SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is niet ingesteld op de situatie dat er geen 100 man komen en Ruud de Wild niet komt draaien. Prima organisator die Giorgio. Niet alleen een matennaaier, maar ook nog een sukkel 1 klas.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Hij is niet ingesteld op de situatie dat er geen 100 man komen en Ruud de Wild niet komt draaien. Prima organisator die Giorgio. Niet alleen een matennaaier, maar ook nog een sukkel 1 klas.
Tuurlijk, ze zou daar ook 'besmet' worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt haar niet in Utopia hebben (als inwoner). Dan wordt ze net als Isabella, ze zou zich doodongelukkig voelen.
Nahh,, morgenmiddag zijn haar 24 uur om, dan weten we meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Als je 82 bent mankeer je altijd wat
Team ERG vindt haar niks, of iig Ruud, die zei dat ze onzichtbaar was al 2 dagen. Ze ligt niet lekker in geen enkele groep. Ik vind haar zelf ook niks eigenlijk, maar Joey ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet. Met zijn geflirt met Happie hoeft hij niet op Team Erg, Isa, Nicolien en Aike te rekenen. Laura kruipt in de kont van Bil en Lot, dus die zal wel voor Joey gaan, evenals Paul en Hakim uiteraard. Van Andrea weet ik het niet, van Rienk en Vanessa en Jimmy evenmin.
wat is daar wel markconformquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit is toch totaal niet marktconform?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Wees nu eerlijk, wie wil daar nu komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Geen bal gepresteerd... niets zelf geregeld..
Weet het beter als Duncan...
Maar met 24/7 TV power nog geen 40 man op de been kunnen krijgen...
Ze zag Hakim zijn blote buikquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
godallemachtig wat een creepquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
NIET AAN DE RAMEN LIKKEN BILL !!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Busje komt zo....
[ afbeelding ]
Iesje....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Toverheks het volgende:
Doe me ff een lol regie en stream op de tafel graag geen jankende Isabella vanavond meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |