quote:
harry potter kijkenquote:
Mag ik dan met je toverstok spelen? #potterstylequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende: [..] Woah
Morgen gaan mijn ouders een weekend op vakantie
kom je langs?
![]()
*wink wink nudge nudge*
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik dan met je toverstok spelen? #potterstyle
weejooooooquote:
quote:
Mocht JB ooit een rokje gaan dragen zou ik waarschijnlijk wel met hem copuleren.quote:
Ik vind hem niet zo plezantquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er mis met Justin Bieber? Nou? NOU?!
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mocht JB ooit een rokje gaan dragen zou ik waarschijnlijk wel met hem copuleren.
Ik wel. En nu? Denk je dat we onze werkzaamheden nog kunnen voortzetten?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo plezant
Ik vomeer liever op hem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mocht JB ooit een rokje gaan dragen zou ik waarschijnlijk wel met hem copuleren.
Natuurlijk, ik zie je toch niet en je herkent me toch nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wel. En nu? Denk je dat we onze werkzaamheden nog kunnen voortzetten?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zie je toch niet en je herkent me toch niet
quote:
Volgens mij welquote:
Dat is engquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom dan even naar de kantine en ga naast mij zitten en dan kunnen we eindelijk even daten.
Wat een sensueel berichtjequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik Pax zie zal ik even door zijn haartjes strijken zodat zijn keurige modelletje helemaal door de war zit![]()
![]()
Roep hem om dan vanaf je kassa: wel zijn username gewbruiken natuurlijk: ETSU KASSA 2 ETSU KASSA 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |