SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Siz sayın Weissman yanınızda oturan nişanlınız Weissfrau hanımı hiç kimsenin etkisi ve baskısı olmaksızın özgür iradenizle kendinize eş olarak kabul ediyormusunuz?
- HAYIR. Gerizekalı miyim ben? *TROLL FACE*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik je wel doen...![]()
Weissfrauquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geef toe, je moest even lachen.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Oh nee, jij zou ook wel met jezelf trouwen...
quote:
Puntige ellebogen, geen juiste heup-taille ratio, would not hit 4.3/10quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:28 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben normaal een Shariah-roeptoeter, maar ik neem even een pauze.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... Maar open huwelijk? Succes ermee...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Als ik een turkse dame zou tegenkomen met wie het intellectueel, emotioneel en op sexueel vlak klikt, hic kacirmam. Gelijk trouwen, maar dan wel open huwelijk. Helaas ben ik ze nog niet tegen gekomen![]()
quote:Moet toegeven dat ik toch wel een zwak blijf houden voor turkse dames![]()
Zo goed als onmogelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Klik op intellectueel, emotioneel en seksueel vlak, ok... + turks
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.quote:
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Al zou je zo'n meid vinden, een open huwelijk is een keiharde no-go.Zelfs een open relatie lijkt mij zo goed als onmogelijk.
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Ik weet wel dat ze bestaan, moet ze alleen nog tegenkomen
Wat een kortzichtigheid weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turkse meid + open relatie/huwelijk: ik zou haar Turkse roots in twijfel trekken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sen anlamazsin, yorma kendiniquote:
Zo, Turks is een efficiënte taal...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
''Anlayamazsiniz!''quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen anlamazsin, yorma kendini
Vertaling: Je begrijpt het niet, simpelweg omdat je de capaciteiten daarvoor niet hebt.
Wheheheequote:
Wie zijn Che en Xmini? Bedrieg je me met mannen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wie zit hier achter? Che? Xmini?
Bir denesin...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Breng je een ander getrouwde vrouw naar bed en mag je vrouw op de bank slapen
Eigenlijk is het wel iets dat ik zou doen. Alleen lig ik met migraine in bed. Ik heb zelfs de verkeerde persoon geappt in de ochtend doordat ik niet naar mijn scherm kon kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht Arcadia, maar bij nader inzien misschien Triggershot. Hoewel hij op dit tijdstip wel wat beters te doen heeft, denk ik.
Ya bi siktir git helequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Wie zijn Che en Xmini? Bedrieg je me met mannen?![]()
![]()
Bunu senden beklemezdim...
Scherpquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Puntige ellebogen, geen juiste heup-taille ratio, would not hit 4.3/10
Lief doen tegen je vrouw! Jij slaapt vanavond op de bank.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ya bi siktir git hele![]()
Vertaling: Wil je deze conversatie verlaten?
Het is dat je alleen eeuwige financiële trouw aan elkaar zweert.quote:
Geçmis olsun.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel iets dat ik zou doen. Alleen lig ik met migraine in bed. Ik heb zelfs de verkeerde persoon geappt in de ochtend doordat ik niet naar mijn scherm kon kijken
goede vertalingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ya bi siktir git hele![]()
Vertaling: Wil je deze conversatie verlaten?
Zoals op de Nederlandse televisie.quote:
Wie je ook bent, ga wat doen aan je humorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:27 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Lief doen tegen je vrouw! Jij slaapt vanavond op de bank.
Vannacht zei je wat anders. Leugenaar!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie je ook bent, ga wat doen aan je humor
Stel je voor zijn vrouw vsn open huwelijk krijgt kind. En het is niet duidelijk wie de vader is, gaat Weiss het opvoeden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Mag ik Weisskind zijn? De vrucht van jullie (open) huwelijk.
Welke van de 3 was jij danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:35 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Vannacht zei je wat anders. Leugenaar!
Maagdelijkheidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:39 schreef Weissfrau het volgende:
[..]
Ne diyon lan sen? Wat zeg je me nou?![]()
![]()
Ik heb mijn maagdelijkheid voor jou opgegeven.![]()
![]()
![]()
Denken dat ik zulke moeite doe voor zo'n tjappie als jij. Haquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, wie zit hier achter? Che? Xmini?
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik zulke moeite doe voor zo'n tjappie als jij. Ha
Ga je moer, ga.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denken
Ik ben serieus.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
De humor is zo slecht dat ik gelijk aan jou moest denken
Weiss eindelijk aan de frau.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is leuk geweest, sylvesterrr.
Arcadia, sen kizlara laf at, abisinden dayagi ben yerimquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef Arcadia het volgende:
Yildizlar tutamaz, ama sen tutarsin Weiss
De sterren pakken me niet maar weiss wel.
is dit een van je trieste pogingen om mijn aandacht te trekkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef Arcadia het volgende:
Unlabeled denk ik. Die heeft ook best wel kinderachtige humor.
Je moet sowieso niks zeggen, gewoon gehoorzamen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:52 schreef Weissfrau het volgende:
Wat moet ik nu tegen mijn ouders zeggen?![]()
Mannen zijn niet te vertrouwen.
Waar heb je het over? Alsof ik tijd heb voor dit soort humor. Ik zit hier met twee deadlines...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is leuk geweest, sylvesterrr.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Arcadia, sen kizlara laf at, abisinden dayagi ben yerim
Nee sorry, mijn oprechte excuses, ik dacht echt dat jij het was. Maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
is dit een van je trieste pogingen om mijn aandacht te trekken
Hier verkochten ze vandaag niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet kijken of je genoeg contant geld bij je hebt en daardoor niet kunnen genieten van de lahmacun die ze in de moskee verkochten.Nu ben ik genoodzaakt om vanavond lahmacun te bestellen.
Dus het is een moskee en pizzatent in één?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet kijken of je genoeg contant geld bij je hebt en daardoor niet kunnen genieten van de lahmacun die ze in de moskee verkochten.Nu ben ik genoodzaakt om vanavond lahmacun te bestellen.
Volgende week, inshallah.quote:
Nee, het is niet een winkeltje of zoiets. Wekelijks mag iemand alleen wel iets te koop aanbieden aan de moskeegangers. De ene keer is dat iets te eten, zoals vandaag, maar een andere keer weer boeken of kalenders, etc. Maar dat is ook niet altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus het is een moskee en pizzatent in één?
quote:Sultanbekov şöyle konuştu:
"Şarkıyı bütün Türk halkına armağan ettim. Şarkı tüm Türk halkına aittir, ancak şarkının siyasete karışmasını istemem. Rusya'da da Kafkasya'da da seçimler çok oldu. Ben karışmadım, şarkımı da vermedim.
Tayyip Bey bir siyasetçidir, bugün vardır yarın yoktur, ama dombra şarkısı halka aittir.''
http://www.cnnturk.com/ha(...)ddialara-yanit-verdi
Oh zo. Ik snap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgende week, inshallah.
[..]
Nee, het is niet een winkeltje of zoiets. Wekelijks mag iemand alleen wel iets te koop aanbieden aan de moskeegangers. De ene keer is dat iets te eten, zoals vandaag, maar een andere keer weer boeken of kalenders, etc. Maar dat is ook niet altijd.
quote:
Moskeeën gaan goed samen met kapitalisme, jwz.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus het is een moskee en pizzatent in één?
waar gaat het geld heenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Moskeeën gaan goed samen met kapitalisme, jwz.
Het komt wel best vaak voor dat mensen die hogerop zitten in de organisatie luxer leven, dan ze zouden moeten met een normaal salaris. Een moskee hoort overigens geen winkel te zijn.quote:
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?quote:
Ik ken 1 verhaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?
Aaaitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Komt in alevitische gemeenschappen ook corruptie voor in hun religieuze organisaties?
Dat de dede uit het niets een villa heeft laten zetten of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |