dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Vanavond was een FOK!ker bij mij op bezoek en toen vroeg hij mij of ik nog een ban had, en toen heb ik hem verteld dat ik een VBL-ban had. Toen was hij trots op me.
Wat vinden jullie daarvan?
jawel sofquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit boeit echt niemand
Dat is ook zo ergquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel beter dan oude mensen die hetzelfde dragen. Al is die site wel goud
preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh niet dezelfde kleren aan doen
dat is leuk voor een keertje op de foto
maar anders houd je ze echt niet uit elkaar
niet dit weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
wanneer kom je hier op bezoek, pax? Sander heeft gezegd dat mijn eten lekker smaakte, dus bewijs dat ik kan koken
pure jaloeziequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is ook zo ergzelfde fiets in dames en herenmodel enzo
[..]
precies
[..]
niet dit weer
Lariekoek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet ook wie Sander is. 10 seconden stalken nodig gehad
pardonquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Kwam opeens m`n halve maaginhoud eruit![]()
Met wie moet ik dan op de foto op de Chinese Muur?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
aldo schatje
ik ga niet meer naar chinajapan is nu het plan.
Ja, ik hoop niet door dat bloed want dat zou wel erg ziekelijk zijn.quote:
Als dat alles isquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Trustenquote:
Uh, oké. En waarom je bloed in je mond had wist je ook al niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
met jezelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan op de foto op de Chinese Muur?
Bloed in m`n mond is waarschijnlijk gewoon ontstoken gehemelte. Toen ik net m`n tanden poetste had ik het ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Uh, oké. En waarom je bloed in je mond had wist je ook al niet?
Is het niet langzamerhand tijd om je zorgen te gaan maken?
Pfftquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
met jezelf![]()
nee, maar. mn neef zei dat er veel poep en shit eromheen is daar, dat heeft hij gehoord.ik weet t ook niet verder. maar goed, japan lijkt me ook cool.
mij maakt het niet veel uit waar het is, hij kent die kant beter dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |