quote:
oooooooohquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
het spijt me.
maar voor jou maak ik een uitzondering: in augustus 2012 heb ik paxje ontmoet en sindsdien is mijn gedrag erger geworden
[..]
ik durf niet
nee ik geef je adviesquote:
ik speel niksquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zijn dagen dat ik het toneelstukje tussen Paxcon en Etsu bijna geloof
Hmm...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ooooooooh
oke
dankje
[..]
nee ik geef je advies
Je bent zelf liefquote:
Welk toneelstukje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Er zijn dagen dat ik het toneelstukje tussen Paxcon en Etsu bijna geloof
ik word heel moe van die continue verzinselsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk toneelstukje?
We kennen elkaar in het echt en dan kijken we elkaar poeslief aan alsof er niks aan de hand is en de avond daarop lopen we elkaar op te stoken en te trollen en de volgende dag begint het liedje opnieuw.
Zo rolt Paxcon, ik voel me noodgedwongen om daaraan mee te doen. Helaas.
Je beschrijft zojuist een toneelstukje. Gekkie. Al had ik een iets ander script in gedachte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welk toneelstukje?
We kennen elkaar in het echt en dan kijken we elkaar poeslief aan alsof er niks aan de hand is en de avond daarop lopen we elkaar op te stoken en te trollen en de volgende dag begint het liedje opnieuw.
Zo rolt Paxcon, ik voel me noodgedwongen om daaraan mee te doen. Helaas.
Hoe zou jij het beschrijven dan, Paxcon?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word heel moe van die continue verzinsels
he watquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga ananas eten.
Etsu weet hoe belangrijk ananas is![]()
dat doet momenteel niet ter zakequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe zou jij het beschrijven dan, Paxcon?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat doet momenteel niet ter zake
Tot nooit meer ziens hoop ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
nou ik ga me focussen op het voetbal
tot ziens mensen
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik word heel moe van die continue verzinsels
Lul nietquote:
bijna goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
etsu doet alsof hij pax wil
pax wil etsu niet
etsu is gekwetst omdat hij niet gewild is
dus irriteert hij hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |