abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136947408

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

quote:
Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?

Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof

Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB

Rood - check
Krullen - check
Tieten - check
Bier - check

Perfecte chick dit O+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136947493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werk :X het is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Zelf een kind nemen. :+
pi_136947578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zelf een kind nemen. :+
Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_136947592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je hebt misschien ook een ietwat andere functie. :)
Vin en tijn werken meer in de 'productie', iets afleveren voor een bepaalde datum en dan kan je niet eens tijdens het project op hele korte termijn wegblijven. :)
Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zo'n bullshit :')

[..]

Ja dat is dus meestal het punt, het kan qua werk niet. Daarom moet de planning dat ook van te voren weten :P
Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de hand :D
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_136947631
@Tijn, volgens mij mag dat niet eens, want dat is discriminatie.
pi_136947742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:

Klopt, ik zit met projecten en deadlines, het voordeel is dat ik ze meestal zelf ook uitzet, dus dan kan ik er ook in sturen.
Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?
pi_136947795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze 16+ zijn wil ik best een kind nemen, maar verder nee ik begin niet aan kinderen.
Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderen :r

Ik ga wel als de rest werkt _O-
pi_136947891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
@Tijn, volgens mij mag dat niet eens, want dat is discriminatie.
Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.

Dus ik kan op mijn kop gaan staan maar ik krijg de eerste 2 weken van augustus dus niet zolang ik nog 2 collega's heb met schoolgaande kinderen.
14 SHADES OF GREY
pi_136947935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij werkt toch niet met je handen? Meer richting verkoop/marketing toch?
klopt, ik ben consultant :)
pi_136948037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas het staat in de algemene bepalingen dat mensen met schoolgaande kinderen voorrang hebben in de schoolvakanties en/of een partner hebben die gebonden is aan schoolvakanties.

Dus ik kan op mijn kop gaan staan maar ik krijg de eerste 2 weken van augustus dus niet zolang ik nog 2 collega's heb met schoolgaande kinderen.
Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.
pi_136948074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De discussie die ik daarover heb gevoerd op mijn werk :X het is mij het niet waard en ik krijg sowieso geen gelijk
Mja dat is altijd zo inderdaad -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:

[..]

[..]

Dat scheelt, die planning heb ik redelijk zelf in de hand :D
Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijn :P
pi_136948087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben mijd ik liever die vakantieperiodes, overal veel drukker, overal kinderen :r

Ik ga wel als de rest werkt _O-
Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.
14 SHADES OF GREY
pi_136948201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Die van je werkgever? Die staan niet boven de wet hoor, als jij perse wil (om wat voor een reden dan ook) dan kan je rustig een aankloppen her en der.
Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?
14 SHADES OF GREY
pi_136948242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hier ook niet tenzij ik in de grote vakantie vrij, en dat doe ik niet omdat ik dan gezeur krijg die vakantie toch niet krijg omdat collega's met kinderen voorrang hebben.
Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136948283
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mja dat is altijd zo inderdaad -O-

[..]

Ja helaas heb ik dat niet. Verschil moet er zijn :P
Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveel :o

Daar ben ik dan 4 jaar langer voor naar school gegaan ;(
pi_136948318
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hangt ervan wat je wil, ik wil graag naar festivals die grofweg in de laatste 2 weken van juli zijn en de eerste 2 weken van augustus. Maar dan krijg ik nooit vrij door eerder genoemde reden.
Oja dat is wel klote ;(
pi_136948322
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn direct leidinggevende keurt het verlofbriefje gewoon niet goed, en klaar. Of heb ik dan nog een poot op te staan als hij mijn verlofaanvraag afkeurt om de reden dan 2 collega's met kinderen gebonden zijn aan die periode?
Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.
pi_136948376
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als ik het van de week goed heb begrepen, scheelt het qua geld niet eens zoveel :o

Daar ben ik dan 4 jaar langer voor naar school gegaan ;(
Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd heb :P
pi_136948506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Qua salaris bedoel je? Hmm ik kan me niet herinneren dat ik daar van de week iets over gezegd heb :P
Toen het over huizen kopen ging niet?
pi_136948624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Toen het over huizen kopen ging niet?
Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja. :)
pi_136948780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hmm nee ik heb wel gezegd wat ik kon lenen volgens dat internetding. Daar kun je het wel aan afleiden ja. :)
Oh ja, dat was het :Y)
pi_136948826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik had dit jaar een zelfde discussie. Maar ik heb toch "gewonnen".
Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Als dat de reden is, dan heb je zeker een poot om op te staan.
Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die reden
14 SHADES OF GREY
pi_136949107
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wellicht volgend jaar als ik niet in januari naar Amerika. Een keer proberen om in juli/augustus een paar weken vrij te krijgen om naar zomerfestivals te gaan.

[..]

Mooi dat ik weet, ach het is ook vooral mijn leidinggevende die in het eigen belang goed praat. Hij heeft zelf ook een kind. Dus baat dat hij in de zomer 3 weken vrij kan krijgen. 1 collega heeft een dochter van 19 die op het HBO zit en op kamers woont. Dus zij krijgt vrij in de grote vakantie. Om die reden
Dat laatste is echt onzin, die dochter zit 8-10 weken thuis in de zomer man :')
pi_136949147
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Oh ja, dat was het :Y)
Ik dacht dat jij vet meer verdiende... Nouja krijgt bedoel ik want verdienen zal je ongetwijfeld :D.
Technische functies betalen goed, zeker als je HBO of hoger onderwijs hebt genoten en jezelf kunt verkopen.
pi_136949184
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zomerverlof moet ook niet lastig zijn.

Er is geen enkele CAO waarin staat dat werknemers met kinderen voorrang hebben op verlof tov werknemers zonder kinderen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')