Ik wil haar een knuffel geven.quote:
ik vind dit zo'n vreemd filmpje he...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=704762619569103
dit is heel mooi
echt lief
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Gadver nu al voor de tweede keer mond spoelen omdat het best erg bloedt
HALLOOOO VOETBAL!??!?!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n vreemd filmpje he...
Oké. Heeft je vader geen makkelijk, degelijk betalende baan voor mij in het vooruitzicht?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik hoor het wel als ik je kan helpen. Ik doe het graag. Vergeet niet dat ik heel veel voor je over heb en dat het mijn taak is om je te steunen in je moeilijke, zware tijden en dat het mijn levensdoel is dat jij je weer goed en gelukkig voelt.
Geen idee, nu weerquote:
wow tofquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... ik geloof dat ik nog geen vader gevoelens heb. Al heeft dat sowieso een stimulans van tweede partij nodig volgens mij.
Dit vond ik dat wel mooi.
http://news.nationalgeogr(...)utm_campaign=Content
Waarom?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind dit zo'n vreemd filmpje he...
Dit zou ik volgende week aan hem kunnen vragen. Al moet ik je wel vertellen dat hij zich niet bezig houdt met de geschiedenis en alles wat ermee te maken heeft, dus als jij je interesses en visie verbreedt, zou ik wat voor je kunnen betekenen. Wel tegen voorwaarden natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Heeft je vader geen makkelijk, degelijk betalende baan voor mij in het vooruitzicht?
Nee grapje. Ik waardeer dit gebaar Etsu. Gelukkig kunnen wij elkaar wel op waarde schatten, daar waar sommige zich stukbijten op jouw wat gecompliceerde FOK! persoonlijkheid met handboek.
hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Gadver nu al voor de tweede keer mond spoelen omdat het best erg bloedt
wowquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een mooi meisje
[ afbeelding ]
Geen idee, gewoon twee babies in een teiltje waterquote:
Mijn horizon is onbekend, vrij om ingevuld te worden. Hier en daar zie ik een heuvel dan wel een berg, wat zal hier achter kunnen liggen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit zou ik volgende week aan hem kunnen vragen. Al moet ik je wel vertellen dat hij zich niet bezig houdt met de geschiedenis en alles wat ermee te maken heeft, dus als jij je interesses en visie verbreedt, zou ik wat voor je kunnen betekenen. Wel tegen voorwaarden natuurlijk.
Littlerabbit. Ik denk niet dat ik het vaak genoeg kan zeggen, maar je betekent heel veel voor me. Sinds ik op FOK! kom, richtte al mijn aandacht op jouw naam. Ik kende je niet. Ik wist niet wie je was. Ik kwam je overal tegen. Ik heb een enorme zwak voor je. Ik wilde je leren kennen. Ik wist toentertijd wat mijn levensdoel was: jou leren kennen en jou alle geluk en liefde van de wereld bezorgen. En ik heb het idee dat mijn taak bijna is volbracht. Of heb ik het mis?
Nee ze denken dat, door die armen om hen heen en het warme waterquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon twee babies in een teiltje water
Hoe weten ze dat ze denken nog in de baarmoeder te zijn? Omdat ze nog niet huilen?
Ik ben te dronken om dit te snappen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn horizon is onbekend, vrij om ingevuld te worden. Hier en daar zie ik een heuvel dan wel een berg, wat zal hier achter kunnen liggen?
Een feit is wel dat mijn horizon inmiddels kenmerken begint te krijgen, en jij neemt hier zeker deel van uit. Het zicht is nog niet scherp genoeg om te stellen wat dit inhoudt. Vrienden, partners of toch vijanden? Een feit is dat jij mijn leven nu al hebt verrijkt en ik je eeuwig dankbaar ben tijd voor mij te willen nemen.
Halverwege wist ik niet meer wat ik aan het typen was
wat jij wilquote:
waar is de echte slowchat dan?quote:
ach ja...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ze denken dat, door die armen om hen heen en het warme water
en omdat ze zo dicht bij elkaar zitten
is toch schattig, zo die armen om elkaar heen slaan
cry more.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flikker een eind op. Dit soort grappen worden niet echt leuker de 60ste keer.
Je hebt het onthouden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Chiizu betekent kaas. En hij vond een i stom dus Chizu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |