quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Zelf een kind nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werkhet is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.quote:
Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt misschien ook een ietwat andere functie.
Vin en tijn werken meer in de 'productie', iets afleveren voor een bepaalde datum en dan kan je niet eens tijdens het project op hele korte termijn wegblijven.
Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n bullshit
[..]
Ja dat is dus meestal het punt, het kan qua werk niet. Daarom moet de planning dat ook van te voren weten
Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.
Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
@Tijn, volgens mij mag dat niet eens, want dat is discriminatie.
klopt, ik ben consultantquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?
Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.
Dus ik kan op mijn kop gaan staan maar ik krijg de eerste 2 weken van augustus dus niet zolang ik nog 2 collega's heb met schoolgaande kinderen.
Mja dat is altijd zo inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werkhet is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
[..]
Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de hand
Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderen
Ik ga wel als de rest werkt
Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.
Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.
Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveelquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat is altijd zo inderdaad
[..]
Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijn
Oja dat is wel klotequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.
Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?
Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveel![]()
Daar ben ik dan 4 jaar langer voor naar school gegaan
Toen het over huizen kopen ging niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd heb
Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen het over huizen kopen ging niet?
Oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja.
Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".
Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die redenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.
Dat laatste is echt onzin, die dochter zit 8-10 weken thuis in de zomer manquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.
[..]
Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die reden
Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeldquote:
Zomerverlof moet ook niet lastig zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.
Volgens haar maar 6 weken. Dus dan zijn er nog 3 weken over en die zijn voor een andere collega met 2 kinderen 12 en 16. Daar wil ik dan nog wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste is echt onzin, die dochter zit 8-10 weken thuis in de zomer man
In Ierland verdiende ik erg leuk ja, 1,5x modaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeld.
Technische functies betalen goed, zeker als je HBO of hoger onderwijs hebt genoten en jezelf kunt verkopen.
quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeld.
Technische functies betalen goed, zeker als je HBO of hoger onderwijs hebt genoten en jezelf kunt verkopen.
Het moet gewoon in goed overleg gaan vind ik altijd en als jij al jaren naar een festival wil, dan moet dat gewoon kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens haar maar 6 weken. Dus dan zijn er nog 3 weken over en die zijn voor een andere collega met 2 kinderen 12 en 16. Daar wil ik dan nog wel rekening mee houden.
Festival waar ik heen wil is in Slovenië en duurt 5 dagen. Dus dat gaat hem met een paar dagen niet worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het moet gewoon in goed overleg gaan vind ik altijd en als jij al jaren naar een festival wil, dan moet dat gewoon kunnen.
Je kan ook niet per festival een paar dagen vrij krijgen in die periode?
Ga naar zijn of haar leidinggevendequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Festival waar ik heen wil is in Slovenië en duurt 5 dagen. Dus dat gaat hem met een paar dagen niet worden.
Goed overleg is dus met die ene collega niet mogelijk.labiele tering trol. Leidinggevende die geeft haar gelijk ook al liegt ze. Ze verdraaid je worden waar jij bij staat. Iedere keer weer.
Sowieso is mijn leidinggevende heel moeilijk met dat soort dingen. Ook met doktersafspraken.
Die van mij en mijn collega's is totaal ongeschikt als leidinggevende. Een van mijn collega's is een labiel kutwijf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga naar zijn of haar leidinggevende
Ik doel op de leidinggevende van jouw leidinggevende.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij en mijn collega's is totaal ongeschikt als leidinggevende. Een van mijn collega's is een labiel kutwijf.
Doktersafspraken mogen ze al helemaal niet moeilijk over doen, toch maar eens met HR over praten dan hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Festival waar ik heen wil is in Slovenië en duurt 5 dagen. Dus dat gaat hem met een paar dagen niet worden.
Goed overleg is dus met die ene collega niet mogelijk.labiele tering trol. Leidinggevende die geeft haar gelijk ook al liegt ze. Ze verdraaid je worden waar jij bij staat. Iedere keer weer.
Sowieso is mijn leidinggevende heel moeilijk met dat soort dingen. Ook met doktersafspraken.
Ik had dit jaar ruzie (inclusief het mij uitschelden in het bijzijn van een manager) met collega's die kinderen hebben mbt het zomerverlof. Zij dachten recht te hebben op zomerverlof omdat zij kinderen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het moet gewoon in goed overleg gaan vind ik altijd en als jij al jaren naar een festival wil, dan moet dat gewoon kunnen.
Je kan ook niet per festival een paar dagen vrij krijgen in die periode?
Serieus ja? Echt sneu dit ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kreeg nu dreigtelefoontjes en mails omdat ik hun vakantie voor dit jaar aan het verpesten was.
Oh die is wel oke en daar kan je mee praten. Maar omdat zij pas in haar functie zit is dat nog lastig om zulke dingen gelijk aan te kaarten. Zeker omdat zij ook weinig tijd heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doel op de leidinggevende van jouw leidinggevende.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doktersafspraken mogen ze al helemaal niet moeilijk over doen, toch maar eens met HR over praten dan hoor.
Serieus.quote:
Kan me dat niet voorstellen weet je dat... dat mensen zo bekrompen kunnen denken. Zal ook wel komen doordat ik voornamelijk werk met mensen zonder kinderen, iig de directe collega's. Daarbuiten hebben wij weinig te maken met andere collega's en hun vakanties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
Serieus.
Zelfs scheldpartijen en dreigementen in het bijzijn van een manager. Ik ben blijkbaar een egoïst (de minst zware belediging).
Hoezo briefje tekenen? Arts is arts, dat mag NOOIT geweigerd worden! Misschien maar eens lid worden van de vakbond en daar een belletje mee plegen als ik jou was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die is wel oke en daar kan je mee praten. Maar omdat zij pas in haar functie zit is dat nog lastig om zulke dingen gelijk aan te kaarten. Zeker omdat zij ook weinig tijd heeft.
[..]![]()
Daar is mijn leidinggevende zelfs al over aangesproken door de bedrijfsarts. En zelfs dat heeft geen effect, als hij vindt dat een doktersafspraak niet kan omdat het druk is en mensen vrij zijn dan tekent hij briefje gewoon niet.
Zo ver ging het bij mij nog niet, maar daar kwam het wel op neer inderdaad. Of ook een leuke buiten de vakanties is het goedkoper.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Serieus.
Zelfs scheldpartijen en dreigementen in het bijzijn van een manager. Ik ben blijkbaar een egoïst (de minst zware belediging).
Tering en dat zijn je collega's? Zal een fijne werksfeer zijn danquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Serieus.
Ik zou met zware tegenzin naar het werk komen wetende dat dat soort mensen er zouden werken ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering en dat zijn je collega's? Zal een fijne werksfeer zijn dan
Ik kreeg zelfs de vraag van een collega of ik de data van de Honkbalweek niet wilde verplaatsen zodat zij ook op verlof kon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo ver ging het bij mij nog niet, maar daar kwam het wel op neer inderdaad. Of ook een leuke buiten de vakanties is het goedkoper.WTF maakt dat nu weer uit, als je perse ergens heen wilt, festival, congres, whatever
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs de vraag van een collega of ik de data van de Honkbalweek niet wilde verplaatsen zodat zij ook op verlof kon.
Ik lach er nu om als zij er over beginnen. Want ik heb mijn verlof gekregen. Geheel volgens de geldende regels.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou met zware tegenzin naar het werk komen wetende dat dat soort mensen er zouden werken ...
Vreemde wereld waar jij in zit... Kijk ik snap wel dat mensen met kinderen gebonden zijn aan de schoolvakanties, dat wisten ze al VOORDAT ze aan die koters begonnen... hoeven de anderen er nog geen last van te krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lach er nu om als zij er over beginnen. Want ik heb mijn verlof gekregen. Geheel volgens de geldende regels.
Voor een simpele tandarts afspraak ga ik geen stampij maken, maar andere dingen wel. Ik loop bij een psycholoog en als hij daarvoor weigert heeft hij wel een probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo briefje tekenen? Arts is arts, dat mag NOOIT geweigerd worden! Misschien maar eens lid worden van de vakbond en daar een belletje mee plegen als ik jou was.
Vraag haar dan de schoolvakanties te verplaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs de vraag van een collega of ik de data van de Honkbalweek niet wilde verplaatsen zodat zij ook op verlof kon.
De werksfeer is nu wat minder ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering en dat zijn je collega's? Zal een fijne werksfeer zijn dan
Gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag haar dan de schoolvakanties te verplaatsen
Vraagje is ze zwakbegaafd of heeft ze geen inlevingsvermogen? Of beide?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De werksfeer is nu wat minder ja.
Eén begrijpt nog steeds niet dat anderen ook wel een gebonden kunnen zijn aan data zonder het hebben van kinderen.
Pff beetje een vakantie plannen tijdens jouw honkbalweek. Dat kan toch niet. Wat denkt ze wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedaan.
Dat zag ik dan verkeerd.
Sommige mensen vinden kinderen gewoon boven alles staan. Onder het mom van: "Dat kun je afzeggen, mijn kinderen kan ik niet afzeggen".quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraagje is ze zwakbegaafd of heeft ze geen inlevingsvermogen? Of beide?
Dat moet zijn leidinggevende toch ook wel merken? Of klagen jullie nooit over hem?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een simpele tandarts afspraak ga ik geen stampij maken, maar andere dingen wel. Ik loop bij een psycholoog en als hij daarvoor weigert heeft hij wel een probleem.
Maar goed mijn leidinggevende heeft nog meer inlevingsvermogen dan ik, en dat zeg ik als iemand met autisme.hij snapt niet dat iemand ziek is en naar de dokter moet. Collega van mij heeft vorig jaar een tumor laten verwijderen en daar nu nog steeds klachten van en dat snapt hij dus niet. Geen enkel begrip voor zijn situatie. Dus ook voor controle afspraken iedere keer dat gezeik.
Vanwege de schoolvakanties, ik snap het wel. Keur het gedrag alleen ten zeerste af. Je kan je collega toch niet uitfoeteren omdat diegene ook vrij wil.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden kinderen gewoon boven alles staan. Onder het mom van: "Dat kun je afzeggen, mijn kinderen kan ik niet afzeggen".
Inderdaad, ik ben in de zomer vaak reisleider, 3x raden welke periode het drukste is en ze dus willen dat ik ook mee draai (ik kan nooit een heel seizoen)...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De werksfeer is nu wat minder ja.
Eén begrijpt nog steeds niet dat anderen ook wel een gebonden kunnen zijn aan data zonder het hebben van kinderen.
Ja en? Moet ik dan last hebben van jouw voortplantingsdrang? Echt mensen die zulke argumenten gebruikenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden kinderen gewoon boven alles staan. Onder het mom van: "Dat kun je afzeggen, mijn kinderen kan ik niet afzeggen".
Haha, mooi he, dat inlevingsgevoel van andere mensen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedaan.
Dat zag ik dan verkeerd.
moet je eens opletten hoe je die kan afzeggenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
In het bijzijn van onze manager vroeg ik waarom haar probleem mijn probleem zou moeten zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemde wereld waar jij in zit... Kijk ik snap wel dat mensen met kinderen gebonden zijn aan de schoolvakanties, dat wisten ze al VOORDAT ze aan die koters begonnen... hoeven de anderen er nog geen last van te krijgen.
Maar dat zijn ook altijd mensen die 3 volle weken op vakantie willen of zo, wat ik sowieso niet snap. Vind 2 weken ruim genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwege de schoolvakanties, ik snap het wel. Keur het gedrag alleen ten zeerste af. Je kan je collega toch niet uitfoeteren omdat diegene ook vrij wil.
Wel fijn zo'n managerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het bijzijn van onze manager vroeg ik waarom haar probleem mijn probleem zou moeten zijn.
Haar antwoord: Ik heb kinderen dus ik heb recht op vakantie tijdens het hoogseizoen.
Mijn manager: Ik heb nog nooit zo'n egoïstische trut meegemaakt.
Ik. [enkele seconden stilte]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In het bijzijn van onze manager vroeg ik waarom haar probleem mijn probleem zou moeten zijn.
Haar antwoord: Ik heb kinderen dus ik heb recht op vakantie tijdens het hoogseizoen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook lastig. Maar je bent er wel zelf aan begonnen. Kwestie van eigen verantwoordelijkheid en het geeft inderdaad nul recht om je directe collega voor stront uit te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwege de schoolvakanties, ik snap het wel. Keur het gedrag alleen ten zeerste af. Je kan je collega toch niet uitfoeteren omdat diegene ook vrij wil.
Ja, dat heeft in het verleden niet geholpen, hij heeft 7 jaar geleden een cursus leiding geven moeten doen omdat het fout was gelopen. En dat heeft niet geholpen. PZ doet er niets aan, of gaat 1 keer een gesprek aan en dan is het klaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet zijn leidinggevende toch ook wel merken? Of klagen jullie nooit over hem?
En terrecht van je manager ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker 3 weken op de camping hutjemutje met andere Nederlanders natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:
Maar dat zijn ook altijd mensen die 3 volle weken op vakantie willen of zo, wat ik sowieso niet snap. Vind 2 weken ruim genoeg.
Ik heb geen voortplantingsgedrag tijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Moet ik dan last hebben van jouw voortplantingsdrang? Echt mensen die zulke argumenten gebruikenlaat ik het zo zeggen de wereld zou een stuk beter zijn zonder zulke mensen
Dan wil ik wel weten welke manier jij bedoelt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet je eens opletten hoe je die kan afzeggen
Dat weet ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen voortplantingsgedrag tijn.
Ik ben het met je eens hoor, ik gaf alleen een voorbeeld. Het zijn vaak wel inhoudsloze argumenten.
Dan zou ik toch eens andere stappen overwegen, dit is toch geen werken zo?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat heeft in het verleden niet geholpen, hij heeft 7 jaar geleden een cursus leiding geven moeten doen omdat het fout was gelopen. En dat heeft niet geholpen. PZ doet er niets aan, of gaat 1 keer een gesprek aan en dan is het klaar.
Ja, met dat wijf en die kutkoters welke je elk weekend ook al moet vermakenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En terrecht van je manager ...
[..]
Lekker 3 weken op de camping hutjemutje met andere Nederlanders natuurlijk
Touw, boom. Wat je met een hond kan doen, kan je ook met een kind, familie, vrienden, vakantie korter maken, etc, etc. Niet op vakantie gaan, weet je hoeveel dat bespaart!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik wel weten welke manier jij bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Chill, wanneer ga je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Woei, toch naar de motorbeursGratiesj kaartje
Post-natale abortus is the way to go!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Touw, boom. Wat je met een hond kan doen, kan je ook met een kind, familie, vrienden, vakantie korter maken, etc, etc. Niet op vakantie gaan, weet je hoeveel dat bespaart!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar als ik dit zo hoor blijf ik denk ik toch maar thuis.Wat trek je aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Niks. Ik kreeg het advies mezelf te zijn.quote:
Nee, maar als er van hogerhand niets aan gedaan wordt, rest er nog maar een optie, aanpassen het slikken of oprotten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens andere stappen overwegen, dit is toch geen werken zo?
Dus je gaat naaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks. Ik kreeg het advies mezelf te zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar als ik dit zo hoor blijf ik denk ik toch maar thuis.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet. Misschien morgen, ik wil eigenlijk niet op zaterdag of zondag want drukquote:![]()
Hij is bot. Maar wel eerlijk.quote:
Nee hoor, vakbonden zijn best machtigquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar als er van hogerhand niets aan gedaan wordt, rest er nog maar een optie, aanpassen het slikken of oprotten.
Op zo'n iemand kan je wel bouwenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is bot. Maar wel eerlijk.
Dat mag ik wel.
Nat geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks. Ik kreeg het advies mezelf te zijn.
Dit. Helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet wat je hebt aan zo iemand ja, wel zo fijn en hij klinkt iig onpartijdig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zo'n iemand kan je wel bouwen
Zeker. Verkloot ik het dan hoor ik dat meteen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op zo'n iemand kan je wel bouwen
Beter toch, leer je meer van dan wanneer iemand niks zegt...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker. Verkloot ik het dan hoor ik dat meteen.
Maar als ik gelijk heb dan ook.
quote:
Hard gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb m'n netste jeans schoon uit de was en daarop een wit blousje en een zwart vestje of blazer. Daaronder zwarte, nette schoenen. Verder niet teveel poespas. Een ketting, beetje make-up en m'n haar netjes.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet wat je hebt aan zo iemand ja, wel zo fijn en hij klinkt iig onpartijdig.
En dan een totaal verpeste werksfeer hebben? Het is niets voor niets dat de meeste van mijn collega's er nu zo'n 5 jaar werken en dat er maar 1 is die er langer werkt. Hij werkt er al 20 jaar en heeft zo veel kennis en ervaring dat het bedrijf altijd zijn kant zal kiezen en jij genoodzaakt bent te vertrekken als je er zaak van gaat maken. Wellicht maken ze hem niet meer een direct leidinggevende mocht hij het te bont maken maar verder zal er weinig veranderen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, vakbonden zijn best machtig
Waarop ga je solliciteren?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb m'n netste jeans schoon uit de was en daarop een wit blousje en een zwart vestje of blazer. Daaronder zwarte, nette schoenen. Verder niet teveel poespas. Een ketting, beetje make-up en m'n haar netjes.
Onder druk van een vakbond kunnen ze niet snel zulke dingen doen. En die verpeste werksfeer is er al als ik tussen de regels door lees.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan een totaal verpeste werksfeer hebben? Het is niets voor niets dat de meeste van mijn collega's er nu zo'n 5 jaar werken en dat er maar 1 is die er langer werkt. Hij werkt er al 20 jaar en heeft zo veel kennis en ervaring dat het bedrijf altijd zijn kant zal kiezen en jij genoodzaakt bent te vertrekken als je er zaak van gaat maken. Wellicht maken ze hem niet meer een direct leidinggevende mocht hij het te bont maken maar verder zal er weinig veranderen.
Zou je niet een pantalon aandoen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter toch, leer je meer van dan wanneer iemand niks zegt...
Jij wel.quote:
Verkoopmedewerker bij de Lidl.quote:
Habe ich nicht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou je niet een pantalon aandoen?
Ik ben heel potentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Verkoopmedewerker bij de Lidl.
[..]
Habe ich nicht.En ik denk ook niet dat het nodig is, voor deze functie.
Ja, over het algemeen heb ik weinig problemen met mijn leidinggevende. Maar een paar andere niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder druk van een vakbond kunnen ze niet snel zulke dingen doen. En die verpeste werksfeer is er al als ik tussen de regels door lees.
Trustequote:
Achter de kassa? Of vakkenvullen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Verkoopmedewerker bij de Lidl.
Allround stond er in de vacature. Maar uit ervaring weet ik dat het nog anders uit kan pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Achter de kassa? Of vakkenvullen?
Oh, de rest is wel netjes genoeg denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
Habe ich nicht.En ik denk ook niet dat het nodig is, voor deze functie.
En anders ga ik heel snel zitten, dan zien ze m'n broek niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, de rest is wel netjes genoeg denk ik.
Hopelijk wordt het meer dan alleen vakkenvullen danquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Allround stond er in de vacature. Maar uit ervaring weet ik dat het nog anders uit kan pakken.
Schijnt wel veel sjouwwerk te zijn bij de Lidl. Maar ik hou daar wel van. Ik ben graag fysiek bezig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het meer dan alleen vakkenvullen dan
Hele dozen in de schappen pleurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Schijnt wel veel sjouwwerk te zijn bij de Lidl. Maar ik hou daar wel van. Ik ben graag fysiek bezig.
Kassa vind ik minder leuk.
In de plateaufase nu.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Schijnt wel veel sjouwwerk te zijn bij de Lidl. Maar ik hou daar wel van. Ik ben graag fysiek bezig.
Kassa vind ik minder leuk.
Ik werk me graag in het zweet, met rode wangetjes en veel gehijg.quote:
Mooie dag dus om op de bank de OS te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
50%-70% kans op regen aankomende zaterdag
Was het maar zo een feestquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooie dag dus om op de bank de OS te kijken.
Echt? Kakquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Waarom is dat erg?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Was ik jou collega maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werk me graag in het zweet, met rode wangetjes en veel gehijg.
En gehurkt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik werk me graag in het zweet, met rode wangetjes en veel gehijg.
Je moet iets buiten doen ?quote:
O, cool! Waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was ik jou collega maar![]()
.
Ik heb dinsdag ook een sollicitatie gesprek.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Echt? KakIk had zin om motor te gaan rijden
Wilde met de motor eropuit.quote:
Bij het bedrijf waar ik al werkquote:
Ik ga niet voor m'n lol in de regen rijdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wilde met de motor eropuit.
Denk dat ik het gewoon doe, bleef tijdens de lessen ook droog onder het pak, laat ik mijn mobiel wel thuis of stop die in zo een plastic zakje.
Ah ja, dan zou ik toch maar de auto nemen. Of een waterdicht pak aan doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nee gelukkig niet, wilde met de motor naar de verjaardagen van mijn neefje en nichtje.
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga niet voor m'n lol in de regen rijden
Ik heb een pak met een regenmembraan eronder, werkt goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja, dan zou ik toch maar de auto nemen. Of een waterdicht pak aan doen.
Gewoon doen danquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Ik ook niet maar ja, het is wel vet lang geleden ondertussen.
[..]
Ik heb een pak met een regenmembraan eronder, werkt goed.
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinnerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha
Ik ook niet maar ja, het is wel vet lang geleden ondertussen.
[..]
Ik heb een pak met een regenmembraan eronder, werkt goed.
Je was laatst nog gaan rijden toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren
Dus een betere functie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik al werk, voor de functie voorwerker/ploegleider of zoals het bij ons heet multi operator
.
Hmm oja, in januari ergensquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was laatst nog gaan rijden toch?
Jups, 1 stapje hogerquote:
Tsja Januari is ook lente tegenwoordig, dus waarom nietquote:
Ik zat afgelopen zondag met een biertje op het balkonquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja Januari is ook lente tegenwoordig, dus waarom niet.
Het is dat ik mijn balkon opnieuw catproof moet maken, anders had ik de balkondeur ook al een aantal maal opengezetquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zondag met een biertje op het balkon
Beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen zondag met een biertje op het balkon
Ja daar heb ik (nog) geen last vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn balkon opnieuw catproof moet maken, anders had ik de balkondeur ook al een aantal maal opengezet.
Echt wel, super chill. Uit de wind, in de zonquote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jups, 1 stapje hoger. Dank je. Jij ook
!
Dat moet je hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
Echt wel, super chill. Uit de wind, in de zon
Gaat dat wel komen ja ? Het is wel cool 2 van die beestjes die om aandacht vragenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb ik (nog) geen last van
Ik gun het jou zelfs meer dan mezelfquote:
Nee heb geen planten buiten. Weet ook niet of ik dat wel ga doen, die binnen vind ik wel genoegquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat moet je hebben
Heb je ook iets van plantjes erop? Hm ik moet echt een keer komen kijken.
Hm ben je zaterdag thuis?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Nee heb geen planten buiten. Weet ook niet of ik dat wel ga doen, die binnen vind ik wel genoeg![]()
Is goed man, je bent welkom
Ik zou graag 2 katten willen, maar eerst een andere prioriteitquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gaat dat wel komen ja ? Het is wel cool 2 van die beestjes die om aandacht vragen.
Dat is lief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gun het jou zelfs meer dan mezelf, ik zit goed waar ik nu zit, dus het hoeft niet, maar het zou wel leuk zijn
. Van de 6 andere zie ik er ook eigenlijk maar 1 als concurrent
.
Die bromt en spint ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou graag 2 katten willen, maar eerst een andere prioriteit
In de buurt zegt ie danquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ben je zaterdag thuis?
Ik ben in de namiddag in Utrecht, is wel redelijk in de buurt.
Een vriendin ? Dan zou ik toch gewoon die katten nemenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou graag 2 katten willen, maar eerst een andere prioriteit
Hm dan maar een ander keertje want ik heb er ook 2quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de buurt zegt ie dan
Ligt eraan wanneer, heb wel een verjaardag.
Koop een schaalmodelletje erbijquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact. Ik ga er alleen niet mee op de bank liggen knuffelen of spelen
Ik ga een nieuwe telefoon uitzoeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het hele weekend genoeg opties, maar ik ga lekker niks doen denk ik
Dat is het zeker. Jammer dat we dan tegenwoordig moeten solliciteren ipv gevraagd wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is lief.Ik gun het jou net zo hard hoor.
Het is fijn om af en toe te kunnen doorgroeien naar een hogere positie.
Dat is geen prioriteit en dat zou het ook nooit moeten zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een vriendin ? Dan zou ik toch gewoon die katten nemen.
Lijkt me een betere optiequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dan maar een ander keertje want ik heb er ook 2
iPhonequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe telefoon uitzoeken.
Dat hoor ik steeds vaker inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Jammer dat we dan tegenwoordig moeten solliciteren ipv gevraagd worden, maarja dat staat in de policy ofzo.
Dat zou toch enigszins verontrustend zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact. Ik ga er alleen niet mee op de bank liggen knuffelen of spelen
Bijna goed, de serpent moet een mannetje opeten.quote:
De 5s lijkt me heel mooi, maar die ligt helaas buiten budget. Ik denk zelf dat het een HTC One Mini wordt.quote:
Ik heb een Transformer van mijn autoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo geobsedeerd ben ik ook weer niet
HTCquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
De 5s lijkt me heel mooi, maar die ligt helaas buiten budget. Ik denk zelf dat het een HTC One Mini wordt.
Dat en dan moet ik eerst een schans bouwen en dat zou een beetje zonde zijn van die autoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou toch enigszins verontrustend zijn.
Hahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat en dan moet ik eerst een schans bouwen en dat zou een beetje zonde zijn van die auto
De One wordt de hemel in geprezen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HTCniet meer de kwaliteit die het ooit geweest is.
Mijn voorwerker is nog gevraagd, paar jaar geleden, maar ik moet nu ineens solliciteren naar dezelfde functiequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds vaker inderdaad.
5c misschien ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
De 5s lijkt me heel mooi, maar die ligt helaas buiten budget. Ik denk zelf dat het een HTC One Mini wordt.
Kan je 'm gelijk de rotklusjes geven, dat zal 'm lerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn voorwerker is nog gevraagd, paar jaar geleden, maar ik moet nu ineens solliciteren naar dezelfde functie.
Maar ik blijf erbij dat er maar 2 van de 6 op het moment geschikt zijn, dus 50% kans, gun het die andere wel, als hij het niet word dan word ik waarschijnlijk zijn "baas".
Die vind ik dan weer minder. En ook net te duur. Misschien bij m'n volgende abonnement een iPhone. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook meer inkomen.quote:
Nieuw jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
De One wordt de hemel in geprezen hoor.
Ik zou er wel een goede assistent en vervanger aan hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je 'm gelijk de rotklusjes geven, dat zal 'm leren
Je bent toch geen hipster?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer minder. En ook net te duur. Misschien bij m'n volgende abonnement een iPhone. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook meer inkomen.
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer minder. En ook net te duur. Misschien bij m'n volgende abonnement een iPhone. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook meer inkomen.
Een vriend van mij heeft er al een jaar een. Tot nu toe geen klachten, hij vindt het nog steeds een geweldig ding.quote:
Ik vond iPhone eerst helemaal niets, maar de 5s is echt heel tof. Dus wie weet wat ze over twee jaar voor me hebben.quote:
iPhone rules !quote:
Thanks.quote:
Ik wil ook weer student zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
Dan ben ik waarschijnlijk wel weer student, maar hopelijk met een redelijke bijbaan.
Wat gaat ze nu weer verkopen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Maandag komt Samsung weer met een reeks nieuwe producten, dat is echt niet goed voor mijn wensenlijstje/bankrekening
Ik heb sinds december een tv van samsung, meer hoef ik ook niet van hunquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Maandag komt Samsung weer met een reeks nieuwe producten, dat is echt niet goed voor mijn wensenlijstje/bankrekening
In maart twee open dagen bezoeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook weer student zijn. Avondstudie ofzo, hopelijk ooit via mijn werk.
Wat ga je kijken ? Ik zou graag automatisering leren of electrotechniek. Of iets waarmee ik nog hogerop kan, processengineer ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
In maart twee open dagen bezoeken.In september ga ik weer beginnen, ik heb er zin in!
Sowieso de S5, 2e generatie Smartwacht de rest weet ik niet.quote:
Ding is toch praktisch hetzelfde als de 1e? Tja allemaal iets sneller en mooier....quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond iPhone eerst helemaal niets, maar de 5s is echt heel tof. Dus wie weet wat ze over twee jaar voor me hebben.
Heb tv en 2 telefoons, binnenkort ook een tablet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb sinds december een tv van samsung, meer hoef ik ook niet van hun.
Echt? Damn gaat rapquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso de S5, 2e generatie Smartwacht de rest weet ik niet.
Doe mij maar Applequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb tv en 2 telefoons, binnenkort ook een tablet.
Die 2e generatie horloge is ook snel hoor, maar die 1e is gewoon heel erg beperkt (heb em in mn handen gehad). De S5 is redelijk volgens schema, elk voorjaar een nieuwe. Zal in maart/april in de winkels liggen. Had mn S4 ook met carnaval vorig jaar, dat was de eerste dag van uitleveringen.quote:
Nah, MacBook Air ja, maar voor telefoon/tablet zeker niet. Teveel betalen en krijgt er te weinig voor terug.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij maar Apple. Op die tv (momenteel) na dan
.
Hm S5 he, wat doet een S4 2e hands op dit moment?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 2e generatie horloge is ook snel hoor, maar die 1e is gewoon heel erg beperkt (heb em in mn handen gehad). De S5 is redelijk volgens schema, elk voorjaar een nieuwe. Zal in maart/april in de winkels liggen. Had mn S4 ook met carnaval vorig jaar, dat was de eerste dag van uitleveringen.
Oneensquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, MacBook Air ja, maar voor telefoon/tablet zeker niet. Teveel betalen en krijgt er te weinig voor terug.
Geen idee, afgelopen zomer voor een S3 nog 350 euro betaald volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm S5 he, wat doet een S4 2e hands op dit moment?
Heb overal mee gewerkt, denk dat ik de vergelijking wel kan makenquote:
Ja dat bedoel ik, tijd gaat rapquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 2e generatie horloge is ook snel hoor, maar die 1e is gewoon heel erg beperkt (heb em in mn handen gehad). De S5 is redelijk volgens schema, elk voorjaar een nieuwe. Zal in maart/april in de winkels liggen. Had mn S4 ook met carnaval vorig jaar, dat was de eerste dag van uitleveringen.
Denk dat ik wel de 5 ga halen dan, ben niet helemaal te spreken over de 4. Toch wel wat kleine problemen af en toe, van die rare hickups en dat had ik met mijn 2 dus nooit. Ook dat de webbrowser hangt in FOK! en ik dus geforceerd chrome moet gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, afgelopen zomer voor een S3 nog 350 euro betaald volgens mij.
Gadget gek hierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, tijd gaat rap
Zo'n smartwatch gaat me een beetje te ver
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb overal mee gewerkt, denk dat ik de vergelijking wel kan maken
Ik ga kijken naar Bos- en Natuurbeheer en Kust- en Zeemanagement.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ga je kijken ? Ik zou graag automatisering leren of electrotechniek. Of iets waarmee ik nog hogerop kan, processengineer ofzo.
Gebruik jij de Fok! app? Die vind ik echt waardeloosquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk dat ik wel de 5 ga halen dan, ben niet helemaal te spreken over de 4. Toch wel wat kleine problemen af en toe, van die rare hickups en dat had ik met mijn 2 dus nooit. Ook dat de webbrowser hangt in FOK! en ik dus geforceerd chrome moet gebruiken.
iPhone, iPad, MBP en thunderbolt scherm hierquote:
Ik vond hem vooral heel erg mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ding is toch praktisch hetzelfde als de 1e? Tja allemaal iets sneller en mooier....
Ah dat klinkt ook interessantquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga kijken naar Bos- en Natuurbeheer en Kust- en Zeemanagement.
Nee, geen FOK! ap, ik gebruik de built-in browser alleen die hangt dus steeds.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebruik jij de Fok! app? Die vind ik echt waardeloos![]()
Het moederbord was wat mis mee bij mij, maar die is in 5 dagen gerepareerd. Dus dat vond ik netjes. Verder geen problemen, zelfs de accu gaat nog geweldig lang mee.
Gehad, iP4, MBP, MBA, iPad2, Gal S2, S4, Gal Tab, Samsung ChromeBook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
iPhone, iPad, MBP en thunderbolt scherm hier. Ow en een ATV
.
Ik ben een natuurliefhebber. En de balans vinden tussen menselijke behoeften en het behouden van natuurgebieden lijkt me wel een mooie uitdaging.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dat klinkt ook interessant. Het is dat ik deze weg in ben geslagen, maar dat had me anders ook wel wat geleken
.
Root jij ze ook?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad, iP4, MBP, MBA, iPad2, Gal S2, S4, Gal Tab, Samsung ChromeBook.
En alleen de MBP en A vond ik fijner dan de Samsung producten. Bediening, mogelijkheden, opties, service! Alles ervaarde ik als beter.
oh joh, die build in browser gebruik ik nooit. Heb alles gesynchroneerd tussen mn apparaten en gebruik dus chrome.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, geen FOK! ap, ik gebruik de built-in browser alleen die hangt dus steeds.
Accu gaat langer mee ja en hij laadt ook heel snel op, zeker wel fijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan meer in zee ziequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een natuurliefhebber. En de balans vinden tussen menselijke behoeften en het behouden van natuurgebieden lijkt me wel een mooie uitdaging.Ik twijfel alleen nog tussen land en zee. Ik vind het allebei heel erg tof.
Nee, hoewel dat bij Samsung gewoon mag.quote:
Ik dus niet en opzich ook geen behoefte aan, ik gebruik op de pc namelijk firefox.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh joh, die build in browser gebruik ik nooit. Heb alles gesynchroneerd tussen mn apparaten en gebruik dus chrome.
Uhu, ik vind dat samsung er erg veel rommel naast levert wat ik niet wil gebruiken. Deinstalleren kan alleen niet. :/quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hoewel dat bij Samsung gewoon mag.
Doe maar niet voor de zee dan, want dan worden we vijandenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een natuurliefhebber. En de balans vinden tussen menselijke behoeften en het behouden van natuurgebieden lijkt me wel een mooie uitdaging.Ik twijfel alleen nog tussen land en zee. Ik vind het allebei heel erg tof.
Sony heeft daar ook een handje van..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik vind dat samsung er erg veel rommel naast levert wat ik niet wil gebruiken. Deinstalleren kan alleen niet. :/
FF is toch ook op Android?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dus niet en opzich ook geen behoefte aan, ik gebruik op de pc namelijk firefox.
Je kan het uitschakelen in de applicatie lijstquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik vind dat samsung er erg veel rommel naast levert wat ik niet wil gebruiken. Deinstalleren kan alleen niet. :/
Geen idee, ik heb geen behoefte om accounts te syncen.quote:
Ja mja ik wil het eraf hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef PeuRac het volgende:
Je kan het uitschakelen in de applicatie lijst![]()
En swypen is wel geniaal anders
Je kan het rooten, Google heeft een speciale kale android versie voor de S4.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen behoefte om accounts te syncen.
[..]
Ja mja ik wil het eraf hebben.
Ja, dat rooten weet ik alleen dan moet ik weer opnieuw beginnen. Ik heb liever de mogelijkheid dat ik die zinloze apps eraf kan gooien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan het rooten, Google heeft een speciale kale android versie voor de S4.
De S5 gaat dezelfde apps hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat rooten weet ik alleen dan moet ik weer opnieuw beginnen. Ik heb liever de mogelijkheid dat ik die zinloze apps eraf kan gooien.
Denk wel dat ik de 5 haal, ligt eraan wat mijn 4 gaat doen qua opbrengst. Die heb ik nog niet zo lang namelijk.
Hm ja dan root ik hem wel als ik hem uit het doosje haal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De S5 gaat dezelfde apps hebben
De opties welke Samsung in de software bouwt vind ik over het algemeen wel prettig. Voegt wel wat toe, de rest schakel ik uit.
In je bips?quote:
Dan zou ik wel eventjes wachten tot er stabiele roots zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja dan root ik hem wel als ik hem uit het doosje haal.
[..]
In je bips?
In jouw bipsquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja dan root ik hem wel als ik hem uit het doosje haal.
[..]
In je bips?
Lange wachttijd is langquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Dan zou ik wel eventjes wachten tot er stabiele roots zijn
Of nog beter, wacht tot google een kale versie uitbrengt![]()
De jouwe?quote:
De vorige keer kwam die na 3 maanden of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lange wachttijd is lang
[..]
De jouwe?
Gaat zelden op bij mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen.....altijd naar het uiterlijk kijken en niet naar het innerlijk
Dat is wel waar. Maar er liggen ook mogelijkheden in het buitenland. Waarom hier blijven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan meer in zee zie, nederland is watermanagement
. Be a part of it
.
Ik zie wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe maar niet voor de zee dan, want dan worden we vijanden![]()
De kiters worden overal weggejaagd 'want boehoehoe de vogeltjes![]()
' terwijl scheepvaart en pleziervaart vrolijk door mogen varen
Volgens de kiters ook niet. Maar volgens de vogelknuffelaars welquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie wel.Volgens mij zijn kiters niet zo schadelijk voor vogels als schepen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Had ik niet gedacht. In veel situaties vissen natuurliefhebbers toch naast het net.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens de kiters ook niet. Maar volgens de vogelknuffelaars welEn dat is een hele grote en machtige groep
Tja omdat ze het meestal moeten opnemen tegen de industie, die nog een veel grotere groep is, met veel meer geld natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht. In veel situaties vissen natuurliefhebbers toch naast het net.
Awww.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja omdat ze het meestal moeten opnemen tegen de industie, die nog een veel grotere groep is, met veel meer geld natuurlijk
Maar de kiters staan nog een paar treedjes lager![]()
Net iemand die gepest wordt, die een nog kleiner iemand zoekt om ook te kunnen pesten
Dan zorg ik maar dat ik je geen reden geefquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww.Ik zou je alleen pesten als ik een goede reden heb.
Kapoet plaatjequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Fera het volgende:
Ik ga pitten. Internet is traag als dikke stront.
Trusten.![]()
Als jouw anus er zo uit ziet, zou ik er toch maar wat minder lompe dingen in en uit duwen. Of een dokter raadplegen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw anus er zo uit ziet, zou ik er toch maar wat minder lompe dingen in en uit duwen. Of een dokter raadplegen.
De mond is ook een kringspier hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jouw anus er zo uit ziet, zou ik er toch maar wat minder lompe dingen in en uit duwen. Of een dokter raadplegen.
Oke, net aambeien danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tja in principe wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mond is ook een kringspier he
No-way dat hij die bedoeldequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mond is ook een kringspier he
Ook dan is een dokter best raadzaamquote:
Gewoon harder dingen erin douwen dan dat je ze eruit kan persenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No-way dat hij die bedoelde
[..]
Ook dan is een dokter best raadzaam
Gadverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon harder dingen erin douwen dan dat je ze eruit kan persen
Nee, viesterd!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Topic is dood. Iedereen met een spiegeltje voor z'n anus?
Nee, ben op aan het gaan in House of Cardsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Topic is dood. Iedereen met een spiegeltje voor z'n anus?
Juist met watermanagement kun je in het buitenland aan de slagquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat zelden op bij mij.
[..]
Dat is wel waar. Maar er liggen ook mogelijkheden in het buitenland. Waarom hier blijven?
.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, viesterd!!
Druk aan het appen, scharrel werkt alleen niet echt mee
Echt he!!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:36 schreef minkuukel het volgende:
![]()
![]()
Bijna weekend![]()
Nog een klein rukkie
Goedemorgen dame en heer.quote:
Heb al een pot voor me staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
What happened?
[..]
Goeiemorgen.... thee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |