Nee ze denken dat, door die armen om hen heen en het warme waterquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon twee babies in een teiltje water
Hoe weten ze dat ze denken nog in de baarmoeder te zijn? Omdat ze nog niet huilen?
Ik ben te dronken om dit te snappen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn horizon is onbekend, vrij om ingevuld te worden. Hier en daar zie ik een heuvel dan wel een berg, wat zal hier achter kunnen liggen?
Een feit is wel dat mijn horizon inmiddels kenmerken begint te krijgen, en jij neemt hier zeker deel van uit. Het zicht is nog niet scherp genoeg om te stellen wat dit inhoudt. Vrienden, partners of toch vijanden? Een feit is dat jij mijn leven nu al hebt verrijkt en ik je eeuwig dankbaar ben tijd voor mij te willen nemen.
Halverwege wist ik niet meer wat ik aan het typen was
wat jij wilquote:
waar is de echte slowchat dan?quote:
ach ja...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ze denken dat, door die armen om hen heen en het warme water
en omdat ze zo dicht bij elkaar zitten
is toch schattig, zo die armen om elkaar heen slaan
cry more.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker een eind op. Dit soort grappen worden niet echt leuker de 60ste keer.
Je hebt het onthouden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chiizu betekent kaas. En hij vond een i stom dus Chizu.
jij kiest je slowchatquote:
Ik hoef ook geen baby nuquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ach ja...![]()
Ik heb niet zo veel met babies. Een zoon lijkt me trouwens wel tof
Ik ben in ieder geval blij dat de boodschap aankomt. Je hebt ook figuren die de act vervolgens doorzettenquote:
Ik geloof niet dat ik mijn eigen post snapte. Dat maakt het des te dieper.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben te dronken om dit te snappen.Het spijt me.
Ja. Het is dat je biseksueel bent. Anders had ik het niet onthouden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Chizu het volgende:
[..]
Je hebt het onthouden?
[ afbeelding ]
Het is overigens haast overal mijn username-
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat de boodschap aankomt. Je hebt ook figuren die de act vervolgens doorzetten
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn eigen post snapte. Dat maakt het des te dieper.
Straks wil je een derde kind en wordt het een drielingquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
Eerst twee zonen en dan een dochter
godverdommequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Het is dat je biseksueel bent. Anders had ik het niet onthouden.
Je beantwoordde mijn vraag niet trouwens. Ben je knap?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen baby nuIk wil ook een zoon
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef supersof het volgende:
Eerst twee zonen en dan een dochter
wie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
Vanavond was een FOK!ker bij mij op bezoek en toen vroeg hij mij of ik nog een ban had, en toen heb ik hem verteld dat ik een VBL-ban had. Toen was hij trots op me.
Wat vinden jullie daarvan?
ja leuk tochquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Straks wil je een derde kind en wordt het een drielingHeb je ineens vijf kinderen
Je moet wel beseffen dat Ajax wordt afgeslacht door paar Oostenrijkse red bull tjappies.quote:
Dan maar hopen dat je tegen die tijd echt Zweeds staatsburger bentquote:
zeg gewoonquote:
Wel beter dan oude mensen die hetzelfde dragen. Al is die site wel goudquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou nou
een beetje teveel van het goede
en dan van die ouders die ze dezelfde kleren aandoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |