Shreyas spuugt op dit Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dat geloof je?
Dat is een J0rdiiii 2.0, kent zijn 'helden' alleen van de tv.
Ik was zo druk bezig met Curve Fever dat ik de helft van MVG heb gemist.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef GwaiLow het volgende:
Gelukkig hebben we wel 2 andere Nederlandse winnaars vandaag Ajacied422.
Zonde! Michael speelde weer eens een geweldige partij. Chisnall was trouwens ook echt heel goed, maar dat heb je vast wel gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was zo druk bezig met Curve Fever dat ik de helft van MVG heb gemist.
Laat het eruit komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet tot mijn grote spijt opbiechten dat ik Mumford & Sons best aardig vind.
Goffetomme zeg. Opgelucht.
Jep na de eerste 3 partijen gooide alleen anderson onder 100quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zonde! Michael speelde weer eens een geweldige partij. Chisnall was trouwens ook echt heel goed, maar dat heb je vast wel gezien.
Ik kan er echter niet zo goed tegen als mijn idolen worden geparodieerd door SNL.quote:
Het is toch niet te geloven dat Taylor nu al 4 wedstrijden achter elkaar op het podium heeft verloren! Die Wright is een toffe gast. Gun het hem wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright trollde wel weer keihard door met zijn oude darts te gaan gooien
Volgende week pakt 'ie Whitlock wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat Taylor nu al 4 wedstrijden achter elkaar op het podium heeft verloren! Die Wright is een toffe gast. Gun het hem wel.
Ben je nu wat beter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was zo druk bezig met Curve Fever dat ik de helft van MVG heb gemist.
Dat weet ik niet.quote:
Ik vond het eerste album wel sterk. Tweede album was meer een trucje en veel meer 13 in een dozijn album, erg matigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet tot mijn grote spijt opbiechten dat ik Mumford & Sons best aardig vind.
Goffetomme zeg. Opgelucht.
Mijn lerares Engels is een moslima en ze is echt een Karel Anker hoer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Momenteel zit ik Pauw en Witteman te kijken. Net was er een gesprek met een moslima.
Vertel me er meer over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels is een moslima en ze is echt een Karel Anker hoer.
Ik dacht serieus dat het een serie was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan er echter niet zo goed tegen als mijn idolen worden geparodieerd door SNL.
Ik vind die Hopeless Wanderer plaat mooi. Weet niet of dat op het eerste of tweede album stond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vond het eerste album wel sterk. Tweede album was meer een trucje en veel meer 13 in een dozijn album, erg matig
Hoe bedoelt gij, waarde DP?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het een serie was.
Hopeless Wanderer is van het laatste album. Ik ga Temples even luisterenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die Hopeless Wanderer plaat mooi. Weet niet of dat op het eerste of tweede album stond.
http://fok.nl/639291
Dit is een topplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |