Alleen jammer dat er geen autorefresh op zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan werkt het op jouw chinaclone dus beter dan op mijn originele note 3
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er geen autorefresh op zit.
Kan wel hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.
Niet.quote:
Het is ook een paupersportquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zitten opvallend veel paupers in het recreatief wielrennen topic. Ik weet nog niet wat ik met deze nieuwe info moet.
Dat kan toch gewoon?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
En je je berichten niet kan editten. Al is dat met jouw superkrachten misschien weer anders.
Ga je batterij eens opladen johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kak verkeerde plaatje
Ok nog 1 dan. Even wachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:20 schreef Dven het volgende:
Heb je nog meer willekeurige plaatjes van je mobiel voor ons Knut
Ik ga scrollen door m'n telefoon en tik een plaatje aan. Deze zal ik sturen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok nog 1 dan. Even wachten.
Heeft hij hierna je ogen uitgekrabdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n kat met ochtendhumeur
[ afbeelding ]
!!!!!!!!! xDquote:
Echt een hele lelijke kat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n kat met ochtendhumeur
[ afbeelding ]
Hij heeft tenminste het geld om een kat te onderhouden, beroepspauper.quote:
Gewoon wachten tot z'n vissen ziek worden. Dan heeft hij geen geld om ze te verzorgen en geeft hij ze op ter adoptie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok we laten jouw vissen en mijn kat het uitvechten voor eens en voor altijd
Dat lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima, op hun terein, dus onderwater.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, je moet weer valsspelen. Net als met de borrelnootjes. Jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, op hun terein, dus onderwater.
Ik zorg wel dat hij niet naar boven komt.
Trouwens, kano noemt iemand een hoer in een topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet je best maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Trouwens, kano noemt iemand een hoer in een topic![]()
Ik kan even een TR-tje terug maken
Brands heeft altijd interesse in spelers waar Ajax ook voor op de deur klopt, dus dat is wel logies.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon heel Salzburg overkopen ja toch. Al zullen jullie wel concurrentie krijgen van Brands.
Als onderwater jouw aquarium is dan zijn ze ook kansloos, duurt alleen wat langerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Superkatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is trouwens zo groot dat als je hem in dat mini aquarium van jou zet hij gewoon kan staan.
Challenge accepted dus.
Wel filmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn kat is trouwens zo groot dat als je hem in dat mini aquarium van jou zet hij gewoon kan staan.
Challenge accepted dus.
Dat lijkt mij zeer sterk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Challenge accepted dus.
Awh, hier is hij wel lief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevreden uitbuiken na het opeten van alle visjes van ggmm
[ afbeelding ]
Wat een vieze langharigequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevreden uitbuiken na het opeten van alle visjes van ggmm
[ afbeelding ]
Ik zet de hond van mijn buren in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ok nu laat ik m eerst tegen jou vechten Stijn.
Heb jij ook zin in een Red Bull?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja.
Chapeau dat je het hebt volgehouden.
Denk niet dat de kat van Knut onder de indruk is:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet de hond van mijn buren in.
Dat zou je andersom ook kunnen stellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brands heeft altijd interesse in spelers waar Ajax ook voor op de deur klopt, dus dat is wel logies.
PICSquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet de hond van mijn buren in.
Haha. Stijn heeft de hond van de buren op dailyhaha.com gezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat de kat van Knut onder de indruk is:
[ afbeelding ]
Heino steunt je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ok nu laat ik m eerst tegen jou vechten Stijn.
Dat doen ze enkel omdat PSV dan meer moet betalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou je andersom ook kunnen stellen.
Nog op een racefiets ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heino steunt je.
[ afbeelding ]
LAAAAAAFquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je een hond inzet zet ik mn andere kat in trouwens.
Zo veel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Groot verschil in prijs op Viagogo voor Tomorrowland tickets...
Voor de zaterdag van 305 tot 1638,99...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij ook zin in een Red Bull?
http://www.viagogo.nl/Fes(...)nd-Kaartjes/E-614224quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo veel?Dan zet ik die van mij te koop
De fukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef DonRaja het volgende:
Groot verschil in prijs op Viagogo voor Tomorrowland tickets...
Voor de zaterdag van 305 tot 1638,99...
Het zijn ook 2 weekends dit jaar en in no time uitverkocht... Waarschjinlijk krijgt iedereen een kilo goud ofzo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit daar Dom Perignon in de festivalbekertjes of wat ?
Voor dat bedrag kan je ook een week naar Tokyo manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zijn ook 2 weekends dit jaar en in no time uitverkocht... Waarschjinlijk krijgt iedereen een kilo goud ofzo.
Leuk, beetje Tokyo Hotel luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je ook een week naar Tokyo man
alsof je daar wat aan hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je ook een week naar Tokyo man
Voorronde is alles tegen de vissen van Rene.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
Ik wil graag mijn hond tegen beide katten van Knut gecombineerd met de hond van de buurman van Stijn zien vechten.
ALs men nog huisdieren weet om samen te spannen met Knut zijn katten en de hond van de buurman van Stijn, graag even aangeven anders lijkt het iets te gemakkelijk te worden.
Ik zal even aan m'n zusje vragen of ze een foto van de hond kan sturen. Dan snap je dat niemand een kans maakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voorronde is alles tegen de vissen van Rene.
Vraag der meteen of ze pic van zichzelf meestuurtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal even aan m'n zusje vragen of ze een foto van de hond kan sturen. Dan snap je dat niemand een kans maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
U heet Benno L?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag der meteen of ze pic van zichzelf meestuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |