We zien het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat druk zetten houden ze maar een half uur vol. Daarna maakt Ajax het af.
Zo. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ga de uitwedstrijd niet eens kijken. Prutsers.
Dat zijn de echte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
Krul en Vorm niks mis meequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Magere_Gein het volgende:
De duitsers hebben Neuer wij hebben....uh.....Krul?
We kunnen ons nu volop richten op het kampioenschap!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel schandalig hoe Ajax de EL laat lopen overigens. We kunnen er met zijn allen wel om lachen, maar dit kost ons punten.
Heb je tong80 op bezoek?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
In de heoveelste minuut zit het stdion leeg?
Deze commentaren zijn zo voorspelbaar dat het haast onmogelijk is dat je niet trollt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
twitter:RedBullSalzburg twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:38:35Ich neuche sie de Mutter @Ajax #AJASAL reageer retweet
Ze laten niks lopen, komen gewoon kwaliteit tekort itt voorgaande jaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Wel schandalig hoe Ajax de EL laat lopen overigens. We kunnen er met zijn allen wel om lachen, maar dit kost ons punten.
De Guzman komt net terug van een blessure.quote:
Groot gelijk als ze weggaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig, jouw posts zijn iedere week van teleurstellend niveau dus daar missen we niets aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef Saekerhett het volgende:
Jeetje wat een typfouten, je bent zwaar overstuur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf zwaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jeetje wat een typfouten, je bent zwaar overstuur.
Je doet nu net of er ook maar een eredivisie ploeg kan tippen aan Salzburgquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
Wat een goal zeg
Laat tevens zien dat je als tegenstander van Ajax niet moet inzakken maar juist aanvallend moet spelen. Alle Nederlandse ploegen laten heel makkelijk het kaas van het brood eten door simpel te gaan tegenhouden.
Mooi man dat bijhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou weet ik weer een hoe PSV'er zich wekelijks voelt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:RedBullSalzburg twitterde op donderdag 20-02-2014 om 21:38:35Ich neuche sie de Mutter @Ajax #AJASAL reageer retweet
Zo vaak wordt Ajax niet uitgezonden op het open net. Is weer wat anders dan 818 toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef IMVHI het volgende:
Aan de Ajacieden die nog wel kijken, waarom?
Klopt. Als je vol op Ajax klapt dan win je gemakkelijk, zo zie je maar. Tel daarbij op dat deze gasten het fysiek aankunnen om 90 minuten gas te geven en Ajax is nergens meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
Wat een goal zeg
Laat tevens zien dat je als tegenstander van Ajax niet moet inzakken maar juist aanvallend moet spelen. Alle Nederlandse ploegen laten heel makkelijk het kaas van het brood eten door simpel te gaan tegenhouden.
Kan gebeuren lieverd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh excuus. Zit mobiel en dacht dat het een algemeen EL topic was. Ben weer weg.
Ik weet niet of ik dit een compliment of vernedering vind...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mansjesters IQ is hoger dan het niveau van Ajax.
Totaal geen verstand van jij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze laten niks lopen, komen gewoon kwaliteit tekort itt voorgaande jaren.
Dit. Als je met 4-6 man op de helft van de tegenstander verdedigt, kan die nooit fatsoenlijk van achter uit opbrouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
Wat een goal zeg
Ik ben al berust in de nederlaag. Morgen meld ik me schoolziek.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jeetje wat een typfouten, je bent zwaar overstuur.
Ja want ze spelen met een B elftalquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van jij.
Heb je hem genote?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit een compliment of vernedering vind...
Hoop van harte dat ze dat allemaal gaan doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Muto het volgende:
Had misschien ook te maken met het niveau van Ajax wat toen anders wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef Schanulleke het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Salzburg is echt heel goed bezig en heeft een enorm aanvallende instelling. Doet in niets meer denken aan die ploeg van twintig jaar geleden die toen twee gelijkspelen tegen Ajax vierde alsof het overwinningen waren.
Nee, maar ik ben ervan overtuigd dat tegenhouden tegen Ajax niet de beste tactiek is. Aanvallender spel zouden de tegenstanders meer kans hebben om te punten te stelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of er ook maar een eredivisie ploeg kan tippen aan SalzburgOm effectief druk te kunnen zetten heb je ook kwaliteit nodig
Al speelt Ajax zelf ook wel dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |