abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2014 @ 13:22:16 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138687389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 12:25 schreef Nadim het volgende:
In tegenstelling wat hierboven staat wil ik reageren.
Ik heb nergens zien staan dat jij niet wilde reageren hoor? :?

Verder is deze spam natuurlijk wel erg doorzichtig. Wat een zielige club zijn jullie. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138687490
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:20 schreef kanetje het volgende:
Operc, Kelp en Nadim zijn van de Webcare afdeling die Miec en Cleanprofs in het leven hebben geroepen, na honderden klachten over Miec. Maar zoals we lezen hebben mensen het allemaal door. Ze stonden ook goed voor schut in Harderwijk waar Cleanprofs wagens zonder water kwamen te zitten en de gemeente voor hen te hulp schoot.

De verhalen zijn eindeloos op internet, zie Tros Radar enz, nochtans denkt Miec dat er iets te verdedigen valt. Hun BDR failliet en maar doorzetten met Cleanprofs©.

http://www.miecmarketingtalk.com/miec/showthread.php?tid=25
http://www.miecmarketingtalk.com/miec/forumdisplay.php?fid=5
http://www.miecmarketingtalk.com/miec/showthread.php?tid=9
Is Kelb niet juist kritisch over de gang van zaken?
pi_138687591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:22 schreef eight het volgende:

[..]

Die eis is toch ook een lachertje. De banen liggen niet voor het oprapen, maar deze eis zou je per week nog kunnen halen.
De eis is geen lachertje in de werkcultuur van Miec. De meesten vallen er tussen uit.
Ik heb veel over hen gelezen de laatste maanden en ze lijken echt een apart clubje in het marketing vak. Mensen werken er veel te lange uren en worden naar zeggen niet volledig betaald.
pi_138687647
En ja, Kelb zit in in de Webcare Club van Miec!!!

Sorry, Kelb!
  woensdag 9 april 2014 @ 13:32:30 #56
421879 nutsabout
Wat recht is kan ook krom zijn
pi_138687725
Wie is hier de spammer?
Eindelijk iemand van MIEC die durft te reageren.
Tussen alle negatieve posts over het bedrijf.

Als je de berichten over MIEC Marketing gaat bekijken .
Kom je terecht bij één site MIEC M A R K E T I N G T A L K.
Die berichten heeft overgenomen van de verwijderde miec.site40.net
En daarover zegt de rechtbank dat deze meneer onzin verkoopt.

Lees Onrechtmatige publicaties voormalig werknemer
http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=ECLI:NL:RBNNE:2013:6333

Deze meneer uit Oosterwolde / Groningen is ook actief op dit forum en is heel creatief. Voornamelijk om zijn eigen website te promoten. En zoekt excuses om niet te hoeven werken .

MIEC Marketing is niet zijn eerste slachtoffer
zie http://usfzwendel.uphero.com/
http://ooststellingwerf.hostei.com/
http://onderzoek.host22.com/

Hier staat de naam van de persoon in kwestie www.kinderbeschermingsbeleid.nl

Zo kan je ook je geld proberen te verdienen
Als is de leugen nog zo snel - de waarheid achterhaald het wel -
pi_138687781
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:32 schreef nutsabout het volgende:
Wie is hier de spammer?

Deze meneer uit Oosterwolde / Groningen is ook actief op dit forum en is heel creatief. Voornamelijk om zijn eigen website te promoten. En zoekt excuses om niet te hoeven werken .

Leuk dat jullie nog een account hebben aangemaakt, maar waarom is je bericht relevant?
  woensdag 9 april 2014 @ 13:34:39 #58
421879 nutsabout
pi_138687785
aah kanetje is ook weer terug... of ben jij een ander persoon dan op de talk.com site
  woensdag 9 april 2014 @ 13:36:19 #59
53267 TC03
pi_138687841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:32 schreef nutsabout het volgende:
Wie is hier de spammer?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef nutsabout het volgende:
aah kanetje is ook weer terug... of ben jij een ander persoon dan op de talk.com site
:')...
pi_138687845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef nutsabout het volgende:
Speel jij ook in deze topfilm?

pi_138687862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef kanetje het volgende:
En ja, Kelb zit in in de Webcare Club van Miec!!!

Sorry, Kelb!
Hoezo dat dan?
Als iemand zoiets posts (zie dikgedrukte) lijkt me dat niet echt reclame voor die club of wel?
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:22 schreef Kelb het volgende:
Ik heb in 2012 ongeveer 3-4 maanden bij Miec Marketing gewerkt.
Het werkt als volgt:

Je krijgt een intake gesprek en moet een dagje onbetaald meelopen met een ervaren verkoper. Aan het einde van de dag hoor je als je word aagenomen, ze gaan je standaard de 5 steps vragen die heel gemakkelijk zijn en je 5 uur voor hebt om ze te onthouden. Eigenlijk word je 100% aangenomen maar ze doen alleen alsof je heel goed bent en daarom word aangenomen.

Je komt dan in een kleine team die een 'leader' heeft en doet dan hetzelfde project als de rest van je team. De taak van de leader is om jou te trainen en ook een leader te maken, want zo kan hij hogerop komen en uiteindelijk manager worden.

Ik had bijv. het project BDR Containerreiniging. Je moet contracten zien binnen te krijgen door bij huizen aan de bel te trekken, je krijgt van te voren een paar straten die je moet lopen.

Je kon toen nog kiezen als je als ZZP'r te werk wou gaan (30e per contract) of in loondienst (ca. 8-9 euro per uur). Je hebt lange werkdagen, 10 uur begin je met training op kantoor en vertrekt dan ca half 12 naar je locatie en bent rond 9 uur in de avond thuis. Je krijgt maar 7 of 8 uur betaald. Voordeel is wel dat je word opgehaald door je leader en ook weer thuis word gebracht.

Ik had de eerste 2 weken gelijk mijn leadership behaald, je moet dan minimaal 30 contracten schrijven binnen 2 weken. Je mag dan deelnemen aan 'leadership' vergaderingen en je mag een auto leasen. Zodra je leader bent is de taak om zoveel mogelijk mensen onder je te hebben, of je werft zelf iemand of als er een nieuwe werknemer komt moet je de hoogste score op de dag hebben en dan word die van jou.

Je had zo'n constructie die ik ben vergeten, om hogerop te komen. volgens mij zoiets:
Je moest bijv 4 leaders onder je hebben om een stap hogerop te komen. Daarna moest iedere leader ook minimaal 2 mense onder zich krijge om hogerop te komen. en zodra je minimaal 10 mense onder je hebt kun je voor je management gaan als je meer dan xxx omzet haalt binnen een maand. kan je een eigen kantoor openen.

Ik had een eigen auto, ik werd projectmanager (omdat ik het aardig deed), ik had 5 mensen onder me. Ik had me ingeschreven als ZZp'r en werd beloofd na mijn eerste maand, met terugwerkende kracht salaris te krijgen per contract en omdat ik aardig wat schreef zou ik ca. 2500 moeten krijgen.

Krijg ik opeens te horen dat er nieuwe regels zijn binnen het bedrijf en dat je minimaal 3 maanden in dienst moet zijn om ZZP'r te worden en kreeg ik maar 1300 euro.
Het werd beloofd dat het goed zou komen qua ZZP dus was gelijk een reden om te stoppen, want dit is pure oplichterij. Tevens krijgt de manager 90 euro per contract en betaald jou maar 30 euro.

Als je lange werkdagen wilt maken, onderbetaald wilt worden, uitgescholden wilt worden bij de deuren en uitgebuit wilt worden door je manager, adviseer ik je om bij Miec Marketing te werken :)
  woensdag 9 april 2014 @ 13:38:38 #62
421879 nutsabout
pi_138687931
toer de france .. relevant.. zeker omdat de bron van alle berichten over MIEC maar van één plek komen.. kijk maar naar kanetje die verwijst gelijk naar -zijn- site...
pi_138687997
quote:
16s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:27 schreef kanetje het volgende:

[..]

De eis is geen lachertje in de werkcultuur van Miec. De meesten vallen er tussen uit.
Ik heb veel over hen gelezen de laatste maanden en ze lijken echt een apart clubje in het marketing vak. Mensen werken er veel te lange uren en worden naar zeggen niet volledig betaald.
:? Ik heb het over het UWV, niet over Miec.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 9 april 2014 @ 13:41:11 #64
53267 TC03
pi_138688002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:38 schreef nutsabout het volgende:
toer de france .. relevant.. zeker omdat de bron van alle berichten over MIEC maar van één plek komen.. kijk maar naar kanetje die verwijst gelijk naar -zijn- site...
Ook zonder de site van één gast met tijd teveel is het duidelijk dat MIEC bestaat uit louche beunhazen hoor. Ik weet daarom niet wat voor punt je precies probeert te maken.
pi_138688303
Grappig, van die webcare idioten die komen doen alsof het een keurig net bedrijf is :') :')
  woensdag 9 april 2014 @ 13:56:45 #66
421879 nutsabout
pi_138688479
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ook zonder de site van één gast met tijd teveel is het duidelijk dat MIEC bestaat uit louche beunhazen hoor. Ik weet daarom niet wat voor punt je precies probeert te maken.
Mijn punt. TC03 . zoals jij al aangaf - er zijn mensen met teveel tijd - die veel tijd steken om een bedrijf zwart te maken. - Dit dossier is interessant omdat 1 ex-werknemer zoveel moeite doet om het bedrijf de grond in te boren.. Hij heeft zeker 1 reden om zijn verhaal goed te praten. Om hiermee onder de dwangsommen uit te komen. Als ik de uitspraak van 1okt 2013 lees .. + 50.000 euries..moet hij betalen

het blijft een zielig verhaal van een ex werknemer -- die last van zijn rug heeft en bang is voor een regenbuitje .en niet wil werken.. dus veel tijd over heeft ..
pi_138688489
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:36 schreef Operc het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Als iemand zoiets posts (zie dikgedrukte) lijkt me dat niet echt reclame voor die club of wel?

[..]

Ja, inderdaad. Ik heb het niet helemaal gelezen, maar hij kan wel de grote sluwe vos zijn. De 30 contracten per week is vrijwel niet haalbaar! Ze hebben al moeite met 15!
En opgehaald door leader en thuisgebracht is ook niet wat ik lees als ik hier lees:
http://www.miecmarketingtalk.com/miec/showthread.php?tid=5

Het is dus best mogelijk dat Kelb een 'Smarty' is.
pi_138688578
quote:
7s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:57 schreef kanetje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ik heb het niet helemaal gelezen, maar hij kan wel de grote sluwe vos zijn. De 30 contracten per week is vrijwel niet haalbaar! Ze hebben al moeite met 15!
En opgehaald door leader en thuisgebracht is ook niet wat ik lees als ik hier lees:
http://www.miecmarketingtalk.com/miec/showthread.php?tid=5

Het is dus best mogelijk dat Kelb een 'Smarty' is.
BNW is ergens anders. ;)
  woensdag 9 april 2014 @ 14:04:11 #69
53267 TC03
pi_138688747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 13:56 schreef nutsabout het volgende:

[..]

Mijn punt. TC03 . zoals jij al aangaf - er zijn mensen met teveel tijd - die veel tijd steken om een bedrijf zwart te maken. - Dit dossier is interessant omdat 1 ex-werknemer zoveel moeite doet om het bedrijf de grond in te boren.. Hij heeft zeker 1 reden om zijn verhaal goed te praten. Om hiermee onder de dwangsommen uit te komen. Als ik de uitspraak van 1okt 2013 lees .. + 50.000 euries..moet hij betalen

het blijft een zielig verhaal van een ex werknemer -- die last van zijn rug heeft en bang is voor een regenbuitje .en niet wil werken.. dus veel tijd over heeft ..
Ik zou me veel meer zorgen maken om dit soort filmpjes:

:')
pi_138688797
[..]

[/quote]

Stuur UWV al de klachten over het bedrijf en leg uit dat jij je hoofd niet op het hakbord wil plaatsen voor Miec!
pi_138688857
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:05 schreef kanetje het volgende:

[..]

Stuur UWV al de klachten over het bedrijf en leg uit dat jij je hoofd niet op het hakbord wil plaatsen voor Miec!

[/quote]

Nogmaals, ik heb het niet over Miec
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 9 april 2014 @ 14:11:49 #72
421879 nutsabout
pi_138688968
Typisch kanetje .. . ach een gewaarschuwd mens telt voor twee..
al is de leugen nog zo snel.. de waarheid zal kanetje achterhalen...
pi_138689180
DIt is geen spam. En wie ben jij zelf? Lijkt wel een hobby/ werk voor je om zulke dingen te doen
  woensdag 9 april 2014 @ 14:32:02 #74
53267 TC03
pi_138689514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:20 schreef Nadim het volgende:
DIt is geen spam. En wie ben jij zelf? Lijkt wel een hobby/ werk voor je om zulke dingen te doen
Wat is nu jouw doel? Om met bepaalde personen een vete uit te vechten of om MIEC te verdedigen? Als het eerste je doel is, dan is dat nogal dom aangezien je je zelf alleen maar voor schut zet. Als dat tweede je doel is, dan faal je hopeloos.
pi_138689596
Mijn doel? wat is jullie doel? of zijn jullie werkloos en hebben niks te doen? en er valt niks te verdedigen:) ik deel alleen mijn eigen ervaring
pi_138689762
Wel, wildersvankstertje,

Ik ben netjes naar het gesprek gegaan (had het gesprek met ene Hossein Habeie, vestigingsmanager in Groningen), maar vraag me af wat het UWV doet nu ik besloten heb niet voor ze te gaan werken. Hoop niet dat ze me zullen korten op mijn uitkering. Verder hou ik me keurig aan de regels van het UWV, die minimaal 4 sollicitaties per 4 weken haal ik met gemak en verzend mijn sollicitatieactiviteiten ook altijd ruim op tijd.

Als je nog niets hebt gehoord dan heb je geen reden je zorgen te maken. En zoals ik heb gezegd: stuur hen alle links met klachten over dit bedrijf, en leg uit dat je 52 uur moet werken voor 35 loon. dit hoeft niemand te aanvaarden, omdat het beneden het wettelijke minimum loon valt!
pi_138689933
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Nadim het volgende:
Mijn doel? wat is jullie doel? of zijn jullie werkloos en hebben niks te doen? en er valt niks te verdedigen:) ik deel alleen mijn eigen ervaring
Als je daar toch werkt op de HR afdeling doe dan eens iets aan die vacatures want dat is toch om te janken. Logisch dat niemand daar wil werken met zulke vreemde aanbiedingen van jullie kant. Het is allemaal maar erg vaag, niet concreet en bij verschillende functies krijg je hetzelfde aanbod.

Dat advocaten kantoor is trouwens ook om te janken qua site want er is geen advocaat die zich even voorstelt bij zijn vakgebied. Je hebt werkelijk geen idee wie er achter schuilgaat nadat je alles hebt gelezen, een slecht begin voor een vertrouwens relatie.
pi_138690362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je daar toch werkt op de HR afdeling doe dan eens iets aan die vacatures want dat is toch om te janken. Logisch dat niemand daar wil werken met zulke vreemde aanbiedingen van jullie kant. Het is allemaal maar erg vaag, niet concreet en bij verschillende functies krijg je hetzelfde aanbod.

Dat advocaten kantoor is trouwens ook om te janken qua site want er is geen advocaat die zich even voorstelt bij zijn vakgebied. Je hebt werkelijk geen idee wie er achter schuilgaat nadat je alles hebt gelezen, een slecht begin voor een vertrouwens relatie.
Maar wie erachter schuilt lees je toch op de thuispagina van de Antimiec site? Die Iranier met 15 of meer bedrijfjes. Als een failliet gaat neemt de ander gewoon over enz.
pi_138690673
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef kanetje het volgende:

[..]

Maar wie erachter schuilt lees je toch op de thuispagina van de Antimiec site? Die Iranier met 15 of meer bedrijfjes. Als een failliet gaat neemt de ander gewoon over enz.
Ben jij dat figuur dat verstek liet gaan bij die rechtszaak?
pi_138691152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ben jij dat figuur dat verstek liet gaan bij die rechtszaak?
Nee. Ik heb hun colporteurs de deur gewezen!
KLB / Miec marketing gisteren voorschut aan de deur
pi_138691646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:18 schreef kanetje het volgende:

[..]

Nee. Ik heb hun colporteurs de deur gewezen!
KLB / Miec marketing gisteren voorschut aan de deur
Maar je maakt er speciaal een item voor op fok en meldt je daarvoor aan, dat is toch (gelukkig) niet echt normaal voor iemand die een colporteur afwijst. Blijkbaar is er toch iets meer aan de hand ook gezien jouw andere reacties.
pi_138691808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar je maakt er speciaal een item voor op fok en meldt je daarvoor aan, dat is toch (gelukkig) niet echt normaal voor iemand die een colporteur afwijst. Blijkbaar is er toch iets meer aan de hand ook gezien jouw andere reacties.
Ja, er is meer aan de hand. ik kan ze niet verteren. Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost. Ik vind ze gewoon een brutaal bedrijf.
  woensdag 9 april 2014 @ 15:49:08 #83
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_138692273
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef kanetje het volgende:

[..]

Ja, er is meer aan de hand. ik kan ze niet verteren. Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost. Ik vind ze gewoon een brutaal bedrijf.
Ja, ik vind het ook een raar bedrijf en dat heb ik hier gelezen. Maar dat wil niet zeggen dat ik er een Fok!account speciaal voor aanmaak enz...

Wat heb je met ze te maken gehad behalve dat er een medewerker slachtoffer aan je deur stond?
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_138692585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef kanetje het volgende:
Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost.
Ja dat is heel logisch.
pi_138692714
Wat een interessant topic...

_O- _O- _O-
pi_138694979
interssante wendingen neemt dit topic :D

pi_138695957
Het is wel lastig want er is dus wel een oud-medewerker die het bedrijf liep zwart te maken:
http://www.uitspraken.nl/(...)i-nl-rbnne-2013-6333

Helaas kwam die niet opdagen bij de rechtszaak dus weten we nu nog weinig.
pi_138696844
Er is niet maar een medewerker maar honderden die over hen posten.
Lees de Antimiec site maar en Tros Radar en Vara Kassa over Miec Marketing.

[ Bericht 0% gewijzigd door kanetje op 10-04-2014 10:57:42 ]
  woensdag 9 april 2014 @ 18:13:30 #89
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138697015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 16:01 schreef Queller het volgende:
Wat een interessant topic...

_O- _O- _O-
Ik dacht net hetzelfde. Wordt alsmaar vager dit topic. :')
Hallon!
  woensdag 9 april 2014 @ 20:56:08 #90
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_138703616
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 18:06 schreef kanetje het volgende:
Miec Marketing.
Maar geef nou eens antwoord wat jouw betrokkenheid is met dat bedrijf?
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
  woensdag 9 april 2014 @ 22:36:12 #91
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138709892
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Nadim het volgende:
Miec Marketing heeft wel topwebcare. :')
Niet altijd serieus
  woensdag 9 april 2014 @ 23:34:50 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138712928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik zou me veel meer zorgen maken om dit soort filmpjes:

:')
En dan te bedenken dat ze van een behoorlijk gunstige locatie (bij station Schothorst) naar die achenebbisj-locatie aan de Textielweg gingen.... :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2014 @ 08:45:00 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138717086
Briljant topic.

Ik ben voor MIEC Marketing. Het lijkt me een solide bedrijf.
pi_138717306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 23:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

achenebbisj-locatie
Bedankt, ik heb weer een nieuw woord geleerd. _O_
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2014 @ 09:06:53 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138717430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 08:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb weer een nieuw woord geleerd. _O_
En wat is jouw functie binnen dit bedrijf?
pi_138717459
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

En wat is jouw functie binnen dit bedrijf?
Ik ben verantwoordelijk voor het uitnodigen van zoveel mogelijk foute figuren bij de jaarlijkse barbecue op de parkeerplaats.
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2014 @ 09:10:53 #97
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138717475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik ben verantwoordelijk voor het uitnodigen van zoveel mogelijk foute figuren bij de jaarlijkse barbecue op de parkeerplaats.
Het hele management was er ja?
pi_138717728
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het hele management was er ja?
Ja, lekker de verrichtingen van de slaafjes bespreken onder het genot van een kipkluif.
  donderdag 10 april 2014 @ 09:27:17 #99
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138717766
Miec Amersfoort is btw alweer gesloten, ze staan niet meer als filiaal op de site. :P
Niet altijd serieus
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 april 2014 @ 09:29:29 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_138717804
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ja, lekker de verrichtingen van de slaafjes bespreken onder het genot van een kipkluif.
Groot gelijk. Als je in een belastingontduikend pyramidebedrijf geld kunt verdienen en veel goedgelovige domme mensen kunt strikken die huis aan huis voor je gaan, dan heb je het ook verdiend.
  donderdag 10 april 2014 @ 13:01:56 #101
421879 nutsabout
pi_138723669
Blijft leuk dit Topic. Kanetje die alleen maar klaagt over MIEC Marketing. Eerst zeurt hij over Eneco / MIEC aan de deur. maar kan niet met bewijzen komen over de hoge rekening etc. Daarna zegt hij ik heb er gesolliciteerd 'omdat het moet van het UWV' .

. ik heb gebeld met het UWV .Geen klachten over MIEC Marketing. Er zijn alleen Klagende sollicitanten -- -luie- sollicitanten die een excusen zoeken om onder hun verplichtingen uit te komen. ... en zeggen .. zie het staat op internet dus het is waar....
De werkcoach is niet gek en laat zich niet misleiden door zwak excuus van kanetje en wildersvankstertje .

Enige wat online staat is - dezelfde klagende personen - onder verschillende anonieme accounts -
met het zelfde verhaal..

Kanetje zie je ook overal klagen met het zelfde verhaal......en zijn eigen site promoten..

Dit is gewoon een gefrusteerde ex-medewerker van MIEC Marketing.
Zielig figuur die niet staat is om zelfs een stukje zeep te verkopen.

En post op verschillende sites allerlei zielige verhalen...'
'oooeh.. ik heb hard gewerkt en het regende ..mijn rug doet pijn '

Zwak verhaal.. dreigt al maanden met een rechtzaak.
En MIEC is niet zijn eerste slachtoffer .

GEMEENTE OOSTELLINGWERF EN GEMEENTE HEERENVEEN
pi_138723777
quote:
13s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:01 schreef nutsabout het volgende:
Blijft leuk dit Topic. Kanetje die alleen maar klaagt over MIEC Marketing. Eerst zeurt hij over Eneco / MIEC aan de deur. maar kan niet met bewijzen komen over de hoge rekening etc. Daarna zegt hij ik heb er gesolliciteerd 'omdat het moet van het UWV' .

. ik heb gebeld met het UWV .Geen klachten over MIEC Marketing. Er zijn alleen Klagende sollicitanten -- -luie- sollicitanten die een excusen zoeken om onder hun verplichtingen uit te komen. ... en zeggen .. zie het staat op internet dus het is waar....
De werkcoach is niet gek en laat zich niet misleiden door zwak excuus van kanetje en wildersvankstertje .

Enige wat online staat is - dezelfde klagende personen - onder verschillende anonieme accounts -
met het zelfde verhaal..

Kanetje zie je ook overal klagen met het zelfde verhaal......en zijn eigen site promoten..

Dit is gewoon een gefrusteerde ex-medewerker van MIEC Marketing.
Zielig figuur die niet staat is om zelfs een stukje zeep te verkopen.

En post op verschillende sites allerlei zielige verhalen...'
'oooeh.. ik heb hard gewerkt en het regende ..mijn rug doet pijn '

Zwak verhaal.. dreigt al maanden met een rechtzaak.
En MIEC is niet zijn eerste slachtoffer .

GEMEENTE OOSTELLINGWERF EN GEMEENTE HEERENVEEN
Je leuk alleen zijn er ook andere klachten over jouw bedrijf, wat vind je daarvan dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')