quote:
oooooooohquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
het spijt me.
maar voor jou maak ik een uitzondering: in augustus 2012 heb ik paxje ontmoet en sindsdien is mijn gedrag erger geworden
[..]
ik durf niet
nee ik geef je adviesquote:
ik speel niksquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zijn dagen dat ik het toneelstukje tussen Paxcon en Etsu bijna geloof
Hmm...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooooooh
oke
dankje
[..]
nee ik geef je advies
Je bent zelf liefquote:
Welk toneelstukje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zijn dagen dat ik het toneelstukje tussen Paxcon en Etsu bijna geloof
ik word heel moe van die continue verzinselsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk toneelstukje?
We kennen elkaar in het echt en dan kijken we elkaar poeslief aan alsof er niks aan de hand is en de avond daarop lopen we elkaar op te stoken en te trollen en de volgende dag begint het liedje opnieuw.
Zo rolt Paxcon, ik voel me noodgedwongen om daaraan mee te doen. Helaas.
Je beschrijft zojuist een toneelstukje. Gekkie. Al had ik een iets ander script in gedachte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk toneelstukje?
We kennen elkaar in het echt en dan kijken we elkaar poeslief aan alsof er niks aan de hand is en de avond daarop lopen we elkaar op te stoken en te trollen en de volgende dag begint het liedje opnieuw.
Zo rolt Paxcon, ik voel me noodgedwongen om daaraan mee te doen. Helaas.
Hoe zou jij het beschrijven dan, Paxcon?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word heel moe van die continue verzinsels
he watquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ananas eten.
Etsu weet hoe belangrijk ananas is![]()
dat doet momenteel niet ter zakequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou jij het beschrijven dan, Paxcon?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat doet momenteel niet ter zake
Tot nooit meer ziens hoop ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
nou ik ga me focussen op het voetbal
tot ziens mensen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word heel moe van die continue verzinsels
Lul nietquote:
bijna goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
etsu doet alsof hij pax wil
pax wil etsu niet
etsu is gekwetst omdat hij niet gewild is
dus irriteert hij hem
gvdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
etsu doet alsof hij pax wil
pax wil etsu niet
etsu is gekwetst omdat hij niet gewild is
dus irriteert hij hem
neequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
bijna goed.
vervang etsu voor pax en pax voor etsu en je bent goed.
Het heeft met iets zoeter maken wat anders vaak niet zo smakelijk isquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh, in een ananas kan je een gaatje maken en dan kan je je lul erin stoppen ja, maar verder?
etsu noemt me mooi :$quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor mooie, blonde meisjes liegen niet.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het heeft met iets zoeter maken wat anders vaak niet zo smakelijk is
vraag het pax!!!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu noemt me mooi :$
zou dit ook gelogen zijn
??????
Technisch gezien noemt hij je niet mooi natuurlijk. Hij stelt enkel dat mooie, blonde meisjes niet liegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu noemt me mooi :$
zou dit ook gelogen zijn
??????
smoothe boyquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien noemt hij je niet mooi natuurlijk. Hij stelt enkel dat mooie, blonde meisjes niet liegen.
Maar ik vind je wel mooi hoor, hihi
we hadden het over mij hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Technisch gezien noemt hij je niet mooi natuurlijk. Hij stelt enkel dat mooie, blonde meisjes niet liegen.
Maar ik vind je wel mooi hoor, hihi
heb je weer last van stemmingswisselingen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
je was voetbal kijken, blijf dan ook weg. doei.
Dan had er moeten staan "want blonde, mooie" nu laat Etsu in het midden liggen of jij eronder valt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
we hadden het over mij he
dat ik dat zei
en dat ik anders zou liegen
ofzo
ik heb geen zin om duidelijke zinnen te typen maar dat was al duidelijk denk ik
Ik heb Ajax uitgezetquote:
Ajax bakt er weinig van he?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had er moeten staan "want blonde, mooie" nu laat Etsu in het midden liggen of jij eronder valt.
Etsu is gewoon een lul om je zo in onzekerheid te laten zitten
[..]
Ik heb Ajax uitgezet
Houd eens op Etsu. Straks moet ik mijn frustratie nog op jou gaan botvieren ondanks ons geweldige DM-gesprek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
Paxcon heeft in dit topic gepost: LIF / Show je nagellak #1
Over nagellakken dus. Dit houdt in dat het een topic is voor meisjes of vrouwelijke homo's.
Als Pax daar reageert, kan je concluderen dat Pax een meisje is, of een vrouwelijke homo.
Aangezien Pax een jongen is, is hij dus een vrouwelijke homo.
Als je je bedenkt dat ik zoveel met hem bezighoud, weet je waarom![]()
Ja, ik moet toegeven dat ik er ook niet heel vrolijk van wordquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had er moeten staan "want blonde, mooie" nu laat Etsu in het midden liggen of jij eronder valt.
Etsu is gewoon een lul om je zo in onzekerheid te laten zitten
[..]
Ik heb Ajax uitgezet
Geef toe, Littlerabbit. Ik ben in een depressiviteit beland doordat ik een VBL-ban heb. Dit valt toch wel te begrijpen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd eens op Etsu. Straks moet ik mijn frustratie nog op jou gaan botvieren ondanks ons geweldige DM-gesprek.
stalk me niet zo verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
Paxcon heeft in dit topic gepost: LIF / Show je nagellak #1
Over nagellakken dus. Dit houdt in dat het een topic is voor meisjes of vrouwelijke homo's.
Als Pax daar reageert, kan je concluderen dat Pax een meisje is, of een vrouwelijke homo.
Aangezien Pax een jongen is, is hij dus een vrouwelijke homo.
Als je je bedenkt dat ik zoveel met hem bezighoud, weet je waarom![]()
houd jij dan ook eens opquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
stalk me niet zo verschrikkelijk
#duleefquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
ik heb handschoenen gekocht deze winter
ik heb ze een keer aangehad
toen verloor ik de linkerkant
kutleven
nu draag ik geen handschoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |