SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is niet ingesteld op de situatie dat er geen 100 man komen en Ruud de Wild niet komt draaien. Prima organisator die Giorgio. Niet alleen een matennaaier, maar ook nog een sukkel 1 klas.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is niet ingesteld op de situatie dat er geen 100 man komen en Ruud de Wild niet komt draaien. Prima organisator die Giorgio. Niet alleen een matennaaier, maar ook nog een sukkel 1 klas.
Tuurlijk, ze zou daar ook 'besmet' worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt haar niet in Utopia hebben (als inwoner). Dan wordt ze net als Isabella, ze zou zich doodongelukkig voelen.
Nahh,, morgenmiddag zijn haar 24 uur om, dan weten we meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Als je 82 bent mankeer je altijd wat
Team ERG vindt haar niks, of iig Ruud, die zei dat ze onzichtbaar was al 2 dagen. Ze ligt niet lekker in geen enkele groep. Ik vind haar zelf ook niks eigenlijk, maar Joey ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet. Met zijn geflirt met Happie hoeft hij niet op Team Erg, Isa, Nicolien en Aike te rekenen. Laura kruipt in de kont van Bil en Lot, dus die zal wel voor Joey gaan, evenals Paul en Hakim uiteraard. Van Andrea weet ik het niet, van Rienk en Vanessa en Jimmy evenmin.
wat is daar wel markconformquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit is toch totaal niet marktconform?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Wees nu eerlijk, wie wil daar nu komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geen bal gepresteerd... niets zelf geregeld..
Weet het beter als Duncan...
Maar met 24/7 TV power nog geen 40 man op de been kunnen krijgen...
Ze zag Hakim zijn blote buikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
godallemachtig wat een creepquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
NIET AAN DE RAMEN LIKKEN BILL !!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Iesje....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Doe me ff een lol regie en stream op de tafel graag geen jankende Isabella vanavond meer hoor
Ik hoop het toch niet, ze goot net dr wijn al langs dr mondquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:32 schreef Sanshine het volgende:
Heerlijk even "normale" streams. Dit moet Ruud vaker doen.
Alleen, moet dat meissie nog terug rijden??
En stemt op Jim omdat ie het gevoel heeft dat hij dingen van hem afpakt, ga maar lekker op je muil Gioquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Badmeisjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees nu eerlijk, wie wil daar nu komen
Dit is echt net een Meth Junk. Het is dat ze haar tanden nog heeft maar anders!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Ik, heb geen tijd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees nu eerlijk, wie wil daar nu komen
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Dottey het volgende:
Ruud begint zich steeds gemakkelijker te voelen bij Sharon. Hij kletst lekker door ^^,
Geeft ook niet meer aan dat hij er elke 5 minuten uit te willen. Of schichtig om zich heen kijken of hij iemand kan vastklampen..
Leuk
Nee, Andrea hoefde haar 24 uur niet aan te vragen, ze mocht gaan maar moest vanavond terug zijn en m orgen aan de bewoners meedelen of ze blijft of gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
ik las het net op de chat van utopia dat andrea 24 uur mag wegblijven vanavond, maar ik weet het niet zeker, wat ik wel zeker weet, dat als 1 iemand dit roept, gelijk iedereen het herhaald, ook ik maakte mij hier net schuldig aantoch allemaal schaapjes
Dus dat. Ik hoorde hem met Ruud de Wild op de radio en hij staat volledig voor penis, had geen goede antwoorden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
waxen die tafelquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb je besloten om daar toch maar te gaan eten, zit die bostrol met haar gore natte k*t op tafel te glijden.
heb ik ook gehad, niets mis meequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Zit te wachten op een nieuwe topic, niet in de gaten dat ik de laatste was![]()
![]()
Die waren in de aanbieding in de kasquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is echt net een Meth Junk. Het is dat ze haar tanden nog heeft maar anders!
Hij liet net "tussen neus en lippen door" vallen dat hij geen vriendin heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Dottey het volgende:
Ruud begint zich steeds gemakkelijker te voelen bij Sharon. Hij kletst lekker door ^^,
Geeft ook niet meer aan dat hij er elke 5 minuten uit te willen. Of schichtig om zich heen kijken of hij iemand kan vastklampen..
Leuk
en anders ga je toch gewoon 24 uur naar huis na een lul briefje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ruud maakt zich geen zorgen over thuiss. Als er wat is, dan hoort hij het wel. Zij kunnen hem zien en kunnen zien dat het goed met hem gaat.
Jeetjequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
is die 24uur voor om dan 24 uit utopia te gaan ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Andrea hoefde haar 24 uur niet aan te vragen, ze mocht gaan maar moest vanavond terug zijn en m orgen aan de bewoners meedelen of ze blijft of gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |