quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
Vol trots toon ik aan jullie Bowie 'De beul'Luistert ook naar 'Hondje' en 'Doggy' en staat bekend om zijn perfecte uitvoering van de commando's 'spring' en 'tijgeren'
Brr. M'n kat is bang nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag op voorhand opgevenquote:
Misschien heb ik t wel over alcoholvrij bier?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag Stijn nog niet. Door dit voor te stellen ben je strafbaar.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef Dven het volgende:
Vol trots toon ik aan jullie Bowie 'De beul'Luistert ook naar 'Hondje' en 'Doggy' en staat bekend om zijn perfecte uitvoering van de commando's 'spring' en 'tijgeren'
Mensen die hun hond dit aandoen zijn heel zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter je vissen in giftig water en een kanjerkleine kom proppen ja. En dan ook nog eens de hele dag tegen jou aan laten staren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die hun hond dit aandoen zijn heel zielig.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef Dven het volgende:
Beter je vissen in giftig water en een kanjerkleine kom proppen ja
Heb je allang gedaan. Had jij je een beetje in de materie verdiept, dan had je dit ook geweten. Nu ben je gewoon een mongool die net als een klein kind van 5 wat vissen wil kopen terwijl hij/zij er geen verstand van heeft. Maar goed, dat is ook exact het niveau waar jij op accelereert. Dat van een kind van vijf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.
Dat zou ik zelf ook nooit doen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ter info:
ik eet een broodje met kip kerrie en 1 met komijnekaas.
Ik ben meer van konijnekaas.quote:
Flikker op man, je had die vissen bijna eerder dan dat je een bak had.quote:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar goed, je bent dus mijn vriend niet.
Veel supporterstwitter:MijnVitesse twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 12:22:09Peter Bosz: "Gaaf dat er zondag veel supporters aanwezig zijn. Dat is waar we het met zijn allen voor doen" #Vitesse #vitrkc reageer retweet
Die man leeft in zn eigen wereld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Veel supporterstwitter:MijnVitesse twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 12:22:09Peter Bosz: "Gaaf dat er zondag veel supporters aanwezig zijn. Dat is waar we het met zijn allen voor doen" #Vitesse #vitrkc reageer retweet
Ik herken veel van GGMM in hem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die man leeft in zn eigen wereld.
Ook het meest spectaculairequote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Curling is oprecht de spannendste sport op de winterspelen.
Geen grap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |