Johannes. Ik was vandaag in die toiletten op Harmonie. Ik moest aan je denken en het deed me zeer dat ik je daar heb laten stikken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf sensueel.
welk kostuum?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je mag mijn onkosten vergoeden voor mijn kostuum
Voor de fotoquote:
Ik was vandaag ook in de Harmonie, maar niet bij de toiletten. Om die reden heb ik dus niet aan je gedacht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes. Ik was vandaag in die toiletten op Harmonie. Ik moest aan je denken en het deed me zeer dat ik je daar heb laten stikken.
jawel joh, ezell vertelt me alles en stuurt me ook alle foto's doorquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voor de fotomaarja, nu krijg je die niet meer te zien
Hoelaat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook in de Harmonie, maar niet bij de toiletten. Om die reden heb ik dus niet aan je gedacht.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel joh, ezell vertelt me alles en stuurt me ook alle foto's door
Ik was om 12:45 in de kantine. Jeetje. Wellicht zijn we langs elkaar gelopen. Ik voel de liefde.quote:
Ik kreeg al opeens een stijve, nu weet ik hoe het komtquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was om 12:45 in de kantine. Jeetje. Wellicht zijn we langs elkaar gelopen. Ik voel de liefde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg al opeens een stijve, nu weet ik hoe het komt
Als Niklas morgen ook verliest weet ik niet wat ik doe Johannes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg al opeens een stijve, nu weet ik hoe het komt
Wie is Niklas? 1 van je curling-helden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Niklas morgen ook verliest weet ik niet wat ik doe Johannes.
Testament al opstellen, of?
Ik twijfel er niet aan dat hij wint.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Niklas morgen ook verliest weet ik niet wat ik doe Johannes.
Testament al opstellen, of?
Zeker met Pax er bij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we dit studiejaar nog afspreken? Wellicht met Pax erbij wat mij betreft om je angsten te overwinnen, maar als het je te eng is, wat begrijpelijk is, dan doe je het alleen met mij.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik ben in staat om iemand op WA aan te spreken en ruzie te maken. Maar goed, ik zal me (voorlopig) inhouden.
quote:
Ik denk het jaquote:
halloquote:
alles kits?quote:
Dit klopt. Vanmiddag keek hij me zo vriendelijk en glimlachend aan. Ik wist niet wat me overkwam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is een snoezepoes.
Boeit mij welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit boeit echt niemand
Kan je al dm`en?quote:
Neem eens een UI. Wil je als volwaardig lid gezien worden.quote:
Leuke gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt. Vanmiddag keek hij me zo vriendelijk en glimlachend aan. Ik wist niet wat me overkwam.
Gisteren stak ik een middelvinger naar hem op. Hij moest glimlachen. Ik heb respect voor hem, zoveel geduld. Ik zou dat niet kunnen. Hoe denk jij daarover?
Is goed, maar dan moet ik wel huilen tijdens het snijden hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem eens een UI. Wil je als volwaardig lid gezien worden.
Emoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Chizu het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet ik wel huilen tijdens het snijden hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |