Fiesta is absoluut geen rottige auto.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:03 schreef Roadtrip het volgende:
Maar bijvoorbeeld ook. Ik vind het super lastig op mijn telefoon de navigatie in te stellen of muziek te zoeken tijdens het rijden. Ik doe het alleen op de snelweg wanneer ik onder de 140 rij.
Of in je baan blijven. Het is heel makkelijk een beetje uit de bocht te vliegen. Of achteruit rijden. En trambanen. En voorsorteren.
Ik kan echt best wel goed rijden maar soms foe ik dingen verkeerd.
Alhoewel dat ook niet alleen door mij komt. De tomtom os soms ook slecht. En het is een rottige auto.
Kwestie van oefenen, Duitsland is daar prima geschikt voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oh dat is het eigenlijk al. Als het nou een Fiesta ST was![]()
Maar ik begrijp niet waarom ik zo hard faal in autorijden. Ik rij tegen dingen aan, mol de velgen, heb iedere tien minuten een oeps moment waar ik een noodstop moet maken of dankzij iemand anders er geen ongeluk komt, etc etc etc.
Serieus hoe kan je beter rijden? Niemand durft ook bij mij in de auto.![]()
nope. He ik ook al een opmerking over gemaakt inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef Leandra het volgende:
Zitten er wel winterbanden onder die Fietstas?
Oh handig om dan in Duitsland te gaan rijden... Voor de Nürburgring snap ik het dan wel weer, maar dan moet je niet zo stom zijn de weg af te schuiven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope. He ik ook al een opmerking over gemaakt inderdaad.
Omg die provinciale wegen... Wat in nederland 30 is is daar 100. Net zoiets als een scherpe bocht. In Nederland zie je die bordjes overal. Hier moet je opletten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:07 schreef Starm het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen, Duitsland is daar prima geschikt voor.
De snelheden liggen er buiten de bebouwde kom een stuk hoger dan in Nederland, vooral in combinatie met de bochten en je medeweggebruikers kan dat nogal interessante situaties opleveren heb ik geleerd. Gewoon blijven rijden dus
Verkoop je spatbord.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Wow echt gvd als het niet erger kon worden is mijn portemonnee gejat en kom ik daarachter nadat ik getankt heb maar niet betaald.
TS is beperkt, vandaar een beperkte oplossing.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zo beperkt? Verkoop gewoon die Fiesta.
Alsof je van plan was om te betalen...quote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Wow echt gvd als het niet erger kon worden is mijn portemonnee gejat en kom ik daarachter nadat ik getankt heb maar niet betaald.
Jezus, je bent door de keuring gekomen. Je bent dus 75?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel door de keuring heengekomen en heb een rijbewijs. Dus zo dramatisch is het ook niet.
Meer tips om mijn rijvaardigheid te verbeteren.
volgens mij heeft hij zijn telefoon als borg gegeven zijn we tijdelijk van hem verlost.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Ok binnen de stad en op zo'n berg weggetje is het best redelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Fiesta is absoluut geen rottige auto.
Er zijn pics...quote:Op zondag 23 februari 2014 02:41 schreef Maxbet het volgende:
Waardeloos topic zonder pics.
Tevens OP niet gelezen.
God is zo rechtvaardig, halleluja!quote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |