SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dankjequote:
Steroïden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
hoezo kan je niet bulken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
Annet?quote:
Ik ben aan het cutten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo kan je niet bulken?
50-100 kcal erbovenop zou al helpen
ja stallen is dan onvermijdelijk..quote:
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
@sapstengel
Idd, plaatsbepaling van je phone wordt iedere 6 minuten opgeslagen door je provider en minimaal een half jaar bewaard. En daar komt geen GPS aan te pas, puur triangulatie van het signaal van diverse gsmmasten waarmee je in verbinding staat.
paarden hebben zo'n koker...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
ja en melkvee vooralquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
Voor de P?quote:
ja datquote:
1613quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel posts heb ik trouwens nodig om Fanta te verslaan?
Ze kunnen je binnen een straal van 20á30 meter lokaliseren over het algemeen, beetje afhankelijk van het aantal zendmasten in de buurt. En ook met GPS kunnen ze je binnen in een appartementencomplex niet lokaliseren aangezien GPS binnen zo goed als niet werkt, laat staan dat je zonder grondstation de hoogte betrouwbaar kunt bepalen. En apparatuur die met zo'n grondstation kan communiceren zit niet in je telefoon verwerkt. Dan praat je over spul van 10k+ euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |