huh?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef mootie het volgende:
Ok.....WAAROM ben ik de dikke met de baard!!!
Die films keek ik echt altijd vroeger, vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is stiekem toch de leukste, daarom
Jij bent de strengste.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:28 schreef mootie het volgende:
Ok.....WAAROM ben ik de dikke met de baard!!!
Dat is dus voor jdm niet mogelijk, Talpa heeft daar geen goed genoeg personeel voor. Het draait altijd uit op paupers. En dan is het leuker om naar een soap te kijken zoals nu dan naar een paar brave burgers. Maar ben het met je eens, opbouwen en overleven was veel leuker geweest. Maar rl soap is makkelijker maken dan rl overleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil zeggen, ik had het wel leuker gevonden als er echte overlevers in hadden gezeten i.p.v. deze konkelaars en papzakken.
Je denkt toch niet echt dat ze gaat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:33 schreef chufi het volgende:
Nu moet ik het vertrek van Dre missen ....
Door een storing kunt u op dit moment mogelijk geen gebruik maken van uw dienst(en) van UPC. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Diensten: UPC Internet, UPC Telefonie, UPC Digitale TV, UPC Digitale Kabel-TV en Radio
Starttijd: 21 februari 2014 - 08:46
Verwachte eindtijd: 21 februari 2014 - 14:40
Die gaat niet, kijkcijfer kanon. Der zijn al meer rellen om haar heen dan alle andere bij elkaar. Ze is te goed voor de PRquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze gaat?
Ze wil ook helemaal niet, want ze geniet van al het drama en de aandacht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:56 schreef Speedball het volgende:
[..]
Die gaat niet, kijkcijfer kanon. Der zijn al meer rellen om haar heen dan alle andere bij elkaar. Ze is te goed voor de PR
Ze lijkt mij idd niet voor toerekeningsvatbaar hoor, echt een bizar figuurquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wil ook helemaal niet, want ze geniet van al het drama en de aandacht.
Lekker hèquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb een lekker broodje met heks'nkaas opOntdekt dankzij Deisyy.
Hmmm, ook lekker. Met mosterd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hè![]()
Ik had zelfgemaakte gehaktbal op brood
quote:inwoners@talpa.tv
verzondenquote:Beste bewoners,
Ik zou graag komen, maar aangezien jullie niks doen tegen diefstal en dieven,
durf ik het niet aan en vertrouw ik er niet op dat mijn spullen veilig zijn.
Groet,
Verontruste streamer
Je brengt me op een idee. Moet ik ook weer eens halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb een lekker broodje met heks'nkaas opOntdekt dankzij Deisyy.
Dat dacht ik dus ook, toen ik het bij de Jumbo in de aanbieding zag.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Moet ik ook weer eens halen.
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, toen ik het bij de Jumbo in de aanbieding zag.
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben ze die andere variant nu eens eindeljik, met tomaat en basilicum?
Mijn ballen zijn zo lekker, die hebben verder niets nodigquote:
Deisyy, ik weet niet of het aan mij ligt, maar dat klinkt best een beetje schunnig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn zo lekker, die hebben verder niets nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |