quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Goedemorgen wijffiequote:
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef Buurpoes het volgende:
Hey, helemaal geen plaatje in de OP?
Suspicious? dat was begin van de week wel andersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: niks, goed geslapen en vrolijk
@poes: nah,er was toch geen chickie dus viel ook nergens op te hopen
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen wijffie![]()
Ga je een leuk weekend tegemoet?
Dokter? Ernstig? Nee toch?!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Suspicious? dat was begin van de week wel anders
[..]
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verder
Duidelijkquote:
Sja als ik het zelf niet weet, dan maar vragen aan de pro toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgenHerpesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik weet ook niet hoe het kan... Niet aan denken i guessquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Suspicious? dat was begin van de week wel anders
[..]
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verder
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgenBepanthen op smeren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt beter dan zovirax
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jajaja![]()
is helemaal kut![]()
jij ooit gehad?
Ander soort creme?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepanthen op smeren!!
Werkt beter dan zovirax
awhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.
Oudste zoon heeft het helaas ook, vooral in de winter bijna elke maand wel last van
Bepanthen werkt beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.
Oudste zoon heeft het helaas ook, vooral in de winter bijna elke maand wel last van
Die pleistersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ander soort creme?ik heb nu zovirax en van die pleisters
[..]
awh
Dit is mijn 1e keer dat ik het hebVoelt stom
Ja, is babyzalfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ander soort creme?ik heb nu zovirax en van die pleisters
[..]
awh
Dit is mijn 1e keer dat ik het hebVoelt stom
Zovirax is ook niet tof, maar gewone goedkopere koortslipcreme werkt bij mij weer welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is babyzalf![]()
Als ik zofirax smeer dan heb ik er nog best lang last van, als ik bepanthen gebruik is het binnen paar dagen over
Serieus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die pleistersniet doen!!!!!!!!!!!!
Daarmee trek je het helemaal kapot. Bepanthen kan ook idd.. het is maar net wat je zelf het prettigst vindt en waar je lichaam op reageert, kwestie van uitproberen
Hmm, misschien eens halen danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is babyzalf![]()
Als ik zofirax smeer dan heb ik er nog best lang last van, als ik bepanthen gebruik is het binnen paar dagen over
Ja zovipatch of van compeed? niet doen, serieus .. wie dat verzonnen heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Hmm, misschien eens halen danthanks!
Oh die aflevering is geniaal jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Gistermiddag heb ik Dr Phil zitten kijken, ik zit nu gewoon de herhaling te kijken omdat ik het te sneu voor woorden vind dat een 14-jarige een baby wil omdat ze denkt dat niemand van haar houdt maar een baby wel![]()
Oh en ze is er van overtuigd dat de papa wel voor het kind zal zorgen financieel
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepanthen op smeren!!
Werkt beter dan zovirax
Die doet het bij mij ook niet lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zovirax is ook niet tof, maar gewone goedkopere koortslipcreme werkt bij mij weer wel
Ik probeer nu veel dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zovipatch of van compeed? niet doen, serieus .. wie dat verzonnen heeftafschieten..
Maar je mag het best proberen hoor
Echt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh die aflevering is geniaal ja
Ik ben geen vaseline fanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna weg
Ik wil ook zo'n dochterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ik ben geen vaseline fan![]()
Hoi chick!! Mond dicht
Ik verveel me somsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht wat?
Aldo????
Waarom kijk jij dr phil?
Maar vaseline ademt bijna niet... lijkt me niet echt prettig voor een blaasje/wondjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna weg
redbull geeft je vleugels?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ik ben geen vaseline fan![]()
Hoi chick!! Mond dicht
Dan verveel je je wel heel ergquote:
Nee, dat betekent dat je als ouder gigantisch hebt gefaald!!quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
redbull geeft je vleugels?
Nee ik zeg niks, heb ook nog geen enkel plaatje gedeelt
Eerst zelf maar eens winnen
Ja doe ik ook somsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verveel je je wel heel erg
[..]
Nee, dat betekent dat je als ouder gigantisch hebt gefaald!!
ja maar het werkt welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaseline ademt bijna niet... lijkt me niet echt prettig voor een blaasje/wondje
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen aandoen en dan naar de dokter
later
Tandpasta??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik probeer nu veel dingenik heb al een ijsblokje erop gehad, gisteravond ingesmeerd met tandpasta
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel
Ook als je het voelt aan komen, dik insmeren en het komt niet door. Laatste twee keer ontdekt
En nu liggen die potjes overal
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel
Ook als je het voelt aan komen, dik insmeren en het komt niet door. Laatste twee keer ontdekt
En nu liggen die potjes overal
Mijn zoon heeft een geniaal planquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja doe ik ook soms
Klopt, maar dan geef je wel je genen door, the meaning of life
Damn,quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een geniaal plan![]()
Als hij 19 is wil hij gaan reizen, dan over de hele wereld vrouwen bezwangeren. Bij al die baby's een chip inplanten. Wachten tot de koters allemaal oud genoeg zijn, chip activeren en dan komen de koters als minions naar hem toe en dan gaan ze de wereld overnemen.![]()
Dream big
Ik zou toch voor vette zalf kiezen (vaseline, bepanthen, labello), dat verzacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat droogt het uit ofzoweet ik veel
kaneel al geprobeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat droogt het uit ofzoweet ik veel
MI van aldo met een kaneelstokje (de user) op zijn lipquote:
Wat, kaneel?quote:
Goede tip, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou toch voor vette zalf kiezen (vaseline, bepanthen, labello), dat verzacht.
En zorgen dat je niet heen-en-weer smeert in de pot, want anders besmet je volgende week jezelf (of een ander). Eén schone vinger in de pot, éénmaal smeren, handen wassen, niet meer aanzitten.
Je mag ook niet aan orale seks doen als je een koortslip hebt he!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kaneel?![]()
[..]
Goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MI van aldo met een kaneelstokje (de user) op zijn lip
Nee nee dat weet ik welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag ook niet aan orale seks doen als je een koortslip hebt he!!
Nog beter: beetje zalf in een klein potje/blikje overdoen, daarmee smeren en als je koortslip weg is dat blikje/ potje weggooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kaneel?![]()
[..]
ja staat bij oma weet raad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kaneel?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een geniaal plan![]()
Als hij 19 is wil hij gaan reizen, dan over de hele wereld vrouwen bezwangeren. Bij al die baby's een chip inplanten. Wachten tot de koters allemaal oud genoeg zijn, chip activeren en dan komen de koters als minions naar hem toe en dan gaan ze de wereld overnemen.![]()
Dream big
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Gisteravond tegen 23:00 stond S. ineens in de woonkamer...
Hij was aan het slaapwandelen
Gapen en op de bank gaan zitten: zegtie: ik ben nog zo moe..
Goh gek he? Ga naar je bedje joh, en toen ging hij weer
niks helptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja staat bij oma weet raad.
Helpt natuurlijk nietNet zoals azijn
Vetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Paar maanden terug stond Y. opeens in mijn slaapkamer te vertellen dat zijn schoenmaat 2 was want dat moest ik wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb het vroeger ERG veel gedaan. Godzijdank was dat over toen ik ging samenwonen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar maanden terug stond Y. opeens in mijn slaapkamer te vertellen dat zijn schoenmaat 2 was want dat moest ik weten![]()
Slaapwandelen is best leuk
Y. doet het soms.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ERG veel gedaan. Godzijdank was dat over toen ik ging samenwonen.
Is wel vervelend lijkt mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger ERG veel gedaan. Godzijdank was dat over toen ik ging samenwonen.
Hooguit dat de opmerkingen bij het ontbijt irritant waren. Ik wist er zelf niks meer van...quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hooguit dat de opmerkingen bij het ontbijt irritant waren. Ik wist er zelf niks meer van...
Is het verstaanbaar?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik heb soms iemand naast me liggen die praat in haar slaap, dat is ook cool
Cool!quote:
Nazdrovje in je slaap?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Cool!
Ik sprak Russisch volgens mijn moeder. Niet dat ik die taal spreek, maar zo klonk het ongeveer. Daar ben ik ook mee opgehouden.
Gelukkig was het toen nog niet zo gemakkelijk geluidsopnamen van goede kwaliteit te maken.quote:
Hmm, jammerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gelukkig was het toen nog niet zo gemakkelijk geluidsopnamen van goede kwaliteit te maken.Dus ik heb geen idee.
Ik schijn heel goed te luisteren in mijn slaap. "Hou eens op" werkt dan prima (in tegenstelling tot overdag). Heb je dat al geprobeerd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm, jammer
ik ga er geen geluidsopname van maken hoor![]()
Maar ik vind het altijd wel prachtig om ff naar te luisteren![]()
Daarna wordt het irritant
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik schijn heel goed te luisteren in mijn slaap. "Hou eens op" werkt dan prima (in tegenstelling tot overdag). Heb je dat al geprobeerd?
2x aantikken en ze houdt ook op zonder dat ze wakker wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik schijn heel goed te luisteren in mijn slaap. "Hou eens op" werkt dan prima (in tegenstelling tot overdag). Heb je dat al geprobeerd?
Daar staat tegenover dat ik 's nachts nog wel eens een mep of trap of knietje uitdeel, wat ik overdag dan weer niet doe.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik 's nachts nog wel eens een mep of trap of knietje uitdeel, wat ik overdag dan weer niet doe.
Oh jij bent er zo eenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik 's nachts nog wel eens een mep of trap of knietje uitdeel, wat ik overdag dan weer niet doe.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een
mijn ex had ooit van die night terrorsbegon ze ineens met krabben,bijten, slaan, trappen, gillen, krijsen etc
Was ook echt geen doen
Nee. Gewoon nee.quote:
wachten waarop?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Wachtenloopt uit
![]()
Haat aan zenuwen
volgens mij calculaties is het ochtend. Dus toch wel.quote:
Niet echt een verrassing toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
Wachtenloopt uit
![]()
Haat aan zenuwen
Wat een muts!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze waren me vergeten
Die kut van de balie had me niet eens erin gezet
Sommige mensenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze waren me vergeten
Die kut van de balie had me niet eens erin gezet
Ik ben verre van woendend hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac doet een stapje opzij om een woedende LoLa te ontwijken
Drat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij calculaties is het ochtend. Dus toch wel.
wat?quote:
Soms is dat gewoon lekker om te posten, soms zijn ze op een persoon gericht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:28 schreef PeuRac het volgende:
Okéje plaatjes komen wat agressief over
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:
Nee kan nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat er nog iemand naar de filmactie zondag?
Doe zoals ik, zeg je hele weekend op omdat een of andere managerkut een project fast forward waardoor je lekker overwerk mag gaan doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kan niet
Ik heb wel zin om wat leuks te gaan doen
Oh noesss wat heb je het slecht... daar.. op Maltaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe zoals ik, zeg je hele weekend op omdat een of andere managerkut een project fast forward waardoor je lekker overwerk mag gaan doen![]()
![]()
......
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noesss wat heb je het slecht... daar.. op MaltaMet je terrasjes en je kutzon
Ik heb nog een kaartje overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kan niet
Ik heb wel zin om wat leuks te gaan doen
oh ik vatte het ook niet persoonlijk opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is dat gewoon lekker om te posten, soms zijn ze op een persoon gericht.
Als het persoonlijk bedoeld was had ik dit wel per dm/pm gedaan
Have funquote:
dan hoef je ook niet uit de buurt te blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh ik vatte het ook niet persoonlijk op
Ja ga je toch heen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien dat ik nog wat los zie lopen op de motorbeurs.
Buurmeisjequote:
Wat heb ik aan die kutterrasjes en die kutzon als ik mijn weekend in een kutkantoor door moet brengen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noesss wat heb je het slecht... daar.. op MaltaMet je terrasjes en je kutzon
Niksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb ik aan die kutterrasjes en die kutzon als ik mijn weekend in een kutkantoor door moet brengen?
Lolaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buurmeisje![]()
Beetje kunnen slapen vannacht?
Oeh dat is erg kort ja....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola
Mwa. Uurtje of 3. Ga vanavond iig weer met doen.
* Barbusse rains fire and brimstonequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks* LovelyLady schuilt achter haar laptopscherm
quote:
Ja, heb een gratiesj kaartje kunnen regelenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Have fun
Het ziet er bij ons nu redelijk uit, af en toe zon
[..]
dan hoef je ook niet uit de buurt te blijven
[..]
Ja ga je toch heen?
[..]
Buurmeisje![]()
Beetje kunnen slapen vannacht?
Halloquote:
Hallo. Hoe is het met jou.quote:
Hoi. Alles goed?quote:
What's crackin'?quote:
Niets te klagen, druk bezig met verhuizen en een andere baanquote:
't Gebruikelijke. Laatste uren uitzitten voorquote:
Beter geregeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:52 schreef Dven het volgende:
[..]
't Gebruikelijke. Laatste uren uitzitten voorDe Pub
Verhuizen naar? En hoezo geswitcht van baan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Niets te klagen, druk bezig met verhuizen en een andere baanMaarre. What's up dan.
Gewoon jezelf aan de haren trekken en jezelf door alle bagger slepen. Je komt er wel uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verhuizen naar? En hoezo geswitcht van baan?![]()
Ach, wat niet
Ah, de start van een goed begin. Ga zo doorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan beter maar wel weer de goede kant op
Klinkt als een goede meet lokatiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon jezelf aan de haren trekken en jezelf door alle bagger slepen. Je komt er wel uit
Ik switch eerst van woning hier in de stad. De lente is begonnen dus een appartement is niet meer nodig. Ik heb nu m'n oude en inmiddels gesloten stamkroeg inclusief tuin gehuurd en ga daar wonenAl is dat eigenlijk maar voor een maand. Hoop vanaf april naar de kust te verhuizen om daar te gaan werken. Denk wel dat ik de pub aanhoud als weekendverblijf
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon jezelf aan de haren trekken en jezelf door alle bagger slepen. Je komt er wel uit
Ik switch eerst van woning hier in de stad. De lente is begonnen dus een appartement is niet meer nodig. Ik heb nu m'n oude en inmiddels gesloten stamkroeg inclusief tuin gehuurd en ga daar wonenAl is dat eigenlijk maar voor een maand. Hoop vanaf april naar de kust te verhuizen om daar te gaan werken. Denk wel dat ik de pub aanhoud als weekendverblijf
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Lola-actie :
Lola zit op de wc, lola ziet een huge-ass bad mafakka spin op de muur lopen. Doodtrappen denk ik.. ik mis... ik zie de spin nergens, raak in paniek en ziet de spin ineens via mijn broek omhoog lopen... ik met mijn blote kont van de wc af en nouhja het zag er heel lomp uit
maar de spin is dood
Spinnen die op je kruipen.. brrrrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Lola-actie :
Lola zit op de wc, lola ziet een huge-ass bad mafakka spin op de muur lopen. Doodtrappen denk ik.. ik mis... ik zie de spin nergens, raak in paniek en ziet de spin ineens via mijn broek omhoog lopen... ik met mijn blote kont van de wc af en nouhja het zag er heel lomp uit
maar de spin is dood
Spinnen zijn zo tof.quote:
Toch meer een creepy uncle.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spinnen zijn zo tof.
Beetje alle ranzige beesten vangen en opeten zodat jij er geen last van hebt.
Spider-Bro!
Zolang je maar een envelopje met geld krijgt op je verjaardagquote:
RIP spinquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Lola-actie :
maar de spin is dood
Ik wil m'n eigen gezicht wel eens zien als een spin me een envelopje geeft met m'n verjaardag. Tevens ... een spin die groot genoeg is om een envelop vast te houden. *slik*quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je maar een envelopje met geld krijgt op je verjaardag
Ik zou de buurt bij elkaar gillen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Lola-actie :
maar de spin is dood
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou de buurt bij elkaar gillen.
Zo eentje die het goed bedoelt, maar toch niet je voorkeur heeft om naast te zitten tijdens verjaardagen.quote:
Zeker. Maar toch. Pub wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een goede meet lokatie
Schandalig!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch. Pub weg
[ afbeelding ]
RIP Scandal Bar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Als je dat ziet moet je je inderdaad gaan afvragen of je wel het juiste postzegeltje hebt geliktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil m'n eigen gezicht wel eens zien als een spin me een envelopje geeft met m'n verjaardag. Tevens ... een spin die groot genoeg is om een envelop vast te houden. *slik*
Ken ze niet gelukkig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo eentje die het goed bedoelt, maar toch niet je voorkeur heeft om naast te zitten tijdens verjaardagen.
Or the reign of men is over.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je dat ziet moet je je inderdaad gaan afvragen of je wel het juiste postzegeltje hebt gelikt
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Schandalig!Jep. Ik heb de naam voor de eettent in de tuin nog verzonnen. ScandeliciousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik ook niet. Ik heb toffe ooms.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Ik heb de naam voor de eettent in de tuin nog verzonnen. Scandelicious![]()
Daardoor durfde ik vroeger niet naar de wc als kind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
Pissebedden zijn ook van die motherfuckers.
Oorwurmen ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
Mooie beestjes. Ging ik vroeger altijd vangen. Tegeltje omdraaien in de tuin en je had er weer meerderequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
Jij piste gewoon in de kamer?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Daardoor durfde ik vroeger niet naar de wc als kind.
Nee man. Maar dan deed ik de deur altijd open zodat ik me niet gevangen voelde met zo'n beest. En zodat m'n moeder me kon horen gillen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jij piste gewoon in de kamer?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
en oorkruipersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:12 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij is het enorm schattig als die je hand zou schudden met zijn grijphaakjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hahaha, awwwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee man. Maar dan deed ik de deur altijd open zodat ik me niet gevangen voelde met zo'n beest. En zodat m'n moeder me kon horen gillen.
Hmm, logisch.quote:
Rare mensen ken jij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Gewoon in de tuin. Deed een vriendinnetje van me eens.
Een meisje in de buurt dat altijd met ons naar buiten ging om te spelen heeft ook een keer buiten zitten poepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:15 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Gewoon in de tuin. Deed een vriendinnetje van me eens.
"Aangenaam kennis te maken"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij is het enorm schattig als die je hand zou schudden met zijn grijphaakje
Dude!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Een meisje in de buurt dat altijd met ons naar buiten ging om te spelen heeft ook een keer buiten zitten poepen.
Fera wees brandnetel blaadjes aan en riep: veeg hier maar mee afquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude!Waar veegde ze me af dan en ben je erbij blijven kijken?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera wees brandnetel blaadjes aan en riep: veeg hier maar mee af
Vroeger had je hier van die ongebruikte grond, later zijn er huizen op gezet, maar toen waren het nog leuke kleiheuvels en dergelijke. Er groeide ook onkruid op (zoals weegbree, met die grote bladeren). Ik gok dat ze het onkruid heeft gebruikt. Maar zodra ze d'r broek naar beneden deed en hurkte heeft de rest (waaronder ik) zich omgedraaid en is weggelopen. Maar toen waren we ... 7 of 8 of zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook wel. Je moet wat als je ver van huis bent en opeens moetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, ik was geen gemeen kind. Ik was heel lief.quote:
Op (wandel)vakantie ook wel eens gedaan...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Deden wij vroeger ook wel. Je moet wat als je ver van huis bent en opeens moetBoombladeren natuurlijk.
Poepen in de bosjes
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar weer eens. Zo meteen het gesprek. Ben zenuwachtig.
Toedeloe.
Veel succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
Toedeloe.
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Fera het volgende:
Toedeloe.
Beste buitenpoepplek blijft een snelstromende rivierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Op (wandel)vakantie ook wel eens gedaan...
quote:
quote:
Thanks.quote:
Teveel uitzicht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste buitenpoepplek blijft een snelstromende rivier
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook eens buiten gepoept. Waren verstoppertje aan het spelen en moest heel nodig. Had gelukkig papieren zakdoekjes bij meNa poepen naar een andere verstopplek gerend
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook eens buiten gepoept. Waren verstoppertje aan het spelen en moest heel nodig. Had gelukkig papieren zakdoekjes bij meNa poepen naar een andere verstopplek gerend
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]Dat was ook wel nodig dan!
Buut buurmeisje, daar waar de vliegen hangen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
Een beetje rondkijken terwijl je poept, lekker man. Niemand die het weet! Het is zelfs een beetje spannendquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word niet graag gezien / gestoord tijdens het poepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje rondkijken terwijl je poept, lekker man. Niemand die het weet! Het is zelfs een beetje spannend
Ik zat laatst in een bus voor drie uur. Moest enorm plassen (bier enzulks). Achter me mensen, voor me mensen, naast me mensenStiekem een jas over me gelegd, zo'n twee liter fles ice tea gepakt en helemaal volgeplast
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef Dven het volgende:
En toen ergens neergezet in de hoop dat iemand ervan zou drinken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje rondkijken terwijl je poept, lekker man. Niemand die het weet! Het is zelfs een beetje spannend
Ik zat laatst in een bus voor drie uur. Moest enorm plassen (bier enzulks). Achter me mensen, voor me mensen, naast me mensenStiekem een jas over me gelegd, zo'n twee liter fles ice tea gepakt en helemaal volgeplast
Ik was een keer met FOK!kers bij Serious Request. Toen hebben ze in een half liter flesje geplast. Een meisje ook, dat is pas echt een prestatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan doe je je ogen dicht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik word niet graag gezien / gestoord tijdens het poepen.
Mijn kringspier reageert niet als een struisvogel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan doe je je ogen dicht.
"I can not see you, so you can not see me. Therefore, I'm hidden"
Buiten in de prullenbak. Zou best kunnen dat een zwerver of zigeuner een poging gewaagd heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen ergens neergezet in de hoop dat iemand ervan zou drinken?
Denkt men allemaal. Tot ze eens zo nodig moeten!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn kringspier reageert niet als een struisvogel.
Dit, ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Denkt men allemaal. Tot ze eens zo nodig moeten!
Na meer dan een decennium scouting (en dus vaak buiten poepen) kan ik zeggen dat ik wel weet wanneer het wel lukt en wanneer niet. Uitgebreid uitgetest... helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Denkt men allemaal. Tot ze eens zo nodig moeten!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was een keer met FOK!kers bij Serious Request. Toen hebben ze in een half liter flesje geplast. Een meisje ook, dat is pas echt een prestatie.
En heloef die het gebruikte flesje leeggooide om zelf ook nog te plassen.
Echt, hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry, never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you.You, my dear, just made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You, my dear, just made my day
Vroeger hoorde ik die een keer of 80 per dag. Sinds het verbroken contact staat mijn telefoon ook standaard op alleen trillenquote:
Cutequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zag net een kindje heel vrolijk in een plas water springen. Een lol dat dat kind had, heerlijk![]()
Moeders die ernaast liep was minder blij, maar kon er om lachen. Mooi
Jaquote:
Balen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
--
En verdorie, ga ik weer eens carnaval vieren, kan ik geen alcohol drinken
Oei, dat is wel minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
--
En verdorie, ga ik weer eens carnaval vieren, kan ik geen alcohol drinken
Ja, dat wel. Maar dan vind ik die dronken mensen om mij heen alleen maar vervelenderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook leuk hebben zonder alcohol![]()
Met carnaval? Mwah.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook leuk hebben zonder alcohol![]()
Ik ging dan altijd meespringen met Y.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zag net een kindje heel vrolijk in een plas water springen. Een lol dat dat kind had, heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan vind ik die dronken mensen om mij heen alleen maar vervelender
hoiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd meespringen met Y.![]()
Nu springt hij niet meer in plassenHij vindt zichzelf te oud daarvoor.
Ik zoek dus een nieuw in-plassen-spring-maatje
Dat is toch ook heerlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wil je mijn peuter 'lenen'? Gaan we met z'n drieën springen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik spring alleen in plassen als ik het op dat moment niet erg vind dat mn schoenen daarmee dus zeiknat worden. Of als ze dat dus al zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch ook heerlijk?![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je mijn peuter 'lenen'? Gaan we met z'n drieën springen.
Te oud, te schmoudquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pubers vinden toch altijd dat ze stiekem te oud zijn voor de leuke dingen zoals plassen stampen, schommelen, enzquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te oud, te schmoudJe bent nooit te oud om in plassen te springen.
Ja dat snappen ze niet hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Er zwerft van mij nog ergens een filmpje van 2 jaar terug dat ik in de plassen stampte![]()
Kinderen keken echt zo:![]()
En zodra ze 25 zijn vragen ze zich af waarom ze niet langer kind zijn geblevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pubers vinden toch altijd dat ze stiekem te oud zijn voor de leuke dingen zoals plassen stampen, schommelen, enz
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zodra ze 25 zijn vragen ze zich af waarom ze niet langer kind zijn geblevenStomme pubers
In plassen stampen
Zoenen in de draaimolen
Schommelenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zodra ze 25 zijn vragen ze zich af waarom ze niet langer kind zijn geblevenStomme pubers
In plassen stampen
Zoenen in de draaimolen
Schommelen
Wipwap
![]()
Ik ben volgens mij veuls te puberaal om het puber zijn te missenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik mis het puber zijn
Nee niet bepaald... ik was toch al zeiknat want J. had geparkeerd en ik stapte vanuit de auto mooi in zo'n plas... toen dacht ik fuck itquote:
Ik heb er speciaal regenlaarzen voor aangeschaft. Met bloemetjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet bepaald... ik was toch al zeiknat want J. had geparkeerd en ik stapte vanuit de auto mooi in zo'n plas... toen dacht ik fuck it
Fuck yeahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet bepaald... ik was toch al zeiknat want J. had geparkeerd en ik stapte vanuit de auto mooi in zo'n plas... toen dacht ik fuck it
Waarom, jij zit er tussenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Links van mij ligt de kat heerlijk in het zonnetje te slapen, rechts van mij ligt de hond heerlijk lui te zijn.
Ik ben stiekem best jaloers op die beesten nu!
Omdat die gekke beesten denken dat ik dood neerval als ze niet binnen een straal van 50 cm van mij zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gekke beesten denken dat ik dood neerval als ze niet binnen een straal van 50 cm van mij zijn![]()
Als ik ga douchen struikel ik ook altijd als ik klaar ben, dan liggen ze allebei voor de deur. Zwarte dieren + zwarte vloerbedekking = niet leuk!
Soms is dat echt heel vervelend hoor. Bijvoorbeeld als ik met scharrel op de bank zit te klefbekken, springt die hond er opeens tussenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms is dat echt heel vervelend hoor. Bijvoorbeeld als ik met scharrel op de bank zit te klefbekken, springt die hond er opeens tussen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms is dat echt heel vervelend hoor. Bijvoorbeeld als ik met scharrel op de bank zit te klefbekken, springt die hond er opeens tussen
Moest hieraan denken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef Viswijfje het volgende:
wat vinden jullie?? ik was laatst aan t seksen en toen liep de kat binnen! kan ik dus echt niet tegen vind ik kei voor schut dat ie alles kan zien en horen maar me vriend vond dat ik me aan stelde! doen jullie t of vinden jullie t ook niet kunnen??
Herkenbaar!!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat die gekke beesten denken dat ik dood neerval als ze niet binnen een straal van 50 cm van mij zijn![]()
Als ik ga douchen struikel ik ook altijd als ik klaar ben, dan liggen ze allebei voor de deur. Zwarte dieren + zwarte vloerbedekking = niet leuk!
Met zo'n romantische blik in zijn ogen "Als jullie maar klaar zijn zodra ik eten wil!"quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Scharrel zn kat zat vanuit de kast toe te kijken, ik voelde mijn libido ter plekke naar 0 zakken
Echt he!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met zo'n romantische blik in zijn ogen "Als jullie maar klaar zijn zodra ik eten wil!"![]()
[ afbeelding ]
Kennen geen schaamte die beesten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Scharrel zn kat zat vanuit de kast toe te kijken, ik voelde mijn libido ter plekke naar 0 zakken
Gezellig juistquote:
Weet je hoe fijn het is als je hond 's winters je voeten warm houdt 's nachts?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn hond gaat altijd lief op het voeteneind liggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ik sliep eens ergens waar ook honden in bed sliepen, pikt er eentje 's nachts m'n kussen in.! Maar ik vond het wel snoezig.
Dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig juistSamen slapen
![]()
En als ik seks heb zijn ze meestal uit zichzelf al foetsie
Ja, hoi.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens door zou hebben. Ik let dan echt helemaal nergens meer op.quote:
Helemaal van de wereld ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, hoi.
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet eens door zou hebben. Ik let dan echt helemaal nergens meer op.
Neehee nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Misschien, weet niet. Niet zoveel zin om alleen te gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ging je niet naar die film dan
Taxi zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
Wtf, staat een Chrysler 300C voor de deur
Ik had die nog op m'n lijstje staan toen. Blij dat ik het niet gedaan heb. Dingen zijn ietsje te groot en logquote:
Volgens mij ook gigantisch zwaarquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had die nog op m'n lijstje staan toen. Blij dat ik het niet gedaan heb. Dingen zijn ietsje te groot en log
1800 dacht ik.... weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij ook gigantisch zwaar
Damnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
1800 dacht ik.... weet het niet zeker.
Goedquote:
Erg goed, op basis van de Mercedes E-Klasse, maar zeker met de V8 errug lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |