Als je daar toch werkt op de HR afdeling doe dan eens iets aan die vacatures want dat is toch om te janken. Logisch dat niemand daar wil werken met zulke vreemde aanbiedingen van jullie kant. Het is allemaal maar erg vaag, niet concreet en bij verschillende functies krijg je hetzelfde aanbod.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Nadim het volgende:
Mijn doel? wat is jullie doel? of zijn jullie werkloos en hebben niks te doen? en er valt niks te verdedigen:) ik deel alleen mijn eigen ervaring
Maar wie erachter schuilt lees je toch op de thuispagina van de Antimiec site? Die Iranier met 15 of meer bedrijfjes. Als een failliet gaat neemt de ander gewoon over enz.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je daar toch werkt op de HR afdeling doe dan eens iets aan die vacatures want dat is toch om te janken. Logisch dat niemand daar wil werken met zulke vreemde aanbiedingen van jullie kant. Het is allemaal maar erg vaag, niet concreet en bij verschillende functies krijg je hetzelfde aanbod.
Dat advocaten kantoor is trouwens ook om te janken qua site want er is geen advocaat die zich even voorstelt bij zijn vakgebied. Je hebt werkelijk geen idee wie er achter schuilgaat nadat je alles hebt gelezen, een slecht begin voor een vertrouwens relatie.
Ben jij dat figuur dat verstek liet gaan bij die rechtszaak?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:57 schreef kanetje het volgende:
[..]
Maar wie erachter schuilt lees je toch op de thuispagina van de Antimiec site? Die Iranier met 15 of meer bedrijfjes. Als een failliet gaat neemt de ander gewoon over enz.
Nee. Ik heb hun colporteurs de deur gewezen!quote:Op woensdag 9 april 2014 15:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ben jij dat figuur dat verstek liet gaan bij die rechtszaak?
Maar je maakt er speciaal een item voor op fok en meldt je daarvoor aan, dat is toch (gelukkig) niet echt normaal voor iemand die een colporteur afwijst. Blijkbaar is er toch iets meer aan de hand ook gezien jouw andere reacties.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:18 schreef kanetje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hun colporteurs de deur gewezen!
KLB / Miec marketing gisteren voorschut aan de deur
Ja, er is meer aan de hand. ik kan ze niet verteren. Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost. Ik vind ze gewoon een brutaal bedrijf.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar je maakt er speciaal een item voor op fok en meldt je daarvoor aan, dat is toch (gelukkig) niet echt normaal voor iemand die een colporteur afwijst. Blijkbaar is er toch iets meer aan de hand ook gezien jouw andere reacties.
Ja, ik vind het ook een raar bedrijf en dat heb ik hier gelezen. Maar dat wil niet zeggen dat ik er een Fok!account speciaal voor aanmaak enz...quote:Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef kanetje het volgende:
[..]
Ja, er is meer aan de hand. ik kan ze niet verteren. Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost. Ik vind ze gewoon een brutaal bedrijf.
Ja dat is heel logisch.quote:Op woensdag 9 april 2014 15:36 schreef kanetje het volgende:
Ik heb op Trosradar over ze gelezen en heb daarom hier gepost.
Maar geef nou eens antwoord wat jouw betrokkenheid is met dat bedrijf?quote:
Miec Marketing heeft wel topwebcare.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:34 schreef Nadim het volgende:
Mijn doel? wat is jullie doel? of zijn jullie werkloos en hebben niks te doen? en er valt niks te verdedigen:) ik deel alleen mijn eigen ervaring
En dan te bedenken dat ze van een behoorlijk gunstige locatie (bij station Schothorst) naar die achenebbisj-locatie aan de Textielweg gingen....quote:Op woensdag 9 april 2014 14:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou me veel meer zorgen maken om dit soort filmpjes:
En wat is jouw functie binnen dit bedrijf?quote:Op donderdag 10 april 2014 08:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb weer een nieuw woord geleerd.
Ik ben verantwoordelijk voor het uitnodigen van zoveel mogelijk foute figuren bij de jaarlijkse barbecue op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
En wat is jouw functie binnen dit bedrijf?
Het hele management was er ja?quote:Op donderdag 10 april 2014 09:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor het uitnodigen van zoveel mogelijk foute figuren bij de jaarlijkse barbecue op de parkeerplaats.
Groot gelijk. Als je in een belastingontduikend pyramidebedrijf geld kunt verdienen en veel goedgelovige domme mensen kunt strikken die huis aan huis voor je gaan, dan heb je het ook verdiend.quote:Op donderdag 10 april 2014 09:25 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, lekker de verrichtingen van de slaafjes bespreken onder het genot van een kipkluif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |