Ja, die kon ik laatst proeven bij onze Jumbo, die is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?
Bij AH nog niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die kon ik laatst proeven bij onze Jumbo, die is ook lekker
In mijn enthousiasme had ik er geen erg in dat ik daar nog beter het woordje 'gehakt' voor had kunnen zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Deisyy, ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat klinkt best een beetje schunnig.
In mijn geval wel ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn enthousiasme had ik er geen erg in dat ik daar nog beter het woordje 'gehakt' voor had kunnen zetten
Graag gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
In mijn geval wel ja.
Hoofd helemaal op hol.
Psst, dit is de SC ...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vanessa gaat de supermarkt bellen.
Hakim: "Is goed, doe maar, bel maar... want we hebben sigaretten nodig".
Gisteren hadden ze toch al een lading peuken besteld?
Nee joh dat is die leuke humor van hem, je weet wel net zoals toen hij met zieke teksten over mijn vader begon wat jij zo logisch vond en zo lollig, terwijl je weet dat het waar isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer je nu de pc eend uit te hangen
Omdat je niet in een adem genoemd mag worden met mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is de domste vraag die ik in weken gesteld heb gekregen en jij zou moeten weten waarom
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:32 schreef PC eend het volgende:
Omdat je niet in een adem genoemd mag wil worden met mij
quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je me nu weer aan het stalken, enge man? Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet op mannen val en zeker niet op ouwe. Zoek een leuke vriend ofzo.
No worries.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat mijn gastheer van vanavond ook af en toe even streams wil kijken.
De smiley neem ik aan. Al zou het me ook niet verbazen als.....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
No worries.
Lekker meehossen op alle schlagertsz.![]()
(ben m'n hitler pompon kwijt.)
..die naast mijn plaksnor ligt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De smiley neem ik aan. Al zou het me ook niet verbazen als.....
Doe dat, ga ik douchen en naar de zonnebank. Ik ga ook nog langs de Appie, moet ik nog iets meenemen? (Pak tucjes omdat ik ze de vorige keer allemaal op had gegeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
..die naast mijn plaksnor ligt?
Maar nee ja de smiley ja. Effe mijn backup hd aansluiten zo, daar staat nog veel rommel op.
Zozo..douche, schoon wijf... zonnebankie...ijdel dus.. Appie, dure luxewinkel... en dan die zoute troep vreten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe dat, ga ik douchen en naar de zonnebank. Ik ga ook nog langs de Appie, moet ik nog iets meenemen? (Pak tucjes omdat ik ze de vorige keer allemaal op had gegeten.)
Ja joh primaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:32 schreef PC eend het volgende:
Ik kreeg mail dat ze in de cos over me lullen
[..]
Nee joh dat is die leuke humor van hem, je weet wel net zoals toen hij met zieke teksten over mijn vader begon wat jij zo logisch vond en zo lollig, terwijl je weet dat het waar is
[..]
Omdat je niet in een adem genoemd mag worden met mij
Ik zit klaar voor het feest, LS wilde me niet ophalenquote:
Ik was net uit bed dan is douchen wel zo fris. Ik vind de bruinheid niet echt het leukste van de zonnebank, staat zo nep in de winter. Gelukkig ben ik niet blond, dan is het helemaal erg.. Maar de vitamine D doet me goed. Er zitten hier eigenlijk vooral appies. Tucje?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo..douche, schoon wijf... zonnebankie...ijdel dus.. Appie, dure luxewinkel... en dan die zoute troep vreten?![]()
Ergens klopt het niet
Hmm, lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was net uit bed dan is douchen wel zo fris. Ik vind de bruinheid niet echt het leukste van de zonnebank, staat zo nep in de winter. Gelukkig ben ik niet blond, dan is het helemaal erg.. Maar de vitamine D doet me goed. Er zitten hier eigenlijk vooral appies. Tucje?
Feestje met jezelf?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor het feest, LS wilde me niet ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |