SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Iedere mongool denkt dat hij gelijk heeft en jij krijgt de schuld van alles.quote:
Ja godverdomme dan komen straks die JNG'ers alsnog het hele forum overquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mod op GC
Eerste wat ik zou doen is GRTD sluiten.
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GC is wel oké maar GRTD modden gaat m niet worden.
Weblog
Eens met Moira.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
Ja godverdomme dan komen straks die JNG'ers alsnog het hele forum over
Ik zou gewoon weer PUB opengooien en er een aparte rel-SC in houden voor die kutusers ofzo
Ja, maar dat kan je dus als mod niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer PUB opengooien en er een aparte rel-SC in houden voor die kutusers ofzo
[..]
Zie bovenstaande
Baggeraars moet je niet in een SC houden. Die moet je gewoon een tijdje wegflikkeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande
Ik denk niet dat Yvonne op een heropening van PUB/JNG zit te wachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande
Als het de enige oplossing is om op die manier ook al het normale niet-rellende jonge grut samen te voegen in één subforum (zodat ze daar op andere subfora geen last meer van hebben), dan graagquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je dus als mod niet doen.
Bitterlemon haze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort even lemon haze uitproberen
Ik bedoelde de laatste zinquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Yvonne op een heropening van PUB/JNG zit te wachten.
En ik heb nooit gezegd dat ik GRTD zou sluiten als ik de kans had
Daar hoor ik sowieso bijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
Ik zou iedereen bannen, zodat alleen ik en een select groepje users nog kan posten.
ONZ+ master race!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
Ik zou iedereen bannen, zodat alleen ik en een select groepje users nog kan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |