Onzin voor je leven!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef tong80 het volgende:
Doublepain met zijn dwarse scheten.
Ze stinken niet eens. Kan een modje er op letten ? Dat een dwarse scheet op z'n minst een beetje lucht geeft. Rotte vis wordt ook niet verkocht.
En FB mag hier of DM elkaar met leuke grollen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Je semi grappige teksten kan je daar kwijt.
Kan je dat tegen hem zeggen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En FB mag hier of DM elkaar met leuke grollen.
Het was niet per se tegen jou maar het sloot mooi aan op je opmerking vandaar dat ik je quote.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je dat tegen hem zeggen?
Ik geef alleen aan wat jij hier doet, dat dit voor FB bedoelt is en geen grappjes etc.
Maar weer verder ontopic,quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was niet per se tegen jou maar het sloot mooi aan op je opmerking vandaar dat ik je quote.
Oh ja sorry, ga ik even 'achter' vragen voor je.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar weer verder ontopic,
WK topic, wannee gaat ie open?
Wil je even héél snel die opmerking over Rooie Marck editten?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ga ik even 'achter' vragen voor je.
Waar heb jij het nou weer over? Gevonden.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je even héél snel die opmerking over Rooie Marck editten?En laat die Pino gelijk even een aanval krijgen
doe jij even je app lezenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je even héél snel die opmerking over Rooie Marck editten?En laat die Pino gelijk even een aanval krijgen
Oeps ik zit verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh doe hem dm'en dan schatDit is FB he?
Lol, de rest van de post is wel toegestaan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over? Gevonden.
Ik lees het nog even helemaal door man. Ik zat tv te kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Lol, de rest van de post is wel toegestaan ?
Niet dat ik me er druk om kan maken maar lijkt me beter om zulke posts helemaal te verwijderen, Zo meteen denken andere nog dat zoiets allemaal is toegestaan.
Het is u vergeven.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees het nog even helemaal door man. Ik zat tv te kijken
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de meeste ongein nu weg. Al verdient het topic geen schoonheidsprijs
Vast een hele lieve vrouw voor haar manquote:Op maandag 10 maart 2014 19:58 schreef J.Pistone het volgende:
[..]![]()
Niet zo respectloos tegen Kelly, de vrouw van de man die ons de Wk-titel gaat bezorgen.
TR gemaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is de meeste ongein nu weg. Al verdient het topic geen schoonheidsprijs
Dit soort zaken worden niet openbaar besproken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Komt er nog een vervanger voor de Don?
Ik word mod.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Komt er nog een vervanger voor de Don?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |