- edit- deze reactie op troll zou mij ban opgeleverd hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Het is hun eigen risico, het is vreemd als je verdedigt dat er vandalisme wordt gepleegd.
Er zijn ook mensen die oorlogsmisdadiger Obama verdedigen.
nou dat valt wel mee,, ben met de trein van Kiev naar Lvov gegaan maar dat is niet zo ver hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon uitgaan van de lokale situatie. Lviv is ver van Kiev.
hmmm, moet zeggen dat ik me niet echt heel erg verdiept heb in de materie hoor. Wat ik weet is dat Oekraïne straatarm is en dit hele gebeuren helemaal niet persé gaat over toenadering tot de EU dan wel Rusland. Maar puur om het feit dat het land in en in corrupt is en mensen gewoon een redelijk normaal bestaan willen kunnen opbouwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
De helft wil dat het land zo blijft bestuurlijk en de andere helft eist rigoureuze hervormingen.
Zeg dan niksquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef JJ76 het volgende:
[..]
- edit- deze reactie op troll zou mij ban opgeleverd hebben.
Ja, maar de oppositie is ook corrupt. Vandaar dat die na de revolutie weer hebben verloren in 2010. Veder is het niet zo dat het land minder arm wordt door de EU. Roemenië is er alleen maar armer op geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hmmm, moet zeggen dat ik me niet echt heel erg verdiept heb in de materie hoor. Wat ik weet is dat Oekraïne straatarm is en dit hele gebeuren helemaal niet persé gaat over toenadering tot de EU dan wel Rusland. Maar puur om het feit dat het land in en in corrupt is en mensen gewoon een redelijk normaal bestaan willen kunnen opbouwen.
Gewoon even de OP lezen voortaan:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hmmm, moet zeggen dat ik me niet echt heel erg verdiept heb in de materie hoor. Wat ik weet is dat Oekraïne straatarm is en dit hele gebeuren helemaal niet persé gaat over toenadering tot de EU dan wel Rusland. Maar puur om het feit dat het land in en in corrupt is en mensen gewoon een redelijk normaal bestaan willen kunnen opbouwen.
Het is dus zeker niet zo dat er een fascistische regering aan de macht is waarvan 99% van de bevolking wil dat deze opstapt.quote:According to December 2013 polls (by three different pollsters) between 45% and 50% of Ukrainians supported Euromaidan, while between 42% and 50% opposed it.
https://en.wikipedia.org/wiki/Euromaidan
Nou,... ik vond dit wel een redelijk overtuigend betoog:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
De helft wil dat het land zo blijft bestuurlijk en de andere helft eist rigoureuze hervormingen.
Te laat...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Snowballed het volgende:
20:38 uur
Drukte op vliegveld Kiev
In het centrum van Kiev lijkt het relatief rustig te zijn. Op Twitter wordt gemeld dat er veel demonstranten op het internationale vliegveld van Kiev zijn.
[ afbeelding ]
twitter:derksauer twitterde op donderdag 20-02-2014 om 20:54:58Itar-tass meldt 64 privé vluchten vanuit Kiev. #vluchtgedrag. reageer retweet
Tja armoede is dus wederom de drijfveer maar er staat niets in over welke kant men met het land op wil in politieke zin.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:54 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nou,... ik vond dit wel een redelijk overtuigend betoog:
http://t.co/aD9CSEim2Y
Het is dichter bij Krakau of Warschau. Ik zou niet naar Kiev vliegen in ieder geval.quote:
Dat is niet bekend. Maar je kan natuurlijk wel gokken.quote:
Geen idee.quote:
Heeft die vrouw daar ook enig bewijs voor of?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:00 schreef RVer het volgende:
Olga Tokariuk @olgatokariuk 29s
Reports of Ukrainian ruling party members, ministers massively leaving #Kiev on private jets with bags of cash #Ukraine #dictatorship
Vandaar dat ik de kant vd demonstranten kies...quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:59 schreef PirE het volgende:
Voor de duidelijkheid, zonder reden schieten is niet okay
Nee... je kunt wel sympathiseren met de demonstranten en tegen Rusland zijn en dan sta je waarschijnlijk aan de goede kant van de streep, maar de oppositie zou zich ook eens kunnen verenigen en op een democratische manier kunnen keren tegen corruptie en het stelen door de oligarchen. Dat is ook niet bepaald gebeurt de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja armoede is dus wederom de drijfveer maar er staat niets in over welke kant men met het land op wil in politieke zin.
Een gedeelte lijkt de economie meer te willen toespitsen op Rusland terwijl een gedeelte meer richting EU wil.
Er is geen bewijs dat er zonder reden geschoten is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de kant vd demonstranten kies...
Geen idee, maar vanmiddag konden de mensen niet meer pinnen, en kregen ze geen geld mee bij de bankquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Heeft die vrouw daar ook enig bewijs voor of?
Dat lijkt me ergens anders mee te maken hebben, lijkt me sterk dat iemand zomaar het geld van de bank meeneemt... Veder had die vrouw het over "Ukrainian ruling party members" dat heeft dus niks met niet kunnen pinnen te maken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Geen idee, maar vanmiddag konden de mensen niet meer pinnen, en kregen ze geen geld mee bij de bank
Mag jij raden waar dat geld gebleven is
Dan moet daar in politieke en maatschappelijke zin wel ruimte voor zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:01 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nee... je kunt wel sympathiseren met de demonstranten en tegen Rusland zijn en dan sta je waarschijnlijk aan de goede kant van de streep, maar de oppositie zou zich ook eens kunnen verenigen en op een democratische manier kunnen keren tegen corruptie en het stelen door de oligarchen. Dat gebeurt ook niet bepaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |