loop jij tijdens het fokken?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik reageer gewoon als mn naam genoemd wordt
maar hij gaat alles wat ik typ teruglezen
creep
Hoe kom je eigenlijk bij Chizu?quote:
hij houdt er vanzelf mee op als je er niet meer op reageertquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik reageer gewoon als mn naam genoemd wordt
maar hij gaat alles wat ik typ teruglezen
creep
ik heb hem nog op FB chat of anders whatsapp.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij houdt er vanzelf mee op als je er niet meer op reageert
dan is het voor hem ook niet leuk meer
Dit overkwam mij vorige maand. Mijn leven is niet meer hetzelfde geweest sindsdien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
ik heb handschoenen gekocht deze winter
ik heb ze een keer aangehad
toen verloor ik de linkerkant
kutleven
nu draag ik geen handschoenen
Ik begin het langzamerhand te relativeren. Ze zijn afgemaakt, geen kans.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, ik moet toegeven dat ik er ook niet heel vrolijk van word
Dit begrijp ik volkomen maar ga een stukje lopen, zonder Grindr als navigatie ditmaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef toe, Littlerabbit. Ik ben in een depressiviteit beland doordat ik een VBL-ban heb. Dit valt toch wel te begrijpen?
nee, want hij stuurt geregeld topiclinks als hij weer iets gezegd heb en ik nog niet gereageerd hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
hij houdt er vanzelf mee op als je er niet meer op reageert
dan is het voor hem ook niet leuk meer
Stalk me niet eens zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chiizu betekent kaas. En hij vond een i stom dus Chizu.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, want hij stuurt geregeld topiclinks als hij weer iets gezegd heb en ik nog niet gereageerd heb
Het spijt me, Littlerabbit. Wil je nog wel met mij naar bed?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit overkwam mij vorige maand. Mijn leven is niet meer hetzelfde geweest sindsdien.
[..]
Ik begin het langzamerhand te relativeren. Ze zijn afgemaakt, geen kans.
[..]
Dit begrijp ik volkomen maar ga een stukje lopen, zonder Grindr als navigatie ditmaal.
Ga nou maar je voetbal kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die overdaad aan smileys zegt wel genoeg
Nee. Ik zit te vol met adrenaline en testosteron momenteel om onderdanig te zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het spijt me, Littlerabbit. Wil je nog wel met mij naar bed?
dat meen je nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee, want hij stuurt geregeld topiclinks als hij weer iets gezegd heb en ik nog niet gereageerd heb
Omwille A-datgeen-wat-we-hebben-besproken-in-dm-ik-noem-het-niet-bij-de-naam-anders-is-het-lekken, of omwille iets anders?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik zit te vol met adrenaline en testosteron momenteel om onderdanig te zijn.
Nee toch wel A-datgeen-wat-we-hebben-besproken-in-dm-ik-noem-het-niet-bij-de-naam-anders-is-het-lekken. Het andere wat we bespraken laat mij koud en voel enkel wat medelijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omwille A-datgeen-wat-we-hebben-besproken-in-dm-ik-noem-het-niet-bij-de-naam-anders-is-het-lekken, of omwille iets anders?
Begrijpelijk. Ik hoor het wel als ik je kan helpen. Ik doe het graag. Vergeet niet dat ik heel veel voor je over heb en dat het mijn taak is om je te steunen in je moeilijke, zware tijden en dat het mijn levensdoel is dat jij je weer goed en gelukkig voelt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee toch wel A-datgeen-wat-we-hebben-besproken-in-dm-ik-noem-het-niet-bij-de-naam-anders-is-het-lekken. Het andere wat we bespraken laat mij koud en voel enkel wat medelijden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een mooi meisje
[ afbeelding ]
Wow... ik geloof dat ik nog geen vader gevoelens heb. Al heeft dat sowieso een stimulans van tweede partij nodig volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=704762619569103
dit is heel mooi
echt lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |