quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hij is mooi, zo mooi dat ik screenshots ervan moest maken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:57 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb ook al net iets te veel screenshots van bijzondere TinderpicsWellicht een nieuw topic idee
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de dikke 29 jarige busnissman (ja echt! busnissman dus geen businessman) die 1 foto van zichzelf heeft met eten en 4 van alleen maar dikke pakken geld?
Dan kan ik mij er iets bij voorstellen namelijk, ik word daar niet nat van dus dan veeg ik naar links.
hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Hier gaat alles prima. De matches blijven komen![]()
Wel een leukerd nuMijn eerste zin was: ik wil in je wangen knijpen. Dat werkte
Ja inderdaad, ik word niet bij anderen getoondquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is heus niet de enige, het is gewoon een slecht geprogrammeerde app die vol met bugs zit.
Hier werkte het de eerste 2 dagen en had circa 12/13 matches, sindsdien krijg ik weer helemaal niets (zelfs geen bots die aan het begin voorbij komen omdat ze mij geliked hebben) wat betekent dat mijn profiel gewoon opeens weer niet meer aan anderen wordt getoond.
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef znaimer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik word niet bij anderen getoond
Of hij is lelijk, maar dat is moeilijk te accepterenquote:
Ik zat gister met een vriend te tinderen (quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef elkravo het volgende:
veel zelfde soort foto's valt me op:
- moeders met kinderen
- veel wintersportfoto's
- veel foto's met dolfijnen - je doet niet mee zonder dolfijn in je profiel lijkt het.
So true!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat gister met een vriend te tinderen () en we hebben een heel lijstje van standaard foto's en terugkomende dingen
- color run foto's
- wintersport
- semi-filosofische teksten ('if thing don't go right, turn left")
- negerkindje uit een of ander afrikaans land
- bijna altijd op z'n minst 1 uitgaansfoto
- meisjes die alle foto's van hun 'goede kant' hebben
- foto met oma
- zo min mogelijk van het lichaam laten zien, zo veel mogelijk close ups van gezicht
he Dima, heb je wel een gym foto als 1e pic?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb opeens stuk of 10 matches binnen 24 uur.![]()
Maar geen gesprekjes verder.
Nee tuurlijk niet gek.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
he Dima, heb je wel een gym foto als 1e pic?
lel je bent gek man, deadlift foto's doen het altijd het beste.quote:
Vanuit welke hoek genomen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lel je bent gek man, deadlift foto's doen het altijd het beste.
Add: Meisjes met een paard.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat gister met een vriend te tinderen () en we hebben een heel lijstje van standaard foto's en terugkomende dingen
- color run foto's
- wintersport
- foto met oma
- zo min mogelijk van het lichaam laten zien, zo veel mogelijk close ups van gezicht
Wat zijn de ergerlijke clichés bij mannen? Mannen die per se hun sixpack moeten showen ofzo?
Beetje zijwaarts wel, niks raars.quote:
Het ligt niet aan Tinder, het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef znaimer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik word niet bij anderen getoond
Op nr 1 staatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
- color run foto's
- wintersport
- foto met oma
Wat zijn de ergerlijke clichés bij mannen? Mannen die per se hun sixpack moeten showen ofzo?
Hoe werkt dat, maken ze dan een foto van de vials ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het ligt niet aan Tinder, het ligt aan jou.
[..]
voor de rest:
- naaktfoto's van anabolen,(sixpack/schouders/armen)
Dat zal jij lekker nooit wetenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, maken ze dan een foto van de vials ofzo?
Sinds wanneer is spontaan gedrag een red flag?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef Gengar het volgende:
Chicks die uit eigen initiatief tegen jou beginnen te praten ; Willen die gewoon the D, of te wanhopig en beter geen aandacht aan besteden?
Misschien beetje vreemd gedacht, maar ik heb nooit zo'n goed gevoel bij chicks die te veel initiatief nemen/té graag willenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Sinds wanneer is spontaan gedrag een red flag?
Tja, als je zelf geen reactie op een match geeft sturen ze vanzelf wel een berichtje IME.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef Gengar het volgende:
[..]
Misschien beetje vreemd gedacht, maar ik heb nooit zo'n goed gevoel bij chicks die te veel initiatief nemen/té graag willen
Ga gewoon het gesprek aan, zegt ze daarna dat ze 9 kinderen van je wilt en 20 puppies dan kan je haar altijd nog blokkeren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef Gengar het volgende:
[..]
Misschien beetje vreemd gedacht, maar ik heb nooit zo'n goed gevoel bij chicks die te veel initiatief nemen/té graag willen
Geen foto's van mij hier plaats aubquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hij is mooi, zo mooi dat ik screenshots ervan moest maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |