De timide nummers zijn wel veel mooier dan de 'drukkere'.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
White Fire of Windows, doesn't matter...Angel Olsen.
Die zijn wel iets krachtiger, daar ben ik 't mee eens, maar voor de balans zijn de drukkere nummers onmisbaar op de plaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De timide nummers zijn wel veel mooier dan de 'drukkere'.
Ik hou wel van de ietwat boze angel. Ik vind het einde van het album ook wat minder. Maar dat had ik geloof ik al gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De timide nummers zijn wel veel mooier dan de 'drukkere'.
Je moet tijdens het luisteren wel naar ( foto's van ) Angel Olsen kijken, he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:20 schreef Moody het volgende:
Angel is binnen. Morgen maar eens luisteren. Als het geen meesterwerk is, neem ik het jullie ernstig kwalijk.
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Felagund het volgende:
Mag ik de heren hier erop attenderen dat ik de eerste ben die Angel Olsen in dit topic genoemd heeft?
quote:
Dit + Windows + White Fire + After the Disco + Holding on For Life + Nothing Else to Do + New York Morning + Blue Moon + Shelter Song + Past Life = prima begin 2014quote:
Dan heb ik niets gezegd.quote:
Whatever works for you, Moody.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik moet bij het beluisteren van OK Computer dus ook naar het hoofd van Thom Yorke kijken?
Dat nummer staat ook niet op het album.quote:
Nee. Dat raad ik je ten zeerste af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik moet bij het beluisteren van OK Computer dus ook naar het hoofd van Thom Yorke kijken?
Dat was dan ook niet je beweringquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat nummer staat ook niet op het album.
Adoptie Afrikaantje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh shit
Ik verschuil me achter het feit dat ik een zoontje heb
Dat andere album vind ik sowieso minder.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet je bewering
Pedo!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh shit
Ik verschuil me achter het feit dat ik een zoontje heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |