Ja maar motivatie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon man

Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.
Welke post?

En mij blijf je wel corrigeren!?quote:

Ohquote:

?!*quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En mij blijf je wel corrigeren!?

U wot!?quote:

Straks niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Whehe.
"We" zijn momenteel wel voorzien ja.

Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.
Ja, jij bent hier de checker

Hehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen als paintbaas of supervogel.
Bovendien klopt jouw tagje niet.
 Maar dat kan ik niet veranderen
 Maar dat kan ik niet veranderen  

True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.
En ik zit mobiel, moeilijk zoeken enalles.

Zeur erover. Opa B en Pharkie wilden niet luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeheMaar dat kan ik niet veranderen

Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.quote:

Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellcheckerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker

Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wat een verkiezingen waren het

Quote dan even.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.
Smoesjes.

Sowieso grootste opkomst ooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |