Ik denkt dat het helemaal niet beter gaat worden, het is een handige trucje van politici om stemmen te winnen. Eerst wordt gezegd dat het beter gaat als ze onafhankelijk worden van de USSR, dat pakt niet al te best uit en vervolgens wordt er gezegd dat het wel beter gaat worden als ze lid worden van de EU. Terwijl in de praktijk Roemenië en Slovenië er eerder achteruit op zijn gegaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar. Een goede vriendin van me woont in Oekraïne is zij is inderdaad wel vrij westers georiënteerd. Ze wil ook maar wat graag van Rusland af. (het liefst zou ze vandaag nog naar de EU verhuizen, maar dat kan niet)
Ze is dan ook vrij meningsloos over dit hele gebeuren volgens mij, ze vind het vooral erg dat er doden vallen. Waar het haar om gaat is zo snel mogelijk een weg te zoeken uit dat land want daar is het redelijk uitzichtsloos. Ze heeft het niet slecht, maar als ze ziet hoe ik het bijvoorbeeld heb, en wat ik verdien, dan kijk je daar natuurlijk anders naar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik denkt dat het helemaal niet beter gaat worden, het is een handige trucje van politici om stemmen te winnen. Eerst wordt gezegd dat het beter gaat als ze onafhankelijk worden van de USSR, dat pakt niet al te best uit en vervolgens wordt er gezegd dat het wel beter gaat worden als ze lid worden van de EU. Terwijl in de praktijk Roemenië en Slovenië er eerder achteruit op zijn gegaan.
Ga trouwen met derquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar. Een goede vriendin van me woont in Oekraïne is zij is inderdaad wel vrij westers georiënteerd. Ze wil ook maar wat graag van Rusland af. (het liefst zou ze vandaag nog naar de EU verhuizen, maar dat kan niet)
Ze heeft het wel de hele tijd over trouwen (in het algemeen) ja.quote:
maagd blijven is een keuzequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze heeft het wel de hele tijd over trouwen ja.maar ik heb (zeker nu) geen interesse haha.
Och, toen ze hier was hebben we niet alleen maar gebabbeld hoor, maar we raken offtopicquote:
Baalen was ook al een keer Nicaragua uitgezet omdat hij een coup wou organiseren met leger leiders...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Be-Smart het volgende:
Even mijn gal spugen over van Baalen, het bestaan van van Baalen, het reizen van van Baalen, het doen alsof van van Baalen, het niet stemmen van van Baalen, de mensen die ooit op van Baalen of zijn partij hebben gestemd enzovoorts....![]()
ok, dat was het.
Vrijgezelenbestaan is zooo overratedquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze heeft het wel de hele tijd over trouwen (in het algemeen) ja.maar ik heb (zeker nu) geen interesse haha.
Hij was toen niet eens aan het sprekenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Mocht hem eerst ook niet, totdat er iemand met een pistool stond te zwaaien vlak naast hem, en ie gewoon ijskoud doorging met zijn toespraak
Ze komen tussen de rupsen te zitten of komen onder de tank terechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
omdat ze niet vastzitten zullen ze wel kunnen kantelen en zo de tank omhoog duwen door hevelkracht?
of hoe werken die dingen?
Ja, als er iets te vieren valt is hij er wel bij. Maar als hij zijn werk moet doen (zoals stemmen over de situatie over Oekraïne) is meneer er niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Baalen was ook al een keer Nicaragua uitgezet omdat hij een coup wou organiseren met leger leiders...
http://www.nu.nl/politiek(...)lste-leger-coup.html
quote:Drie keer raden wie er afwezig was toen het Europarlement eerder deze maand stemde over Oekraïne. http://t.co/QhpTkn4UsH
Helemaal mee eens, maar op dit moment heb ik andere plannen waaronder een tijd in Korea en China wonen dus ik ga daar ook genoeg moois vindenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vrijgezelenbestaan is zooo overrated![]()
Vrouwen uit de Ukraine zijn niet alleen bloeimooi maar ook heel vrouwelijk . Iet wat de westerse manwijf behoorlijk mist
Ik zou het wel weten igg ook al bestaat de kans dat je na het gewulijk alsog genaaid word dan nog zou ik het risico nemen
versta er geen kut vanquote:
http://www.livestream.com/activistworldnewsnowquote:
NOS:quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Be-Smart het volgende:
Op Facebook gaat het rumoer rond dat het parlement op De Krim (heeft een aparte status) morgen om 12:00 bij elkaar komt voor een extra zitting. Op de agenda zou staan dat er om hulp gevraagd zal gaan worden van Rusland voor hun bescherming.
twitter:EuromaidanPR twitterde op donderdag 20-02-2014 om 22:10:08Rada to meet again tomorrow at 10.00 Channel 5 |PR News #Ukraine #Euromaidan reageer retweet
quote:'Politie loopt over in Oekraïense plaatsen'
Voor het eerst sinds de crisis zijn op meerdere plekken in Oekraïne eenheden van de politie overgelopen. In het gebied Transkarpatië en de steden Tsjernivtsi en Poltava zijn agenten volgens lokale media overgegaan naar het kamp van de tegenstanders van de Oekraïense president Viktor Janoekovitsj.
Transkarpatië en Tsjernivtsi liggen in het westen van Oekraïne. Tegenstanders van de pro-Russische Janoekovitsj zijn er in de meerderheid. Radicale betogers plunderden en bezetten in het westen al talrijke overheidsgebouwen. In de westelijke stad Lviv maakten tegenstanders van de regering honderden wapens buit.
Oekraïens parlement stopt 'antiterreuractie'
Het parlement van Oekraïne heeft vanavond beslist dat een antiterreuractie in het land moet worden beëindigd. Alle eenheden moeten zich terugtrekken in de kazerne. Oekraïense tv-zenders meldden dat.
De Oekraïense geheime dienst SBU had gisteren een 'antiterreuractie' aangekondigd tegen 'radicale en extremistische groeperingen'.
Veiligheidstroepen schoten vandaag daadwerkelijk op tegenstanders van de regering van Viktor Janoekovitsj in Kiev. Bij de veldslag in het centrum van de stad, die uren duurde, vielen tientallen doden.
Ja, dat is het Oekraïnse parlement. Maar De Krim heeft een mate van autonomie en eigenlijk een sterke band met Rusland.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
NOS:
22:14 uur"Parlement morgen om 10 uur weer bijeen"
Op het twitteraccount van de oppositie wordt gemeld dat het parlement morgenochtend weer bijeenkomt:twitter:EuromaidanPR twitterde op donderdag 20-02-2014 om 22:10:08Rada to meet again tomorrow at 10.00 Channel 5 |PR News #Ukraine #Euromaidan reageer retweet
twitter:EuromaidanPR twitterde op donderdag 20-02-2014 om 22:17:41Greate support from Praga!!! #euromaidan #Kyiv #Ukraine http://t.co/cOg0vbXING reageer retweet
Ah oke...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, dat is het Oekraïnse parlement. Maar De Krim heeft een mate van autonomie en eigenlijk een sterke band met Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |