over die lesbische meisjes die elkaar kusten in een Albert Heijn filiaal. Van die hetero's die gaan zitten piepen dat er nooit zoveel aandacht aan gegeven was als het een heterostel was geweest.. Wat hebben ze 't ook zwaar in deze maatschappij hè, onze hetero's.
. FLIKKER TOCH OOOOOOOOOOOOOOP!
.
Ik ga denk ik een zero-tolerance homoleger beginnen. Dressed in DSquared2 pakken we intolerante kuthetero's aan waar ze het 't meest voelen. In de kont!.
.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Case B: Was het een volledige bek-sessie dan staan ze in hun goed recht, want dat hoeft ik van hetero's ook niet te zien in de supermarkt.
Ik zie 't probleem van openbaar tongen dus niet zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat is dat toch dat mensen niet tegen een (hypothetische) tongzoen in het openbaar kunnen? Het is volcontinu alleen maar kutgezeik overal. En dan zijn er twee mensen, van welke seksuele oriëntatie dan ook, die dusdanig verliefd op elkaar zijn dat ze voor een klein moment kunnen vergeten dat ze daar staan tussen de pure ellende van Yakult en Conimex. Even volledig in elkaar opgaan in de remedie tegen seks die Albert Heijn heet. En dan zijn er nog steeds mensen die durven te zeggen "Nou, ik hoef dat niet te zien hoor, zo onfatsoenlijk." Terwijl in feite dat koppeltje gewoon een fucking staande ovatie verdient in die sleurtruttentoko. Dat is toch gaaf?! Even een kleine uitbarsting van grenzenloze liefde/lust op een onverwachte plek?
Kunnen die azijnzeikerds me nu eens uitleggen wat er precies onfatsoenlijk is aan het uitgebreid affectie tonen in het openbaar?
Bij hyperventilatie moet je sowieso niet in een zakje in- en uitblazenquote:
Ik hoef het nou ook niet echt te zien hoor... niet m/v, m/m, v/v....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Dirk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie 't probleem van openbaar tongen dus niet zo..
niet nee? Ik dacht dat ze je dat altijd vertelde. Tenminste wat ik me nog kan herinneren van vroegah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij hyperventilatie moet je sowieso niet in een zakje in- en uitblazen
Klopt, maar nu blijkt dat dat juist het slechtste is wat je kunt doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
niet nee? Ik dacht dat ze je dat altijd vertelde. Tenminste wat ik me nog kan herinneren van vroegah.
Het zal me allemaal worst wezen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Lol. Ja en eerst werd er dus juist t tegenovergestelde gezegd. Dat je CO2 moest hebben, vandaar dat zakje en je eigen uitstoot inademenpotdorie, je kan ook nergens van op aan he!
worst!? Foei. En als een van je leerlingen nou ineens gaat piepen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zal me allemaal worst wezen eerlijk gezegd![]()
Het zat in een tentamen dat ik (gelukkig) gehaald heb en nooit meer hoef te doen
middenrif terug onder controle krijgen, zoiets toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Peter het volgende:
Laat iemand gewoon veel praten, dan zakt de snelheid van het ademhalen ook en dat lost de hyperventilatie op.
Als je veel praat kun je nooit tegelijk heel snel en diep blijven ademen, dus komt het tempo vanzelf omlaag en herstellen de waardes in je kleine bloedsomloop zich vanzelf. Ook als je bewusteloos raakt door het hyperventileren trouwens..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
middenrif terug onder controle krijgen, zoiets toch?
Dan hebben we BHV'ers...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
worst!? Foei. En als een van je leerlingen nou ineens gaat piepen?
Nou ja. Geldt net zo goed voor ons en bv iemand op straat eigenlijk.
Nou, dan kijk je de andere kant op. Man man man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik hoef het nou ook niet echt te zien hoor... niet m/v, m/m, v/v....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |