quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Goedemorgen wijffiequote:
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef Buurpoes het volgende:
Hey, helemaal geen plaatje in de OP?
Suspicious? dat was begin van de week wel andersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: niks, goed geslapen en vrolijk
@poes: nah,er was toch geen chickie dus viel ook nergens op te hopen
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen wijffie![]()
Ga je een leuk weekend tegemoet?
Dokter? Ernstig? Nee toch?!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Suspicious? dat was begin van de week wel anders
[..]
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verder
Duidelijkquote:
Sja als ik het zelf niet weet, dan maar vragen aan de pro toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgenHerpesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik weet ook niet hoe het kan... Niet aan denken i guessquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Suspicious? dat was begin van de week wel anders
[..]
Nah beetje boodschappen doen voor schoonmoeders, verder geen plannen. Straks eerst maar eens naar de dokter... dan zien we wel weer verder
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:28 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgenBepanthen op smeren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt beter dan zovirax
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jajaja![]()
is helemaal kut![]()
jij ooit gehad?
Ander soort creme?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepanthen op smeren!!
Werkt beter dan zovirax
awhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.
Oudste zoon heeft het helaas ook, vooral in de winter bijna elke maand wel last van
Bepanthen werkt beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh 2 weken terug nog... heb het altijd op mijn bovenlip precies in het midden... lekker smeren met koortslipcreme joh.
Oudste zoon heeft het helaas ook, vooral in de winter bijna elke maand wel last van
Die pleistersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ander soort creme?ik heb nu zovirax en van die pleisters
[..]
awh
Dit is mijn 1e keer dat ik het hebVoelt stom
Ja, is babyzalfquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ander soort creme?ik heb nu zovirax en van die pleisters
[..]
awh
Dit is mijn 1e keer dat ik het hebVoelt stom
Zovirax is ook niet tof, maar gewone goedkopere koortslipcreme werkt bij mij weer welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is babyzalf![]()
Als ik zofirax smeer dan heb ik er nog best lang last van, als ik bepanthen gebruik is het binnen paar dagen over
Serieus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die pleistersniet doen!!!!!!!!!!!!
Daarmee trek je het helemaal kapot. Bepanthen kan ook idd.. het is maar net wat je zelf het prettigst vindt en waar je lichaam op reageert, kwestie van uitproberen
Hmm, misschien eens halen danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, is babyzalf![]()
Als ik zofirax smeer dan heb ik er nog best lang last van, als ik bepanthen gebruik is het binnen paar dagen over
Ja zovipatch of van compeed? niet doen, serieus .. wie dat verzonnen heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Serieus?
[..]
Hmm, misschien eens halen danthanks!
Oh die aflevering is geniaal jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Gistermiddag heb ik Dr Phil zitten kijken, ik zit nu gewoon de herhaling te kijken omdat ik het te sneu voor woorden vind dat een 14-jarige een baby wil omdat ze denkt dat niemand van haar houdt maar een baby wel![]()
Oh en ze is er van overtuigd dat de papa wel voor het kind zal zorgen financieel
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bepanthen op smeren!!
Werkt beter dan zovirax
Die doet het bij mij ook niet lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zovirax is ook niet tof, maar gewone goedkopere koortslipcreme werkt bij mij weer wel
Ik probeer nu veel dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zovipatch of van compeed? niet doen, serieus .. wie dat verzonnen heeftafschieten..
Maar je mag het best proberen hoor
Echt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh die aflevering is geniaal ja
Ik ben geen vaseline fanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna weg
Ik wil ook zo'n dochterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ik ben geen vaseline fan![]()
Hoi chick!! Mond dicht
Ik verveel me somsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Wacht wat?
Aldo????
Waarom kijk jij dr phil?
Maar vaseline ademt bijna niet... lijkt me niet echt prettig voor een blaasje/wondjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik smeer er altijd vaseline op, die met blauwe dekseltje. Heel de dag door. Volgende dag is het bijna weg
redbull geeft je vleugels?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Ik ben geen vaseline fan![]()
Hoi chick!! Mond dicht
Dan verveel je je wel heel ergquote:
Nee, dat betekent dat je als ouder gigantisch hebt gefaald!!quote:
Goed zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
redbull geeft je vleugels?
Nee ik zeg niks, heb ook nog geen enkel plaatje gedeelt
Eerst zelf maar eens winnen
Ja doe ik ook somsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verveel je je wel heel erg
[..]
Nee, dat betekent dat je als ouder gigantisch hebt gefaald!!
ja maar het werkt welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaseline ademt bijna niet... lijkt me niet echt prettig voor een blaasje/wondje
Succes!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
Schoenen aandoen en dan naar de dokter
later
Tandpasta??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik probeer nu veel dingenik heb al een ijsblokje erop gehad, gisteravond ingesmeerd met tandpasta
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel
Ook als je het voelt aan komen, dik insmeren en het komt niet door. Laatste twee keer ontdekt
En nu liggen die potjes overal
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar het werkt wel
Ook als je het voelt aan komen, dik insmeren en het komt niet door. Laatste twee keer ontdekt
En nu liggen die potjes overal
Mijn zoon heeft een geniaal planquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja doe ik ook soms
Klopt, maar dan geef je wel je genen door, the meaning of life
Damn,quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een geniaal plan![]()
Als hij 19 is wil hij gaan reizen, dan over de hele wereld vrouwen bezwangeren. Bij al die baby's een chip inplanten. Wachten tot de koters allemaal oud genoeg zijn, chip activeren en dan komen de koters als minions naar hem toe en dan gaan ze de wereld overnemen.![]()
Dream big
Ik zou toch voor vette zalf kiezen (vaseline, bepanthen, labello), dat verzacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat droogt het uit ofzoweet ik veel
kaneel al geprobeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat droogt het uit ofzoweet ik veel
MI van aldo met een kaneelstokje (de user) op zijn lipquote:
Wat, kaneel?quote:
Goede tip, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou toch voor vette zalf kiezen (vaseline, bepanthen, labello), dat verzacht.
En zorgen dat je niet heen-en-weer smeert in de pot, want anders besmet je volgende week jezelf (of een ander). Eén schone vinger in de pot, éénmaal smeren, handen wassen, niet meer aanzitten.
Je mag ook niet aan orale seks doen als je een koortslip hebt he!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat, kaneel?![]()
[..]
Goede tip, daar had ik nog niet aan gedacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |