Hoiquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Wat ik me afvraag. Gaat Domien ook mee naar SXSW? Michiel heeft de afgelopen 2 jaar (2012 en 2013) wel in Amerika, tijdens SXSW uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Roosje gaat in d'r eentje feest vieren in Amerika.
Vast niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Gaat Domien ook mee naar SXSW? Michiel heeft de afgelopen 2 jaar (2012 en 2013) wel in Amerika, tijdens SXSW uitgezonden.
Ik luister meestal met het oor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:42 schreef borisz het volgende:
Tijd om het Oog maar eens terug te luisteren
Dus het is slaapverwekkend. Niet echt een complimentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef borisz het volgende:
Met El Cortone. Het Oog is een prettig programma om bij in slaap te vallen.
Trustequote:
Joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom net erachter dat dit van Utopia is
Lekker vroeg!quote:
Voor Minthy begrippen natuurlijkquote:
Zo vroeg opstaan voor mij kan je tegenwoordig vergelijken met een onervaren bergbeklimmer die aan de voet van Mount Everest staat. Wordt vast wel weer beterquote:
Soort van jetlag gevoelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo vroeg opstaan voor mij kan je tegenwoordig vergelijken met een onervaren bergbeklimmer die aan de voet van Mount Everest staat. Wordt vast wel weer beter
Nooit ervaren eigenlijk. Giethoorn ligt in dezelfde tijdzonequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit ervaren eigenlijk. Giethoorn ligt in dezelfde tijdzone
Oh, maar dat heb ik al meer dan een jaar. Moet meerdere malen per dag op m'n mobiel kijken welke dag het volgende ook alweer is en zelfs naar de maand moet ik zoeken. Ligt aan m'n burnout, zo chaotisch en vergeetachtig als de pestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Nou ja een korte nacht of onregelmaat in je ritme geeft hetzelfde gevoel is mijn ervaring
Ik ben ooit eens in 2 weken tijd (voor werk) de wereld rondgereisd: Amsterdam -> Hong Kong -> Wuxi -> Shanghai -> Toronto -> Cleveland -> Philidelphia -> Amsterdam
Pas in Cleveland (Amerika) kreeg ik weer enigszins het idee van regelmaat omdat ik daar 5 dagen verbleef...
De rest van die periode leefde ik in een soort van twilight zonegeen idee welke datum het was, welke dag, welk tijdstip etc...
Het was ook vrij warm in China (graadje of 20-25) en enorm koud in Amerika toen (graadje of -10 met sneeuw). Koffer inpakken was dus ook een drama
Het is wat ongemakkelijk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik al meer dan een jaar. Moet meerdere malen per dag op m'n mobiel kijken welke dag het volgende ook alweer is en zelfs naar de maand moet ik zoeken. Ligt aan m'n burnout, zo chaotisch en vergeetachtig als de pest![]()
Dat verschil in temperatuur lijkt me klote
Regelmaat is al jaren pleite, onregelmatig werk. Daar kon ik prima mee overweg maar sinds ik over de kop ben gegaan is het dramaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is wat ongemakkelijk ja
Maar kan het me wel voorstellen als je regelmaat opeens weg is
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Regelmaat is al jaren pleite, onregelmatig werk. Daar kon ik prima mee overweg maar sinds ik over de kop ben gegaan is het drama![]()
Naar werk moeten voor een afspraak, trots zijn dat je op tijd bent en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij een compleet andere instantie staat geparkeerd waar je ook wel eens een afspraak hebt. Ik lach veel
Ja, ook zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aparte ervaring
dat is net zoiets als dat ik ooit eens op zaterdagochtend in de auto naar m'n werk zatHalverwege tot de conclusie komen dat Giel niet op de radio is en maar weer rechtsomkeert naar huis
Zolang je er zelf maar de humor van inzietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets![]()
Of dat je al een paar dagen iets bij de apotheek moet halen en elke avond jezelf voor de kop slaat omdat je het weer bent vergeten![]()
Het schijnt na een tijdje weer beter te worden. Het is te hopen, ik voel me nu regelmatig een enorme flapdrol
Ja. Kostte in het begin veel moeite (zeer frustrerend) maar nu lukt dat meestal welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar de humor van inziet
Ik lach mezelf ook regelmatig (terecht) uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Kostte in het begin veel moeite (zeer frustrerend) maar nu lukt dat meestal wel
Goedzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lach mezelf ook regelmatig (terecht) uit
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik schakel in en het gaat over seks. Typisch.
Nee, anders zou je ook best een vrouwelijke stem hebben!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]En dan ben ik niet eens op de radio
Bovendien praat Anouk iets meer met een Haags accent dan ik (volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, anders zou je ook best een vrouwelijke stem hebben!
Geen idee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bovendien praat Anouk iets meer met een Haags accent dan ik (volgens mij).
Succesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Weer een lekkere stress dag voor de boeg met een leuk om naar uit te kijken.
Ik moest eerst nog ontbijten en wakker wordenquote:
Gekookt eitje, jus-d'orange on the side, een goed broodje, misschien een klein croissantjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog ontbijten en wakker worden
Noppes. Groene thee met boterham hagelslag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gekookt eitje, jus-d'orange on the side, een goed broodje, misschien een klein croissantje
Mjam
Saaiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noppes. Groene thee met boterham hagelslag.
Wat zijn die andere namen danquote:
Eigenwijs, choas, moeilijk en ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zijn die andere namen dan?
Die mensen ook die overstappenquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eigenwijs, choas, moeilijk en ingewikkeld
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duidelijk
Bedankt voor de uitleg
Ik vind het wel geinig om eens een andere app te proberen. Meestal heb je niet veel mensen in je contactlijst staan die die app ook gebruiken maar bij Telegram welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die mensen ook die overstappen
Het is te verwachten dat de groep mensen die anti-Facebook zijn overstappen, maar denken dat met andere apps wel je veiligheid/privacy is gewaarborgd
Jammer dat Timur geen VRIJ doet, anders deed hij 16-18 en 19-22quote:Vandaag en morgen doe ik de 96.8 km radio-estafette op 3FM. Hieronder het wedstrijdschema:
- 12:00 - 14:00 uur: Claudia D'rop
- 19:00 - 22:00 uur: VRIJ
- 01:00 - 04:00 uur: Freaknacht: Sander's Stamcafé
- 07:00 - 10:00 uur: CroisSanderShow
wanneert slaapt die Hoogendoorn in vredesnaam???quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn:
[..]
Jammer dat Timur geen VRIJ doet, anders deed hij 16-18 en 19-22
ehm..die amerikaanse ripoff van Love Actually zeker? Valentine's Day heet die volgens mij...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag Taylor Swift laatst in een film voorbij komen![]()
![]()
Arme Sander. Hadden ze geen andere dj kunnen vinden voor 19-22?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..die amerikaanse ripoff van Love Actually zeker? Valentine's Day heet die volgens mij...
Everybody hurts?quote:
Nee ik vind het 3x niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Everybody hurts?
Mooi nummer hoor.
Hoiquote:
Al meerdere keren gekomen hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Nog niet klaar met dromen zie ik .
Heb ik gemerkt. Vies diep in m'n duim gesnedenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Everybody hurts?
Mooi nummer hoor.
Dat schreeuwt om een hilarisch gifje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb ik gemerkt. Vies diep in m'n duim gesneden
Hoeveel azijnzuur zat er in je koffie?quote:
Ik voelde mij even zoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een hilarisch gifje.
Nou Bastille is natuurlijk wel dramatischquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoeveel azijnzuur zat er in je koffie?
Pak aan, ienimini.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou Bastille is natuurlijk wel dramatisch
Was dat Sanders koffiezetapparaat van de weekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:55 schreef Holenmens het volgende:
Sander is niet heel blij dat z'n koffiezetapparaat uit het raam is gegooid. En terecht ook
Ik snap dat ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:55 schreef Holenmens het volgende:
Sander is niet heel blij dat z'n koffiezetapparaat uit het raam is gegooid. En terecht ook
Hmm, zou het niet weten. Hij heeft wel eens een camera gesloopt omdat de kabel tussen de deur bleef hangen. En prullenbakken niet te vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal.
Michiel heeft toch een keer ook de telefoon tijdens EkStra weekend bewust gemold?
Beetje kinderachtig vind ik dat altijd.
Het koffiezetapparaat is volgens mij door Tjitse uit het raam gegooid. Michiel stond aan de andere kant van de studio achter het mengpaneel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal.
Michiel heeft toch een keer ook de telefoon tijdens EkStra weekend bewust gemold?
Beetje kinderachtig vind ik dat altijd.
Baasquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn:
[..]
quote:
Hartman ? Dat is een baas man...quote:
Niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er blijkt geen einde te komen aan de puin in mijn kamer.
Volgens mi groeit het stiekem aan of zoquote:
Ik heb wel eens tijdens het vissen een Karpuin gevangen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mi groeit het stiekem aan of zo
QFTquote:
quote:
Spatiëringquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tijdens het vissen een Karpuin gevangen.
Die zwemmen vooral rond in de buurt van bouwputten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Als Another Love van Tom Odell het nummer is van je relatie, dan zou ik me toch ernstig zorgen gaan maken
Dood spammen die hap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:25 schreef Holenmens het volgende:
Domien is online bij me op Telegram
Dat zeg ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een programma-onderdeel![]()
![]()
"Hallo"
Een pot nat.quote:
Stenders en zijn programma zijn geniaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zwaar irritant.
Dan moet je toch echt niks meer anders weten als omroep.
natte pottenquote:
quote:
Briljant juistquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zwaar irritant.
Dan moet je toch echt niks meer anders weten als omroep.
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:51:27Wie wil er morgenmiddag meespelen in een videoclip in Almelo? Bel me! telnrverwijderd RT reageer retweet
Waar gaat dit over? Ik woon wel in de buurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
iemand?twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:51:27Wie wil er morgenmiddag meespelen in een videoclip in Almelo? Bel me! telnrverwijderd RT reageer retweet
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
iemand?twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 15:51:27Wie wil er morgenmiddag meespelen in een videoclip in Almelo? Bel me! telnrverwijderd RT reageer retweet
Eric Dikeb, manager en clipmaker van allerlei sterren.nl-achtige artiesten zoekt blijkbaar iemand voor in een videoclipquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik woon wel in de buurt.
Nou, ik ben al beroemd genoeg denk ik. Mijn naam is al 3 maal op 3fm genoemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eric Dikeb, manager en clipmaker van allerlei sterren.nl-achtige artiesten zoekt blijkbaar iemand voor in een videoclipwie weet word je wel beroemd (op sterren.nl...)
dan gaat Eric je echt niet beroemder makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nou, ik ben al beroemd genoeg denk ik. Mijn naam is al 3 maal op 3fm genoemd.
Zolang je niet begint over de overname van Whatsappquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAT EEN SOCIAL MEDIA EXPERT WAT EEN SOCIAL MEDIA EXPERT!
Wat laat.. Maar Chef'Specialquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het wel een aardige plaat, maar om het nou MH te makenbeetje overkill
De rest van de platen die ik gehoord heb vind ik tergend kut, maar dit is best een geinige plaatquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zolang je niet begint over de overname van Whatsapp
De neuk he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Daag mensjes ik ben naar de zuiderburen
Houdoe!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)amcaptain-in-popcafequote:Gerard Ekdom teamcaptain in PopCafé
Vanaf 8 maart presenteert Art Rooijakkers de nieuwe muziekquiz PopCafé op Nederland 3. In PopCafé gaan teamcaptains Gerard Ekdom en DI-RECT gitarist Spike de muzikale strijd met elkaar aan.
Met wekelijks nieuwe gasten aan hun zijde beantwoorden zij vragen over het muzieknieuws van de afgelopen week. Vaste onderdelen in PopCafé zijn de Mega Top 50, de nieuwste releases en de meest opvallende fragmenten uit binnen- en buitenland. PopCafé is het eerste tv-programma dat wordt opgenomen in VondelCS.
Art Rooijakkers
Art Rooijakkers zat als klein jongetje op blokfluitles. Daar sneuvelde echter ook het toekomstperspectief voor een muzikale carrière. Slapeloze nachten over deze gemiste kans heeft Rooijakkers niet, want als televisiepresentator is hij inmiddels niet meer van de Nederlandse beeldbuis weg te denken. Na intriges en bedrog in ‘Wie is de Mol?’ en juridische kwesties in ‘Bureau Rooijakkers & Verster’ is het nu aan Art om, weliswaar zonder fluitje, scheidsrechter te spelen in de muzikale quiz PopCafé. Art: “Laten we eerlijk zijn, Bruce Springsteen is de beste nog levende artiest. Maar ik hoor graag het relaas van Gerard en Spike over andere muzikale grootheden. Geen betere plek om te ouwehoeren over muziek dan in het PopCafé!”
Gerard Ekdom
Als kind urenlang om een krukje heen rennen omdat je een platenspeler nadoet; niet heel verwonderlijk dat je dan uiteindelijk iets met muziek gaat doen. Gerard Ekdom zegt zelf dat hij gedoemd was om dj te worden. Als 14-jarige puber draait Gerard plaatjes bij de lokale omroep Radio de Bilt en is hij een veel geboekte drive-in dj. Via verschillende omroepen en radioshows komt Gerard terecht bij 3FM. De presentator van het middagprogramma Effe Ekdom bewijst regelmatig een wandele muziekencyclopedie te zijn. De rol van teamcaptain is Ekdom dan ook op het lijf geschreven. Gerard Ekdom: “Ik heb veel zin in mijn rol als teamcaptain. Ik ben erg ambitieus en moet me gaan inhouden niet na elke vraag op de bel te rammen! We gaan vooral ook veel lol hebben!”
Spike
In 1999 stapt de 15-jarige gitarist Spike van Zoest met drie vrienden in een rockbandje genaamd DI-RECT. Wat volgt is een rollercoaster van spectaculaire optredens, het scoren van nummer 1 hits en het binnenharken van prijzen. De hyperactieve Hagenees Spike is inmiddels de hedendaagse belichaming van rock & roll. Zijn muzikale voorkeur gaat vooral uit naar muziek uit de jaren zestig en zeventig, maar de vraag is of dat een voordeel of een valkuil is voor deze teamcaptain. Spike: “Muziek stroomt door mijn aderen, maar ook door die van Gerard dus het zal een pittige strijd worden.”
VondelCS
VondelCS is de naam van de nieuwe, markante AVROTROS-locatie, midden in het Amsterdamse Vondelpark. De renovatie van het paviljoen is nog niet helemaal klaar, maar speciaal voor PopCafé wordt één studio nu al afgelakt.
Groeten aan Philippequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen TopPop 3 meer dus?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)amcaptain-in-popcafe
Klinkt als weer een flopshow. Sowieso Spikequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
een AVROTROS show!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Klinkt als weer een flopshow. Sowieso Spike
Dit wordt zo'n gezellige familieshow met een hoog Ik Hou Van Holland gehalte. Gasten van het niveau Monique Smit en Lauren Verster.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een AVROTROS show!Ik verwacht dan een gastrol voor Ivo Niehe en Andre van Duin
Waarom weer zo'n intens kutprogramma? Waar weer een quiz? Laat Gerard lekker programma's maken waaruit z'n passie voor en kennis van muziek blijkt in plaats van dit soort onzinprogramma's.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Timur deed vanmiddag de Coen en Sander Show al, vandaar dat Sander invalt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
Hu.... Sander nu, Timur heeft het al opgegeven?
*steekt kop in het zand* :xquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:27 schreef Holenmens het volgende:
Ik zie in Spotify dat Nielson - Kop In Het Zand op de 3FM playlist staat?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, doe eens normaalquote:
Oh, ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
ja mensen! daar ben ik dan eindelijk! jullie favoriete 3rdRock! hebben we er allemaal een beetje zin in???
EN KIJK ME AAN ALS IK JE VOLSPUIT!
nou zegquote:
Nu wel beter en dus pizza?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
ja mensen! daar ben ik dan eindelijk! jullie favoriete 3rdRock! hebben we er allemaal een beetje zin in???
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
ja! een Wagner Diavola. wast best lekker. nooit eerder opquote:
Kijk dan naar de PIquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zegdoe ik zo mijn best om lekker gezellig binnen te komen, is het weer niet goed
ik heb geen idee meer...maar weet wel dat het de carnavalskraker van dit jaar wordt!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef alors het volgende:
[..]Dat moest Freekie toen zeggen, waarbij ook alweer?
Godverdommequote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
Doe eens niet zo viesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat is gewoon een [ afbeelding ]
ow, bij je vorige post! in dat geval...KIJK ME AAN ALS IK JE VOLSPUIT
Openingszinnen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef alors het volgende:
[..]Dat moest Freekie toen zeggen, waarbij ook alweer?
met slagroom! uit zo'n spuitbus! lekker hoorquote:
Oh godver ja dat ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Openingszinnen?
"Mag ik je baarmoeder witten?"
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik "kijk me aan als ik je volspuit" onder al mijn posts zetten?
Hoi Natasjaquote:
of MAurice de Hond!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
ff testen.
nog ff aangepast. zoals het er even stond was wel heel dubieus
trusten popje!quote:
Trustequote:
ach, ik vind het wel lekker zo tussendoorquote:
zelfspotquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het wel lekker zo tussendoor
coz i'm a modderfokking T H I R D R O C K!
Je weet toch tegen wie je het hebt.quote:
quote:
ik houd wel van een beetje zelfspot ja.....tenminste...andere denken dat het zelfspot isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je weet toch tegen wie je het hebt.
Nope.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog mensen die iets leuks hebben gedaan vandaag?
wat saai! ook niet een klein leuk momentje? of een jippietje?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er nog mensen die iets leuks hebben gedaan vandaag?
"Jippie, eindelijk mag ik naar huis na 9 uur gewerkt te hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat saai! ook niet een klein leuk momentje? of een jippietje?
#liefdagboekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
nou! ik heb ook niks leuks gedaan hoor!
ik heb gewerkt, schaatsen gekeken, film gekeken, gegolft op de ps3 en toen nog een film gekeken en nu ben ik hier.
leuk he?
das ook een jippiemomentje!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Jippie, eindelijk mag ik naar huis na 9 uur gewerkt te hebben"
Zoiets?
sorryquote:
ik houd er ook niet van, maar van die overdreven dingen als Kijk me aan vind ik dan wel weer humor.quote:
Dan ben ik een nepbrabanderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik houd er ook niet van, maar van die overdreven dingen als Kijk me aan vind ik dan wel weer humor.
en ik heb ooit het singltje van Kontebonke gekocht....
maar een echte Brabantse houdt toch van Carnaval?
ow, t was een vraag, geen constateringquote:
Hoi medebraboquote:
quote:
kale paalquote:
Tijd om naar bed te gaan nuquote:
Wat is er gebeurd met 'Brabantse nachten zijn lang'?quote:
Die vierde ik in oostenrijk ipv in brabant rond carnavalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met 'Brabantse nachten zijn lang'?
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
het is waar afgelopen hoor carnavalhaters!
ho! jamai deed nu nog niet mee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:23 schreef Qunix het volgende:
Fred Siebelink feat. Frans Duijts, Jamai, Danny Vera, Corné Kleijn, Rob Stenders en andere - Kijk Me Aan (Als Ik Je Volspuit).mp3
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die vierde ik in oostenrijk ipv in brabant rond carnaval.
Bij deze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ho! jamai deed nu nog niet mee!
en vergeet Leeuwarder trots Black Box Red niet!
ja, ik weet hetquote:
Apres ski, bijna hetzelfde, maar dan beter, buitenlandse meidenquote:
ik ga er niet op jagen hoorquote:
Mij straf je echt als je me meeneemt naar zo'n tent met foute muziek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Apres ski, bijna hetzelfde, maar dan beter, buitenlandse meiden.
Al kraak ik carnaval niet af, als ik 1 dag ben geweest ga ik het liefst alle dagen.
Dit jaar werk ik alle dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |