Hoiquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
Wat ik me afvraag. Gaat Domien ook mee naar SXSW? Michiel heeft de afgelopen 2 jaar (2012 en 2013) wel in Amerika, tijdens SXSW uitgezonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:27 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Roosje gaat in d'r eentje feest vieren in Amerika.
Vast niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag. Gaat Domien ook mee naar SXSW? Michiel heeft de afgelopen 2 jaar (2012 en 2013) wel in Amerika, tijdens SXSW uitgezonden.
Ik luister meestal met het oor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:42 schreef borisz het volgende:
Tijd om het Oog maar eens terug te luisteren
Dus het is slaapverwekkend. Niet echt een complimentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:47 schreef borisz het volgende:
Met El Cortone. Het Oog is een prettig programma om bij in slaap te vallen.
Trustequote:
Joh.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kom net erachter dat dit van Utopia is
Lekker vroeg!quote:
Voor Minthy begrippen natuurlijkquote:
Zo vroeg opstaan voor mij kan je tegenwoordig vergelijken met een onervaren bergbeklimmer die aan de voet van Mount Everest staat. Wordt vast wel weer beterquote:
Soort van jetlag gevoelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo vroeg opstaan voor mij kan je tegenwoordig vergelijken met een onervaren bergbeklimmer die aan de voet van Mount Everest staat. Wordt vast wel weer beter
Nooit ervaren eigenlijk. Giethoorn ligt in dezelfde tijdzonequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit ervaren eigenlijk. Giethoorn ligt in dezelfde tijdzone
Oh, maar dat heb ik al meer dan een jaar. Moet meerdere malen per dag op m'n mobiel kijken welke dag het volgende ook alweer is en zelfs naar de maand moet ik zoeken. Ligt aan m'n burnout, zo chaotisch en vergeetachtig als de pestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Nou ja een korte nacht of onregelmaat in je ritme geeft hetzelfde gevoel is mijn ervaring
Ik ben ooit eens in 2 weken tijd (voor werk) de wereld rondgereisd: Amsterdam -> Hong Kong -> Wuxi -> Shanghai -> Toronto -> Cleveland -> Philidelphia -> Amsterdam
Pas in Cleveland (Amerika) kreeg ik weer enigszins het idee van regelmaat omdat ik daar 5 dagen verbleef...
De rest van die periode leefde ik in een soort van twilight zonegeen idee welke datum het was, welke dag, welk tijdstip etc...
Het was ook vrij warm in China (graadje of 20-25) en enorm koud in Amerika toen (graadje of -10 met sneeuw). Koffer inpakken was dus ook een drama
Het is wat ongemakkelijk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik al meer dan een jaar. Moet meerdere malen per dag op m'n mobiel kijken welke dag het volgende ook alweer is en zelfs naar de maand moet ik zoeken. Ligt aan m'n burnout, zo chaotisch en vergeetachtig als de pest![]()
Dat verschil in temperatuur lijkt me klote
Regelmaat is al jaren pleite, onregelmatig werk. Daar kon ik prima mee overweg maar sinds ik over de kop ben gegaan is het dramaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is wat ongemakkelijk ja
Maar kan het me wel voorstellen als je regelmaat opeens weg is
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Regelmaat is al jaren pleite, onregelmatig werk. Daar kon ik prima mee overweg maar sinds ik over de kop ben gegaan is het drama![]()
Naar werk moeten voor een afspraak, trots zijn dat je op tijd bent en vervolgens tot de conclusie komen dat je bij een compleet andere instantie staat geparkeerd waar je ook wel eens een afspraak hebt. Ik lach veel
Ja, ook zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aparte ervaring
dat is net zoiets als dat ik ooit eens op zaterdagochtend in de auto naar m'n werk zatHalverwege tot de conclusie komen dat Giel niet op de radio is en maar weer rechtsomkeert naar huis
Zolang je er zelf maar de humor van inzietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets![]()
Of dat je al een paar dagen iets bij de apotheek moet halen en elke avond jezelf voor de kop slaat omdat je het weer bent vergeten![]()
Het schijnt na een tijdje weer beter te worden. Het is te hopen, ik voel me nu regelmatig een enorme flapdrol
Ja. Kostte in het begin veel moeite (zeer frustrerend) maar nu lukt dat meestal welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar de humor van inziet
Ik lach mezelf ook regelmatig (terecht) uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Kostte in het begin veel moeite (zeer frustrerend) maar nu lukt dat meestal wel
Goedzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lach mezelf ook regelmatig (terecht) uit
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik schakel in en het gaat over seks. Typisch.
Nee, anders zou je ook best een vrouwelijke stem hebben!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]En dan ben ik niet eens op de radio
Bovendien praat Anouk iets meer met een Haags accent dan ik (volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, anders zou je ook best een vrouwelijke stem hebben!
Geen idee!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bovendien praat Anouk iets meer met een Haags accent dan ik (volgens mij).
Succesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Weer een lekkere stress dag voor de boeg met een leuk om naar uit te kijken.
Ik moest eerst nog ontbijten en wakker wordenquote:
Gekookt eitje, jus-d'orange on the side, een goed broodje, misschien een klein croissantjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog ontbijten en wakker worden
Noppes. Groene thee met boterham hagelslag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gekookt eitje, jus-d'orange on the side, een goed broodje, misschien een klein croissantje
Mjam
Saaiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Noppes. Groene thee met boterham hagelslag.
Wat zijn die andere namen danquote:
Eigenwijs, choas, moeilijk en ingewikkeldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zijn die andere namen dan?
Die mensen ook die overstappenquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eigenwijs, choas, moeilijk en ingewikkeld
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duidelijk
Bedankt voor de uitleg
Ik vind het wel geinig om eens een andere app te proberen. Meestal heb je niet veel mensen in je contactlijst staan die die app ook gebruiken maar bij Telegram welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die mensen ook die overstappen
Het is te verwachten dat de groep mensen die anti-Facebook zijn overstappen, maar denken dat met andere apps wel je veiligheid/privacy is gewaarborgd
Jammer dat Timur geen VRIJ doet, anders deed hij 16-18 en 19-22quote:Vandaag en morgen doe ik de 96.8 km radio-estafette op 3FM. Hieronder het wedstrijdschema:
- 12:00 - 14:00 uur: Claudia D'rop
- 19:00 - 22:00 uur: VRIJ
- 01:00 - 04:00 uur: Freaknacht: Sander's Stamcafé
- 07:00 - 10:00 uur: CroisSanderShow
wanneert slaapt die Hoogendoorn in vredesnaam???quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn:
[..]
Jammer dat Timur geen VRIJ doet, anders deed hij 16-18 en 19-22
ehm..die amerikaanse ripoff van Love Actually zeker? Valentine's Day heet die volgens mij...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zag Taylor Swift laatst in een film voorbij komen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |