Zweden ja, bazen. Was gewoon een vriendengroep op de universiteit totdat ze besloten met zijn allen gezamenlijk te curlen (Inmiddels is de studie ook maar opgegeven) Niklas is de captain en kan mikken, kaatsen en stoten als de bestequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie is Niklas? 1 van je curling-helden?
Zij is echt ontzettend knapquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een mooi meisje
[ afbeelding ]
"Geen dank", aldus meneer G. Oede Belichtingquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een mooi meisje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Geen dank", aldus meneer G. Oede Belichting
Inderdaad, ik zou wel met haar willen zwemmen in Duinrell, maar aangezien ik geen rijbewijs heb moet zij met mij erheen rijden.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou wel met haar willen zwemmen in Duinrell, maar aangezien ik geen rijbewijs heb moet zij met mij erheen rijden.
Etsu. Ben je al weer tot rust gekomen?quote:
Nee. Nog steeds boos.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu. Ben je al weer tot rust gekomen?
Dus jij bent Erno-BE. Oke. Dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
R&P / Leuk meisje bij mij in de buurt, maar hoe versier je haar?![]()
quote:
Waarom reageer jij trouwens zo serieus op hem? Erno-BE is zo mogelijk de grootste troll van heel FOK!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
R&P / Leuk meisje bij mij in de buurt, maar hoe versier je haar?![]()
Roadtrip is nog erger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom reageer jij trouwens zo serieus op hem? Erno-BE is zo mogelijk de grootste troll van heel FOK!
Ja klopt;quote:
Of het is één figuur.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt;
Volgens mij zitten er ook echt hele rare figuren achter zulke accounts
Ik dacht eerst altijd dat Tong bij FOK! hoorde en gewoon de huistroll was ofzoquote:
Omdat ik dacht dat hij wel serieus was, maar gewoon een baggeraar wat het maken van OP's betreft. Hij lichtte de situatie bovendien steeds meer toe, maar later opende hij dit topic:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom reageer jij trouwens zo serieus op hem? Erno-BE is zo mogelijk de grootste troll van heel FOK!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat hij wel serieus was, maar gewoon een baggeraar wat het maken van OP's betreft. Hij lichtte de situatie bovendien steeds meer toe, maar later opende hij dit topic:
KLB / Rijbewijs gehaald
Iedereen verdient wel eens een emogifquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij verdient juist een dikke emogif.
Jij meer dan een gemiddelde FOK!ker.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Iedereen verdient wel eens een emogif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |