SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Siz sayın Weissman yanınızda oturan nişanlınız Weissfrau hanımı hiç kimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle kendinize eş olarak kabul ediyormusunuz?
- HAYIR. Gerizekalı miyim ben? *TROLL FACE*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik je wel doen...![]()
Weissfrauquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geef toe, je moest even lachen.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh nee, jij zou ook wel met jezelf trouwen...
quote:
Puntige ellebogen, geen juiste heup-taille ratio, would not hit 4.3/10quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben normaal een Shariah-roeptoeter, maar ik neem even een pauze.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... Maar open huwelijk? Succes ermee...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Als ik een turkse dame zou tegenkomen met wie het intellectueel, emotioneel en op sexueel vlak klikt, hic kacirmam. Gelijk trouwen, maar dan wel open huwelijk. Helaas ben ik ze nog niet tegen gekomen![]()
quote:Moet toegeven dat ik toch wel een zwak blijf houden voor turkse dames![]()
Zo goed als onmogelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... + turks
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.quote:
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.Zelfs een open relatie lijkt mij zo goed als onmogelijk.
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomen
Wat een kortzichtigheid weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sen anlamazsin, yorma kendiniquote:
Zo, Turks is een efficiënte taal...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
''Anlayamazsiniz!''quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
Wheheheequote:
Wie zijn Che en Xmini? Bedrieg je me met mannen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wie zit hier achter? Che? Xmini?
Bir denesin...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Breng je een ander getrouwde vrouw naar bed en mag je vrouw op de bank slapen
Eigenlijk is het wel iets dat ik zou doen. Alleen lig ik met migraine in bed. Ik heb zelfs de verkeerde persoon geappt in de ochtend doordat ik niet naar mijn scherm kon kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht Arcadia, maar bij nader inzien misschien Triggershot. Hoewel hij op dit tijdstip wel wat beters te doen heeft, denk ik.
Ya bi siktir git helequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Wie zijn Che en Xmini? Bedrieg je me met mannen?![]()
![]()
Bunu senden beklemezdim...
Scherpquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Puntige ellebogen, geen juiste heup-taille ratio, would not hit 4.3/10
Lief doen tegen je vrouw! Jij slaapt vanavond op de bank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ya bi siktir git hele![]()
Vertaling: Wil je deze conversatie verlaten?
Het is dat je alleen eeuwige financiële trouw aan elkaar zweert.quote:
Geçmis olsun.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel iets dat ik zou doen. Alleen lig ik met migraine in bed. Ik heb zelfs de verkeerde persoon geappt in de ochtend doordat ik niet naar mijn scherm kon kijken
goede vertalingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ya bi siktir git hele![]()
Vertaling: Wil je deze conversatie verlaten?
Zoals op de Nederlandse televisie.quote:
Wie je ook bent, ga wat doen aan je humorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Lief doen tegen je vrouw! Jij slaapt vanavond op de bank.
Vannacht zei je wat anders. Leugenaar!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie je ook bent, ga wat doen aan je humor
Stel je voor zijn vrouw vsn open huwelijk krijgt kind. En het is niet duidelijk wie de vader is, gaat Weiss het opvoeden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Mag ik Weisskind zijn? De vrucht van jullie (open) huwelijk.
Welke van de 3 was jij danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Vannacht zei je wat anders. Leugenaar!
Maagdelijkheidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Ne diyon lan sen? Wat zeg je me nou?![]()
![]()
Ik heb mijn maagdelijkheid voor jou opgegeven.![]()
![]()
![]()
Denken dat ik zulke moeite doe voor zo'n tjappie als jij. Haquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wie zit hier achter? Che? Xmini?
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik zulke moeite doe voor zo'n tjappie als jij. Ha
Ga je moer, ga.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denken
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denken
Weiss eindelijk aan de frau.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is leuk geweest, sylvesterrr.
Arcadia, sen kizlara laf at, abisinden dayagi ben yerimquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef Arcadia het volgende:
Yildizlar tutamaz, ama sen tutarsin Weiss
De sterren pakken me niet maar weiss wel.
is dit een van je trieste pogingen om mijn aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef Arcadia het volgende:
Unlabeled denk ik. Die heeft ook best wel kinderachtige humor.
Je moet sowieso niks zeggen, gewoon gehoorzamen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:52 schreef Weissfrau het volgende:
Wat moet ik nu tegen mijn ouders zeggen?![]()
Mannen zijn niet te vertrouwen.
Waar heb je het over? Alsof ik tijd heb voor dit soort humor. Ik zit hier met twee deadlines...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is leuk geweest, sylvesterrr.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Arcadia, sen kizlara laf at, abisinden dayagi ben yerim
Nee sorry, mijn oprechte excuses, ik dacht echt dat jij het was. Maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
is dit een van je trieste pogingen om mijn aandacht te trekken
Hier verkochten ze vandaag niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet kijken of je genoeg contant geld bij je hebt en daardoor niet kunnen genieten van de lahmacun die ze in de moskee verkochten.Nu ben ik genoodzaakt om vanavond lahmacun te bestellen.
Dus het is een moskee en pizzatent in één?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet kijken of je genoeg contant geld bij je hebt en daardoor niet kunnen genieten van de lahmacun die ze in de moskee verkochten.Nu ben ik genoodzaakt om vanavond lahmacun te bestellen.
Volgende week, inshallah.quote:
Nee, het is niet een winkeltje of zoiets. Wekelijks mag iemand alleen wel iets te koop aanbieden aan de moskeegangers. De ene keer is dat iets te eten, zoals vandaag, maar een andere keer weer boeken of kalenders, etc. Maar dat is ook niet altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus het is een moskee en pizzatent in één?
quote:Sultanbekov şöyle konuştu:
"Şarkıyı bütün Türk halkına armağan ettim. Şarkı tüm Türk halkına aittir, ancak şarkının siyasete karışmasını istemem. Rusya'da da Kafkasya'da da seçimler çok oldu. Ben karışmadım, şarkımı da vermedim.
Tayyip Bey bir siyasetçidir, bugün vardır yarın yoktur, ama dombra şarkısı halka aittir.''
http://www.cnnturk.com/ha(...)ddialara-yanit-verdi
Oh zo. Ik snap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgende week, inshallah.
[..]
Nee, het is niet een winkeltje of zoiets. Wekelijks mag iemand alleen wel iets te koop aanbieden aan de moskeegangers. De ene keer is dat iets te eten, zoals vandaag, maar een andere keer weer boeken of kalenders, etc. Maar dat is ook niet altijd.
quote:
Moskeeën gaan goed samen met kapitalisme, jwz.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus het is een moskee en pizzatent in één?
waar gaat het geld heenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Moskeeën gaan goed samen met kapitalisme, jwz.
Het komt wel best vaak voor dat mensen die hogerop zitten in de organisatie luxer leven, dan ze zouden moeten met een normaal salaris. Een moskee hoort overigens geen winkel te zijn.quote:
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?quote:
Ik ken 1 verhaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?
Aaaitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?
Dat de dede uit het niets een villa heeft laten zetten of zoiets
Dede is een imam bij Alevieten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aaai
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1536&bih=764
Ik weet een verhaal van een soefi gemeenschap in Turkije. Ze verzamelden sadaka bij de moslimgemeenschap en vervolgens zette de sheich al het geld op een spaarrekening bij een bankquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken 1 verhaalVerder nooit daarover gehoord eigenlijk...
Dede betekent dood voor zover ik weetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dede is een imam bij Alevieten.
Of jij die uitlegt dat corruptie enkel in een open relatie goed isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 Arcadia die corruptie binnen islamitische gemeenschappen goed praat d.m.v. een hadis ofzo
Corrupt dus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het komt wel best vaak voor dat mensen die hogerop zitten in de organisatie luxer leven, dan ze zouden moeten met een normaal salaris. Een moskee hoort overigens geen winkel te zijn.
Ik weet een verhaal over soennieten/christenen/katholieken/etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet een verhaal van een soefi gemeenschap in Turkije. Ze verzamelden sadaka bij de moslimgemeenschap en vervolgens zette de sheich al het geld op een spaarrekening bij een bank
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef xaban06 het volgende:
Mag je je baard scheren, is dat haram?
Als man zijnde wel, bij vrouwen niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef xaban06 het volgende:
Hier kan je daar meer over vinden linkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Baard scheren haram...
De Koran zegt er niets over, toch.
Ik geloof niet in hadith. Dat weet je, dus vanwaar je glimlach die mij zgn belachelijk maakt?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Baard scheren haram...
De Koran zegt er niets over, toch.
Temizlik imandar gelir.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef xaban06 het volgende:
Je begint er zelf overquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof niet in hadith. Dat weet je, dus vanwaar je glimlach die mij zgn belachelijk maakt?
Of geloof jij in al die hadith, die niet door Allah is gezonden, maar door de mens bedacht ergens 200 jaar later na het "dalen" van de Koran.
7hx, j1j w337 v331.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als man zijnde wel, bij vrouwen niet.
Au3du9willah
Chill. Geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Temizlik imandar gelir.
Schoonheid zit van binnen.
Ik weet het niet beter, ik vind je antwoord alleen wel heel erg simpel, zo simpel ligt het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
La olm, als jij het zgn zo goed weet, waarom vraag je het dan?
Niet alles is lastig in de Islam.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik weet het niet beter, ik vind je antwoord alleen wel heel erg simpel, zo simpel ligt het volgens mij niet.
'Ja.'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Chill. Geen antwoord op mijn vraag.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet alles is lastig in de Islam.
Thanks, straks even lezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ja.'
http://www.al-yaqeen.com/bibliotheek/artikel.php?id=11.
Zoek eens zelf... Of luister je echt naar mensen die dit zeggen: http://www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=1697quote:
Luister? Als ik het tegenkom lees ik het ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoek eens zelf... Of luister je echt naar mensen die dit zeggen: http://www.al-yaqeen.com/va/vraag.php?id=1697
En was het zo lastig zelf even te googlen naar het onderwerp. Cuma ya gidiyorsun toch, vraag het aan de hoca. Simpel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Luister? Als ik het tegenkom lees ik het ja.
Zou me niet kunnen bedenken waarom. Heeft geen toegevoegde waarde.quote:
Liar! Liar! pants on fire!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, maar één profielfoto omdat ik er nog geen had.
Mocro's hebben de grootste piemels jewaitzelluf.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom hebben ze in NWS een hele reeks gewijd aan Badr Hari (#29 alweer)? Wat maakt die man zo bijzonder?
Hiç söylemiyon.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb weer macarons besteld want jarig geweest deze week en trakteren. Maar ik ga ze toch voor mezelf houden en zelf bakken voor de anderen.
Wat is hier zo raar aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Weissman het volgende:
Mannen die thuis wonen tot dat ze gaan trouwen
Ik hou niet zo van het vieren van verjaardagen, het enige leuke is dat je mag trakteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hiç söylemiyon.Dogum günün kutlu olsun. Hoe jong ben je geworden?
Totdat ik klaar ben met studie en financieel volledig onafhankelijk ben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:39 schreef Weissman het volgende:
Mannen die thuis wonen tot dat ze gaan trouwen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het vieren van verjaardagen, het enige leuke is dat je mag trakteren.![]()
24.![]()
![]()
Waar denk je dat de vorige TT over ging?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef Arcadia het volgende:
Waar werk/studeer jij eigenlijk Weiss?
Jij geeft serieus tourtjes in Rotterdam als baan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar denk je dat de vorige TT over ging?
Dank je wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dogum gunun kutlu olsun.
Thenk you!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef Arcadia het volgende:
Alhoewel ik het normaliter niet doe. Bij deze een uitzondering. Gefeliciteerd Börte
Weismaan dus je von mijn foto van die chick niet mooi. Hmm moet ik dan een betere vinden??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar denk je dat de vorige TT over ging?
Gaat snel, hè.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het vieren van verjaardagen, het enige leuke is dat je mag trakteren.![]()
24.![]()
![]()
Senin anlayisiniquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:47 schreef Arcadia het volgende:
Jij geeft serieus tourtjes in Rotterdam als baan?
Nee hoeft niet. Dankje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Baklava95 het volgende:
Weismaan dus je von mijn foto van die chick niet mooi. Hmm moet ik dan een betere vinden??
Absoluut. Schrik er bijna van..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat snel, hè.Precies, ik vier mijn verjaardag liever ook niet, maar omdat we dan meestal in de zomervakantie onder familie, wordt er vaak toch getrakteerd enzo.
Mijn 18e verjaardag is ook mijn laatste verjaardag dat ik vier.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Absoluut. Schrik er bijna van..
O rly? Eigenlijk is het work ipv woslims.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Moslim.![]()
Ik ben zelfs Islamist.
Waarom, ga je naar Syrië?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mijn 18e verjaardag is ook mijn laatste verjaardag dat ik vier.
Ik twijfel nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Baklava95 op 21-02-2014 22:59:25 ]
Ik wou wel een keer serieus naar Syria gaan op vakantie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Arcadia het volgende:
Was wel een moment dat ik er over nadacht om te gaan. Niet aan het aandachtshoeren btw.
\quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Arcadia het volgende:
Was wel een moment dat ik er over nadacht om te gaan. Niet aan het aandachtshoeren btw.
Crip is een vrouwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zeg tegen Crip of hij misschien met mij naar Syrië wil trippen als Moslimbroeders.
Same here. Ik dacht, nu de grenzen open zijn kan ik wanneer ik in Adana ben even langsgaan.. Begint de oorlog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik wou wel een keer serieus naar Syria gaan op vakantie.
Dat was onze plan in 2010. Maar toen de oorlog daar begon dachten we laat maar.
Wat wilde je in Syrië doen dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:54 schreef Arcadia het volgende:
ik dacht echt dat ze een man was. Normaal zijn altijd Mannen radicaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Crip is een vrouwof meisje beter gezegd met haar gestalte. Zal nooit een echte vrouw worden
Ben jij zelf ook een Alawi Arap .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here. Ik dacht, nu de grenzen open zijn kan ik wanneer ik in Adana ben even langsgaan.. Begint de oorlog.)))
Nopequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ben jij zelf ook een Alawi Arap .
Of naja, wat dacht je te kunnen doen? In grote lijnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet ik het écht expliciet zeggen?
Nee. En radicaal? In geloofstermen is dat een zware belediging hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ze een man was. Normaal zijn altijd Mannen radicaal.
Dunno. Cannonfodderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Of naja, wat dacht je te kunnen doen? In grote lijnen.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die heb je wel heel veel in Adana en Hatay.
Ja de westerse wereld noemt je meteen radicaal als je praktiserend bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. En radicaal? In geloofstermen is dat een zware belediging he
[..]
Dunno. Cannonfodder. Al mijn CoD ervaring eens testen.
Oké.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. En radicaal? In geloofstermen is dat een zware belediging he
[..]
Dunno. Cannonfodder. Al mijn CoD ervaring eens testen.
De Westerse wereld is niet goed snikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:00 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja de westerse wereld noemt je meteen radicaal als je praktiserend bent.
Er zijn wel gebieden die nog veilig zijn in Syrië.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinds ik Assassin's Creed heb gespeeld heel wat jaartjes terug, staan Syrië en Israël ook altijd al op de planning, maar inderdaad die oorlog...Ik wil ook naar Egypte, maar ook daar rommelt het nog steeds.
Naar buiten gaan is haram toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef xaban06 het volgende:
Kijk ze allemaal op vrijdagavond op fok zitten
Kijk naar mijn filmpje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef xaban06 het volgende:
Jij begint echt oud te worden. We zeggen tegenwoordig 'de club'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net klaar met werken. Had ik naar de disco moeten gaan of zo?
Nee, naar de dancing heet dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Mah nigga.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Wat voor werk doe je. Wat was je opleiding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
Google ff op Denzel Washington mah nigga, geen zin om afbeelding te plakken.quote:
Fabriek. Geen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je. Wat was je opleiding.
Jij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:26 schreef expans het volgende:
[..]
Google ff op Denzel Washington mah nigga, geen zin om afbeelding te plakken.
Bende yeni calistimda ondan yani.
Zo'n programma waarin ze een gehandicapte met een hoge stem aan het uitlachen zijn, was dat ook van Jambers?quote:
Als het goed is wel. Zijn stembanden waren beschadigd. Moet altijd lachen als ik dat ziequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo'n programma waarin ze een gehandicapte met een hoge stem aan het uitlachen zijn, was dat ook van Jambers?
Ik weet niet waarom ik daaraan dacht, je hebt gelijk. Totaal iets anders blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, joh. Jambers was geen talkshow, he.
Toen Borte over jambers begon was ik dat ook aan het zoeken met termen "jambers".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik daaraan dacht, je hebt gelijk. Totaal iets anders blijkbaar.
Standaard uit school Disney Festival kijken op Ketnet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek vroeger echt veel Belgische TV. Ketnet, Jambers, dat ene tetris spelprogramma.. looooved it.
Zou best eens kunnen. Ik zocht op 'hoge stem' en kreeg resultaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toen Borte over jambers begon was ik dat ook aan het zoeken met termen "jambers".. Zal vast wel aan iets liggen, zoals foutieve advertering op yt oid
Dat ook, alleen was dat volgens mij op de middelbare. Disney Festival, Dragon Ball Z, Alfred Jodocus Kwak, Pippi Langkous, Beugelbekkie, Biker Mice from Mars, Power Rangers, Ninja Turtles... Good ol' days.quote:
Toen was ik nog basisschool. Waarom keek jij naar Beugelbekkiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat ook, alleen was dat volgens mij op de middelbare. Disney Festival, Dragon Ball Z, Alfred Jodocus Kwak, Pippi Langkous, Beugelbekkie, Biker Mice from Mars, Power Rangers, Ninja Turtles... Good ol' days.
Helga Patakiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
Maar niks was zo leuk als Hey Arnold. Pure euforie wanneer dat op TV kwam.
Geen idee, ik keek mee met m'n zusje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Toen was ik nog basisschool. Waarom keek jij naar Beugelbekkie![]()
En waarom praat je niet over Cartoon Network?
Dragon Ball weet ik niet. Ik dacht RTL5 ofzo?Cartoon network was echt mijn baby.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen idee, ik keek mee met m'n zusje.Cartoon Network heb ik nooit echt boeiend gevonden, behalve Dragon Ball Z dan. Of was dat niet op Cartoon Network?
'Beestenbos is boos' was trouwens ook kei spannend. Was eigenlijk best wel zware kost soms voor iemand op die leeftijd, is me bijgebleven. En Boes niet te vergeten.
En die gouden kut ketting met zijn foto dat ze telkens onder der shirt vandaan haaldequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
.. met haar Arnold kauwgomhoofd die ze in haar kast verstopte.
In de kleuterklas keek ik dat wel, ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dragon Ball weet ik niet. Ik dacht RTL5 ofzo?Cartoon network was echt mijn baby.
Keken jullie Sesamstraat of te Hollands?
Ik heb het nooit echt interessant gevonden. Klokhuis daarentegen. Een van de weinige dingen die ik safe met mijn ouders kon kijken zonder naar de afstandsbediening te grijpen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In de kleuterklas keek ik dat wel, ja.
Even opgezocht en ik kan het me wel herinneren, ja, maar ik volgde het niet echt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Loenatik dus. Niet Lunatik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loenatik
Klokhuis, Ik Mik Loreland en Jeugdjournaal keken wij altijd op school.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt interessant gevonden. Klokhuis daarentegen. Een van de weinige dingen die ik safe met mijn ouders kon kijken zonder naar de afstandsbediening te grijpen.
Ik Mik Loreland was enge shit. Karbonkel enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even opgezocht en ik kan het me wel herinneren, ja, maar ik volgde het niet echt.
[..]
Klokhuis, Ik Mik Loreland en Jeugdjournaal keken wij altijd op school.
Release is 9 juli 2014 blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
2013 werd een tweede speelfilm aangekondigd, welke datzelfde jaar wordt opgenomen en in 2014 in de bioscoop wordt verwacht, met als titel Loenatik, te gek!.
Wil ik zien wil ik zien wil ik zien!
Ja, een meisje uit mijn klas kreeg daar nachtmerries door en mocht iets anders doen wanneer we dat gingen kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik Mik Loreland was enge shit. Karbonkel enzo
Jij was het gewoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Release is 9 juli 2014 blijkbaar.
[..]
Ja, een meisje uit mijn klas kreeg daar nachtmerries door en mocht iets anders doen wanneer we dat gingen kijken.
Waar gaat de vlucht naartoe? Hayirli yolculuklar alvast.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik moet over nog geen 5 uurtjes op Schiphol zijn. Ik durf niet te slapen uit angst dat ik me verslaap.Ik heb al eens eerder een vlucht gemist.
Word je normaal uit jezelf wakker?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
As sis.
Ik ben de laatste tijd echt afhankelijk van mijn wekker. Vind het best eng. Was vroeger nooit zo...
Vroeger wel. Het maakte niet uit welk tijdstip, ik werd wakker voor de wekker afging. Maar ploegendienst heeft mijn hele ritme verkloot.quote:
Wa alaikum selam bir.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Eeeeey, fawaka, assalamu alaykom, hallo, hoi, something something.
Neeee. Jij was het bangerikje bedoelde ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jaaa, dat keken wij ook. Damn, wat keken wij veel TV op school.
[..]
Ik heb wel wat van zijn neus, ja...![]()
[ afbeelding ]
I feel yaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Aleikum salaam, Crip.
Ik heb me een paar keer verslapen door de wekker van de iPhone, dus heb ik er nog een wekker naast die een hoop herrie maakt. Maar opstaan voor ochtenddienst vond ik toen ik dat deed ook verschrikkelijk, dus nam ik toen ook het zekere voor het onzekere door dubbel de wekker te zetten.
Oh, hehe...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Neeee. Jij was het bangerikje bedoelde ik
Ik ga even op en neer naar Zweden. Thanks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar gaat de vlucht naartoe? Hayirli yolculuklar alvast.
Ah da's wel minder.. het is echt fijn als je uit jezelf wakker word!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vroeger wel. Het maakte niet uit welk tijdstip, ik werd wakker voor de wekker afging. Maar ploegendienst heeft mijn hele ritme verkloot.
Nog niet aan het slapen kleintje?quote:
quote:
Horen wie het zegt. Ik ben interessante dingen aan het lezenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah da's wel minder.. het is echt fijn als je uit jezelf wakker word!
[..]
Nog niet aan het slapen kleintje?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Wekkers...Ik ben de koning der snoozers.
Ik sta op, loop naar mijn telefoon, beantwoord een rekensom waarna ik 10 minuten snooze. Dit kan ik meerdere keren op een dag herhalen.
Insha'Allahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Een nummer dat ik al heel lang niet heb gehoord... Ik vond 'm zó mooi dat ik het zelfs heb weten te leren aan een niet-Turkse. Mooie herinneringen...Ze is nu onderweg naar de hemel.
Op de iPhone? Welke app is dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Wekkers...Ik ben de koning der snoozers.
Ik sta op, loop naar mijn telefoon, beantwoord een rekensom waarna ik 10 minuten snooze. Dit kan ik meerdere keren op een dag herhalen.
Het is een app die nog op mijn oude Android phone staat. Die telefoon (SGS2) gebruik ik puur als wekker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op de iPhone? Welke app is dat?
alarm clock extremequote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op de iPhone? Welke app is dat?
fucked upquote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:41 schreef expans het volgende:
Mfw ik over 20 min moet werken en ik nog in bed lig
kolay gelsinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 07:41 schreef expans het volgende:
Mfw ik over 20 min moet werken en ik nog in bed lig
Gunaydinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.
'S morgens opstaan en koekjes bakken is best housewife stijl hmmm.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil niemands Valentijn zijn, sorry.
Het is dat je niet om de hoek woontquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je mag straks wel mijn cacao koekjes met oreo's proeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |