abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136947408

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

quote:
Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?

Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof

Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB

Rood - check
Krullen - check
Tieten - check
Bier - check

Perfecte chick dit O+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136947493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werk :X het is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Zelf een kind nemen. :+
pi_136947578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zelf een kind nemen. :+
Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136947592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je hebt misschien ook een ietwat andere functie. :)
Vin en tijn werken meer in de 'productie', iets afleveren voor een bepaalde datum en dan kan je niet eens tijdens het project op hele korte termijn wegblijven. :)
Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo'n bullshit :')

[..]

Ja dat is dus meestal het punt, het kan qua werk niet. Daarom moet de planning dat ook van te voren weten :P
Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de hand :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_136947631
@Tijn, volgens mij mag dat niet eens, want dat is discriminatie.
pi_136947742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:

Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?
pi_136947795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.
Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderen :r

Ik ga wel als de rest werkt _O-
pi_136947891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
@Tijn, volgens mij mag dat niet eens, want dat is discriminatie.
Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.

Dus ik kan op mijn kop gaan staan maar ik krijg de eerste 2 weken van augustus dus niet zolang ik nog 2 collega's heb met schoolgaande kinderen.
14 SHADES OF GREY
pi_136947935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?
klopt, ik ben consultant :)
pi_136948037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.

Dus ik kan op mijn kop gaan staan maar ik krijg de eerste 2 weken van augustus dus niet zolang ik nog 2 collega's heb met schoolgaande kinderen.
Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.
pi_136948074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werk :X het is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Mja dat is altijd zo inderdaad -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

[..]

Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de hand :D
Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijn :P
pi_136948087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderen :r

Ik ga wel als de rest werkt _O-
Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.
14 SHADES OF GREY
pi_136948201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.
Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?
14 SHADES OF GREY
pi_136948242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.
Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136948283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mja dat is altijd zo inderdaad -O-

[..]

Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijn :P
Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveel :o

Daar ben ik dan 4 jaar langer voor naar school gegaan ;(
pi_136948318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.
Oja dat is wel klote ;(
pi_136948322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?
Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.
pi_136948376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveel :o

Daar ben ik dan 4 jaar langer voor naar school gegaan ;(
Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd heb :P
pi_136948506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd heb :P
Toen het over huizen kopen ging niet?
pi_136948624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Toen het over huizen kopen ging niet?
Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja. :)
pi_136948780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja. :)
Oh ja, dat was het :Y)
pi_136948826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".
Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.
Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die reden
14 SHADES OF GREY
pi_136949107
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.

[..]

Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die reden
Dat laatste is echt onzin, die dochter zit 8-10 weken thuis in de zomer man :')
pi_136949147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeld :D.
Technische functies betalen goed, zeker als je HBO of hoger onderwijs hebt genoten en jezelf kunt verkopen.
pi_136949184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zomerverlof moet ook niet lastig zijn.

Er is geen enkele CAO waarin staat dat werknemers met kinderen voorrang hebben op verlof tov werknemers zonder kinderen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136949336
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat laatste is echt onzin, die dochter zit 8-10 weken thuis in de zomer man :')
Volgens haar maar 6 weken. Dus dan zijn er nog 3 weken over en die zijn voor een andere collega met 2 kinderen 12 en 16. Daar wil ik dan nog wel rekening mee houden.
14 SHADES OF GREY
pi_136949370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeld :D.
Technische functies betalen goed, zeker als je HBO of hoger onderwijs hebt genoten en jezelf kunt verkopen.
In Ierland verdiende ik erg leuk ja, 1,5x modaal.

Helaas hier in Nederland wat minder.
pi_136949378
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook :@
pi_136949434
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens haar maar 6 weken. Dus dan zijn er nog 3 weken over en die zijn voor een andere collega met 2 kinderen 12 en 16. Daar wil ik dan nog wel rekening mee houden.
Het moet gewoon in goed overleg gaan vind ik altijd en als jij al jaren naar een festival wil, dan moet dat gewoon kunnen.

Je kan ook niet per festival een paar dagen vrij krijgen in die periode?
pi_136949721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Het moet gewoon in goed overleg gaan vind ik altijd en als jij al jaren naar een festival wil, dan moet dat gewoon kunnen.

Festival waar ik heen wil is in Slovenië en duurt 5 dagen. Dus dat gaat hem met een paar dagen niet worden.

Goed overleg is dus met die ene collega niet mogelijk. :') labiele tering trol. Leidinggevende die geeft haar gelijk ook al liegt ze. Ze verdraaid je worden waar jij bij staat. Iedere keer weer.

Sowieso is mijn leidinggevende heel moeilijk met dat soort dingen. Ook met doktersafspraken.
14 SHADES OF GREY
pi_136949923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Festival waar ik heen wil is in Slovenië en duurt 5 dagen. Dus dat gaat hem met een paar dagen niet worden.

Goed overleg is dus met die ene collega niet mogelijk. :') labiele tering trol. Leidinggevende die geeft haar gelijk ook al liegt ze. Ze verdraaid je worden waar jij bij staat. Iedere keer weer.

Sowieso is mijn leidinggevende heel moeilijk met dat soort dingen. Ook met doktersafspraken.
Ga naar zijn of haar leidinggevende
pi_136950044
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ga naar zijn of haar leidinggevende
Die van mij en mijn collega's is totaal ongeschikt als leidinggevende. Een van mijn collega's is een labiel kutwijf.
14 SHADES OF GREY
pi_136950112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die van mij en mijn collega's is totaal ongeschikt als leidinggevende. Een van mijn collega's is een labiel kutwijf.
Ik doel op de leidinggevende van jouw leidinggevende.
pi_136950128
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Doktersafspraken mogen ze al helemaal niet moeilijk over doen, toch maar eens met HR over praten dan hoor.
pi_136950133
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik had dit jaar ruzie (inclusief het mij uitschelden in het bijzijn van een manager) met collega's die kinderen hebben mbt het zomerverlof. Zij dachten recht te hebben op zomerverlof omdat zij kinderen hebben.

Complete bullshit natuurlijk.

Ik vraag maar één keer in de 2 jaar 10 dagen verlof aan in juli vanwege de Haarlemse Honkbalweek. De rest van de tijd boeit het mij niks. Dan mogen ze het zelf uitvechten.

En dit ook pas sinds 2012.

Ik kreeg nu dreigtelefoontjes en mails omdat ik hun vakantie voor dit jaar aan het verpesten was.

Dat er ook andere collega's waren die weleens verlof zouden willen in de zomervakantie begrepen ze niet. Want zij hebben kinderen...
pi_136950224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Cobra4 het volgende:

Ik kreeg nu dreigtelefoontjes en mails omdat ik hun vakantie voor dit jaar aan het verpesten was.
Serieus ja? Echt sneu dit ...
pi_136950522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik doel op de leidinggevende van jouw leidinggevende.
Oh die is wel oke en daar kan je mee praten. Maar omdat zij pas in haar functie zit is dat nog lastig om zulke dingen gelijk aan te kaarten. Zeker omdat zij ook weinig tijd heeft.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Doktersafspraken mogen ze al helemaal niet moeilijk over doen, toch maar eens met HR over praten dan hoor.
_O-

Daar is mijn leidinggevende zelfs al over aangesproken door de bedrijfsarts. En zelfs dat heeft geen effect, als hij vindt dat een doktersafspraak niet kan omdat het druk is en mensen vrij zijn dan tekent hij briefje gewoon niet.
14 SHADES OF GREY
pi_136950538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Serieus ja? Echt sneu dit ...
Serieus.

Zelfs scheldpartijen en dreigementen in het bijzijn van een manager. Ik ben blijkbaar een egoïst (de minst zware belediging).
pi_136950677
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Cobra4 het volgende:

Serieus.

Zelfs scheldpartijen en dreigementen in het bijzijn van een manager. Ik ben blijkbaar een egoïst (de minst zware belediging).
Kan me dat niet voorstellen weet je dat... dat mensen zo bekrompen kunnen denken. Zal ook wel komen doordat ik voornamelijk werk met mensen zonder kinderen, iig de directe collega's. Daarbuiten hebben wij weinig te maken met andere collega's en hun vakanties.
pi_136950690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh die is wel oke en daar kan je mee praten. Maar omdat zij pas in haar functie zit is dat nog lastig om zulke dingen gelijk aan te kaarten. Zeker omdat zij ook weinig tijd heeft.

[..]

_O-

Daar is mijn leidinggevende zelfs al over aangesproken door de bedrijfsarts. En zelfs dat heeft geen effect, als hij vindt dat een doktersafspraak niet kan omdat het druk is en mensen vrij zijn dan tekent hij briefje gewoon niet.
Hoezo briefje tekenen? Arts is arts, dat mag NOOIT geweigerd worden! Misschien maar eens lid worden van de vakbond en daar een belletje mee plegen als ik jou was.
pi_136950693
quote:

[..]

Serieus.

Zo ver ging het bij mij nog niet, maar daar kwam het wel op neer inderdaad. Of ook een leuke buiten de vakanties is het goedkoper. :') WTF maakt dat nu weer uit, als je perse ergens heen wilt, festival, congres, whatever
14 SHADES OF GREY
pi_136950729
quote:

[..]

Serieus.

Tering en dat zijn je collega's? Zal een fijne werksfeer zijn dan :o
pi_136950791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik zou met zware tegenzin naar het werk komen wetende dat dat soort mensen er zouden werken ...
pi_136950809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo ver ging het bij mij nog niet, maar daar kwam het wel op neer inderdaad. Of ook een leuke buiten de vakanties is het goedkoper. :') WTF maakt dat nu weer uit, als je perse ergens heen wilt, festival, congres, whatever
Ik kreeg zelfs de vraag van een collega of ik de data van de Honkbalweek niet wilde verplaatsen zodat zij ook op verlof kon. :|W
pi_136950851
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik kreeg zelfs de vraag van een collega of ik de data van de Honkbalweek niet wilde verplaatsen zodat zij ook op verlof kon. :|W
_O- _O-

Wat denken ze wel niet :')
pi_136950881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik zou met zware tegenzin naar het werk komen wetende dat dat soort mensen er zouden werken ...
Ik lach er nu om als zij er over beginnen. Want ik heb mijn verlof gekregen. Geheel volgens de geldende regels.
pi_136950993
quote:

[..]

Ik lach er nu om als zij er over beginnen. Want ik heb mijn verlof gekregen. Geheel volgens de geldende regels.
Vreemde wereld waar jij in zit... Kijk ik snap wel dat mensen met kinderen gebonden zijn aan de schoolvakanties, dat wisten ze al VOORDAT ze aan die koters begonnen... hoeven de anderen er nog geen last van te krijgen.
pi_136951008
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoezo briefje tekenen? Arts is arts, dat mag NOOIT geweigerd worden! Misschien maar eens lid worden van de vakbond en daar een belletje mee plegen als ik jou was.
Voor een simpele tandarts afspraak ga ik geen stampij maken, maar andere dingen wel. Ik loop bij een psycholoog en als hij daarvoor weigert heeft hij wel een probleem.

Maar goed mijn leidinggevende heeft nog meer inlevingsvermogen dan ik, en dat zeg ik als iemand met autisme. :') hij snapt niet dat iemand ziek is en naar de dokter moet. Collega van mij heeft vorig jaar een tumor laten verwijderen en daar nu nog steeds klachten van en dat snapt hij dus niet. Geen enkel begrip voor zijn situatie. Dus ook voor controle afspraken iedere keer dat gezeik.
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:23:33 #49
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951049
Urgh. Mensen met kinderen die overal voorrang op denken te hebben. :r :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136951077
quote:

[..]

Vraag haar dan de schoolvakanties te verplaatsen :P
14 SHADES OF GREY
pi_136951119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De werksfeer is nu wat minder ja.

Eén begrijpt nog steeds niet dat anderen ook wel een gebonden kunnen zijn aan data zonder het hebben van kinderen.
pi_136951164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vraag haar dan de schoolvakanties te verplaatsen :P
Gedaan. :D

Dat zag ik dan verkeerd. :P
pi_136951171
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Eén begrijpt nog steeds niet dat anderen ook wel een gebonden kunnen zijn aan data zonder het hebben van kinderen.
Vraagje is ze zwakbegaafd of heeft ze geen inlevingsvermogen? Of beide?
14 SHADES OF GREY
pi_136951259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Pff beetje een vakantie plannen tijdens jouw honkbalweek. Dat kan toch niet. Wat denkt ze wel. :{w
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:26:23 #55
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vraagje is ze zwakbegaafd of heeft ze geen inlevingsvermogen? Of beide?
Sommige mensen vinden kinderen gewoon boven alles staan. Onder het mom van: "Dat kun je afzeggen, mijn kinderen kan ik niet afzeggen". :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_136951304
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor een simpele tandarts afspraak ga ik geen stampij maken, maar andere dingen wel. Ik loop bij een psycholoog en als hij daarvoor weigert heeft hij wel een probleem.

Maar goed mijn leidinggevende heeft nog meer inlevingsvermogen dan ik, en dat zeg ik als iemand met autisme. :') hij snapt niet dat iemand ziek is en naar de dokter moet. Collega van mij heeft vorig jaar een tumor laten verwijderen en daar nu nog steeds klachten van en dat snapt hij dus niet. Geen enkel begrip voor zijn situatie. Dus ook voor controle afspraken iedere keer dat gezeik.
Dat moet zijn leidinggevende toch ook wel merken? Of klagen jullie nooit over hem?
pi_136951363
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden kinderen gewoon boven alles staan. Onder het mom van: "Dat kun je afzeggen, mijn kinderen kan ik niet afzeggen". :')
Vanwege de schoolvakanties, ik snap het wel. Keur het gedrag alleen ten zeerste af. Je kan je collega toch niet uitfoeteren omdat diegene ook vrij wil. :r
pi_136951368
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben in de zomer vaak reisleider, 3x raden welke periode het drukste is en ze dus willen dat ik ook mee draai (ik kan nooit een heel seizoen)...
pi_136951377
quote:

[..]

Ja en? Moet ik dan last hebben van jouw voortplantingsdrang? Echt mensen die zulke argumenten gebruiken :X laat ik het zo zeggen de wereld zou een stuk beter zijn zonder zulke mensen :P
14 SHADES OF GREY
pi_136951393
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Haha, mooi he, dat inlevingsgevoel van andere mensen.
pi_136951429
quote:

[..]

moet je eens opletten hoe je die kan afzeggen _O-
pi_136951437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vreemde wereld waar jij in zit... Kijk ik snap wel dat mensen met kinderen gebonden zijn aan de schoolvakanties, dat wisten ze al VOORDAT ze aan die koters begonnen... hoeven de anderen er nog geen last van te krijgen.
In het bijzijn van onze manager vroeg ik waarom haar probleem mijn probleem zou moeten zijn.

Haar antwoord: Ik heb kinderen dus ik heb recht op vakantie tijdens het hoogseizoen.

Mijn manager: Ik heb nog nooit zo'n egoïstische trut meegemaakt.

Ik. [enkele seconden stilte] _O- _O- _O- _O- _O_ _O_
pi_136951466
Weekend *O*
pi_136951468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vanwege de schoolvakanties, ik snap het wel. Keur het gedrag alleen ten zeerste af. Je kan je collega toch niet uitfoeteren omdat diegene ook vrij wil. :r
Maar dat zijn ook altijd mensen die 3 volle weken op vakantie willen of zo, wat ik sowieso niet snap. Vind 2 weken ruim genoeg.
pi_136951496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

In het bijzijn van onze manager vroeg ik waarom haar probleem mijn probleem zou moeten zijn.

Haar antwoord: Ik heb kinderen dus ik heb recht op vakantie tijdens het hoogseizoen.

Wel fijn zo'n manager _O_ _O- _O_ _O-
pi_136951520
quote:

[..]

Nice! _O- _O_
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:29:54 #67
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is ook lastig. Maar je bent er wel zelf aan begonnen. Kwestie van eigen verantwoordelijkheid en het geeft inderdaad nul recht om je directe collega voor stront uit te maken. :{
pi_136951530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat moet zijn leidinggevende toch ook wel merken? Of klagen jullie nooit over hem?
Ja, dat heeft in het verleden niet geholpen, hij heeft 7 jaar geleden een cursus leiding geven moeten doen omdat het fout was gelopen. En dat heeft niet geholpen. PZ doet er niets aan, of gaat 1 keer een gesprek aan en dan is het klaar.
14 SHADES OF GREY
pi_136951539
quote:

En terrecht van je manager ...
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:

Maar dat zijn ook altijd mensen die 3 volle weken op vakantie willen of zo, wat ik sowieso niet snap. Vind 2 weken ruim genoeg.
Lekker 3 weken op de camping hutjemutje met andere Nederlanders natuurlijk _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:30:45 #70
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en? Moet ik dan last hebben van jouw voortplantingsdrang? Echt mensen die zulke argumenten gebruiken :X laat ik het zo zeggen de wereld zou een stuk beter zijn zonder zulke mensen :P
Ik heb geen voortplantingsgedrag tijn. ;(

Ik ben het met je eens hoor, ik gaf alleen een voorbeeld. Het zijn vaak wel inhoudsloze argumenten. :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:31:19 #71
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951639
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

moet je eens opletten hoe je die kan afzeggen _O-
Dan wil ik wel weten welke manier jij bedoelt. :D
pi_136951715
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb geen voortplantingsgedrag tijn. ;(

Ik ben het met je eens hoor, ik gaf alleen een voorbeeld. Het zijn vaak wel inhoudsloze argumenten. :P
Dat weet ik :)

Ik ben blij dat ik maar 1 zo'n collega heb die niet voor reden vatbaar is, andere collega man met 2 kinderen snapt dat en daarmee kan je onderhandelen als je in de zomervakantie weg wil.
14 SHADES OF GREY
pi_136951736
Woei, toch naar de motorbeurs *O* Gratiesj kaartje :7
pi_136951792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, dat heeft in het verleden niet geholpen, hij heeft 7 jaar geleden een cursus leiding geven moeten doen omdat het fout was gelopen. En dat heeft niet geholpen. PZ doet er niets aan, of gaat 1 keer een gesprek aan en dan is het klaar.
Dan zou ik toch eens andere stappen overwegen, dit is toch geen werken zo?
pi_136951834
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En terrecht van je manager ...

[..]

Lekker 3 weken op de camping hutjemutje met andere Nederlanders natuurlijk _O-
Ja, met dat wijf en die kutkoters welke je elk weekend ook al moet vermaken :r
pi_136951885
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan wil ik wel weten welke manier jij bedoelt. :D
Touw, boom. Wat je met een hond kan doen, kan je ook met een kind, familie, vrienden, vakantie korter maken, etc, etc. Niet op vakantie gaan, weet je hoeveel dat bespaart!
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:34:39 #77
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951899
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar als ik dit zo hoor blijf ik denk ik toch maar thuis. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136951909
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
Woei, toch naar de motorbeurs *O* Gratiesj kaartje :7
Chill, wanneer ga je?
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:35:03 #79
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951934
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Touw, boom. Wat je met een hond kan doen, kan je ook met een kind, familie, vrienden, vakantie korter maken, etc, etc. Niet op vakantie gaan, weet je hoeveel dat bespaart!
Post-natale abortus is the way to go! :D
pi_136951953
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar als ik dit zo hoor blijf ik denk ik toch maar thuis. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek je aan? *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:35:45 #81
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136951993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat trek je aan? *O*
Niks. Ik kreeg het advies mezelf te zijn.
pi_136952002
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan zou ik toch eens andere stappen overwegen, dit is toch geen werken zo?
Nee, maar als er van hogerhand niets aan gedaan wordt, rest er nog maar een optie, aanpassen het slikken of oprotten.
14 SHADES OF GREY
pi_136952065
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus je gaat naakt :D
14 SHADES OF GREY
pi_136952074
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Fera het volgende:

SPOILER
Nice *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Chill, wanneer ga je?
Weet ik nog niet. Misschien morgen, ik wil eigenlijk niet op zaterdag of zondag want druk :X
pi_136952120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wel fijn zo'n manager _O_ _O- _O_ _O-
Hij is bot. Maar wel eerlijk.

Dat mag ik wel. :)
pi_136952122
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee, maar als er van hogerhand niets aan gedaan wordt, rest er nog maar een optie, aanpassen het slikken of oprotten.
Nee hoor, vakbonden zijn best machtig
pi_136952186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hij is bot. Maar wel eerlijk.

Dat mag ik wel. :)
Op zo'n iemand kan je wel bouwen ^O^
pi_136952191
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Nat geworden.
pi_136952193
quote:

[..]

Dit. Helaas.
pi_136952254
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je weet wat je hebt aan zo iemand ja, wel zo fijn en hij klinkt iig onpartijdig. :)
pi_136952288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zeker. Verkloot ik het dan hoor ik dat meteen.
Maar als ik gelijk heb dan ook. ^O^
pi_136952318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nat geworden.
pi_136952400
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zeker. Verkloot ik het dan hoor ik dat meteen.
Maar als ik gelijk heb dan ook. ^O^
Beter toch, leer je meer van dan wanneer iemand niks zegt...
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:41:12 #94
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136952475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nat geworden.
_O-

Ik heb m'n netste jeans schoon uit de was en daarop een wit blousje en een zwart vestje of blazer. Daaronder zwarte, nette schoenen. Verder niet teveel poespas. Een ketting, beetje make-up en m'n haar netjes. :)
pi_136952541
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Fera het volgende:

[..]

_O-

Ik heb m'n netste jeans schoon uit de was en daarop een wit blousje en een zwart vestje of blazer. Daaronder zwarte, nette schoenen. Verder niet teveel poespas. Een ketting, beetje make-up en m'n haar netjes. :)
Hard geworden
pi_136952546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je weet wat je hebt aan zo iemand ja, wel zo fijn en hij klinkt iig onpartijdig. :)
:Y

Mbt verlof kijkt hij naar de planning.

Vorig jaar al verlof gehad en de ander niet? Prima, dan krijgt dit jaar de ander eerste keus.
pi_136952550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee hoor, vakbonden zijn best machtig
En dan een totaal verpeste werksfeer hebben? Het is niets voor niets dat de meeste van mijn collega's er nu zo'n 5 jaar werken en dat er maar 1 is die er langer werkt. Hij werkt er al 20 jaar en heeft zo veel kennis en ervaring dat het bedrijf altijd zijn kant zal kiezen en jij genoodzaakt bent te vertrekken als je er zaak van gaat maken. Wellicht maken ze hem niet meer een direct leidinggevende mocht hij het te bont maken maar verder zal er weinig veranderen.
14 SHADES OF GREY
pi_136952614
quote:

[..]

_O-

Waarop ga je solliciteren?
14 SHADES OF GREY
pi_136952661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dan een totaal verpeste werksfeer hebben? Het is niets voor niets dat de meeste van mijn collega's er nu zo'n 5 jaar werken en dat er maar 1 is die er langer werkt. Hij werkt er al 20 jaar en heeft zo veel kennis en ervaring dat het bedrijf altijd zijn kant zal kiezen en jij genoodzaakt bent te vertrekken als je er zaak van gaat maken. Wellicht maken ze hem niet meer een direct leidinggevende mocht hij het te bont maken maar verder zal er weinig veranderen.
Onder druk van een vakbond kunnen ze niet snel zulke dingen doen. En die verpeste werksfeer is er al als ik tussen de regels door lees.
pi_136952666
quote:

[..]

_O-

Zou je niet een pantalon aandoen?
pi_136952682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beter toch, leer je meer van dan wanneer iemand niks zegt...
Zeker. :Y

Al leert niet iedereen zo snel. ;)
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:43:50 #102
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_136952686
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hard geworden
_O-
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_136952826
Leuke serie was dit :D

pi_136952863
Ik ga tukken. Doei. :W
pi_136952883
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
Trusten :W
pi_136952890
quote:
:*
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:46:42 #107
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136952920
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hard geworden
Jij wel. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarop ga je solliciteren?
Verkoopmedewerker bij de Lidl.

quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou je niet een pantalon aandoen?
Habe ich nicht. ;( En ik denk ook niet dat het nodig is, voor deze functie. :@
pi_136952941
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Jij wel. ;)

[..]

[..]

Ik ben heel potent :@
pi_136952948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Onder druk van een vakbond kunnen ze niet snel zulke dingen doen. En die verpeste werksfeer is er al als ik tussen de regels door lees.
Ja, over het algemeen heb ik weinig problemen met mijn leidinggevende. Maar een paar andere niet.
14 SHADES OF GREY
pi_136952995
quote:
Truste :W
pi_136953030
quote:

[..]

Jij wel. ;)

[..]

Achter de kassa? Of vakkenvullen?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:48:57 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136953073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Achter de kassa? Of vakkenvullen?
Allround stond er in de vacature. Maar uit ervaring weet ik dat het nog anders uit kan pakken.
pi_136953110
quote:

Oh, de rest is wel netjes genoeg denk ik.
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:50:42 #114
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136953180
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, de rest is wel netjes genoeg denk ik.
En anders ga ik heel snel zitten, dan zien ze m'n broek niet. :')
pi_136953274
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Allround stond er in de vacature. Maar uit ervaring weet ik dat het nog anders uit kan pakken.
Hopelijk wordt het meer dan alleen vakkenvullen dan
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:53:08 #116
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136953374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het meer dan alleen vakkenvullen dan
Schijnt wel veel sjouwwerk te zijn bij de Lidl. Maar ik hou daar wel van. Ik ben graag fysiek bezig. :9
Kassa vind ik minder leuk.
pi_136953401
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Schijnt wel veel sjouwwerk te zijn bij de Lidl. Maar ik hou daar wel van. Ik ben graag fysiek bezig. :9
Hele dozen in de schappen pleuren :P
14 SHADES OF GREY
pi_136953503
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Fera het volgende:

[..]

In de plateaufase nu.
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:54:55 #119
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_136953504
Hoi :W .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_136953599
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef DaMook het volgende:
Hoi :W .
:W
pi_136953653
50%-70% kans op regen aankomende zaterdag :'(
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:57:24 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136953672
quote:
9s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

In de plateaufase nu.
Ik werk me graag in het zweet, met rode wangetjes en veel gehijg. :@
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:57:35 #123
50442 DaMook
pi_136953687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Mooie dag dus om op de bank de OS te kijken :P .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_136953699
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef DaMook het volgende:

[..]

Mooie dag dus om op de bank de OS te kijken :P .
Was het maar zo een feest _O-
pi_136953739
quote:
Echt? Kak -O- Ik had zin om motor te gaan rijden :{
pi_136953757
quote:
Waarom is dat erg? ;(
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:58:37 #127
50442 DaMook
pi_136953779
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Was ik jou collega maar :9 :D .

Ik heb dinsdag ook een sollicitatie gesprek :D .

pi_136953786
Geniaal _O-

pi_136953799
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef Fera het volgende:

[..]

En gehurkt? :9
  donderdag 20 februari 2014 @ 22:58:53 #130
50442 DaMook
pi_136953804
quote:

[..]

Was het maar zo een feest _O-
Je moet iets buiten doen ?

donderdag 20 februari 2014 @ 22:59:03 #131
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136953817
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

Was ik jou collega maar :9 :D .

Ik heb dinsdag ook een sollicitatie gesprek :D .
O, cool! Waar? :D
pi_136953837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Vinniiee het volgende:

Echt? Kak -O- Ik had zin om motor te gaan rijden :{
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:

Waarom is dat erg? ;(
Wilde met de motor eropuit.

Denk dat ik het gewoon doe, bleef tijdens de lessen ook droog onder het pak, laat ik mijn mobiel wel thuis of stop die in zo een plastic zakje. :P
pi_136953869
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

Je moet iets buiten doen ?
Ow nee gelukkig niet, wilde met de motor naar de verjaardagen van mijn neefje en nichtje. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:00:02 #134
50442 DaMook
pi_136953893
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef Fera het volgende:

[..]

O, cool! Waar? :D
Bij het bedrijf waar ik al werk :P , voor de functie voorwerker/ploegleider of zoals het bij ons heet multi operator :) .

pi_136953894
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

Wilde met de motor eropuit.

Denk dat ik het gewoon doe, bleef tijdens de lessen ook droog onder het pak, laat ik mijn mobiel wel thuis of stop die in zo een plastic zakje. :P
Ik ga niet voor m'n lol in de regen rijden :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:00:33 #136
50442 DaMook
pi_136953945
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow nee gelukkig niet, wilde met de motor naar de verjaardagen van mijn neefje en nichtje. :)
Ah ja, dan zou ik toch maar de auto nemen. Of een waterdicht pak aan doen :P .

pi_136954039
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:

Ik ga niet voor m'n lol in de regen rijden :P
Haha _O-
Ik ook niet maar ja, het is wel vet lang geleden ondertussen.
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ah ja, dan zou ik toch maar de auto nemen. Of een waterdicht pak aan doen :P .
Ik heb een pak met een regenmembraan eronder, werkt goed. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:03:00 #138
50442 DaMook
pi_136954156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha _O-

[..]

Gewoon doen dan :P .

pi_136954231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha _O-

[..]

Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren :P
pi_136954293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja, ik kan me de laatste keer niet herinneren :P
Je was laatst nog gaan rijden toch?
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:05:12 #141
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136954339
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMook het volgende:

[..]

Bij het bedrijf waar ik al werk :P , voor de functie voorwerker/ploegleider of zoals het bij ons heet multi operator :) .
Dus een betere functie? :) Succes!
pi_136954342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je was laatst nog gaan rijden toch?
Hmm oja, in januari ergens :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:06:54 #143
50442 DaMook
pi_136954458
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus een betere functie? :) Succes!
Jups, 1 stapje hoger :) . Dank je. Jij ook ;) !

donderdag 20 februari 2014 @ 23:07:25 #144
50442 DaMook
pi_136954491
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm oja, in januari ergens :P
Tsja Januari is ook lente tegenwoordig, dus waarom niet :P .

pi_136954585
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef DaMook het volgende:

[..]

Tsja Januari is ook lente tegenwoordig, dus waarom niet :P .
Ik zat afgelopen zondag met een biertje op het balkon :7
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:09:59 #146
50442 DaMook
pi_136954683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het is dat ik mijn balkon opnieuw catproof moet maken, anders had ik de balkondeur ook al een aantal maal opengezet :Y .

pi_136954752
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Beter :D
pi_136954854
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:09 schreef DaMook het volgende:

[..]

Het is dat ik mijn balkon opnieuw catproof moet maken, anders had ik de balkondeur ook al een aantal maal opengezet :Y .
Ja daar heb ik (nog) geen last van :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beter :D
Echt wel, super chill. Uit de wind, in de zon _O_
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:12:24 #149
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136954892
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef DaMook het volgende:

[..]

Jups, 1 stapje hoger :) . Dank je. Jij ook ;) !
Dank je. :D
pi_136954950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:

Echt wel, super chill. Uit de wind, in de zon _O_
Dat moet je hebben _O_

Heb je ook iets van plantjes erop? Hm ik moet echt een keer komen kijken. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:13:22 #151
50442 DaMook
pi_136954983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja daar heb ik (nog) geen last van :D

Gaat dat wel komen ja ? Het is wel cool 2 van die beestjes die om aandacht vragen :P .

donderdag 20 februari 2014 @ 23:14:45 #152
50442 DaMook
pi_136955094
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Dank je. :D
Ik gun het jou zelfs meer dan mezelf :P , ik zit goed waar ik nu zit, dus het hoeft niet, maar het zou wel leuk zijn :P . Van de 6 andere zie ik er ook eigenlijk maar 1 als concurrent :D .

pi_136955220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat moet je hebben _O_

Heb je ook iets van plantjes erop? Hm ik moet echt een keer komen kijken. :)
Nee heb geen planten buiten. Weet ook niet of ik dat wel ga doen, die binnen vind ik wel genoeg :P

Is goed man, je bent welkom :Y
pi_136955262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Vinniiee het volgende:

Nee heb geen planten buiten. Weet ook niet of ik dat wel ga doen, die binnen vind ik wel genoeg :P

Is goed man, je bent welkom :Y
Hm ben je zaterdag thuis? _O-
Ik ben in de namiddag in Utrecht, is wel redelijk in de buurt. :+
pi_136955339
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef DaMook het volgende:

[..]

Gaat dat wel komen ja ? Het is wel cool 2 van die beestjes die om aandacht vragen :P .
Ik zou graag 2 katten willen, maar eerst een andere prioriteit :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:17:47 #156
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955369
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik gun het jou zelfs meer dan mezelf :P , ik zit goed waar ik nu zit, dus het hoeft niet, maar het zou wel leuk zijn :P . Van de 6 andere zie ik er ook eigenlijk maar 1 als concurrent :D .
Dat is lief. O+ Ik gun het jou net zo hard hoor. :D Het is fijn om af en toe te kunnen doorgroeien naar een hogere positie.
pi_136955381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die bromt en spint ook :+
pi_136955408
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm ben je zaterdag thuis? _O-
Ik ben in de namiddag in Utrecht, is wel redelijk in de buurt. :+
In de buurt zegt ie dan _O-

Ligt eraan wanneer, heb wel een verjaardag.
pi_136955453
Ik heb het hele weekend genoeg opties, maar ik ga lekker niks doen denk ik :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:19:07 #160
50442 DaMook
pi_136955458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een vriendin ? Dan zou ik toch gewoon die katten nemen :P .

pi_136955472
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die bromt en spint ook :+
Exact. Ik ga er alleen niet mee op de bank liggen knuffelen of spelen :+
pi_136955486
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

In de buurt zegt ie dan _O-

Ligt eraan wanneer, heb wel een verjaardag.
Hm dan maar een ander keertje want ik heb er ook 2 :@
pi_136955512
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Koop een schaalmodelletje erbij :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:20:10 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:
Ik heb het hele weekend genoeg opties, maar ik ga lekker niks doen denk ik :)
Ik ga een nieuwe telefoon uitzoeken. :9
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:20:44 #165
50442 DaMook
pi_136955578
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat is lief. O+ Ik gun het jou net zo hard hoor. :D Het is fijn om af en toe te kunnen doorgroeien naar een hogere positie.
Dat is het zeker. Jammer dat we dan tegenwoordig moeten solliciteren ipv gevraagd worden :') , maarja dat staat in de policy ofzo.

pi_136955605
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef DaMook het volgende:

[..]

Een vriendin ? Dan zou ik toch gewoon die katten nemen :P .
Dat is geen prioriteit en dat zou het ook nooit moeten zijn. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm dan maar een ander keertje want ik heb er ook 2 :@
Lijkt me een betere optie :Y
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:21:04 #167
50442 DaMook
pi_136955607
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ga een nieuwe telefoon uitzoeken. :9
iPhone O+ .

pi_136955609

:+
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:21:09 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955616
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef DaMook het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Jammer dat we dan tegenwoordig moeten solliciteren ipv gevraagd worden :') , maarja dat staat in de policy ofzo.
Dat hoor ik steeds vaker inderdaad. :o
pi_136955619
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat zou toch enigszins verontrustend zijn.
pi_136955659
Ik kon er geen met een gat vinden :+
pi_136955663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Koop een schaalmodelletje erbij :+
Zo geobsedeerd ben ik ook weer niet :P
pi_136955686
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]

:+
Bijna goed, de serpent moet een mannetje opeten.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:22:03 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955691
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef DaMook het volgende:

[..]

iPhone O+ .
De 5s lijkt me heel mooi, maar die ligt helaas buiten budget. Ik denk zelf dat het een HTC One Mini wordt. :)
pi_136955698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zo geobsedeerd ben ik ook weer niet :P
Ik heb een Transformer van mijn auto :+
pi_136955728
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

De 5s lijkt me heel mooi, maar die ligt helaas buiten budget. Ik denk zelf dat het een HTC One Mini wordt. :)
HTC -O- niet meer de kwaliteit die het ooit geweest is.
pi_136955733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat zou toch enigszins verontrustend zijn.
Dat en dan moet ik eerst een schans bouwen en dat zou een beetje zonde zijn van die auto :+
pi_136955751
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat en dan moet ik eerst een schans bouwen en dat zou een beetje zonde zijn van die auto :+
Haha :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:23:12 #179
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955775
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:

[..]

HTC -O- niet meer de kwaliteit die het ooit geweest is.
De One wordt de hemel in geprezen hoor. :P
pi_136955803
Is HTC ooit kwaliteit geweest? ... :?
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:23:53 #181
50442 DaMook
pi_136955812
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat hoor ik steeds vaker inderdaad. :o
Mijn voorwerker is nog gevraagd, paar jaar geleden, maar ik moet nu ineens solliciteren naar dezelfde functie :{ .

Maar ik blijf erbij dat er maar 2 van de 6 op het moment geschikt zijn, dus 50% kans, gun het die andere wel, als hij het niet word dan word ik waarschijnlijk zijn "baas" :') .

donderdag 20 februari 2014 @ 23:24:19 #182
50442 DaMook
pi_136955845
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Fera het volgende:

[..]

5c misschien ?

pi_136955856
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Mijn voorwerker is nog gevraagd, paar jaar geleden, maar ik moet nu ineens solliciteren naar dezelfde functie :{ .

Maar ik blijf erbij dat er maar 2 van de 6 op het moment geschikt zijn, dus 50% kans, gun het die andere wel, als hij het niet word dan word ik waarschijnlijk zijn "baas" :') .
Kan je 'm gelijk de rotklusjes geven, dat zal 'm leren :+
pi_136955897
c_/
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:25:38 #185
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955922
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef DaMook het volgende:

[..]

5c misschien ?
Die vind ik dan weer minder. En ook net te duur. Misschien bij m'n volgende abonnement een iPhone. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook meer inkomen. :P
pi_136955923
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Fera het volgende:

[..]

De One wordt de hemel in geprezen hoor. :P
Nieuw ja :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:25:59 #187
50442 DaMook
pi_136955942
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kan je 'm gelijk de rotklusjes geven, dat zal 'm leren :+
Ik zou er wel een goede assistent en vervanger aan hebben :P . Wij zijn qua kwaliteiten iig zo goed als hetzelfde. Rotklusjes zal ik hem iig niet snel geven ;) .

pi_136955946
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Fera het volgende:

[..]

Die vind ik dan weer minder. En ook net te duur. Misschien bij m'n volgende abonnement een iPhone. Hopelijk heb ik tegen die tijd ook meer inkomen. :P
Je bent toch geen hipster? :+
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:26:24 #189
50442 DaMook
pi_136955970
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee :* .

donderdag 20 februari 2014 @ 23:26:34 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136955982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nieuw ja :D
Een vriend van mij heeft er al een jaar een. Tot nu toe geen klachten, hij vindt het nog steeds een geweldig ding.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:27:09 #191
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136956011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik vond iPhone eerst helemaal niets, maar de 5s is echt heel tof. Dus wie weet wat ze over twee jaar voor me hebben. :D
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:27:34 #192
50442 DaMook
pi_136956037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

iPhone rules !

donderdag 20 februari 2014 @ 23:27:41 #193
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136956043
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik hoop met je mee :* .
Thanks. O+

Dan ben ik waarschijnlijk wel weer student, maar hopelijk met een redelijke bijbaan. :D
pi_136956099
Maandag komt Samsung weer met een reeks nieuwe producten, dat is echt niet goed voor mijn wensenlijstje/bankrekening -O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:28:47 #195
50442 DaMook
pi_136956113
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Thanks. O+

Dan ben ik waarschijnlijk wel weer student, maar hopelijk met een redelijke bijbaan. :D
Ik wil ook weer student zijn :P . Avondstudie ofzo, hopelijk ooit via mijn werk.

pi_136956140
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Maandag komt Samsung weer met een reeks nieuwe producten, dat is echt niet goed voor mijn wensenlijstje/bankrekening -O-
Wat gaat ze nu weer verkopen? :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:29:21 #197
50442 DaMook
pi_136956149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb sinds december een tv van samsung, meer hoef ik ook niet van hun :P .

donderdag 20 februari 2014 @ 23:29:30 #198
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136956163
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wil ook weer student zijn :P . Avondstudie ofzo, hopelijk ooit via mijn werk.
In maart twee open dagen bezoeken. *O* In september ga ik weer beginnen, ik heb er zin in!
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:31:21 #199
50442 DaMook
pi_136956279
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Fera het volgende:

[..]

In maart twee open dagen bezoeken. *O* In september ga ik weer beginnen, ik heb er zin in!
Wat ga je kijken ? Ik zou graag automatisering leren of electrotechniek. Of iets waarmee ik nog hogerop kan, processengineer ofzo :) .

pi_136956290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat gaat ze nu weer verkopen? :P
Sowieso de S5, 2e generatie Smartwacht de rest weet ik niet.
pi_136956296
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vond iPhone eerst helemaal niets, maar de 5s is echt heel tof. Dus wie weet wat ze over twee jaar voor me hebben. :D
Ding is toch praktisch hetzelfde als de 1e? Tja allemaal iets sneller en mooier....
pi_136956305
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:29 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb sinds december een tv van samsung, meer hoef ik ook niet van hun :P .
Heb tv en 2 telefoons, binnenkort ook een tablet.
pi_136956371
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Sowieso de S5, 2e generatie Smartwacht de rest weet ik niet.
Echt? Damn gaat rap :X
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:34:06 #204
50442 DaMook
pi_136956435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heb tv en 2 telefoons, binnenkort ook een tablet.
Doe mij maar Apple :P . Op die tv (momenteel) na dan :D .

pi_136956499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Echt? Damn gaat rap :X
Die 2e generatie horloge is ook snel hoor, maar die 1e is gewoon heel erg beperkt (heb em in mn handen gehad). De S5 is redelijk volgens schema, elk voorjaar een nieuwe. Zal in maart/april in de winkels liggen. Had mn S4 ook met carnaval vorig jaar, dat was de eerste dag van uitleveringen.
pi_136956560
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:

[..]

Doe mij maar Apple :P . Op die tv (momenteel) na dan :D .
Nah, MacBook Air ja, maar voor telefoon/tablet zeker niet. Teveel betalen en krijgt er te weinig voor terug.
pi_136956620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die 2e generatie horloge is ook snel hoor, maar die 1e is gewoon heel erg beperkt (heb em in mn handen gehad). De S5 is redelijk volgens schema, elk voorjaar een nieuwe. Zal in maart/april in de winkels liggen. Had mn S4 ook met carnaval vorig jaar, dat was de eerste dag van uitleveringen.
Hm S5 he, wat doet een S4 2e hands op dit moment? :P
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:38:14 #208
50442 DaMook
pi_136956688
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nah, MacBook Air ja, maar voor telefoon/tablet zeker niet. Teveel betalen en krijgt er te weinig voor terug.
Oneens :P .

pi_136956709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm S5 he, wat doet een S4 2e hands op dit moment? :P
Geen idee, afgelopen zomer voor een S3 nog 350 euro betaald volgens mij.
pi_136956734
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef DaMook het volgende:

[..]

Oneens :P .
Heb overal mee gewerkt, denk dat ik de vergelijking wel kan maken ;)
pi_136956747
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, tijd gaat rap :D
Zo'n smartwatch gaat me een beetje te ver :P
pi_136956791
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Geen idee, afgelopen zomer voor een S3 nog 350 euro betaald volgens mij.
Denk dat ik wel de 5 ga halen dan, ben niet helemaal te spreken over de 4. Toch wel wat kleine problemen af en toe, van die rare hickups en dat had ik met mijn 2 dus nooit. Ook dat de webbrowser hangt in FOK! en ik dus geforceerd chrome moet gebruiken.
pi_136956792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, tijd gaat rap :D
Zo'n smartwatch gaat me een beetje te ver :P
Gadget gek hier :@
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:40:09 #214
50442 DaMook
pi_136956813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heb overal mee gewerkt, denk dat ik de vergelijking wel kan maken ;)
Ik ook :P , we hebben alleen een andere uitkomst ;) .

pi_136956830
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja dat wist ik al _O-
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:41:10 #216
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136956879
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef DaMook het volgende:

[..]

Wat ga je kijken ? Ik zou graag automatisering leren of electrotechniek. Of iets waarmee ik nog hogerop kan, processengineer ofzo :) .
Ik ga kijken naar Bos- en Natuurbeheer en Kust- en Zeemanagement. :)
pi_136956881
Ik heb ook liever Android dan IOS, ware het niet dat ik dan weer een Android moet kopen terwijl ik een iPhone kan lenen :P
pi_136956913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Denk dat ik wel de 5 ga halen dan, ben niet helemaal te spreken over de 4. Toch wel wat kleine problemen af en toe, van die rare hickups en dat had ik met mijn 2 dus nooit. Ook dat de webbrowser hangt in FOK! en ik dus geforceerd chrome moet gebruiken.
Gebruik jij de Fok! app? Die vind ik echt waardeloos :{
Het moederbord was wat mis mee bij mij, maar die is in 5 dagen gerepareerd. Dus dat vond ik netjes. Verder geen problemen, zelfs de accu gaat nog geweldig lang mee.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:41:46 #219
50442 DaMook
pi_136956917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

iPhone, iPad, MBP en thunderbolt scherm hier :P . Ow en een ATV :P .

donderdag 20 februari 2014 @ 23:41:47 #220
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136956920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ding is toch praktisch hetzelfde als de 1e? Tja allemaal iets sneller en mooier....
Ik vond hem vooral heel erg mooi. :@
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:42:57 #221
50442 DaMook
pi_136956985
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ga kijken naar Bos- en Natuurbeheer en Kust- en Zeemanagement. :)
Ah dat klinkt ook interessant :Y . Het is dat ik deze weg in ben geslagen, maar dat had me anders ook wel wat geleken :Y .

pi_136957004
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Gebruik jij de Fok! app? Die vind ik echt waardeloos :{
Het moederbord was wat mis mee bij mij, maar die is in 5 dagen gerepareerd. Dus dat vond ik netjes. Verder geen problemen, zelfs de accu gaat nog geweldig lang mee.
Nee, geen FOK! ap, ik gebruik de built-in browser alleen die hangt dus steeds.
Accu gaat langer mee ja en hij laadt ook heel snel op, zeker wel fijn. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:43:38 #223
50442 DaMook
pi_136957027
Is er een fok! app :D ??

pi_136957045
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef DaMook het volgende:

[..]

iPhone, iPad, MBP en thunderbolt scherm hier :P . Ow en een ATV :P .
Gehad, iP4, MBP, MBA, iPad2, Gal S2, S4, Gal Tab, Samsung ChromeBook.

En alleen de MBP en A vond ik fijner dan de Samsung producten. Bediening, mogelijkheden, opties, service! Alles ervaarde ik als beter.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:44:04 #225
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136957055
quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ah dat klinkt ook interessant :Y . Het is dat ik deze weg in ben geslagen, maar dat had me anders ook wel wat geleken :Y .
Ik ben een natuurliefhebber. En de balans vinden tussen menselijke behoeften en het behouden van natuurgebieden lijkt me wel een mooie uitdaging. O+ Ik twijfel alleen nog tussen land en zee. Ik vind het allebei heel erg tof.
pi_136957079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Gehad, iP4, MBP, MBA, iPad2, Gal S2, S4, Gal Tab, Samsung ChromeBook.

En alleen de MBP en A vond ik fijner dan de Samsung producten. Bediening, mogelijkheden, opties, service! Alles ervaarde ik als beter.
Root jij ze ook?
pi_136957094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, geen FOK! ap, ik gebruik de built-in browser alleen die hangt dus steeds.
Accu gaat langer mee ja en hij laadt ook heel snel op, zeker wel fijn. :)
oh joh, die build in browser gebruik ik nooit. Heb alles gesynchroneerd tussen mn apparaten en gebruik dus chrome.
pi_136957115
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vond hem vooral heel erg mooi. :@
Vrouwen.....altijd naar het uiterlijk kijken en niet naar het innerlijk :N
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:45:13 #229
50442 DaMook
pi_136957118
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben een natuurliefhebber. En de balans vinden tussen menselijke behoeften en het behouden van natuurgebieden lijkt me wel een mooie uitdaging. O+ Ik twijfel alleen nog tussen land en zee. Ik vind het allebei heel erg tof.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan meer in zee zie ;) , nederland is watermanagement ;) . Be a part of it :) .

pi_136957143
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Root jij ze ook?
Nee, hoewel dat bij Samsung gewoon mag.
pi_136957154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

oh joh, die build in browser gebruik ik nooit. Heb alles gesynchroneerd tussen mn apparaten en gebruik dus chrome.
Ik dus niet en opzich ook geen behoefte aan, ik gebruik op de pc namelijk firefox. :)
pi_136957177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Nee, hoewel dat bij Samsung gewoon mag.
Uhu, ik vind dat samsung er erg veel rommel naast levert wat ik niet wil gebruiken. Deinstalleren kan alleen niet. :/
pi_136957249
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Doe maar niet voor de zee dan, want dan worden we vijanden }:|

De kiters worden overal weggejaagd 'want boehoehoe de vogeltjes :'( :'( ' terwijl scheepvaart en pleziervaart vrolijk door mogen varen :')
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:47:49 #234
50442 DaMook
pi_136957275
Ik ga even serie kijken :W , misschien tot straks :W .

pi_136957277
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Uhu, ik vind dat samsung er erg veel rommel naast levert wat ik niet wil gebruiken. Deinstalleren kan alleen niet. :/
Sony heeft daar ook een handje van..
pi_136957330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik dus niet en opzich ook geen behoefte aan, ik gebruik op de pc namelijk firefox. :)
FF is toch ook op Android?
pi_136957352
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kan het uitschakelen in de applicatie lijst ;)

En swypen is wel geniaal anders _O_
pi_136957376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Beter dan Chrome. Trage zooi is dat zeg.
pi_136957388
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef PeuRac het volgende:

Geen idee, ik heb geen behoefte om accounts te syncen. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef PeuRac het volgende:

Je kan het uitschakelen in de applicatie lijst ;)

En swypen is wel geniaal anders _O_
Ja mja ik wil het eraf hebben. ;(
pi_136957405
Ik gebruik altijd Dolphin op android :P
pi_136957432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb geen behoefte om accounts te syncen. :)

[..]

Ja mja ik wil het eraf hebben. ;(
Je kan het rooten, Google heeft een speciale kale android versie voor de S4.
pi_136957504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je kan het rooten, Google heeft een speciale kale android versie voor de S4.
Ja, dat rooten weet ik alleen dan moet ik weer opnieuw beginnen. Ik heb liever de mogelijkheid dat ik die zinloze apps eraf kan gooien. :+

Denk wel dat ik de 5 haal, ligt eraan wat mijn 4 gaat doen qua opbrengst. Die heb ik nog niet zo lang namelijk.
pi_136957542
Kale versies :9~
pi_136957552
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
Kale versies :9~
kale piemels?
pi_136957564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dat rooten weet ik alleen dan moet ik weer opnieuw beginnen. Ik heb liever de mogelijkheid dat ik die zinloze apps eraf kan gooien. :+

Denk wel dat ik de 5 haal, ligt eraan wat mijn 4 gaat doen qua opbrengst. Die heb ik nog niet zo lang namelijk.
De S5 gaat dezelfde apps hebben :+

De opties welke Samsung in de software bouwt vind ik over het algemeen wel prettig. Voegt wel wat toe, de rest schakel ik uit.
pi_136957578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

kale piemels?
Geen kale piemel hebben :')
pi_136957660
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

De S5 gaat dezelfde apps hebben :+

De opties welke Samsung in de software bouwt vind ik over het algemeen wel prettig. Voegt wel wat toe, de rest schakel ik uit.
Hm ja dan root ik hem wel als ik hem uit het doosje haal. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen kale piemel hebben :')
In je bips?
pi_136957684
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

In je bips?
Dan zou ik wel eventjes wachten tot er stabiele roots zijn ;)

Of nog beter, wacht tot google een kale versie uitbrengt ;)
pi_136957693
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

In je bips?
In jouw bips :6
pi_136957817
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef PeuRac het volgende:

Dan zou ik wel eventjes wachten tot er stabiele roots zijn ;)

Of nog beter, wacht tot google een kale versie uitbrengt ;)
Lange wachttijd is lang ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

In jouw bips :6
De jouwe?
pi_136957831
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:57 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lange wachttijd is lang ;(

[..]

De jouwe?
De vorige keer kwam die na 3 maanden of zo.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:58:22 #252
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136957895
quote:
10s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vrouwen.....altijd naar het uiterlijk kijken en niet naar het innerlijk :N
Gaat zelden op bij mij. :P

quote:
2s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dan meer in zee zie ;) , nederland is watermanagement ;) . Be a part of it :) .
Dat is wel waar. Maar er liggen ook mogelijkheden in het buitenland. Waarom hier blijven? :@
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:59:04 #253
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136957938
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doe maar niet voor de zee dan, want dan worden we vijanden }:|

De kiters worden overal weggejaagd 'want boehoehoe de vogeltjes :'( :'( ' terwijl scheepvaart en pleziervaart vrolijk door mogen varen :')
Ik zie wel. :D Volgens mij zijn kiters niet zo schadelijk voor vogels als schepen, maar dat zal wel aan mij liggen. _O-
pi_136958012
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zie wel. :D Volgens mij zijn kiters niet zo schadelijk voor vogels als schepen, maar dat zal wel aan mij liggen. _O-
Volgens de kiters ook niet. Maar volgens de vogelknuffelaars wel :') En dat is een hele grote en machtige groep ;(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:03:22 #255
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136958169
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens de kiters ook niet. Maar volgens de vogelknuffelaars wel :') En dat is een hele grote en machtige groep ;(
Had ik niet gedacht. In veel situaties vissen natuurliefhebbers toch naast het net. ;(
pi_136958421
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Had ik niet gedacht. In veel situaties vissen natuurliefhebbers toch naast het net. ;(
Tja omdat ze het meestal moeten opnemen tegen de industie, die nog een veel grotere groep is, met veel meer geld natuurlijk ;(

Maar de kiters staan nog een paar treedjes lager ;(

Net iemand die gepest wordt, die een nog kleiner iemand zoekt om ook te kunnen pesten ;(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:10:34 #257
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136958513
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja omdat ze het meestal moeten opnemen tegen de industie, die nog een veel grotere groep is, met veel meer geld natuurlijk ;(

Maar de kiters staan nog een paar treedjes lager ;(

Net iemand die gepest wordt, die een nog kleiner iemand zoekt om ook te kunnen pesten ;(
Awww. _O- Ik zou je alleen pesten als ik een goede reden heb. :@
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:11:02 #258
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136958536
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_136958632
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Awww. _O- Ik zou je alleen pesten als ik een goede reden heb. :@
Dan zorg ik maar dat ik je geen reden geef :@
pi_136958669
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:13:55 #261
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136958685
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kapoet plaatje :)
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:15:47 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_136958765
Ik ga pitten. Internet is traag als dikke stront. :')

Trusten. :W :*
pi_136958793
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Kapoet plaatje :)
Zo dan :P

pi_136958807
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Fera het volgende:
Ik ga pitten. Internet is traag als dikke stront. :')

Trusten. :W :*
Slaap lekker :*
pi_136958833
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zo dan :P

[ afbeelding ]
Net zo'n kringspier trouwens :')
pi_136958873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Net zo'n kringspier trouwens :')
Als jouw anus er zo uit ziet, zou ik er toch maar wat minder lompe dingen in en uit duwen. Of een dokter raadplegen.
pi_136958884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als jouw anus er zo uit ziet, zou ik er toch maar wat minder lompe dingen in en uit duwen. Of een dokter raadplegen.
_O-
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:18:53 #268
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136958888
quote:

[..]

De mond is ook een kringspier he :)
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_136958907
quote:

[..]

Oke, net aambeien dan :') Zo goed? :')
pi_136958917
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Tja in principe wel ja :P
pi_136958927
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

No-way dat hij die bedoelde ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oke, net aambeien dan :') Zo goed? :')
Ook dan is een dokter best raadzaam :Y)
pi_136958979
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

No-way dat hij die bedoelde ;)

[..]

Ook dan is een dokter best raadzaam :Y)
Gewoon harder dingen erin douwen dan dat je ze eruit kan persen _O-
pi_136959002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon harder dingen erin douwen dan dat je ze eruit kan persen _O-
Gadver :r
pi_136959137
Topic is dood. Iedereen met een spiegeltje voor z'n anus? :+
pi_136959155
Ik kijk een film :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:26:49 #276
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136959177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Nee, viesterd!!

Druk aan het appen, scharrel werkt alleen niet echt mee :(
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_136959179
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:25 schreef Faxie het volgende:
Nee, ben op aan het gaan in House of Cards
pi_136959194
_O-
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:37:35 #279
50442 DaMook
pi_136959487
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Gaat zelden op bij mij. :P

[..]

Dat is wel waar. Maar er liggen ook mogelijkheden in het buitenland. Waarom hier blijven? :@
Juist met watermanagement kun je in het buitenland aan de slag :Y .

vrijdag 21 februari 2014 @ 00:40:55 #280
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_136959590
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee, viesterd!!

Druk aan het appen, scharrel werkt alleen niet echt mee :(
.

De lul
pi_136959728
Tijd voor bed. Adios :W
pi_136959811
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:46 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd voor bed. Adios :W
:*
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:49:55 #283
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136959832
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

.

De lul
Echt he!!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_136961732
Mogguh. :O c_/
  vrijdag 21 februari 2014 @ 07:36:00 #285
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_136962048
:W c_/

Bijna weekend ^O^

Nog een klein rukkie :9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_136962316
Mogguh
pi_136962403
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 07:36 schreef minkuukel het volgende:
:W c_/

Bijna weekend ^O^

Nog een klein rukkie :9~
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh
Goedemorgen dame en heer. :W
  vrijdag 21 februari 2014 @ 08:28:54 #288
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_136962413
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:28 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[..]

w/
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_136962428
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:28 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[..]

Mogguh meneer :W

En minkuukel :W
pi_136962583
Goedemorgen allemaal :W
Professioneel gifmenger.
pi_136962759
Goeiemorgen :9
pi_136962875
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Goeie nacht gehad?
Professioneel gifmenger.
pi_136962906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemorgen.. gaat het goed?
pi_136963056
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:59 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Goeie nacht gehad?
Qua slapen wel :')
pi_136963067
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:01 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Goedemorgen.. gaat het goed?
Uitstekend :D

Bij jullie?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:12:47 #296
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136963134
:O
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_136963212
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:09 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Uitstekend :D

Bij jullie?
What happened?
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
:O
Goeiemorgen.... thee?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:16:11 #298
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_136963224
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:15 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

What happened?

[..]

Goeiemorgen.... thee?
Heb al een pot voor me staan :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_136963262
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Qua slapen wel :')
Had je op wat anders gehoopt?
Professioneel gifmenger.
pi_136963267
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb al een pot voor me staan :Y