abonnement Unibet Coolblue
pi_137021503
Hm nu vraag ik me af met wie ik dan wel was. Kom er amper :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137022441
Liepen wat boerenkieltjes door de stad. Kei leuk. O+ Maar er liep ook een of andere kerel verkleed en wauw.. Rood witte sjaal. Kei grote bril enzo. Allemaal prima volgende week met carnaval. Maar nu?! Ik denk eigenlijk dat het een soort stunt was want hij liep ook niet met andere verkleedde mensen ofzo..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 18:56:04 #178
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137022479
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Liepen wat boerenkieltjes door de stad. Kei leuk. O+ Maar er liep ook een of andere kerel verkleed en wauw.. Rood witte sjaal. Kei grote bril enzo. Allemaal prima volgende week met carnaval. Maar nu?! Ik denk eigenlijk dat het een soort stunt was want hij liep ook niet met andere verkleedde mensen ofzo..
Mensen in kiel zie je echt al 3 weken massaal door de stad lopen :P
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137022524
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:10 schreef DeJori het volgende:

[..]

Anders kopen we een bananenpak voor je, pic related, en dan ga je mee carnavallen

[ afbeelding ]
_O- _O-

Overigens moet je dat niet doen in Den Bosch, want geen boerenkiel en dat vinden ze nogal eng hier ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137022558
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef DeJori het volgende:

[..]

Mensen in kiel zie je echt al 3 weken massaal door de stad lopen :P
Ja sinds 11/11 bekant iedere week. En dat is ook prima. Maar deze jongen was echt kei raar..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_137022591
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

_O- _O-

Overigens moet je dat niet doen in Den Bosch, want geen boerenkiel en dat vinden ze nogal eng hier ;(
Lekker overdreven. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_137022781
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:59 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Lekker overdreven. ;(
Is het niet zo dat je met de nek wordt aangekeken als je geen kiel aan hebt? Dan ben je toch zo'n buitenstaander? Die indruk kreeg ik in ieder geval. Je komt zelfs niet overal binnen als je geen kiel aan hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 22 februari 2014 @ 19:08:10 #183
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137022883
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je met de nek wordt aangekeken als je geen kiel aan hebt? Dan ben je toch zo'n buitenstaander? Die indruk kreeg ik in ieder geval. Je komt zelfs niet overal binnen als je geen kiel aan hebt.
Inkoppertje: ligt eraan waar je komt. Je moet inderdaad niet proberen het Amadeirohuis in te lopen in een cowboyoutfit, maar een gewone kroeg is geen probleem hoor :)
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137024319
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je met de nek wordt aangekeken als je geen kiel aan hebt? Dan ben je toch zo'n buitenstaander? Die indruk kreeg ik in ieder geval. Je komt zelfs niet overal binnen als je geen kiel aan hebt.
nee joh, echt zoveel dragen geen kiel ofzo. Iedereen uit andere steden dus je loopt nooit alleen. En zelfs niet eens alle Bosschenaren. Merk wel hoe ouder hoe meer jasjes e.d. Als ik ook naar mij en m'n vriendinnen kijk hadden we vier jaar geleden allemaal andere dingen en nu allemaal jasjes met emblemen. Maar dan is dat ook gewoon ideaal en handig.. Dat je sommige niet binnenkomt zonder iets Oeteldonks klopt maar dat vind ik best goed eigenlijk.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 20:05:40 #185
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137025035
Was het je nog gelukt met je emblemen, barrie?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137033029
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef DeJori het volgende:
Was het je nog gelukt met je emblemen, barrie?
Nee naald van mn naaimachine gaat niet op en neer. :')!! Mn oma heeft wel verstand van die dingen dus ik ga maandagavond maar naar haar om haar er naar te laten kijken. Mocht dat niet lukken dan ga ik maar weer met plakspul aan de gang. -O-

Zitten de jouwe er al op inmiddels?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_137034203
Barrie gaat naar haar oma voor naaiadvies #justanotherday #yolo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137035974
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef bijdehand het volgende:
Barrie gaat naar haar oma voor naaiadvies #justanotherday #yolo
:')))
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 23 februari 2014 @ 03:56:24 #189
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137037958
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee naald van mn naaimachine gaat niet op en neer. :')!! Mn oma heeft wel verstand van die dingen dus ik ga maandagavond maar naar haar om haar er naar te laten kijken. Mocht dat niet lukken dan ga ik maar weer met plakspul aan de gang. -O-

Zitten de jouwe er al op inmiddels?
Geloof 't of niet, maar ik moet er maandag ook nog mee langs mijn oma :')

Gvd, wat een flesje bowmore en vervolgens een fles wijn per 2 kunnen doen met je...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137039207
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 03:56 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geloof 't of niet, maar ik moet er maandag ook nog mee langs mijn oma :')

Gvd, wat een flesje bowmore en vervolgens een fles wijn per 2 kunnen doen met je...
_O- Gaat zij ze erop naaien voor je?
Heb er echt een hekel aan om dit soort shit last minute te moeten regelen.

Bowmore, wat een naam. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_137039273
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 03:56 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geloof 't of niet, maar ik moet er maandag ook nog mee langs mijn oma :')
Ik ga kapot als jij en barrie bij dezelfde oma staan _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137039414
quote:
6s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga kapot als jij en barrie bij dezelfde oma staan _O-
Zou wel schrikken zijn.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 23 februari 2014 @ 11:02:20 #193
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137040617
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

nee joh, echt zoveel dragen geen kiel ofzo. Iedereen uit andere steden dus je loopt nooit alleen. En zelfs niet eens alle Bosschenaren. Merk wel hoe ouder hoe meer jasjes e.d. Als ik ook naar mij en m'n vriendinnen kijk hadden we vier jaar geleden allemaal andere dingen en nu allemaal jasjes met emblemen. Maar dan is dat ook gewoon ideaal en handig.. Dat je sommige niet binnenkomt zonder iets Oeteldonks klopt maar dat vind ik best goed eigenlijk.
Ja vind je? Ik vind het een beetje saai eigenlijk. :X Vloeken in de kerk misschien, maar ik vind het vaak toch wel jammer als iedereen er dus 'redelijk normaal' uit ziet. Daarom gewoon (één dag of zo, kut Amsterdam :'( ) carnaval in 't durp voor mij! O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137040805
Tsja ieder zn ding :D ik heb zelf altijd een gruwelijke hekel aan verkleden gehad. Dus carnaval in een of ander pakje was ook niet geweldig. Totdat ik mn saaie zwarte jasje aan kon trekken. Toen werd het pas echt leuk.
Ga je met je vriend carnavallen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 23 februari 2014 @ 11:11:36 #195
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137040873
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja ieder zn ding :D ik heb zelf altijd een gruwelijke hekel aan verkleden gehad. Dus carnaval in een of ander pakje was ook niet geweldig. Totdat ik mn saaie zwarte jasje aan kon trekken. Toen werd het pas echt leuk.
Ga je met je vriend carnavallen?
Ja, gewoon vriendengroep incl. vriend, wel waarschijnlijk maar één dag of zo, maar ach. En jij ook met je vriend, met je vriendinnen of allebei? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137040920
Ik zie barries vriend al carnaval vieren en dan de hele tijd naar de verkeerde groep lopen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 23 februari 2014 @ 11:15:22 #197
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137040971
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja ieder zn ding :D ik heb zelf altijd een gruwelijke hekel aan verkleden gehad. Dus carnaval in een of ander pakje was ook niet geweldig. Totdat ik mn saaie zwarte jasje aan kon trekken. Toen werd het pas echt leuk.
Ga je met je vriend carnavallen?
En inderdaad, of je verkleden leuk vindt of niet scheelt een hoop. Ik vind dat juist altijd super leuk en ook om te zien wat andere mensen bedacht hebben. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137040999
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:11 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ja, gewoon vriendengroep incl. vriend, wel waarschijnlijk maar één dag of zo, maar ach. En jij ook met je vriend, met je vriendinnen of allebei? :o
Oh moet je de rest van de dagen naar school of wil je maar een dag?

Ga alleen met vriendinnen. _O_
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 23 februari 2014 @ 11:17:04 #199
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_137041029
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Oh moet je de rest van de dagen naar school of wil je maar een dag?

Ga alleen met vriendinnen. _O_
Maandag is mijn eerste stagedag, dus om daar dan al meteen ultrabrak te zitten, leek me niet echt een optie. :P

Oké, nice! :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_137041052
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:15 schreef Muisraket het volgende:

[..]

En inderdaad, of je verkleden leuk vindt of niet scheelt een hoop. Ik vind dat juist altijd super leuk en ook om te zien wat andere mensen bedacht hebben. :)
Ja dat wel, maar dan wel bij echt aparte dingen. Dus iets zelf gemaakt ofzo. Je hebt er wel geniale creaties tussen zitten. Helaas best weinig..

Haha bdh.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')