Dank uquote:
idd als er allemaal brave mensen inzitten heb je geen programmaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
De streams zijn nu wel leuk, ik zou het jammer vinden als Andrea gaat want ik kan me heerlijk over haar hypocrisie opwinden.
ga morgen wel weer verderquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef Toverheks het volgende:
He het begint hier een beetje te lopen, ik zeg gezellig
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
idd als er allemaal brave mensen inzitten heb je geen programma
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
ga morgen wel weer verder![]()
welterusten peeps
Ja, dat staat me enorm tegen aan het programma waar ik me zo op had verheugd....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.
Er is helemaal niets survival aan. Zelfs de koeien worden niet meer met de hand gemolken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat staat me enorm tegen aan het programma waar ik me zo op had verheugd....
Ik had verwacht dat het een soort verlengde ER zonder opdrachten zou worden, en red je maar met wat er is, maar helaas...
Caroline, je post nu in de slowchat. Ik denk dat je in de COS moet zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Caroline46 het volgende:
Niets is wat t lijkt zeg Andrea. Duidelijk Anton trekt t niet meer omdat iedereen hem verteld wat een gestoord wijf hij heeft. Voor de produktie is het de toneelhaak want na de negatieve reakties op haar diefstal kan men ook niet anders meer.
quote:20 feb 2014, 23:12
Partner kreeg 'hartaanval na woorden Karim'
'Andrea stapt definitief uit Utopia'
AMSTERDAM -
Andrea heeft besloten om toch te vertrekken uit Utopia, vooral omdat haar zieke partner Anton dat graag wil.
Dat vind ik best vreemd.quote:
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... op een of andere manier wordt die fout hier thuis ook nog wel eens gemaakt
In het begin zag ik het ook in de COS voorbij komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... op een of andere manier wordt die fout hier thuis ook nog wel eens gemaakt
Mmm ja dat welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd, maar wel grappig
huh?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef mootie het volgende:
Ok.....WAAROM ben ik de dikke met de baard!!!
Die films keek ik echt altijd vroeger, vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is stiekem toch de leukste, daarom
Jij bent de strengste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef mootie het volgende:
Ok.....WAAROM ben ik de dikke met de baard!!!
Dat is dus voor jdm niet mogelijk, Talpa heeft daar geen goed genoeg personeel voor. Het draait altijd uit op paupers. En dan is het leuker om naar een soap te kijken zoals nu dan naar een paar brave burgers. Maar ben het met je eens, opbouwen en overleven was veel leuker geweest. Maar rl soap is makkelijker maken dan rl overleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.
Je denkt toch niet echt dat ze gaat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef chufi het volgende:
Nu moet ik het vertrek van Dre missen ....
Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw dienst(en) van UPC. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Diensten: UPC Internet, UPC Telefonie, UPC Digitale TV, UPC Digitale Kabel-TV en Radio
Starttijd: 21 februari 2014 - 08:46
Verwachte eindtijd: 21 februari 2014 - 14:40
Die gaat niet, kijkcijfer kanon. Der zijn al meer rellen om haar heen dan alle andere bij elkaar. Ze is te goed voor de PRquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze gaat?
Ze wil ook helemaal niet, want ze geniet van al het drama en de aandacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Die gaat niet, kijkcijfer kanon. Der zijn al meer rellen om haar heen dan alle andere bij elkaar. Ze is te goed voor de PR
Ze lijkt mij idd niet voor toerekeningsvatbaar hoor, echt een bizar figuurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wil ook helemaal niet, want ze geniet van al het drama en de aandacht.
Lekker hèquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb een lekker broodje met heks'nkaas opOntdekt dankzij Deisyy.
Hmmm, ook lekker. Met mosterd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hè![]()
Ik had zelfgemaakte gehaktbal op brood
quote:inwoners@talpa.tv
verzondenquote:Beste bewoners,
Ik zou graag komen, maar aangezien jullie niks doen tegen diefstal en dieven,
durf ik het niet aan en vertrouw ik er niet op dat mijn spullen veilig zijn.
Groet,
Verontruste streamer
Je brengt me op een idee. Moet ik ook weer eens halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb een lekker broodje met heks'nkaas opOntdekt dankzij Deisyy.
Dat dacht ik dus ook, toen ik het bij de Jumbo in de aanbieding zag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Moet ik ook weer eens halen.
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, toen ik het bij de Jumbo in de aanbieding zag.
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?
Mijn ballen zijn zo lekker, die hebben verder niets nodigquote:
Deisyy, ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat klinkt best een beetje schunnig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn zo lekker, die hebben verder niets nodig
Ja, die kon ik laatst proeven bij onze Jumbo, die is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?
Bij AH nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die kon ik laatst proeven bij onze Jumbo, die is ook lekker
In mijn enthousiasme had ik er geen erg in dat ik daar nog beter het woordje 'gehakt' voor had kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Deisyy, ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat klinkt best een beetje schunnig.
In mijn geval wel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme had ik er geen erg in dat ik daar nog beter het woordje 'gehakt' voor had kunnen zetten
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
In mijn geval wel ja.
Hoofd helemaal op hol.
Psst, dit is de SC ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanessa gaat de supermarkt bellen.
Hakim: "Is goed, doe maar, bel maar... want we hebben sigaretten nodig".
Gisteren hadden ze toch al een lading peuken besteld?
Nee joh dat is die leuke humor van hem, je weet wel net zoals toen hij met zieke teksten over mijn vader begon wat jij zo logisch vond en zo lollig, terwijl je weet dat het waar isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer je nu de pc eend uit te hangen
Omdat je niet in een adem genoemd mag worden met mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is de domste vraag die ik in weken gesteld heb gekregen en jij zou moeten weten waarom
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:32 schreef PC eend het volgende:
Omdat je niet in een adem genoemd mag wil worden met mij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je me nu weer aan het stalken, enge man? Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet op mannen val en zeker niet op ouwe. Zoek een leuke vriend ofzo.
No worries.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat mijn gastheer van vanavond ook af en toe even streams wil kijken.
De smiley neem ik aan. Al zou het me ook niet verbazen als.....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
No worries.
Lekker meehossen op alle schlagertsz.![]()
(ben m'n hitler pompon kwijt.)
..die naast mijn plaksnor ligt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De smiley neem ik aan. Al zou het me ook niet verbazen als.....
Doe dat, ga ik douchen en naar de zonnebank. Ik ga ook nog langs de Appie, moet ik nog iets meenemen? (Pak tucjes omdat ik ze de vorige keer allemaal op had gegeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
..die naast mijn plaksnor ligt?
Maar nee ja de smiley ja. Effe mijn backup hd aansluiten zo, daar staat nog veel rommel op.
Zozo..douche, schoon wijf... zonnebankie...ijdel dus.. Appie, dure luxewinkel... en dan die zoute troep vreten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe dat, ga ik douchen en naar de zonnebank. Ik ga ook nog langs de Appie, moet ik nog iets meenemen? (Pak tucjes omdat ik ze de vorige keer allemaal op had gegeten.)
Ja joh primaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:32 schreef PC eend het volgende:
Ik kreeg mail dat ze in de cos over me lullen
[..]
Nee joh dat is die leuke humor van hem, je weet wel net zoals toen hij met zieke teksten over mijn vader begon wat jij zo logisch vond en zo lollig, terwijl je weet dat het waar is
[..]
Omdat je niet in een adem genoemd mag worden met mij
Ik zit klaar voor het feest, LS wilde me niet ophalenquote:
Ik was net uit bed dan is douchen wel zo fris. Ik vind de bruinheid niet echt het leukste van de zonnebank, staat zo nep in de winter. Gelukkig ben ik niet blond, dan is het helemaal erg.. Maar de vitamine D doet me goed. Er zitten hier eigenlijk vooral appies. Tucje?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo..douche, schoon wijf... zonnebankie...ijdel dus.. Appie, dure luxewinkel... en dan die zoute troep vreten?![]()
Ergens klopt het niet
Hmm, lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was net uit bed dan is douchen wel zo fris. Ik vind de bruinheid niet echt het leukste van de zonnebank, staat zo nep in de winter. Gelukkig ben ik niet blond, dan is het helemaal erg.. Maar de vitamine D doet me goed. Er zitten hier eigenlijk vooral appies. Tucje?
Feestje met jezelf?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor het feest, LS wilde me niet ophalen
Ja zonder LSquote:
Ik ben al weer thuisquote:
Ok Dankquote:
Heb je al een fles opquote:
Ja sorry ze maakte me altijd wijs dat je het in een SC over van alles mocht hebbenquote:
Je valt in herhaling met je teksten over stalker en homo.quote:
Ik vind het behoorlijk lage streken die in mijn boek niet prima zijn te noemenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je me nu weer aan het stalken, enge man? Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet op mannen val en zeker niet op ouwe. Zoek een leuke vriend ofzo.
Lies, afblijven.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:51 schreef Gert het volgende:
Wijn! Gert is blij. Ik ook. We vinden Utopia tof.En jullie ook. Bloempjes en regenbogen en troetelbeertjes voor iedereen. Behalve sommigen. Maar we roddelen niet natuurlijk....
Groetjes aan Puulup van Gert,
Coos we houden van jou.
Jian.
Specularium ook! Enzo.
Bam! Verzenden.
Warrig verhaal.
Lies, doe jij even posten namens ons?quote:
Nog meer stalkers of andere enge mensen die je wilt doorverwijzen naar mijn DM/PM?, zal ik meteen mijn huisadres ook even doorgeven?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik lees ook nu pas terug ook.
Met het "Jian" bedoelde ik niet dat de mods team Jian zijn in wat voor conflict dan ook. We moesten nog even posten, en hadden verder niets gelezen. Soort van een koelkastmagneet kopen in het buitenland. Vecht het vooral verder uit. Per DM/PM.
Daar zit een grote kern van waarheid in. En dat worden weer haatmails naar Talpa.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:10 schreef Speedball het volgende:
Mooi man, iedereen die zat te zeiken op Billy en te geilen op Ruud zijn door haar in 1 avond te kakken gezet.
Ze heeft toch mooi de man waar de de halve cos op ligt te vingeren in der nest gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |