En daarom kon je hem niet op de weg houden?quote:Op zondag 23 februari 2014 09:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ok binnen de stad en op zo'n berg weggetje is het best redelijk.
Maar even serieus op de snelweg is het lawaaierig dan een Russisch bordeel. En als je op het gas drukt met 160 ofzo gebeurt er gewoon een tijdje niks. En het interieur is lelijk. En hij heeft geen lendesteun.
Verbeterdquote:Op zondag 23 februari 2014 09:49 schreef Tinos85 het volgende:
Nee joh, dat komt omdat hij in een geleende fiesta met kale zomerbanden rijdt.
Nou, trek je conclusie dan maar en lever je rijbewijs in.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh dat is het eigenlijk al. Als het nou een Fiesta ST was![]()
Maar ik begrijp niet waarom ik zo hard faal in autorijden. Ik rij tegen dingen aan, mol de velgen, heb iedere tien minuten een oeps moment waar ik een noodstop moet maken of dankzij iemand anders er geen ongeluk komt, etc etc etc.
Serieus hoe kan je beter rijden? Niemand durft ook bij mij in de auto.![]()
Kansje dat het verzinnen niet nodig is, ja?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, na zijn posts op de vorige pagina gelooft toch niemand hem meer.
Ik voorspel nu dat hij straks een ongeluk verzint.
Er gebeuren weinig auto-ongelukken op zolderkamertjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
Kansje dat het verzinnen niet nodig is, ja?
Andere "ongelukjes"....quote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er gebeuren weinig auto-ongelukken op zolderkamertjes.
Jaquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja
Ik voorzie een lemming van een FOK!er die in Duitsland in de file staat wegens een Ford Fiesta die is verongelukt
Er uit laten slepen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb hem er toch ook weer uit laten slepen? Het is niet alsof ik zeg van ja jammer jongens de auto ligt in Duitsland in de berm. Het is een hele goede kennis van me.
Ontopic dat remproblemen lampje ging weer ineens aan. Is er een manier waarop ik kan kijken of er iets beschadigd is?
Zit er standaard op en krijg je ook niet eraf zonder het bestand kapot te maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
metadata...ik zie wel dat het informatie is die je kunt toevoegen aan een foto maar wat kun je allemaal aflezen van de metadata van een foto? en moet je dat zelf toevoegen of zit dat er al standaard op?
Nee natuurlijk niet. Het was ook geen stuurfout. Ik had die fiesta gewoon niet van de geharde wegen moeten nemen.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarom kon je hem niet op de weg houden?
De G-krachten in die bocht waren dusdanig dat je zonder lendesteun niet in je stoel kon blijven zitten en daardoor maakte je de stuurfout die je in de berm deed belanden?
Ik heb toch die pic gepostquote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Echt, na zijn posts op de vorige pagina gelooft toch niemand hem meer.
Ik voorspel nu dat hij straks een ongeluk verzint.
Ik trap hem ook niet af. Maar het is een fiesta. Die moet volgas om met het verkeer mee te komen.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Er uit laten slepen?
Je moet met geleende spullen netjes omgaan. Dat betekent niet aftrappen maar rustig behandelen en geen gekke dingen doen.
Als je er eentje met driecilinder koopt klopt dat welquote:Op zondag 23 februari 2014 09:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ok binnen de stad en op zo'n berg weggetje is het best redelijk.
Maar even serieus op de snelweg is het lawaaierig dan een Russisch bordeel. En als je op het gas drukt met 160 ofzo gebeurt er gewoon een tijdje niks. En het interieur is lelijk. En hij heeft geen lendesteun.
je moet niet bmw doen als je fiesta rijdtquote:Op zondag 23 februari 2014 18:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik trap hem ook niet af. Maar het is een fiesta. Die moet volgas om met het verkeer mee te komen.
Mwah het is een 1.6 4 cilinder. En de 3 cilinder 1 liter is trouwens ook best koning met 125pk in een blok zo groot als je hand.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je er eentje met driecilinder koopt klopt dat wel
Ah. Ga je trouwens nog nurnburgringquote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mwah het is een 1.6 4 cilinder. En de 3 cilinder 1 liter is trouwens ook best koning met 125pk in een blok zo groot als je hand.
125 pk!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mwah het is een 1.6 4 cilinder. En de 3 cilinder 1 liter is trouwens ook best koning met 125pk in een blok zo groot als je hand.
Ik heb vandaag voor het eerst langzaam gereden aangezien ik eerst 700km naar Nederland moest rijden en vervolgens hier in de stad nog een paar ritjes moest maken letterlijk zonder geld.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je moet niet bmw doen als je fiesta rijdt
Ik had vandaag ook mijn airco uit! En nog steeds 1 op 8 ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst langzaam gereden aangezien ik eerst 700km naar Nederland moest rijden en vervolgens hier in de stad nog een paar ritjes moest maken letterlijk zonder geld.
Aan het begin was ik spastisch. 110 gereden met de airco uit enzo. Dat was gewoon 1 op 35. Echt super indrukwekkende maar spastisch en saai.
Later 140 ofzo gereden en nu nog een halve tank over.
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Ping-Ping het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook mijn airco uit! En nog steeds 1 op 8 ofzo
heb je toevallig 300+pk e46quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Ping-Ping het volgende:
Een BMW met een 3 liter, 6 cilinder.
Zo rijd ik dus ook als ik een auto leen. Vol gas, door de bossen off-road en burnouts. Ik ga er nu van uit dat je ook burnouts hebt gedaan? Beetje driften op de op- en afritten van de autobahn? Mooi man.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.
Is het een klassieker ofzo? Dat zal wel pijnlijk zijn aan de pomp...
wat ben jij een mongool. Geen rijervaring en dan stoer doen. Met iemand anders auto ook nog. Weet die persoon dat je zo rijdt?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha wat voor auto heb je dan? Die fiesta is echt extreem zuinig. Als ik constant tot het toerenlimiet en volgas over dijken is het 1 op 15. 180 op de autobahn 1 op 10.
1 aanrijding per 35 kilometer, lijkt me vrij plausibel.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
1 op 35
Volgens de boordcomputer downhill zeker?
Ja, die pic die iedereen kan maken, zolang er maar een bosje in de buurt is.quote:
De fiesta is absoluut niet extreem zuinig, dat is 1 van de grootste minpunten. Of dit moet een dieseltje, en voor dieseltje is het dan ook niet zuinig.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is en diesel die hij leent van een ander en hij zet het liefst de toerenteller in het rood.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
De fiesta is absoluut niet extreem zuinig, dat is 1 van de grootste minpunten. Of dit moet een dieseltje, en voor dieseltje is het dan ook niet zuinig.
Nice!quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Ping-Ping het volgende:
Een BMW met een 3 liter, 6 cilinder.
Nee eigenlijk niet. Kijken hoe ver ik kan komen met 5 liter diesel. Gewoon wat er op de tripcomputer staat aan gemaakte kilometers tegenover hoe ver het brandstofpijl gezakt was.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:10 schreef Leandra het volgende:
1 op 35
Volgens de boordcomputer downhill zeker?
Burnouts kan niet met het ding, daar is hij te sloom voor. En op de autobahn driften vind ik eng.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Zo rijd ik dus ook als ik een auto leen. Vol gas, door de bossen off-road en burnouts. Ik ga er nu van uit dat je ook burnouts hebt gedaan? Beetje driften op de op- en afritten van de autobahn? Mooi man.
Constant volgas op de autobahn? Ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat ben jij een mongool. Geen rijervaring en dan stoer doen. Met iemand anders auto ook nog. Weet die persoon dat je zo rijdt?
Mwah volgens Ford moet hij gemiddeld 1 op 30 doen. Gemiddeld, dus voor een groot stuk in de bebouwde kom enzo.quote:
Met pics en gpsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |