ja ikquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
altijd koop ik snoep
en dan denk ik
NEE ik moet niet meer te veel snoep eten
en dan eet ik alles diezelfde dag op
met het idee van
oke dan ben ik er meteen van af
en vervolgens koop ik de volgende dag
snoep
Zondagquote:
Je verraadt ADOquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben agressief door Ajax.
Ik ga hier mijn frustratie er maar uit spammen denk ik
Ja ik kijk nog maar half naar het voetbal.
Joden lopen altijd weg.
pax heeft toch al een vriendinquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Pax, probeer maar niet L(metzwarthaar,dusdatmeisjenaastjouvandaag) van mij af te pakken, dat zal niet worden gewaardeerd en ik pak je zo terug als ik achterkom als het zo is.
jhali toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
pax heeft toch al een vriendin
hou gewoon ff op aubquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
Trouwens Pax, probeer maar niet L(metzwarthaar,dusdatmeisjenaastjouvandaag) van mij af te pakken, dat zal niet worden gewaardeerd en ik pak je zo terug als ik achterkom als het zo is.
wat doet ajax?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben agressief door Ajax.
Ik ga hier mijn frustratie er maar uit spammen denk ik
Ja ik kijk nog maar half naar het voetbal.
Joden lopen altijd weg.
vriendje bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
pax heeft toch al een vriendin
Den Haag kan niet teleurstellen. Ado is één grote teleurstelling. Kleine ploegen/dingen supporten is mooi (Ook buiten sport om) elk klein resultaat is een feest an sichquote:
is pax homo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
vriendje bedoel je?
MOCHT HIJ WILLEN AHHAHAHAHAHA
okequote:
Wat een fantastisch positieve instelling heb jij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag kan niet teleurstellen. Ado is één grote teleurstelling. Kleine ploegen/dingen supporten is mooi (Ook buiten sport om) elk klein resultaat is een feest an sich
Wie ben jij en waarom praat je steeds tegen me?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Pax beter dan jij, dus wat lul je.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een fantastisch positieve instelling heb jij.
quote:
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |