Nee hoor, ik zei net dat ik IJsland wilde.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles wat we niet willen, wordt geloot.
Nou, IJsland en Kazakhstan. Poe hee.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Shreyas het volgende:
Groep A nu officieel de groep des doods dus
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei net dat ik IJsland wilde.
De rest van de poule ookquote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJsland is serieus wel een sterk team overigens. Kun je zomaar van verliezen
Als die mislukte spits van Ajax daar vaste waarde is, dan kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJsland is serieus wel een sterk team overigens. Kun je zomaar van verliezen
Gaat bij elke kwalificatie topic zo hoor, later hoor je ze niet klagen over deze 2 tegenstanders.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nou, IJsland en Kazakhstan. Poe hee.
Sigthorsson wordt bij Ajax verkeerd gebruikt, sterke speler.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als die mislukte spits van Ajax daar vaste waarde is, dan kan ik me dat niet voorstellen.
Het zijn landen waartegen je met name in uitwedstrijden wel eens in de problemen kan komenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nou, IJsland en Kazakhstan. Poe hee.
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sigthorsson wordt bij Ajax verkeerd gebruikt, sterke speler.
Finnbogodd.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als die mislukte spits van Ajax daar vaste waarde is, dan kan ik me dat niet voorstellen.
Los daarvan is de ligging van die landen ongelofelijk irritant. Als je in november naar Kazachstan moet is dat echt niet prettig voetballen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn landen waartegen je met name in uitwedstrijden wel eens in de problemen kan komen
quote:
Finnbogodd.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een goede spits. Vooral in belangrijke wedstrijden is ie beslissend.
IJsland wel ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los daarvan is de ligging van die landen ongelofelijk irritant. Als je in november naar Kazachstan moet is dat echt niet prettig voetballen.
Vanmiddag gaat 'ie scoren.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan er helemaal niks van.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet beter dan Sigthorsson. Maar past beter in zijn clubteam.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Evertjan het volgende:
het is ook net het ESF met al die oostblok landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |