Nee, dan gehoorzamen ze niet (doen ze andere aanvallen dan jij wilt).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Betekent dat niet dat je pokemon te hoog level is voor het aantal badges dat je hebt?
Alleen Bird Jesus speelt wat klaar met zijn Mirror Move.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:45 schreef Leafeon672 het volgende:
Het gaat erg goed zo te zien in de Saffron Citygym.
De gymleader hier heeft niet eens ghosts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:02 schreef Nikmans het volgende:
Godverdomme als al die ghosttype onzin eens voorbij is is de rest een eitje volgens mij
deposited volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:14 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Nu is hij gereleased als ik het goed gezien heb
Masterball gebruiktquote:Op zondag 23 februari 2014 11:45 schreef adnapekkid het volgende:
wtf hoe hebben ze zapdos kunnen vangen
Ze hadden Bird Jesus en Air gedeposit. Air Jesus wel bij zichquote:Op zondag 23 februari 2014 14:29 schreef MAHL het volgende:
Hoe zit het nu met de party? Ze hebben toch wel Bird Jesus én Zapdos?
Yep. Bird Jesus is wel weer terug in party. Volgens mij wilt de helft Dux terug in party (zit in PC), de andere helft wilt het pokemon center uit. Schiet niet op zoquote:
Allemaal niet zo erg dus. Alleen Dux was had Cut, das wel minder.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:14 schreef yamiown het volgende:
Vandaag gereleased: 3x Nidoran, Dux, Cabbage, 2x venonat, geodude, executer (of hoe die ei pokemon precies heet).
Je verwachtte serieus pokemon te kunnen spelen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:09 schreef Cosmo. het volgende:
Te veel domme mensen, en te veel schaapjes die elkaar nadoen
Hoe haal je dat daar uit?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:44 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Je verwachtte serieus pokemon te kunnen spelen?
Afgelopen uur al tweemaal op een enkele "a" na de Bird vrijgelaten.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:16 schreef adnapekkid het volgende:
ik word altijd bang als ie bij de computer komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |