Gelijk? Het gaat nergens over. Dit zijn belangrijkere wedstrijden dan tegen Barca als het om spek en bonen gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.
*Wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef bambino het volgende:
Word smullen volgende week in Salzburg.
[ afbeelding ]
Die vielen niet uit de toon bij de rest hoor wijsneus. Veltman, Klaassen e.d. raakten ook geen knikker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logisch. Starten met Bojan en Duarte, beide spelers Ajax-onwaardig. Totaal geen balans op het middenveld. Dat je dat durft tegen een ploeg die van een ander kaliber is dan de eredivisieclubs. Nou ja, Frank heeft gegokt en verloren, dat kan hem ook overkomen.
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Gecondoleerd Ajacieden. Nu zien jullie toch wel dat jullie er ook helemaal niets van kunnen. Aanvallend 0.0 kwaliteit en dat geld ook voor het middenveld. Alleen Blind is van enig niveau. Veltman valt ook weer door mand. En kom nou niet met hoe slecht is de rest van Nederland dan wel niet. Die kunnen er ook niets van. Nog 2 jaar en heel Nederland ja ook jullie als er niet snel wat verandert staan nog onder Estland. Marc netto moet heel, maar dan ook heel veel gaan kopen. Die aanvallers wat hun hebben zouden hier de beste zijn. Sterkte er mee.
Milaan kan er toch ook niks van. 9e in Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.
Over 2 jaar onder Estland. Staat genoteerd, ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Gecondoleerd Ajacieden. Nu zien jullie toch wel dat jullie er ook helemaal niets van kunnen. Aanvallend 0.0 kwaliteit en dat geld ook voor het middenveld. Alleen Blind is van enig niveau. Veltman valt ook weer door mand. En kom nou niet met hoe slecht is de rest van Nederland dan wel niet. Die kunnen er ook niets van. Nog 2 jaar en heel Nederland ja ook jullie als er niet snel wat verandert staan nog onder Estland. Marc netto moet heel, maar dan ook heel veel gaan kopen. Die aanvallers wat hun hebben zouden hier de beste zijn. Sterkte er mee.
Nouja je hebt gelijk maar met die vedergewichten breek je zelfs in Nederland geen potten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs Bologna kan met Milan meequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan kan er toch ook niks van. 9e in Italië.
dat niet, maar die speelden voor niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.
Barca B op 0% dan, whateverquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar die speelden voor niks.
Oefenpotje inderdaad, niks aan de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, ik denk dat het ook een motivatie kwestie is. Ik begin toch te twijfelen aan hoe belangrijk Ajax de EL vindt. Het lijkt erop dat ze dit toch als een ''wedstrijdje tussendoor'' hebben benaderd.
Goeie trainer, heeft helemaal geen nut om je ploeg in de media kapot te maken na zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Heeinz het volgende:
Ah, wij waren 'matig' volgens Frank.
De aanval van Salzburg is gewoon een keer of 4/5 beter dan die van Ajax. Daar zit het probleem eerder lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, ik denk dat het ook een motivatie kwestie is. Ik begin toch te twijfelen aan hoe belangrijk Ajax de EL vindt. Het lijkt erop dat ze dit toch als een ''wedstrijdje tussendoor'' hebben benaderd.
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.
Nee,zal wel met Feyenoord in de war geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Frank de Boer lult echt uit zijn nek.. volgens hem had Ajax de lange bal moeten gaan spelen.. zo speelt Ajax nooit, dus wat zit hij nou te zwammen..
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.
Nu overdrijf je weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wordt je nou niet moe van jezelf ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
GwaiLow zit elke week klaar om Salzburg te kijken hoor, mist geen wedstrijd. Hij kan het weten.quote:
En Duarte LBquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk Sigthórsson weer in de spits morgen en De Jong op het middenveld
Prima dat je me uitlacht hoor, haha. Toen ik zei dat Salzburg Ajax overhoop zou spelen werd ik ook uitgelachen ^^quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |